als je zo door gaat, geef ik je nog 2 jaartjes
Nee, jij mag niet sterven!wrote: Ik ben te jong om te sterven
Anders ben ik mijn spacemaatje kwijt!
Nee, jij mag niet sterven!wrote: Ik ben te jong om te sterven
en ik danwrote:Nee, jij mag niet sterven!wrote: Ik ben te jong om te sterven
Ik wil ook niet dood :'(wrote:Nee, jij mag niet sterven!wrote: Ik ben te jong om te sterven
Jij mag ook niet deauwdwrote:en ik dan
Hij wil geen pauzewrote:Waarom is iedereen Robert aan t aanmoedigen om drugs te gebruiken? Serieus, laat die gast z'n pauze hebben als ie wil
Mag ik meedoen?wrote:hard bass sowiesooo!wrote:Ik ben er niet bij met XQ!wrote:iedereen krijgt sowieso een dodelijk knuffel van mij.
Die knuffel hou ik dus te goed van je op hardbass?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd? :pwrote:Mag ik meedoen?
Alles bij de smartshop is legaal :pwrote:Zo, spulletjes binnen. Eekhoorntjes, LSD en 4-fmp.
Heb overigens wel een probleem. Mijn ouders hebben mijn growkit gevonden. Dat potje is toch niet illegaal?
heldere opmerkingwrote:Hoe meer zielen hoe meer vreugd? :pwrote:Mag ik meedoen?Alles bij de smartshop is legaal :pwrote:Zo, spulletjes binnen. Eekhoorntjes, LSD en 4-fmp.
Heb overigens wel een probleem. Mijn ouders hebben mijn growkit gevonden. Dat potje is toch niet illegaal?
Behalve de illegale dingen.
Komt omdat ik nuchter benwrote:heldere opmerkingwrote:Hoe meer zielen hoe meer vreugd? :pwrote:Mag ik meedoen?Alles bij de smartshop is legaal :pwrote:Zo, spulletjes binnen. Eekhoorntjes, LSD en 4-fmp.
Behalve de illegale dingen.
Huh, ben je wazig?wrote:Oh, ik heb juist heldere opmerkingen als ik wazig ben, en als ik helder ben heb ik wazige opmerkingen
Nee, was het maar zo.wrote:Huh, ben je wazig?wrote:Oh, ik heb juist heldere opmerkingen als ik wazig ben, en als ik helder ben heb ik wazige opmerkingen
Drugs?wrote:Gaat weer nergens over hier... :')
wrote:Drugs?wrote:Gaat weer nergens over hier... :')
Inderdaad; schuldigen weten het zelf welwrote:Vroeger had dit topic nog gewoon inhoud joh