rond een uurtje of 11 aangekomen met mn maten, muntjes gekocht, jassen in de kluis gepropt etc etc. meteen door gegaan naar de grote zaal om daar wat biertjes achterover te gooien. al vrij snel besliste ik om bij olijfboompje de bestelde groene olifantjes te gaan halen. na een tijdje zoeken op de dansvloer werd ons verteld dat de ht meeting boven was, dus gingen we meteen heen. daar zo'n beetje iedereen, op een paar na, van dit forum ontmoet. maar van de helft zal ik nu al niet meer weten wie wie is haha. nando weet ik nog wel, darkbeatz, naardeqlote volgens mij, en nog een paar joh.. rond 1 uur mn eerste halve groene olifantje genomen, sloeg laat in, maar ooh zo lekker. veel geknuffeld inderdaad, zoals kasper al aangaf. uurtje later ofzo nog een halfje gedropt. en vanaf toen ging het toch wel hard, later op de avond nog 2 halve groene olifantjes gedropt, en voor de laatste 2 uurtjes nog een halve q, samen met kasper. verder zag ik af en toe wat wazigen koppen, zag ik andere mensen soms aan voor mijn maten, dacht ik dat ik iedereen kende. hadden de dj's heel even laarzen aan hun handen, en waren ze zelfs heel even armloos. en op het eind zag ik geen diepte meer in de wc-pot, en vloog het vliegje alle kanten op.. wachtend op de trein was het spoor ook heel even een vijvertje met water.. dus, volgens mij heb ik wel een beetje gehallucineerd. iemand hier wat over te zeggen? en trouwens, van nando weet ik nog dat hij op een half eekhoorntje volgens mij, richting het eind was het, inderdaad erg stil stond. maar hij gaf aan dat hij een heerlijk relaxed love gevoel had, dus dan is dat wel begrijpelijk. op dat moment ging hij in ieder geval wel lekker volgens mij.
al met al, was het een gezellige top avond, echt genoten! op naar 12 februari.