Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:15 

Hardtraxx Addict

heb verder nog 1 vraagje wat is de beste plek om het te verstoppen voor je paps en mams,?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:19 

Hardtraxxer

jeone schreef:
heb verder nog 1 vraagje wat is de beste plek om het te verstoppen voor je paps en mams,?

dat ligt eraan hoe je slaapkamer eruit ziet :P
ik verstop altijd alles in mn ps2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:21 

Hardtraxx Addict

loco-loco schreef:
jeone schreef:

dat ligt eraan hoe je slaapkamer eruit ziet :P
ik verstop altijd alles in mn ps2 :P

ja heb hier radio tv staan een kast me bed en bureau .maar me ma luistert nog wel is een cd met mijn radio dus daar lijkt me niet zo handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:25 

Hardtraxxer

Misschien binnenkort eens truffels proberen :)
Heb het er met 2 vrienden over gehad, die hebben het alle twee al een keer gedaan, en willen graag nog een keer.
Alleen nog ff kijken waar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:52 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:

In een paar sokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 02:12 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
jeone schreef:

In een paar sokken?

Dat kan nog wel een goeie wezen, :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:07 

Donateur

dawasiknie schreef:
Weinig mis met die Q's, ging er als de sodeknetter op @ Qountdown.

Oh dan is er inderdaad niets mis mee, want jij ging daar lekker hard XD

Dan zou het wel aan mij liggen, dat ik ze slecht vond. of me serotonine was toen op
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:10 

Donateur

jeone schreef:

Jij heb vast wel dvdtjes op je kamer ;) Gewoon in de stomste film die je maar heb doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:11 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
jeone schreef:

Jij heb vast wel dvdtjes op je kamer ;) Gewoon in de stomste film die je maar heb doen :thumbup:

In je boxer is beter hoor :P je kan het ook in je computer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:21 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
jeone schreef:

In je boxer is beter hoor :P je kan het ook in je computer doen.

Ja je heb zoveel mogelijkheden indd! :P Maar bij mij liggen ze in een dvd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:23 

Donateur

Ik had ze altijd in een lade, tussen de krantjes en boekjes van feesten.
Maar nu nergens want heb namelijk niets meer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:26 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
of me serotonine was toen op

Haha, dat zou ook nog wel eens een goede reden ervoor kunnen zijn inderdaad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:28 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Haha, dat zou ook nog wel eens een goede reden ervoor kunnen zijn inderdaad :thumbup:

Haha ja bij hem wel, bij mij was het toch een andere reden wss.. :/ Want had ze op Loudness, na 2½ maand rust :huh: Maarja misschien speelde andere factoren een rol, Op hardbass maar lekker aan de groene eekhoorntjes :drool: , en 3 maten van me ook voor de eerste keer!! :yay: Wordt een wause meeting, :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:30 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Denk het wel ja, maar ik heb nu voor Hardbass bijna 2 maanden pauze gehad. Dus het gaat vast weer een nacht worden om nooit te vergeten. En op hardbass ga ik ook aan de eekhoorntjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:39 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Ja, want op m'n Qountdown was m'n serotonine binnen anderhalf uur na uitwerking van de eerste Q die ik dropte (ná een olifant) weer aangemaakt. >.<

Hoe kan het dat ik op Loudness en Fusion lekkerder ging dan op Qlimax, terwijl ik daar écht mijn serotonine helemaal op heb gemaakt, terwijl ik meer rust heb gepakt voor Qlimax dan voor Loudness en Fusion. Ow jah, en op Qountdown, deden de olifantjes hun werk gewoon 10x beter dan de Q deed op Qountdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:45 

Donateur

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Ja, want op m'n Qountdown was m'n serotonine binnen anderhalf uur na uitwerking van de eerste Q die ik dropte (ná een olifant) weer aangemaakt. >.<

Hoe kan het dat ik op Loudness en Fusion lekkerder ging dan op Qlimax, terwijl ik daar écht mijn serotonine helemaal op heb gemaakt, terwijl ik meer rust heb gepakt voor Qlimax dan voor Loudness en Fusion. Ow jah, en op Qountdown, deden de olifantjes hun werk gewoon 10x beter dan de Q deed op Qountdown.

haha oke dat is waar, op fusion of dance ging ik er wel goed op. Daar liep ik met een beste pret kop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:48 

Donateur

Robertt & chukkels , droppe jullie altijd als eerste een hele? OF beginne jullie met een halve ^^
Want ik nam altijd gewoon een hele dollar , dat ging best. Maar een hele eekhoorn droppe :woot: Dat wordt iets teveel van het goede, maar ik vind die inslag altijd zo lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:51 

Hardtraxx Veteran

Ik wil nog een keer. :( Binnenkort ff een goed feestje uitkiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:54 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Robertt & chukkels , droppe jullie altijd als eerste een hele? OF beginne jullie met een halve ^^
Want ik nam altijd gewoon een hele dollar , dat ging best. Maar een hele eekhoorn droppe :woot: Dat wordt iets teveel van het goede, maar ik vind die inslag altijd zo lekker :$

Meestal 3 kwart. Enkele keer een hele, zoals op Fusion. Maar denk op Hardbass ook 3 kwart. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:55 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

tsja, lag aan het moment :P vaak genoeg een hele gedropt :lol: doen we nu niet meer, want wij zijn verstandig geworden :thumbsup:

Nando schreef:

Hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:58 

Donateur

Nando schreef:

Verslaafde :whistle:

haha jaa ik zou ook hardbass doen, je gaat er nu met een beter gevoel heen.. mijn 2e keer was voor mij het beste,, want je weet al een beetje wat te wachten staat, welk gevoel er gaat aan komen. Je bent dan niet meer zenuwachtig :thumbup: En wij moeten elkaar toch Waus meeten vind ik op Hardbass!! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:00 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Nando schreef:

Verslaafde :whistle:

haha jaa ik zou ook hardbass doen, je gaat er nu met een beter gevoel heen.. mijn 2e keer was voor mij het beste,, want je weet al een beetje wat te wachten staat, welk gevoel er gaat aan komen. Je bent dan niet meer zenuwachtig :thumbup: En wij moeten elkaar toch Waus meeten vind ik op Hardbass!! :innocent:

ik wou jou eigenlijk wel nuchter meeten, maar dat zit er niet in denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:01 

Donateur

Ligt er voor mij aan hoelaat de meeting is :$ Als die 12 uur is , ben ik nog wel nuchter.. dan snoep ik er waaarschijnlijk net een halve naar binnen ;) als de meeting 1 uur is , wordt het voor mij een wause :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:02 

Hardtraxx Veteran

Een hele eekhoorn is misschien inderdaad iets teveel van het goede. Heb mar 1x een pil van boven de 180mg gedropt en dat was een Fast Forward op Q-Base. Was op zich wel fijn, maar ook zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:

Hardbass

Nee Hard Bass sowieso nuchter, liever op een wat kleiner feestje.
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen