Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:48 

Hardtraxxer

dat jullie kunnen zitten met X op, ik moet en zal stampen, stil blijven staan/zitten vind ik zo zonde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
Alhoewel zitten met x op echt fucking chill is :love:

Heletijd rondkijken :thumbsup:

inderdaad. volgende keer met inwerken lekker chill zitten, en daarna los.

Zitten? Op een feest? Met XTC op? Volgens mij snap jij het niet zo goed? xd

Basscow schreef:
dat jullie kunnen zitten met X op, ik moet en zal stampen, stil blijven staan/zitten vind ik zo zonde :P

In tegenstelling tot jou :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:50 

Hardtraxx Elite

hsrobin schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat moet je dan maar met wat vrienden thuis doen voor de tv haha :aww:
Mijn rug is altijd helemaal gebroken als ik ga zitten, dus probeer het altijd zo min mogelijk te doen :surrender:

Ja precies, zitten is de grootste afrader op een feest als je x op hebt. Je moet gewoon lekker staan dansen en blijven dansen, ook wanneer die inslaat. Dan heb je ook geen last van een zware come up ofzo, opeens merk je gewoon dat het dansen nog veel lekkerder gaat en je je veel beter gaat voelen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Blijven staan is het beste ja, gewoon doorknallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Heletijd rondkijken :thumbsup:

inderdaad. volgende keer met inwerken lekker chill zitten, en daarna los.

Dat deed ik op Dominator :P
Tis een afrader, want je komt echt gewoon niet meer van je gat af :P

Tlijkt net of je reet gekieteld wordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:55 

Hardtraxx Veteran

Hmm, nu ik even nadenk... Ik heb nog maar 2x gezeten met XTC op. 1x op Q-Base omdat een Fast Forward er toch net iets te hard inhakte :lol:

En een keer het laatste half uurtje op Fusion of Dance, maar dat was omdat het geen ruk aan was en ze heerlijke lounge stoelen/fatboys hadden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:58 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

je gaf net nog aan dat zitten met een pil chill is. maar dan niet bij de inwerking bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Olijfboompje schreef:

je gaf net nog aan dat zitten met een pil chill is. maar dan niet bij de inwerking bedoel je?

Nouja, het is zo fijn, dat je niet meer wilt opstaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:05 

Donateur

Chukkels schreef:
Hmm, nu ik even nadenk... Ik heb nog maar 2x gezeten met XTC op. 1x op Q-Base omdat een Fast Forward er toch net iets te hard inhakte :lol:

En een keer het laatste half uurtje op Fusion of Dance, maar dat was omdat het geen ruk aan was en ze heerlijke lounge stoelen/fatboys hadden :love:

Ik bij Fusion The nex Level, op de Massage stoelen achterin de hal :love: :loving: echt wel 10 euro ingegooid!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:13 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Duruz schreef:

Nouja, het is zo fijn, dat je niet meer wilt opstaan. :P

Inderdaad, en dat niet alleen, je benen gaan ook gewoon zwaar aanvoelen van het zitten, waardoor je denkt dat het beter is te blijven zitten, terwijl als je je er dan toch aan over geeft en gaat dansen die zware benen zo weer weg zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:23 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

Olijfboompje schreef:

Conclusie; Olijfboompje vind het lekker om onder zn reet gekieteld te worden whehehehe :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:26 

Hardtraxx Addict

Meestal ben ik rond 6 uur ook wel gaar.. Ga op Hardbass dan ook voor een iets ander aanpak.. Lam binnenkomen en dan rond half 2 a 2 uur, als ik weer wat ontnuchterd ben, één olifant droppen (twijfel nog tussen hele of 3/4 ofzo). Hopelijk trek ik het dan wel makkelijk door tot 7 uur..

Met zitten op X heb ik eigenlijk ook nog geen ervaring. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:33 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Meestal ben ik rond 6 uur ook wel gaar.. Ga op Hardbass dan ook voor een iets ander aanpak.. Lam binnenkomen en dan rond half 2 a 2 uur, als ik weer wat ontnuchterd ben, één olifant droppen (twijfel nog tussen hele of 3/4 ofzo). Hopelijk trek ik het dan wel makkelijk door tot 7 uur..

Met zitten op X heb ik eigenlijk ook nog geen ervaring. :P

ik ben de nacht prima doorgekomen, half 1 eerste halve groene olifant, uurtje later ofzo tweede halfje. rond half 3 nog een halve, en iets later nog een kwart. toen dat allemaal uit begon te werken, voor de laatste twee uurtjes nog een halve q. geen klachten/moeheid of wat dan ook. heb me echt alleen maar chill gevoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Olijfboompje schreef:

Olijfboompje schreef:

Conclusie; Olijfboompje vind het lekker om onder zn reet gekieteld te worden whehehehe :lol: :lol:

Haha, held! :worship:

Anywayz, ik heb net voor het eerst weer gegeten sinds ik zaterdag dat overheerlijke zelfgemaakte koekje van DarkBeatz op had. Eten ging er goed in, had alleen wel ontzettende last van m´n kiezen. Dat had ik nog niet eerder door, maar het verbaast me ook eigenlijk helemaal niks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:41 

Donateur

nu voel je is wat ik altijd voel christiaan, :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:44 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Anywayz, ik heb net voor het eerst weer gegeten sinds ik zaterdag dat overheerlijke zelfgemaakte koekje van DarkBeatz op had. Eten ging er goed in, had alleen wel ontzettende last van m´n kiezen. Dat had ik nog niet eerder door, maar het verbaast me ook eigenlijk helemaal niks xd

Haha, heb je uiteindelijk nog kunnen slapen? Ik was zelf pas om 20u gaan maffen ofzo.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:47 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Olijfboompje schreef:

Olijfboompje schreef:

Dat was ook best wel lekker. :P
Met een chick zitten waar je gek op bent en dan samen aan de X, heel dag zitten.
Kon niet beter. :$
roberttt schreef:

dude, ik ben erachter gekomen dat ik gaten in mijn gehemelte heb boven >.<
Kweet niet wat ik heb gedaan, maar tis iig niet goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Hoezo, heb geen probleempjes hoor. Op een stokje kauwen doet ook geen pijn lol. Het is alleen wat gevoeliger. Ben ook nog nooit zo fit geweest na gebruik. Kortom, het was gewoon een perfect feest :woot:

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Haha, heb je uiteindelijk nog kunnen slapen? Ik was zelf pas om 20u gaan maffen ofzo.. xd

Ja, vanacht om kwart voor 1 ofzo viel ik in slaap. Internet lag er toen uit, dus kon niet meer op Hardtraxx :lol:
Kwart over 8 weer opgestaan, 2 bakjes koffie gehad en ben nu weer zo fris als een hoentje :clap:

Olijfboompje schreef:
dude, ik ben erachter gekomen dat ik gaten in mijn gehemelte heb boven >.<
Kweet niet wat ik heb gedaan, maar tis iig niet goed :P

Ik heb m'n vulling eruit gebeten lol, deze week ook ff afspraak maken bij de tandarts dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:50 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Je hebt wel zo maar even 1 van de mooiste feesten tot nu toe gemist met al je getwijfel :x Ik denk dat b2s zijn best gaat mogen doen om voor mij persoonlijk deze XQ te laten overtreffen met Hard Bass, twijfel sterk of dat gaat lukken... Zo goed was het voor mezelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Je hebt wel zo maar even 1 van de mooiste feesten tot nu toe gemist met al je getwijfel :x Ik denk dat b2s zijn best gaat mogen doen om voor mij persoonlijk deze XQ te laten overtreffen met Hard Bass, twijfel sterk of dat gaat lukken... Zo goed was het voor mezelf!

Zullen we hier maar mee wachten tot dinsdag tot we dit hem vertellen? Straks wordt hij zo depressief dat hij zijn rij-examen verkloot. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Hoezo, heb geen probleempjes hoor. Op een stokje kauwen doet ook geen pijn lol. Het is alleen wat gevoeliger. Ben ook nog nooit zo fit geweest na gebruik. Kortom, het was gewoon een perfect feest :woot:

Huh, wat heb jij nog genomen dan? Pep? :P

Heb trouwens ook een lichte pijn aan m'n kiezen, merkte wel dat ik op het einde met m'n tanden liep te knarsen.
Had vreemd genoeg gister ook nog de neiging om het steeds te doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Heb trouwens ook een lichte pijn aan m'n kiezen, merkte wel dat ik op het einde met m'n tanden liep te knarsen.
Had vreemd genoeg gister ook nog de neiging om het steeds te doen. :P

Haha, ja, das een soort tik :P

Nee, je spieren gaan nu ontspannen..kleine natrektjes, niet meer dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Nee, geen pep. Anders had ik iets te veel gecombineerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:58 

Donateur

teveel, je kan nooit teveel combineren. Hardbass nemen we wel een lijntje.
Ben van plan 15km te winnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:02 

Donateur

roberttt schreef:
teveel, je kan nooit teveel combineren. Hardbass nemen we wel een lijntje.
Ben van plan 15km te winnen

Jaa ik denk dat jij indd voor goud gaat op de 15km kaakschaatsen :D ., Ik ga wel voor podium plaats
Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen