Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Nice die reports :drool: enorm veel zin in Hardbass nu :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
@olijfboompje

En al een beetje moe aan het worden? , of heb je al kunnen slapen :sleep:

Ik heb van 10 tot 5 geslapen :P
Wel vaag man...ik droomde telkens, werd wakker, viel gelijk weer in slaap, droomde dan weer gelijk en dat heb ik een stuk of 9 keer gehad.

Dadelijk netjes om 10 uur naar bed :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Part 2:

Ik voelde me zo vol met liefde en ik vond alles oke. Stond ook echt te genieten met m'n handen in de lucht. Zo ver ik weet ook met iedereen geknuffelt, vond het echt heerlijk. Ik bleef ook tegen iedereen zeggen hoe goed ik me voelde etc.

Heb trouwens ook weinig muziek meegekregen, erg jammer.

haha, je kon mij op gegeven moment ook niet genoeg zeggen hoe lekker je je voelde. en met die muziek, dat heb ik meestal ook, maarja.. op het moment zelf weet je wel hoe dik een track is of niet, gelukkig. :P

heb trouwens ook een heel erg mis/heimwee gevoel naar alle meisjes/vrouwen waar ik mee heb staan praten, eigenlijk het enige waar ik nog last van heb. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

jeej, ik moet morgen om 10 voor 9 bij de dokter zijn. Wie regelt in godsnaam een doktersafspraak op een maandagochtend na een feestweekend?! :mad:

En aangezien ik nog geen oog heb dichtgedaan, zal het misschien verstandig zijn om straks al te gaan slapen, zodat ik morgen betijds wakker word :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:25 

Hardtraxx Addict

Haha door die heerlijke reports krijg ik verdomd veel zin in hardbass! :D Ben nu 4,5 maanden mijn serotonine aan het sparen voor een groene olifant :drool: Nog 20 fuckin dagen!! :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Haha door die heerlijke reports krijg ik verdomd veel zin in hardbass! :D Ben nu 4,5 maanden mijn serotonine aan het sparen voor een groene olifant :drool: Nog 20 fuckin dagen!! :cool: :cool:

goed bezig kerel, nog even de dagen aftellen en je mag weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:36 

Donateur

pecola-tje schreef:
Kettingzaag schreef:

goed bezig kerel, nog even de dagen aftellen en je mag weer!

wil met Hardbass een half boompje droppen eigenlijk, duidelijke verschillen te merken met de eekhoorntjes?

`
ligt eraan of je normaal een hele eekhoorn nam, bruine bomen zijn iets sterker, maar niet echt heel veel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

Eekhoorntjes zijn de nieuwe Fast Forwards, zelfde maker als de Olifanten, dus gegarandeerd geweldige kwaliteit. In tegenstelling tot de Q-Dansjes :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:49 

hmmm, ik weet niet waar het door komt, maar ik proef geen zoet meer xd
sinasappelsap, mandarijnen, chocola, slagroom, hopjesvla, echt allemaal leip smerig nu xd
ik hoop maar dat dat weer terug komt :P

Inno schreef:
Je moet echt net doen of je nuchter bent, dan komt het over je heen en dan ga je wel lekker. Als je denkt dat het is afgelopen is het vaak ook afgelopen.

Ja precies, nando was er, zoals het leek iig, heel erg mee bezig :P
Mijn 1e keer was daarom mss ook zo vet: ik ging onverwachts gebruiken, terwijl nando et echt geplant had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:50 

Donateur

Chukkels schreef:
Eekhoorntjes zijn de nieuwe Fast Forwards, zelfde maker als de Olifanten, dus gegarandeerd geweldige kwaliteit. In tegenstelling tot de Q-Dansjes :(

Klopt, heb gister ff al me Qtjes verkocht aan een maat ;) , mag het komend jaar doen met de groene eekhoorntjes, want was niet zo Fan van de Qtjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

Weer zo'n iemand. Dit kan gewoon geen toeval zijn? John zegt me elke keer weer opnieuw dat het tussen de oren zit, maar als 7 verschillende mensen van Hardtraxx al zeggen dat Q-Dance pillen gewoon minder zijn en een andere werking hebben dan andere pillen van dezelfde hoeveelheid MDMA, dan zit dat toch niet meer tussen je oren? Q-Dance pillen hebben gewoon een geheel willekeurige werking en werkt gewoon anders op je lichaam dan andere pillen. Dit kan niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
sinasappelsap, mandarijnen, chocola, slagroom, hopjesvla, echt allemaal leip smerig nu xd

Gisteren kwam je anders bijna klaar toen ik je een stukje mandarijn gaf :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:57 

Donateur

Chukkels schreef:
Weer zo'n iemand. Dit kan gewoon geen toeval zijn? John zegt me elke keer weer opnieuw dat het tussen de oren zit, maar als 7 verschillende mensen van Hardtraxx al zeggen dat Q-Dance pillen gewoon minder zijn en een andere werking hebben dan andere pillen van dezelfde hoeveelheid MDMA, dan zit dat toch niet meer tussen je oren? Q-Dance pillen hebben gewoon een geheel willekeurige werking en werkt gewoon anders op je lichaam dan andere pillen. Dit kan niet anders.

Vriend van mij , heeft precies hetzelfde :/ . Misschien omdat ze compacter zijn ofso, en minder snel uiteen brokkelen... ik heb geen idee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

De lollies die John en ik hebben meegesmokkeld naar binnen. Dat was pas een klaarkommomentje! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:58 

Donateur

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

MANDARIJNEN!! :love: Had je ze meegenomen of daar gekocht???
Ik neem ook een zakje mee naar hardbass sowieso!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:58 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

Ja precies, daarom snap ik er ook echt de ballen niet van :P
Dat was echt goddelijk toen :P
Opsich wel apart nu, nu proef ik alles zegmaar zonder de lekkere dimensie van zoetheid xd leuk voor een avondje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Inno schreef:
Je moet echt net doen of je nuchter bent, dan komt het over je heen en dan ga je wel lekker. Als je denkt dat het is afgelopen is het vaak ook afgelopen.

Ja precies, nando was er, zoals het leek iig, heel erg mee bezig :P
Mijn 1e keer was daarom mss ook zo vet: ik ging onverwachts gebruiken, terwijl nando et echt geplant had.

inderdaad, op qlimax had ik het ook niet gepland, werd het me gevraagd en zei ik dat ik het wel een keertje wilde proberen. toen ging ik heerlijk op een half diamantje. voor hard bass waarschijnlijk groene eekhoorntjes en blauwe boompjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
De lollies die John en ik hebben meegesmokkeld naar binnen. Dat was pas een klaarkommomentje! :love:

Correct :D
Maar fruit :love:
Kevin-Raw schreef:
MANDARIJNEN!! :love: Had je ze meegenomen of daar gekocht???
Ik neem ook een zakje mee naar hardbass sowieso!! :thumbsup:

Meegenomen haha :D
volgende keer neem ik zo'n fruitmix doosje mee :love:

KSwoosh schreef:
Ja precies, daarom snap ik er ook echt de ballen niet van :P
Dat was echt goddelijk toen :P
Opsich wel apart nu, nu proef ik alles zegmaar zonder de lekkere dimensie van zoetheid xd leuk voor een avondje...

whahaha, ik heb nu ook geen smaak hoor, mandarijnen als avondeten smaakte als steen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:38 

Olijfboompje schreef:
whahaha, ik heb nu ook geen smaak hoor, mandarijnen als avondeten smaakte als steen.

gelukkig :P
had et de vorige keren namelijk helemaal niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:41 

Hardtraxxer

Zo, gister dus weer aan de pep gezeten :)
Rond half 12 eerste puntjes gepakt. Voelde daar niet zo veel van en zat de hele tijd te twijfelen of ik nou nog bij moest pakken of gewoon alleen maar zuipen. Wou toen ook even gaan zitten, had geen energie en zin ofso.
Toen om kwart over 1 toch nog maar wat puntjes gepakt en toen ging ik heerlijk! :thumbsup: Heb staan raggen als een gek :D
Om half 4 begon het toch al weer aardig uit te werken, de puf was eruit. Maar aangezien het feest om 6 was afgelopen en ik toch wel redelijk wou slapen heb ik niet meer bijgepakt. Tot 6 uur dus rustig aangedaan.
Terugreis was wel ff een hel. 3 uur in een bus zitten terwijl je geen oog dicht kan doen en je niet helemaal top voelt.
Toen ik eindelijk in bed lag was ik binnen 10 minuten weg :worship: 4 uurtjes geslapen, en toen was ik weer wakker :P
Voel me nu gewoon prima! :D
Trouwens gewoon de hele avond bier gedronken.

Kijk er wel met gemengde gevoelens op terug.
Aan de ene kant wil ik me de hele nacht zo voelen als hoe ik mij rond 2 uur voelde. Volle bak energie en echt hard staan gassen, heerlijke kippenvel momenten :love:
Maar aan de andere kant kon ik nu wel gewoon slapen en ben ik niet 3 dagen lang vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Waarom heb ik geen mandarijn of lollie gehad? :cry: Of heb ik wel gehad? :P

Nog een paar dingen die ik wil vertellen:
1. Op gegeven moment wist ik echt ff niet wat ik deed, ik voelde het 2e halfje op komen en ik ging naar de gang toe en toen heb ik daar zomaar een kwartier gezeten. Daarna terug de zaal in en toen kwam die goddelijke rush.
2. Best raar eigenlijk dat ik nog zo weinig weet van de muziek, heb van beide halfjes niet extreem veel gevoelt. Maar toch, ik zou je maximaal 3 tracks kunnen noemen van iedere set.
3. Het moment dat ik hem écht voelde was ik echt helemaal niet meer bezig met de muziek. Was volgens mij tijdens
Dee-Block & S-Te-Pack en ik weet geen één nummer meer van die set, was alleen maar bezig met mezelf en het gevoel. Niet erg trouwens. (L)
4. Het kut effect bij m'n eerste helft was echt vreemd, het enige wat ik eigenlijk wou was slapen. Geen idee waarom, voelde me toen best klote.

Heb wel al zin om het weer een keer te doen, ook al ging het allemaal niet super. Ik weet wel dat ik het niet op feesten ga doen die ik écht wil meemaken, want helder blijven dat lukt mij volgens mij gewoon echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:45 

Nando schreef:
Waarom heb ik geen mandarijn of lollie gehad? :cry: Of heb ik wel gehad? :P

Nog een paar dingen die ik wil vertellen:
1. Op gegeven moment wist ik echt ff niet wat ik deed, ik voelde het 2e halfje op komen en ik ging naar de gang toe en toen heb ik daar zomaar een kwartier gezeten. Daarna terug de zaal in en toen kwam die goddelijke rush.
2. Best raar eigenlijk dat ik nog zo weinig weet van de muziek, heb van beide halfjes niet extreem veel gevoelt. Maar toch, ik zou je maximaal 3 tracks kunnen noemen van iedere set.
3. Het moment dat ik hem écht voelde was ik echt helemaal niet meer bezig met de muziek. Was volgens mij tijdens
Dee-Block & S-Te-Pack en ik weet geen één nummer meer van die set, was alleen maar bezig met mezelf en het gevoel. Niet erg trouwens. (L)

Heb wel al zin om het weer een keer te doen, ook al ging het allemaal niet super. Ik weet wel dat ik het niet op feesten ga doen die ik écht wil meemaken, want helder blijven dat lukt mij volgens mij gewoon echt niet.

vet! dit klinkt zo erg als mijn reactie na mn eerste ervaring :P [kijk ongeveer 100 paginas terug fzo, voor die posts xd]
de 1e keer vlogen ook ineens 4 uur voorbij toen ik lekker aan et knallen was :D
maar ik heb steeds meer geprobeerd ook lekker van de muziek te gnieten, en bij XQ lukte dat verassend goed! [al lijkt de chronologische volgorde in mn hoofd wat door de war :P]
maar o.a. een reden dat ik Hard Bass nuchter doe [en omdat maat van me ook nuchter doet, en ik dan gezellig met em mee nuchter doe ^^]

wel egt slecht van me dat ik jou geen lolly had gegeven :(
ik had iemand wel een lolly met choco smaak of iets in die richting gegeven, daar baalde ik van. maar darkbeatz zei dat dat maar goed was, want choco is te zwaar voor tijdens pillen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Foto's op partyflock zijn best dramatisch mensen.
User descrition is advised.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:02 

Olijfboompje schreef:
Foto's op partyflock zijn best dramatisch mensen.
User descrition is advised.

gewoon allemaal zetten op: alleen vrienden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

Ja Daniël wij staan volgens mij ook nog op de foto, toen zat in midden in m'n rush. :D

@ Kasper:
Ik doe met je mee op Hard Bass. Dan ga ik wél lekker los! :D
Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen