Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:46 

Hardtraxx Newbie

http://www.drugfreeworld.org/nl/real-life-stories.html

Ik was documentaire's aan het zoeken over x kom ik deze belachelijke site tegen van een stelletje haters moet je is kijken hoe lachwekkend dit is. Ze proberen echt een ander beeld te geven van xtc!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:53 

Hardtraxx Addict

Larsjaah schreef:

Ik was documentaire's aan het zoeken over x kom ik deze belachelijke site tegen van een stelletje haters moet je is kijken hoe lachwekkend dit is. Ze proberen echt een ander beeld te geven van xtc!

Typische voorbeelden van een stel drugsmisbruikers. Gaat trouwens helemaal nergens over die zogenoemde ''feiten''. :lol: Wat een pauper site..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:00 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
die ervaring heb ik sowieso ook vaker gehad bij de Q's, Chukkels ook btw :P

Ligt toch echt aan jullie en niet aan de Q's, werkt gewoon 100% hetzelfde als een olifant of whatever dezelfde hoeveelheid mdma heeft. Zelf trouwens ook gewoon 3/4 Q gehad, ook Reinaldo heeft op Euphoria Q's gehad alsook mn beste vriendin op Euphoria, duurde allemaal gewoon even lang als eender welk ander pilletje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:07 

Donateur

Dit was naar mijn mening gewoon goed voor Nando hoor, eerste keer x gelijk op een feest.
Hij heeft nog een tijdje met Chukkels bij ons gechilled bij Unity, even op laten komen.

Zo'n eerste ervaring kan toch overweldigend zijn en hij had echt niet harder moeten gaan.
Stel dat ie wel op kwam maar de echte klap nog moest komen, en dat hij dan al een 2de halfje had gedaan.
Dan had ie zeker een nare ervaring gehad.

Volgens mij heeft ie nu de tijd van z'n leven gehad, misschien doet ie volgende keer een hele rode dollar ofzo.
Je moet zo'n jongen niet gelijk aan die achterlijke hoeveelheden helpen, vrolijk gestoorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:08 

Hardtraxx Newbie

Kettingzaag schreef:
Larsjaah schreef:

Typische voorbeelden van een stel drugsmisbruikers. Gaat trouwens helemaal nergens over die zogenoemde ''feiten''. :lol: Wat een pauper site..

Idd kdenk dat de site in opdracht gemaakt is door amerikaanse overheid! beetje zielig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:41 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Dit was naar mijn mening gewoon goed voor Nando hoor, eerste keer x gelijk op een feest.
Hij heeft nog een tijdje met Chukkels bij ons gechilled bij Unity, even op laten komen.

Zo'n eerste ervaring kan toch overweldigend zijn en hij had echt niet harder moeten gaan.
Stel dat ie wel op kwam maar de echte klap nog moest komen, en dat hij dan al een 2de halfje had gedaan.
Dan had ie zeker een nare ervaring gehad.

Volgens mij heeft ie nu de tijd van z'n leven gehad, misschien doet ie volgende keer een hele rode dollar ofzo.
Je moet zo'n jongen niet gelijk aan die achterlijke hoeveelheden helpen, vrolijk gestoorden!

Denk dat je mij niet goed begrijpt, ik heb er ook wat met Nando over gesproken en het gevoel van die eerste was allesbehalve overweldigend, hij ging ook helemaal niet op de pil en had geen euforie of energie. Ik denk dat het een klein half canadeesje is geweest (~60a65mg) wat gewoon te licht is voor de meeste mensen, ik heb het niet over achterlijke hoeveelheden, maar een halfje van 80mg was volgens mij gegarandeerd beter gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

Nou jongens, zal ik dan maar een kort reportje schrijven. Ben op m'n werk en typ via mobiel dus het word geen super lange report.

Gister was het dan zover, mijn eerste keer. Eerst tot 12 uur nog gezellig met iedereen gepraat enz. en de zenuwen kwamen al op, ik was toch wel zenuwachtig. Om 12 uur was het dan zover, ik nam een halve canadees en de zenuwen waren eigenlijk meteen weg. Toen was het wachten en lekker losgaan en om 00:45 sloeg ie een beetje in, maar ik voelde me niet fijn. Was heel licht in me hoofd en m'n benen waren opeens loodzwaar. Ik zei tegen Chukkels dat ik echt even moest zitten en toen is hij met me mee gegaan naar de unity-stand, even met Mol gepraat die me wat handige dingen vertelde Het gevoel bleef echter hetzelfde. Het voelde heel even goed, maar toen daalde dat weer. Eenmaal terug in de zaal waren m'n benen nog steeds zwaar. Ik vond toen ook alles wel best zoals het was, had geen zin meer om te bewegen terwijl ik dat eigenlijk wel wou, maar op dat moment vond ik het niet erg om stil te staan. Uiteindelijk werd ik er gewoon een beetje moe van, terwijl ik eigenlijk niet veel deed. Denk dat het gewoon veel energie heeft gevreten. Vond het natuurlijk wel jammer en ik had er wel meer van verwacht, denk dat die halve canadees te weinig was.

Part 2 komt eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

rond een uurtje of 11 aangekomen met mn maten, muntjes gekocht, jassen in de kluis gepropt etc etc. meteen door gegaan naar de grote zaal om daar wat biertjes achterover te gooien. al vrij snel besliste ik om bij olijfboompje de bestelde groene olifantjes te gaan halen. na een tijdje zoeken op de dansvloer werd ons verteld dat de ht meeting boven was, dus gingen we meteen heen. daar zo'n beetje iedereen, op een paar na, van dit forum ontmoet. maar van de helft zal ik nu al niet meer weten wie wie is haha. nando weet ik nog wel, darkbeatz, naardeqlote volgens mij, en nog een paar joh.. rond 1 uur mn eerste halve groene olifantje genomen, sloeg laat in, maar ooh zo lekker. veel geknuffeld inderdaad, zoals kasper al aangaf. uurtje later ofzo nog een halfje gedropt. en vanaf toen ging het toch wel hard, later op de avond nog 2 halve groene olifantjes gedropt, en voor de laatste 2 uurtjes nog een halve q, samen met kasper. verder zag ik af en toe wat wazigen koppen, zag ik andere mensen soms aan voor mijn maten, dacht ik dat ik iedereen kende. hadden de dj's heel even laarzen aan hun handen, en waren ze zelfs heel even armloos. en op het eind zag ik geen diepte meer in de wc-pot, en vloog het vliegje alle kanten op.. wachtend op de trein was het spoor ook heel even een vijvertje met water.. dus, volgens mij heb ik wel een beetje gehallucineerd. iemand hier wat over te zeggen? en trouwens, van nando weet ik nog dat hij op een half eekhoorntje volgens mij, richting het eind was het, inderdaad erg stil stond. maar hij gaf aan dat hij een heerlijk relaxed love gevoel had, dus dan is dat wel begrijpelijk. op dat moment ging hij in ieder geval wel lekker volgens mij.

al met al, was het een gezellige top avond, echt genoten! op naar 12 februari. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:05 

Hardtraxxer

Super altijd om reports te lezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:08 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
dus, volgens mij heb ik wel een beetje gehallucineerd. iemand hier wat over te zeggen?

EDIT: ik hallucineer bij de ene pil meer als bij andere pil iig, khad het toen vooral erg bij blauwe boompjes mja:P verschilt denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

Part 2:

Het was alweer 3 uur, de tijd was heel snel vooruit gegaan en ik voelde me nog steeds hetzelfde. Toen heb ik besloten een halve Q te nemen. Ik nam hem met een goed gevoel in en ik wou het dit keer echt graag voelen. Ik denk dat het ongeveer een half uur heeft geduurt voordat ie insloeg. Het was er ineens, een heerlijk gevoel wat echt niet te beschrijven is. Ik voelde me zo vol met liefde en ik vond alles oke. Stond ook echt te genieten met m'n handen in de lucht. Zo ver ik weet ook met iedereen geknuffelt, vond het echt heerlijk. Ik bleef ook tegen iedereen zeggen hoe goed ik me voelde etc. Het was zooo lekker, maar helaas duurde het voor mijn gevoel maar een half uurtje. Daarna zwakte het weer af, kreeg weer last van me rug en benen en had ook geen zin meer om te bewegen. Uiteindelijk natuurlijk wel tot het eind gebleven, moe of niet.

Heb nu het gevoel dat ik te weinig heb gehad. Ik wil het zeker nog een keer doen, maar dan een hogere dosis. Heb trouwens ook weinig muziek meegekregen, erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Leip zooitje man :thumbsup:

Record gezet, 5 verschillende drugs binnen 4 uur tijd.
I'm feeling fucking great :D

Alleen die Methylone sloeg pas op de terugweg in ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:35 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

omg.. ik dacht dat een vriend van mij met 4 soorten wel het record had staan maar daar klap jij met 5 stuks dus nog even overheen. ik zou het zelf nooit doen, maar ik kan me voorstellen dat het best leuk is :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:37 

Donateur

Olijfboompje schreef:

hahaha en welke 5 warenn dan??

-xtc
-speed
-coke??
-methylone

und und und??? 4fmp? alcohol? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:38 

Hardtraxxer

Is dat niet iets teveel van 't goede?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:38 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

-xtc
-speed
-coke??
-methylone

ben ik ook benieuwd naar,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Part 2:

Het was alweer 3 uur, de tijd was heel snel vooruit gegaan en ik voelde me nog steeds hetzelfde. Toen heb ik besloten een halve Q te nemen. Ik nam hem met een goed gevoel in en ik wou het dit keer echt graag voelen. Ik denk dat het ongeveer een half uur heeft geduurt voordat ie insloeg. Het was er ineens, een heerlijk gevoel wat echt niet te beschrijven is. Ik voelde me zo vol met liefde en ik vond alles oke. Stond ook echt te genieten met m'n handen in de lucht. Zo ver ik weet ook met iedereen geknuffelt, vond het echt heerlijk. Ik bleef ook tegen iedereen zeggen hoe goed ik me voelde etc. Het was zooo lekker, maar helaas duurde het voor mijn gevoel maar een half uurtje. Daarna zwakte het weer af, kreeg weer last van me rug en benen en had ook geen zin meer om te bewegen. Uiteindelijk natuurlijk wel tot het eind gebleven, moe of niet.
Ik heb zelf altijd dat ik even streng voor mezelf moet zijn, me niet zo aan moet stellen en gewoon wat met mensen om me heen moet praten/knuffelen/losgaan/gek doen :) Dat helpt altijd heel goed.

Heb nu het gevoel dat ik te weinig heb gehad. Ik wil het zeker nog een keer doen, maar dan een hogere dosis. Heb trouwens ook weinig muziek meegekregen, erg jammer.

Klinkt een beetje als wat ik ook vaak heb gehad met XTC.

Volgens mij ben je er te veel mee bezig geweest in je hoofd, dan laat je je totaal niet gaan, blijven je benen zwaar/zeurend en kan je niet lekker los.
Je moet echt net doen of je nuchter bent, dan komt het over je heen en dan ga je wel lekker. Als je denkt dat het is afgelopen is het vaak ook afgelopen.
XTC zit ook best wel tussen de oren soms :P

En misschien was je te moe al van te voren?

Olijfboompje schreef:

Jij bent de idiootheid zelve :D :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:
Olijfboompje schreef:

omg.. ik dacht dat een vriend van mij met 4 soorten wel het record had staan maar daar klap jij met 5 stuks dus nog even overheen. ik zou het zelf nooit doen, maar ik kan me voorstellen dat het best leuk is :P :P :P

Haha, ik voelde mij geweldig.
Maar twas dat ik nu zoveel beschikbaar had
Kevin-Raw schreef:

-xtc
-speed
-coke??
-methylone

Speed, 4fmp, methylone, mdma kristallen en een halve bruine boom.
Oke die laatste lijken op elkaar, maar kheb van beide een ander effect.
Inno schreef:
Jij bent de idiootheid zelve :D :/

Wel een gezellige idioot :D :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij was het 4-FMP (175mg), Methylone (125mg), Speed, MDMA Kristal en bruine boom voor hem :P

Is niet te gek hoor, prima combinatie! :thumbsup:

Maaruh, hoe laat nam je die methylone in dan dat hij op de terugweg pas insloeg? Normaal voel je dat spul al binnen 20 minuten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Volgens mij was het 4-FMP (175mg), Methylone (125mg), Speed, MDMA Kristal en bruine boom voor hem :P

Is niet te gek hoor, prima combinatie! :thumbsup:

Maaruh, hoe laat nam je die methylone in dan dat hij op de terugweg pas insloeg? Normaal voel je dat spul al binnen 20 minuten xd

Ja, of ik heb het niet doorgehad, maar voor zover ik weet nam ik dat ding om half 2...trouwens..tijden ga ik niks over zeggen xd
Kweet alleen dat ik 's middags 12 uur lijntje heb gepakt, lijntje gepakt voor de hmh, 1/2 bruine boompje derachteraan, 4-fmp gedropt, vinger mdma kristal en toen was ik aant twijfelen :P
En vroeg ik nog aan jou van zal ik die methylone nu ook droppen? :P
Jij zei natuurlijk gewoon doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:57 

Donateur

Inno schreef:

Volgens mij ben je er te veel mee bezig geweest in je hoofd, dan laat je je totaal niet gaan, blijven je benen zwaar/zeurend en kan je niet lekker los.
Je moet echt net doen of je nuchter bent, dan komt het over je heen en dan ga je wel lekker. Als je denkt dat het is afgelopen is het vaak ook afgelopen.

Hier sluit ik me bij aan, dit heb ik ook vaak.

@DarkBeatz; de dosis zou in principe genoeg moeten zijn voor een eerste keer; plus het is een klein manneke :)

De volgende keer zal vast beter gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Inno schreef:

Hier sluit ik me bij aan, dit heb ik ook vaak.

@DarkBeatz; de dosis zou in principe genoeg moeten zijn voor een eerste keer; plus het is een klein manneke :)

De volgende keer zal vast beter gaan!

Je moet gewoon lekker bezig zijn, lekker losgaan.
Of muntjes halen, dat is ontspannende activiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Muntjes halen deed ik alleen in het begin. Voor 20 euro gehaald, en heb nog steeds 5 muntjes over :lol:
Was een zeer goedkoop feestje voor mij op zich :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Muntjes halen deed ik alleen in het begin. Voor 20 euro gehaald, en heb nog steeds 5 muntjes over :lol:
Was een zeer goedkoop feestje voor mij op zich :yes:

Zelfde hier... :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:14 

Donateur

@olijfboompje

En al een beetje moe aan het worden? , of heb je al kunnen slapen :sleep:
Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen