jeone schreef:
hmm, wat is de reden eigenlijk dat ze zo kut zijn,
edit : heb ze namelijk ook al besteld,
Is gewoon onzin hoor, dat jullie er mindere ervaringen op hebben ligt toch echt aan jullie, er zit in die q's geen grote spreiding en ook geen andere actieve stoffen die de uitwerking kunnen veranderen. Enigste wat eventueel kan is dat een pil wat harder of zachter gedrukt is waardoor hij wat eerder inslaat en uitwerkt, maar dan spreek je toch echt over tijden van hooguit 15min eerder in- en uitwerken.
Ken zat mensen wat zelf de Q's gebruikt hebben ook en iedereen wat ik ken (toch ook een stuk of 7 man/vrouw) ging er gewoon net hetzelfde op als op een andere pil en ook gewoon even lang. Wat jullie trip beïnvloed heeft weet ik niet, maar het lag althans zeker niet aan de Q's.. Als je dat je op voorhand in je kop gaat steken dat ze misschien slecht zouden zijn dan gaat dat juist je trip beïnvloeden. En ik heb ook wel eens gehad dat ik een Canadeesje nam en niet echt hard ging, en dan als 2e p'tje een rood duifje en daarna als een speer. Wisselt zo hard van keer tot keer... Maar ligt echt niet aan de pillen, en als je dat wel wilt geloven maakt mij het ook geen flikker uit. Hoop dat je dan toch kunt begrijpen dat het puur en alleen tussen je 2 oren zit ook al lijkt oa Christiaan dat niet te willen begrijpen