Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:23 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ja Daniël wij staan volgens mij ook nog op de foto, toen zat in midden in m'n rush. :D

@ Kasper:
Ik doe met je mee op Hard Bass. Dan ga ik wél lekker los! :D

ik twijfel nog, wie weet dat ik een keertje nuchter doe. maar wie weet ook niet.

ik had trouwens ook geen tijdsbesef, heel erg na mn eerste halve groene olifant. leek het echt even dat ik al zeker een uurtje hard aan het gaan was, maar bleek maar tien minuutjes te zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:31 

Donateur

Duruz schreef:
Nando schreef:
Ja Daniël wij staan volgens mij ook nog op de foto, toen zat in midden in m'n rush. :D

@ Kasper:
Ik doe met je mee op Hard Bass. Dan ga ik wél lekker los! :D

ik twijfel nog, wie weet dat ik een keertje nuchter doe. maar wie weet ook niet.

ik had trouwens ook geen tijdsbesef, heel erg na mn eerste halve groene olifant. leek het echt even dat ik al zeker een uurtje hard aan het gaan was, maar bleek maar tien minuutjes te zijn. :P

.

Lukt je niet! :D
:whistle:

Ik zit ook wellis te twijfelen hoor, maarja het geeft net wat extra's aan een feest, wat ovehreerlijk is!! :love: omdat je er gewoon al zo lang naar uitkijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:32 

Donateur

Toch een leuk drugs feestje gemist :cry: dan Volgende week en op hardbass maar extra hard na de kloten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Ik wil eigenlijk nu al nog een keer, helemaal omdat m'n 1e keer niet goed geslaagd is. Maar ik ga het waarschijnlijk alleen op wat kleinere feesten doen, want ik weet wel dat ik er echt weinig van ga onthouden en dat vind ik zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:35 

Donateur

Nando schreef:
Ik wil eigenlijk nu al nog een keer, helemaal omdat m'n 1e keer niet goed geslaagd is. Maar ik ga het waarschijnlijk alleen op wat kleinere feesten doen, want ik weet wel dat ik er echt weinig van ga onthouden en dat vind ik zonde.

jaa eigen keus :P ik doe het juist niet op kleine feeste :P alleen op grote, eens in de de 2/3 maanden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nando schreef:

jaa eigen keus :P ik doe het juist niet op kleine feeste :P alleen op grote, eens in de de 2/3 maanden :thumbup:

Ja op een echt klein feest is het misschien ook minder leuk, maar ik bedoel meer zoiets als X-Qlusive of zo.
Bijvoorbeeld Hard Bass daar wil ik geen seconde van vergeten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:41 

Donateur

jaa dat is bij iedereen anders!! :P Ik vergeet dus echt helemaal niks :P Ik weet zelfs de kleinste raarste dingetjes nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:45 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
jaa dat is bij iedereen anders!! :P Ik vergeet dus echt helemaal niks :P Ik weet zelfs de kleinste raarste dingetjes nog :D

Ik vergeet best veel, maar dat Maakt mij niet veel uit . Zolang in de avond en nacht maar geniet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

net nog even terug zitten lezen, maar vond dit smsje toch wel apart, van kasper;

"Kom naar vooraan voor de rij ballen links, ten hoogte van et begin van witte doel links."

heb die toen overigens niet kunnen lezen. en alles wat ik wel kon lezen, veranderde allemaal automatisch naar chinese letters, vage shit. haha, maar volgens mij zag jij ook dingen kas. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:01 

Donateur

Duruz schreef:
net nog even terug zitten lezen, maar vond dit smsje toch wel apart, van kasper;

"Kom naar vooraan voor de rij ballen links, ten hoogte van et begin van witte doel links."

haha, volgens mij zag jij ook dingen. :P

:lol:

of hij houd graag van voetbalmannen met ballen! :whistle:

grapje hoor kasper
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:02 

Donateur

Duruz schreef:

Haha heerlijk, herkenbaare berichten .

Zo had ik is 1 gestuurd, ik sta links achterin in het midden voor aan de main :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Duruz schreef:

Zo had ik is 1 gestuurd, ik sta links achterin in het midden voor aan de main :lol:

_O-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:05 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Duruz schreef:

haha komt me bekent voor zulke smsjes :P
maar op dat moment lijken die smsjes hele duidelijk voor jezelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:07 

Donateur

Ik heb alle berichten van mij en chukkels bewaard, als je dat leest niet best .

Qlimax

1 uur : (chukkels) waar ben je
Half 2:( ik ) kom eraan
1:45 : chukkels. Waar ben je
2 uur :(ik) waar ik ben kom zo
4 uur: (chukkels) waar ben je
Half 5 ; ik. Kom zo kom zo zo

Gaat nergens over , elkaar overigens niet gevonden. Ook wel logisch :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

kasper, jij had trouwens toch nog zo'n kaartje gehad, van die gast die een groepsfoto van ons maakte? bij de meeting was dat nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:20 

Hardtraxx Addict

zijn die q-dansjes dan echt zo kut of is dat p.p verschillend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:23 

Donateur

jeone schreef:

Zijn echt kut, bij mij dan. Ik raad ze iniedergeval niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:25 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
jeone schreef:

hmm, wat is de reden eigenlijk dat ze zo kut zijn,

edit : heb ze namelijk ook al besteld,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:28 

Donateur

jeone schreef:
roberttt schreef:
jeone schreef:

Nou je raakt er niet zo heerlijk vdk van zoals Bij de olifantjes, en ik ga er niet Chill op.
Qlimax 4 van gehad, en voelde me nog steeds niet Chill of had het ultieme gevoel niet , vandaar dat ik ze niet meer neem
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:32 

Hardtraxx Addict

ik heb 1x eerder gebruikt dus weet toch het ultieme gevoel van de olifanten etc niet, ;)

Kzie het wel of ze bij ook kut zijn of niet,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:34 

Donateur

jeone schreef:
ik heb 1x eerder gebruikt dus weet toch het ultieme gevoel van de olifanten etc niet, ;)

Kzie het wel of ze bij ook kut zijn of niet,

Ultieme gevoel = kan ik niet uitleggen.

Sorry :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:50 

Hardtraxx Addict

hahah als het in de buurt komt bij het gevoel dat ik op vakantie had van een half roze diamantje :drool:

dan ben ik al lang blij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:01 

Hardtraxx Elite

jeone schreef:

edit : heb ze namelijk ook al besteld,

Is gewoon onzin hoor, dat jullie er mindere ervaringen op hebben ligt toch echt aan jullie, er zit in die q's geen grote spreiding en ook geen andere actieve stoffen die de uitwerking kunnen veranderen. Enigste wat eventueel kan is dat een pil wat harder of zachter gedrukt is waardoor hij wat eerder inslaat en uitwerkt, maar dan spreek je toch echt over tijden van hooguit 15min eerder in- en uitwerken.

Ken zat mensen wat zelf de Q's gebruikt hebben ook en iedereen wat ik ken (toch ook een stuk of 7 man/vrouw) ging er gewoon net hetzelfde op als op een andere pil en ook gewoon even lang. Wat jullie trip beïnvloed heeft weet ik niet, maar het lag althans zeker niet aan de Q's.. Als je dat je op voorhand in je kop gaat steken dat ze misschien slecht zouden zijn dan gaat dat juist je trip beïnvloeden. En ik heb ook wel eens gehad dat ik een Canadeesje nam en niet echt hard ging, en dan als 2e p'tje een rood duifje en daarna als een speer. Wisselt zo hard van keer tot keer... Maar ligt echt niet aan de pillen, en als je dat wel wilt geloven maakt mij het ook geen flikker uit. Hoop dat je dan toch kunt begrijpen dat het puur en alleen tussen je 2 oren zit ook al lijkt oa Christiaan dat niet te willen begrijpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:06 

Hardtraxx Addict

Ach van het weekend maar is proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:14 

Donateur

Weinig mis met die Q's, ging er als de sodeknetter op @ Qountdown.
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen