Ik probeer altijd nog wel nuttige dingen te posten.wrote:JA potver, Robert, onverlaat, schavuit, duivelsgebroed!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Try harderwrote:Ik probeer altijd nog wel nuttige dingen te posten.wrote:JA potver, Robert, onverlaat, schavuit, duivelsgebroed!
Ik doe ook altijd heel erg mijn best tot nuttige uitspraken betreft het gebied van drugs.wrote:Try harderwrote:Ik probeer altijd nog wel nuttige dingen te posten.wrote:JA potver, Robert, onverlaat, schavuit, duivelsgebroed!
Dat valt ze zien ja, ach je adviezen zijn soms wel goed
Ik ben eigenlijk wel benieuwd van Daniel ondertussen hoe zijn drugsgebruik patroon er ongeveer uitziet. Want je post heel veel over van alles en nog wat, waardoor het overkomt alsof je 24/7 iets in je neus hebt, iets in je bek, iets in je anus en met je handen de volgende dosis voor zit te bereiden 
Maar vertel ns, afgelopen 2 maanden ofzo, wat allemaal gedaan en waar/wanneer/hoeveel/etc.?
Maar vertel ns, afgelopen 2 maanden ofzo, wat allemaal gedaan en waar/wanneer/hoeveel/etc.?
Ik vind de jouwe ook wel heel vaak nuttig.wrote:Dat valt ze zien ja, ach je adviezen zijn soms wel goed
Ook betreffende dit topic.
Hou nou eens op met doorspammen, jullie gaan gewoon op dezelfde tour verder.
@Chukkels; bedankt voor de link! Zal volgende keer googlen.
Heb het op het Unity forum gedumpt, eens kijken of zij al iets van dit mengsel in NLse contreien zijn tegen gekomen.
@Chukkels; bedankt voor de link! Zal volgende keer googlen.
Heb het op het Unity forum gedumpt, eens kijken of zij al iets van dit mengsel in NLse contreien zijn tegen gekomen.
Hihi, ik vind het leuk dat je dat wilt wetenwrote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd van Daniel ondertussen hoe zijn drugsgebruik patroon er ongeveer uitziet. Want je post heel veel over van alles en nog wat, waardoor het overkomt alsof je 24/7 iets in je neus hebt, iets in je bek, iets in je anus en met je handen de volgende dosis voor zit te bereiden
Ik heb voor Loudness ketamine, lsd, speed, mdma kristallen op en op Loudness een halve blauwe boom.
Op Qountdown heb ik speed, blauwe boom, mdma kristal op.
Ik ben nu al 22 dagen clean, althans, morgen.
Ik ben trots.
combineren is wel jou beste vak zo te zien 
En dat mag je ook wel zijn, want je bent een geweldige jongen!wrote:Ik ben trots.
Ragen tegen daniel is ragen tegen mij
En voor Loudness, bedoel je dan op de dag zelf, de dagen ervoor, of gewoon ooit een keer daarvoor? Als het op de dag zelf was, voelde je dan tijdens het feest nog wat van het effect of ging je pas nadat het was uitgewerkt?wrote:Hihi, ik vind het leuk dat je dat wilt wetenwrote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd van Daniel ondertussen hoe zijn drugsgebruik patroon er ongeveer uitziet. Want je post heel veel over van alles en nog wat, waardoor het overkomt alsof je 24/7 iets in je neus hebt, iets in je bek, iets in je anus en met je handen de volgende dosis voor zit te bereiden
Ik heb voor Loudness ketamine, lsd, speed, mdma kristallen op en op Loudness een halve blauwe boom.
Ik ben trots.
Ja, is mijn afstudeervak.wrote:combineren is wel jou beste vak zo te zien
Pure liefdewrote:En dat mag je ook wel zijn, want je bent een geweldige jongen!wrote:Ik ben trots.![]()
Ragen tegen daniel is ragen tegen mij
Ketamine de vrijdag ervoor.wrote:En voor Loudness, bedoel je dan op de dag zelf, de dagen ervoor, of gewoon ooit een keer daarvoor? Als het op de dag zelf was, voelde je dan tijdens het feest nog wat van het effect of ging je pas nadat het was uitgewerkt?
LSD zaterdags genomen.
Rond een uurtje of 4 gecandyflipt met MDMA.
Halve zegel bijgepakt.
Verder gespacet...
Rond 6 uur wat gegeten en voor ik naar Loudness ging een lijn speed gepakt.
Op Loudness had ik nog een licht gevoel van derealisatie, meer niet.
Jij bent mijn held! whahahahaahawrote:Ik heb voor Loudness ketamine, lsd, speed, mdma kristallen op en op Loudness een halve blauwe boom.
Ik ben trots.
Ik vind jou ook lief hoorwrote:Jij bent mijn held! whahahahaahawrote:Ik heb voor Loudness ketamine, lsd, speed, mdma kristallen op en op Loudness een halve blauwe boom.
Ik ben trots.
Daniel, ik vind dat wij ook een keer moeten LSD'en.
Dan candyflippen we die shit!
Ik zeg ja!wrote:Daniel, ik vind dat wij ook een keer moeten LSD'en.
Met Loudness ga ik ervoor het sowieso weer doen
Prepartyen de gekstuuuuh
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Waarom doe je geen Apothekers Opleiding?wrote:Ik vind jou ook lief hoorwrote:Jij bent mijn held! whahahahaahawrote:Ik heb voor Loudness ketamine, lsd, speed, mdma kristallen op en op Loudness een halve blauwe boom.
Ik ben trots.
Zou het op hardbass niet een beter effect hebben om te candyflippen?
Of is dat een beetje to much
Omdat ik psychologie studeer?wrote: Waarom doe je geen Apothekers Opleiding?
LSD op hardbass kan vies fout gaan :pwrote:Zou het op hardbass niet een beter effect hebben om te candyflippen?
Op q-base ga ik het wel proberen :p
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Was ook meer als geintje (Link tussen je drugsgebruik -> Apotheker).wrote:Omdat ik psychologie studeer?wrote: Waarom doe je geen Apothekers Opleiding?
Maar ja, Psychologie sluit ook mooi aan!
LSD op feesten, lijkt mij ook lomp.
Als ik al paddo's gebruik wil ik lekker buiten frisse lucht en rennen en gek doen.
Ze zeggen toch dat LSD 10x zo sterk is als paddo's, of is dat gewoon een bullshit verhaal?
Zag laatst dat filmpje van Filemon voorbij komen en was al best heftig toch?
Geen paddo's en gerelateerde meer voor mij, ben meer een man van de pilletjes!
Hmm, candyflippen. Ingrediënten voor volgende week zaterdag liggen al klaar! 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
leg mij die term eens uit.wrote:Hmm, candyflippen.
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Het combineren van drugs.wrote:leg mij die term eens uit.wrote:Hmm, candyflippen.
Lsd en mdma tegelijk nemenwrote:leg mij die term eens uit.wrote:Hmm, candyflippen.
http://www.google.nlwrote:leg mij die term eens uit.wrote:Hmm, candyflippen.