Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:06 

Mooi trip report PNXRMX! Alleen hoe is het met die vriendin afgelopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:06 

Donateur

Mooi reportje James!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

echte_oostzaner schreef:
Mooi trip report PNXRMX! Alleen hoe is het met die vriendin afgelopen? :P

Oja, die werd om een uur of half 12 (4,5 uur nadat we begonnen) opgehaald. Ging allemaal wel prima hoor, heb alleen geen idee wat ze er nou echt allemaal van vond :P

EDIT: Zij voelde een beetje raar in dr benen, alles was grappig en kleuren waren vet, maar niks echt dieps. Iig wel heel cool en interessant. Voelde zich een beetje eenzaam af en toe. Ze wil het iig mss wel weer doen als dr vriend er dan bij is.

Oftewel, 1,2-1,6g is echt een goeie dosis om mee te beginnen denk ik :) En 0,6 te weinig tenzij je echt rustig aan wil doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

leuke report idd:)...paddo's zijn echt kicken vind ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:28 

Hardtraxx Veteran

Nice James, geweldig report om te lezen! Ik hoop dat ik volgende week ook zo'n leuke trip meemaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nice James, geweldig report om te lezen! Ik hoop dat ik volgende week ook zo'n leuke trip meemaak :)

Was het LSD, truffels of paddo's? Wordt het je 1e keer trippen? Ik zou iig niet met LSD beginnen als ik naar mijn trip kijk. Die trip van mij was al behoorlijk wat en behoorlijk lang ook nog, en die duurde maar 2,5 uur... voor m'n gevoel iets van 6 tot 10 uur. Kun je nagaan hoe lang een LSD trip dan is :P
Iig heel veel plezier, wordt een mooie dag/avond/nacht :D

Ik denk dat ik nu ook wel in zie waarom candyflippen zo gaaf zou moeten zijn. Als ik die trip van gisteren inbeeld icm xtc dan kom je in de hemel uit ongeveer. Is het verstandig om paddo's met xtc te combineren? Innemen en een kwartier later een halfje droppen ofzo? Lijkt me echt heel erg vet namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Het wordt LSD. Ik weet dat het langer duurt dan paddo's en dat het ook heftiger is, maar ik weet ook van mezelf dat ik weet waar ik mee bezig ben en me helemaal kan overgeven aan de drug.

Gisteren ook nog een tijdje met een medewerker van Unity er over gepraat en wat handig was. Zij vond zelf 50ug toch wat weinig, aangezien je daar niet hele heftige visuals van krijgt, maar ik weet nog niet of ik 1 zegel neem, of anderhalf. Maar ik moet het inderdaad ook een beetje zien als kennismaking, dus misschien toch voor de veiligere optie kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:01 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Het wordt LSD. Ik weet dat het langer duurt dan paddo's en dat het ook heftiger is, maar ik weet ook van mezelf dat ik weet waar ik mee bezig ben en me helemaal kan overgeven aan de drug.

Gisteren ook nog een tijdje met een medewerker van Unity er over gepraat en wat handig was. Zij vond zelf 50ug toch wat weinig, aangezien je daar niet hele heftige visuals van krijgt, maar ik weet nog niet of ik 1 zegel neem, of anderhalf. Maar ik moet het inderdaad ook een beetje zien als kennismaking, dus misschien toch voor de veiligere optie kiezen.

Als je de eerste keer inderdaad op save speelt, kun je volgende keer wat meer doen.
Zou zonde zijn als je het bij je eerste ervaring ervan meteen verknald...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik zie wel wat ik ga doen. We hebben een ervaren expert erbij, dus alles moet goedkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:34 

Donateur

Chukkels schreef:
Ja, ik zie wel wat ik ga doen. We hebben een ervaren expert erbij, dus alles moet goedkomen :D

Ik weet niet, durf het eigenlijks niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Op Q-Base vond je hallucineren nog zo leuk! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:37 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Op Q-Base vond je hallucineren nog zo leuk! :(

maar dit is anders ^^ ga het wel doen, maar heb wel beetje angst ervoor eigenlijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

Gewoon jezelf helemaal overgeven aan de drug. Je moet jezelf helemaal laten gaan en mee laten drijven in de flow en de gedachten. Wordt vast vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:46 

Donateur

Jaa james die vraag heb ik ook, kan je paddo's nou ook combineren met xtc???? of ja tuurlijk kan het, maar wat wordt dat voor een effect, te vergelijken met candyflippe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me ook geweldig om te doen, candyflippen. Misschien 9 april als het bevalt en ik niet naar KO ga :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:16 

Donateur

JONGENS JONGENS JONGENS!!!

Waar blijven de drugsreports!!!???? :woot: Van gisteren

Ik verwacht wel wat leuks hier he, en vooral van Nando die ze eerst keer gister had toch?? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Jaa james die vraag heb ik ook, kan je paddo's nou ook combineren met xtc???? of ja tuurlijk kan het, maar wat wordt dat voor een effect, te vergelijken met candyflippe?

Heb wat research gedaan en het blijkt hippyflippen te heten :D Veel mensen vinden het vet, maar niet zo vet als candyflippen. Dosis en timing juist krijgen is ook belangrijk om voor synergie te zorgen, zodat 1 van de 2 niet overheerst... maar dat zijn denk ik problemen voor echte kenners. Lijkt me niet dat ik het echt kut ga vinden als 1 van de 2 net iets sterker werkt ofzo. Alleen wel belangrijk dat de xtc niet te vroeg uitwerkt, comedown tijdens paddo's lijkt me niet fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:20 

zo zo, gister een eekhoorntje van CHukkels mogen proberen, en wat een ervaring zeg!

Ik en een maat kwamen om 11 uur zoiets binnen, toen gelijk jassen opgehangen, naar de wc gegaan en toen was het allemaal een beetje stressen, want met die munt automaten duurde het allemaal zo godsgruwelijk lang.
Toen was het onderhand al half 12, [ik had toen NaarDeQlote nog zien staan bij de trappen] en was ik geluikkig aan de beurt en konden we door naar de meeting, die gelukkig maar 10 meter verderop was :P
Weer een hele lading aan nieuwe members ontmoet, echt nice.
Toen ook weer die olijfboompje gezien, nondeknetter, die kerel ging me ook al een partij hard toen volges mij xd

Toen ff met iedereen staan praten, met name christian :P
Na 3/4 eekhoorntje te hebben genomen zijn we eigenlijk bijna meteen doorgegegaan naar de hoofdzaal, om daar lekker te stampen.
Een maat van me moest nog een zonnebril hebben en we gingen ook gelijk ff lollys halen, en toen liepen we door die gangen heen, en knalde die eekhoorn er in, en hoe!
Eerst begon mn rechterarm raar te voelen, alsof ie begon te zweven, PRECIES zoals op mn eerste keer, wat een genot!
Toen ging me linkerarm ook mee, en ineens die knal van energie en genot! Ik stond daar echt bij die zonnebrillenkraam met een big smile van hier tot tokyo op mn gezicht xd
Die eekhoorns zijn echt magisch!

Toen gingen we weer terug naar de blackbox, naar de HT peoplez, en daar gingen we weer lekker hard knallen!
Daar liep ik Duruz ook tegen et lijf, en non de knetter, wat wilde die kerel veel knuffelen xd
Na 3 uur had ik daar ook wel een beetje genoeg van ;)
Toen begon de euforie van de eekhoorn weer af te nemen, maar hield ik nog steeds wel de energie, wat een heerlijke avond!

En ohja, na de eekhoorn nog een kwart eekhoorn en een halve Q genomen, en daarna nog 2x een halve Q, maar dat was niet zo speciaal

Wat ik wel jammer vond, is dat Nando voor zn 1e keer deed, en zijn 1e halve olifant niet goed viel, hij voelde weinig, en wat hij voelde vond ie niet zo nice.
Imo dropte ie zn 2e dan ook veel te laat, maar na die 2e ging ie wel erg lekker zei ie!
Jammer genoeg stond ie wel heel erg veel stil, maarja, ieder zn ding.

Al met al, top avond, die eekhoorns zijn magisch en de ht crew was weer genieten!

EDIT: toch nog best een lange post geworden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
JONGENS JONGENS JONGENS!!!

Waar blijven de drugsreports!!!???? :woot: Van gisteren

Ik verwacht wel wat leuks hier he, en vooral van Nando die ze eerst keer gister had toch?? :thumbsup:

Wat wil je in godsnaam weten haha, ik heb niet echt een drugsreport om te schrijven. Volgende week komt een leuk report.

Nando was inderdaad ontmaagd door X gisteren ja, hij zal zelf wel vertellen wat hij ervan vond lijkt me, als hij wakker wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:29 

Chukkels schreef:
Nando was inderdaad ontmaagd door X gisteren ja, hij zal zelf wel vertellen wat hij ervan vond lijkt me, als hij wakker wordt :P

Ja precies, ben wel benieuwd hoe ie dr nou op terug zal kijken ^^

ik ben verder ook niet echt een held in een report schrijven, dat wat hierboven staat is dat ook niet ehct, maarja, wel ff lekker beschrijven hoe goed die eekhoorn was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Je was inderdaad wat dingetjes simpelweg vergeten in je report :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:32 

Chukkels schreef:
Je was inderdaad wat dingetjes simpelweg vergeten in je report :P

ik weet ook nog dat ik een dikke fotosessie had gehouden met Olijfboompje, maar wanneer op de avond dat was, geeeen idee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:34 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Wat ik wel jammer vond, is dat Nando voor zn 1e keer deed, en zijn 1e halve olifant niet goed viel, hij voelde weinig, en wat hij voelde vond ie niet zo nice.
Imo dropte ie zn 2e dan ook veel te laat, maar na die 2e ging ie wel erg lekker zei ie!
Jammer genoeg stond ie wel heel erg veel stil, maarja, ieder zn ding.

Was een half canadeesje, en naargelang de ervaring is het volgens mij een kleine helft geweest, aangezien hij alleen zich raar voelde in zijn lichaam maar niet lekker. 2e wat hij had was een halve q, wat ook trouwens wel een kleine helft was (maar deze heb ik afgewogen en kwam op ongeveer 75mg mdma uit). Daar ging hij weer wel erg lekker op, maar ook nog vrij mild volgens mij. Was ook enorm snel uitgewerkt bij hem wat ook weer best raar is. Volgens mij had hij gewoon eerder 80a90mg moeten nemen, wat gewoon voor de meeste mensen een geschikte dosis was, maar het is natuurlijk wel veiliger op deze manier voor de eerste keer :)

Ik zelf weer eens wat minder genomen, normaal wou ik aan de pep gaan omdat een vriendin niet kwam met wie ik wel wou spacen. Dus pak ik om 20u bij Christiaan een bommetje pep van 100mg, krijg ik een uurtje later een verrassingsberichtje dat ze toch kwam, na even een zware interne discussie met mezelf te hebben heb ik dan om 22u15 toch maar een half bruin boompje genomen (90a100mg) normaal neem ik altijd 120mg en tot een paar feestjes terug zelfs 140mg en het verbaasde dat ik toch best erg lekker ging op zo een lichtere pil, niet echt strak en stond dan ook nog vrij toonbaar op een aantal fotos xD Wel een heerlijke love rush, om 01u nog een half bruin boompje en dan om 4u nog 3/4 Q, voor de laatste paar uurtjes vond ik het niet erg om toch nog lekker strak te zijn en nog echt door te knallen tegen 200 per uur. Al met al echt een super avond gehad, lekker ervan geprofiteerd om lekker veel te knuffelen met de vriendin wat er toch nog was, echt leuk was dat toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:37 

Donateur

Mol schreef:
Nando, hoe ging ie? :D

NANDO, NANDO, NANDO! Vertel eeeeeens! :D Ben verschrikkelijk nieuwsgierig hoe je het vond kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:44 

DarkBeatz schreef:
Was ook enorm snel uitgewerkt bij hem wat ook weer best raar is.

die ervaring heb ik sowieso ook vaker gehad bij de Q's, Chukkels ook btw :P

een video die semi spaced btw: http://vimeo.com/18842873
Vorige  1 ... 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen