zo zo, gister een eekhoorntje van CHukkels mogen proberen, en wat een ervaring zeg!
Ik en een maat kwamen om 11 uur zoiets binnen, toen gelijk jassen opgehangen, naar de wc gegaan en toen was het allemaal een beetje stressen, want met die munt automaten duurde het allemaal zo godsgruwelijk lang.
Toen was het onderhand al half 12, [ik had toen NaarDeQlote nog zien staan bij de trappen] en was ik geluikkig aan de beurt en konden we door naar de meeting, die gelukkig maar 10 meter verderop was

Weer een hele lading aan nieuwe members ontmoet, echt nice.
Toen ook weer die olijfboompje gezien, nondeknetter, die kerel ging me ook al een partij hard toen volges mij

Toen ff met iedereen staan praten, met name christian

Na 3/4 eekhoorntje te hebben genomen zijn we eigenlijk bijna meteen doorgegegaan naar de hoofdzaal, om daar lekker te stampen.
Een maat van me moest nog een zonnebril hebben en we gingen ook gelijk ff lollys halen, en toen liepen we door die gangen heen, en knalde die eekhoorn er in, en hoe!
Eerst begon mn rechterarm raar te voelen, alsof ie begon te zweven, PRECIES zoals op mn eerste keer, wat een genot!
Toen ging me linkerarm ook mee, en ineens die knal van energie en genot! Ik stond daar echt bij die zonnebrillenkraam met een big smile van hier tot tokyo op mn gezicht

Die eekhoorns zijn echt magisch!
Toen gingen we weer terug naar de blackbox, naar de HT peoplez, en daar gingen we weer lekker hard knallen!
Daar liep ik Duruz ook tegen et lijf, en non de knetter, wat wilde die kerel veel knuffelen

Na 3 uur had ik daar ook wel een beetje genoeg van

Toen begon de euforie van de eekhoorn weer af te nemen, maar hield ik nog steeds wel de energie, wat een heerlijke avond!
En ohja, na de eekhoorn nog een kwart eekhoorn en een halve Q genomen, en daarna nog 2x een halve Q, maar dat was niet zo speciaal
Wat ik wel jammer vond, is dat Nando voor zn 1e keer deed, en zijn 1e halve olifant niet goed viel, hij voelde weinig, en wat hij voelde vond ie niet zo nice.
Imo dropte ie zn 2e dan ook veel te laat, maar na die 2e ging ie wel erg lekker zei ie!
Jammer genoeg stond ie wel heel erg veel stil, maarja, ieder zn ding.
Al met al, top avond, die eekhoorns zijn magisch en de ht crew was weer genieten!
EDIT: toch nog best een lange post geworden