Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:03 

Donateur

gewoon een halve nemen chris, we snoepen dan wel bij

En nando waarom kleiner feestje, dat vind ik juist saaier :P kan je niet rond dwalen
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:05 

Donateur

Nando schreef:
Nando schreef:
Ik wil nog een keer. :( Binnenkort ff een goed feestje uitkiezen.

Hardbass

Nee Hard Bass sowieso nuchter, liever op een wat kleiner feestje.[/quote]

Loudness?? Knockout?? S.W.A.T.?? :$ Waar ga jij naartoe wat klein is :whistle:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:07 

Hardtraxx Veteran

Nog 4 daagjes :woot:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:10 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nando schreef:
roberttt schreef:
Hardbass

Nee Hard Bass sowieso nuchter, liever op een wat kleiner feestje.

Loudness?? Knockout?? S.W.A.T.?? :$ Waar ga jij naartoe wat klein is :whistle:

Loudness misschien wel een goed idee! :D

Maar Robert ik doe het liever niet op Hard Bass, omdat ik dat helemaal wil meemaken enzo.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:14 

Donateur

ooh oke, ik maak het juist zo lekker mee door de X, maar ja dat is per persoon verschillend
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ooh oke, ik maak het juist zo lekker mee door de X, maar ja dat is per persoon verschillend

Ja ik denk het wel.. Ik heb op X-Qlusive iig gemerkt dat ik er niet helemaal bij was, ik was meer bezig met mezelf dan met het feest. Kan ook zo zijn omdat het m'n 1e keer was. Misschien is het de volgende keer heel anders omdat ik dan al weet wat er gaat komen.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:18 

Donateur

Nando schreef:
roberttt schreef:

Ja ik denk het wel.. Ik heb op X-Qlusive iig gemerkt dat ik er niet helemaal bij was, ik was meer bezig met mezelf dan met het feest. Kan ook zo zijn omdat het m'n 1e keer was. Misschien is het de volgende keer heel anders omdat ik dan al weet wat er gaat komen.

Oh oke, beleefde je het feest dan niet veel intenser? heel veel vriendjes maken enz :love:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:31 

Hardtraxx Veteran

Die slechte verhalen over q-dancejes op de vorige pagina zijn onzin hoop ik voor jullie :innocent: Krijg ze binnenkort binnen namelijk.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:
roberttt schreef:

Oh oke, beleefde je het feest dan niet veel intenser? heel veel vriendjes maken enz :love:

Ja beide, het was een hele vage ervaring. Zoals je in m'n verslag kan lezen was het eerste halfje echt kut,
2e halfje had ik voor een half uur een heerlijk gevoel maar dat duurde jammer genoeg maar heel kort. :(
Wel veel vriendjes gemaakt natuurlijk. :D
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:39 

Donateur

Dat is minder dat het eerste halfje kut was :o misschien was het gewoon even wennen voor je toen.
Maarja volgende keer wordt vast veel beter :)

Wel jammer dat ik er niet bij was :cry:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:45 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ja beide, het was een hele vage ervaring. Zoals je in m'n verslag kan lezen was het eerste halfje echt kut,
2e halfje had ik voor een half uur een heerlijk gevoel maar dat duurde jammer genoeg maar heel kort. :(
Wel veel vriendjes gemaakt natuurlijk. :D

Ohja Nando, XQ was je eerste keer natuurlijk. :D Niet zo super gegaan? Of heb je ergens al een verslagje gepost in het topic, want volgens mij zijn we al weer 10 pagina's verder, had geen tijd om het te volgen dit weekend :P
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:52 

Hardtraxx Veteran

Haha ja, m'n verslag staat op 385 en part 2 op 386. Heb wel een gevoel dat de volgende keer beter gaat worden, neem dan gewoon een hogere dosis, misschien een halve groene olifant ofzo. Denk dat het Loudness word. :)
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:53 

Kevin-Raw schreef:
jaa eigen keus :P ik doe het juist niet op kleine feeste :P alleen op grote, eens in de de 2/3 maanden :thumbup:

mijn ervaring was juist dat grote feesten minder zijn, Qlimax dus, toen ging ik echt niet lekker, maar op thrillogy, qountdown en xq ging et juist weer heerlijk!

Duruz schreef:
net nog even terug zitten lezen, maar vond dit smsje toch wel apart, van kasper;

"Kom naar vooraan voor de rij ballen links, ten hoogte van et begin van witte doel links."

heb die toen overigens niet kunnen lezen. en alles wat ik wel kon lezen, veranderde allemaal automatisch naar chinese letters, vage shit. haha, maar volgens mij zag jij ook dingen kas. :P

hahah ja xd
ik kon op gegeven moment ook niet meer lezen, ik keek echt enorm scheel, dat was egt niet normaal kut xd
ik had gino ook een paar smsjes laten sturen :D

Duruz schreef:
kasper, jij had trouwens toch nog zo'n kaartje gehad, van die gast die een groepsfoto van ons maakte? bij de meeting was dat nog..

ja die was van hardmusic-community.de volges mij
die link had ik ook al gepost in et meeting topic.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:55 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Duruz schreef:
net nog even terug zitten lezen, maar vond dit smsje toch wel apart, van kasper;

"Kom naar vooraan voor de rij ballen links, ten hoogte van et begin van witte doel links."

heb die toen overigens niet kunnen lezen. en alles wat ik wel kon lezen, veranderde allemaal automatisch naar chinese letters, vage shit. haha, maar volgens mij zag jij ook dingen kas. :P

hahah ja xd
ik kon op gegeven moment ook niet meer lezen, ik keek echt enorm scheel, dat was egt niet normaal kut xd

Haha ja klopt, jij zat echt te kloten met je mobiel ook om het te lezen. :P En scheel als een malle. :oh:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:59 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Haha ja, m'n verslag staat op 385 en part 2 op 386. Heb wel een gevoel dat de volgende keer beter gaat worden, neem dan gewoon een hogere dosis, misschien een halve groene olifant ofzo. Denk dat het Loudness word. :)

Hogere dosis? Ik had een geweldige eerste keer bij Loudness op halfjes van oranje kersen. (60/70mg=halfje) Wel jammer man, maar volgende keer beter je hebt nog genoeg kansen gelukkig :thumbsup:

Bij mijn eerste keer had ik ook wel wat zwartje gaatjes de volgende dag, was achteraf ook wel jammer.. Maarja me focus lag gewoon 100 % op het feest, dan vergeet je wel is wat de volgende dag. Maar zul je altijd blijven hebben denk ik.

Bij HardBass ga ik wat bewuster proberen te zijn. :P
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:59 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
KSwoosh schreef:
Duruz schreef:

hahah ja xd

Haha ja klopt, jij zat echt te kloten met je mobiel ook om het te lezen. :P En scheel als een malle. :oh:

Hij was gewoon een beetje vaag joh... :P xd
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:01 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Nando schreef:

Hogere dosis? Ik had een geweldige eerste keer bij Loudness op halfjes van oranje kersen. (60/70mg=halfje) Wel jammer man, maar volgende keer beter je hebt nog genoeg kansen gelukkig :thumbsup:

Bij mijn eerste keer had ik ook wel wat zwartje gaatjes de volgende dag, was achteraf ook wel jammer.. Maarja me focus lag gewon 100 % op het feest, dan vergeet je wel is wat de volende dag. Maar zul je altijd blijven hebben denk ik.

Vaag dat je van zo weinig al zo lekker gaat. :oh: Had ik dat maar haha. Nee ik weet zeker dat het te weinig was, voelde er niks van behalve dat ik moe werd. Maar volgende keer beter! :D Kijk er nu al naar uit eigenlijk. :$
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:12 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Jij totaal niet hé :P
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik had nergens last van joh..
Nuchter is echt de shit :yay:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:23 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik had nergens last van joh..
Nuchter is echt de shit :yay:

x5 :whistle:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:23 

Donateur

OEPS DUBBEL!! :innocent:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:48 

Hardtraxx Elite

Ik heb ook lekker totaal niks van kater weer ofzo, maar het is natuurlijk nog niet dinsdag xd Maar iets zegt me dat ik dan ook weer geen last ga hebben. Ben echt verbaasd hoe goed zo een half bruin boompje me beviel :$ Voor Hard Bass toch maar eens zorgen dat ik er zo nog een paar heb :love: En als laatste gewoon lekker 3/4e Q om toch nog even de heerlijke keihard te gaan op het einde, uiteraard is tegen dan de love rush wel wat weg maar wel toch heerlijk om dan gewoon keihard te stampen en op te gaan in de muziek. Dit keer dus met 310a320mg toegekomen op de hele nacht, toch weer een 40a50mg minder als vorige keer :thumbup: Vind het ook wel mooi zo!
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Vaag dat je van zo weinig al zo lekker gaat. :oh: Had ik dat maar haha. Nee ik weet zeker dat het te weinig was, voelde er niks van behalve dat ik moe werd. Maar volgende keer beter! :D Kijk er nu al naar uit eigenlijk. :$

Ging best lekker idd, maar ik weet dat het toch nog wat beter kan. Daarom ga ik op Hard Bass ook een hogere dosis aanhouden. Het beste er uit halen dit keer :D 8 weekjes pauze gehad, moet goed komen. :love:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:13 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Nando schreef:

Ging best lekker idd, maar ik weet dat het toch nog wat beter kan. Daarom ga ik op Hard Bass ook een hogere dosis aanhouden. Het beste er uit halen dit keer :D 8 weekjes pauze gehad, moet goed komen. :love:

Een hogere dosis betekend niet gelijk beter gaan, heb ik zelf ook ervaren. Op mysteryland zoveel gepakt omdat ik maar niet optimaal ging, op loudness ging ik op een halve Q al heerlijk. Vraag maar aan robertt en chukkels die ook op Qlimax dachten dat ze maar meer moesten pakken omdat ze niet optimaal gingn. :/
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:14 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
of me serotonine was toen op

Haha, dat zou ook nog wel eens een goede reden ervoor kunnen zijn inderdaad :thumbup:

Haha ja bij hem wel, bij mij was het toch een andere reden wss.. :/ Want had ze op Loudness, na 2½ maand rust :huh: Maarja misschien speelde andere factoren een rol, Op hardbass maar lekker aan de groene eekhoorntjes :drool: , en 3 maten van me ook voor de eerste keer!! :yay: Wordt een wause meeting, :woot:

Ja, een MEETING. Waar en hoelaat? :P
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen