Nando schreef:
Part 2:
Het was alweer 3 uur, de tijd was heel snel vooruit gegaan en ik voelde me nog steeds hetzelfde. Toen heb ik besloten een halve Q te nemen. Ik nam hem met een goed gevoel in en ik wou het dit keer echt graag voelen. Ik denk dat het ongeveer een half uur heeft geduurt voordat ie insloeg. Het was er ineens, een heerlijk gevoel wat echt niet te beschrijven is. Ik voelde me zo vol met liefde en ik vond alles oke. Stond ook echt te genieten met m'n handen in de lucht. Zo ver ik weet ook met iedereen geknuffelt, vond het echt heerlijk. Ik bleef ook tegen iedereen zeggen hoe goed ik me voelde etc. Het was zooo lekker, maar helaas duurde het voor mijn gevoel maar een half uurtje. Daarna zwakte het weer af, kreeg weer last van me rug en benen en had ook geen zin meer om te bewegen. Uiteindelijk natuurlijk wel tot het eind gebleven, moe of niet.
Ik heb zelf altijd dat ik even streng voor mezelf moet zijn, me niet zo aan moet stellen en gewoon wat met mensen om me heen moet praten/knuffelen/losgaan/gek doen

Dat helpt altijd heel goed.
Heb nu het gevoel dat ik te weinig heb gehad. Ik wil het zeker nog een keer doen, maar dan een hogere dosis. Heb trouwens ook weinig muziek meegekregen, erg jammer.
Klinkt een beetje als wat ik ook vaak heb gehad met XTC.
Volgens mij ben je er te veel mee bezig geweest in je hoofd, dan laat je je totaal niet gaan, blijven je benen zwaar/zeurend en kan je niet lekker los.
Je moet echt net doen of je nuchter bent, dan komt het over je heen en dan ga je wel lekker. Als je denkt dat het is afgelopen is het vaak ook afgelopen.
XTC zit ook best wel tussen de oren soms

En misschien was je te moe al van te voren?
Olijfboompje schreef:
Leip zooitje man
Record gezet, 5 verschillende drugs binnen 4 uur tijd.
I'm feeling fucking great

Alleen die Methylone sloeg pas op de terugweg in ofzo

Jij bent de idiootheid zelve