Nando schreef:
Waarom heb ik geen mandarijn of lollie gehad?

Of heb ik wel gehad?

Nog een paar dingen die ik wil vertellen:
1. Op gegeven moment wist ik echt ff niet wat ik deed, ik voelde het 2e halfje op komen en ik ging naar de gang toe en toen heb ik daar zomaar een kwartier gezeten. Daarna terug de zaal in en toen kwam die goddelijke rush.
2. Best raar eigenlijk dat ik nog zo weinig weet van de muziek, heb van beide halfjes niet extreem veel gevoelt. Maar toch, ik zou je maximaal 3 tracks kunnen noemen van iedere set.
3. Het moment dat ik hem écht voelde was ik echt helemaal niet meer bezig met de muziek. Was volgens mij tijdens
Dee-Block & S-Te-Pack en ik weet geen één nummer meer van die set, was alleen maar bezig met mezelf en het gevoel. Niet erg trouwens.
Heb wel al zin om het weer een keer te doen, ook al ging het allemaal niet super. Ik weet wel dat ik het niet op feesten ga doen die ik écht wil meemaken, want helder blijven dat lukt mij volgens mij gewoon echt niet.
vet! dit klinkt zo erg als mijn reactie na mn eerste ervaring

[kijk ongeveer 100 paginas terug fzo, voor die posts

]
de 1e keer vlogen ook ineens 4 uur voorbij toen ik lekker aan et knallen was

maar ik heb steeds meer geprobeerd ook lekker van de muziek te gnieten, en bij XQ lukte dat verassend goed! [al lijkt de chronologische volgorde in mn hoofd wat door de war

]
maar o.a. een reden dat ik Hard Bass nuchter doe [en omdat maat van me ook nuchter doet, en ik dan gezellig met em mee nuchter doe

]
wel egt slecht van me dat ik jou geen lolly had gegeven

ik had iemand wel een lolly met choco smaak of iets in die richting gegeven, daar baalde ik van. maar darkbeatz zei dat dat maar goed was, want choco is te zwaar voor tijdens pillen