SLOOP DIE ZIEKTECELLEN MET DRUGSSSS!!!!wrote:Dit is wel echt hét topic voor verantwoord advies...
ben je ziek? lijntje en je bent er weer bovenop!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Inderdaad !wrote:SLOOP DIE ZIEKTECELLEN MET DRUGSSSS!!!!wrote:Dit is wel echt hét topic voor verantwoord advies...
Goed plan, Robert, ik ga jou pep opsnuiven.wrote:Inderdaad !wrote:SLOOP DIE ZIEKTECELLEN MET DRUGSSSS!!!!wrote:Dit is wel echt hét topic voor verantwoord advies...
Ik heb gisteren weer een voorraadje gehaald, kom maar even langs hahawrote:Heb ik niet :O
Ik had hier toch pep voor jou voor morgen.wrote:Heb ik niet :O
Die is over 5 minuten weg.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
@ Olijfboompje
en jij neemt mij mee. of sta jij al standaard in 'omgeving-ht'?
Uuuhm...wrote:@ Olijfboompje
Volgens mij kwamen Chukkels en Robert met mij meechillen?
Ivm het feit dat ik de kristalletjes des liefde heb?
spijt me zeer, maar ik ben er niet..wrote:Uuuhm...wrote:@ Olijfboompje
Nu weer niet :')wrote:spijt me zeer, maar ik ben er niet..wrote:Uuuhm...wrote:@ Olijfboompje
Ik wacht wel even tot morgen, misschien is het weer anders
nee, heb er thuis ruzie over gehad. Dus ja, en ik weet van me zelf. Als ik ga ga ik aan de drugs..
Want nuchter komt niet voor in mijn woordenboek
Oke, das niet goed.wrote:nee, heb er thuis ruzie over gehad. Dus ja, en ik weet van me zelf. Als ik ga ga ik aan de drugs..
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
De twijfelteller staat op hoeveel nu ? 
21wrote:De twijfelteller staat op hoeveel nu ?
Pak om een uur of 1 een capsule 4fmp en blijf van de andere zooi, geen dinsdagdip, geen kapotte wangen, en je gaat gewoon tegen uur of 9 a 10u sochtends gewoon lekker kunnen slapen. En blijf dan daar van de andere zooi wel af natuurlijkwrote:nee, heb er thuis ruzie over gehad. Dus ja, en ik weet van me zelf. Als ik ga ga ik aan de drugs..
Of hij gaat gewoon zijn ballen bij elkaar rapen en netjes nuchter.wrote:Pak om een uur of 1 een capsule 4fmp en blijf van de andere zooi, geen dinsdagdip, geen kapotte wangen, en je gaat gewoon tegen uur of 9 a 10u sochtends gewoon lekker kunnen slapen. En blijf dan daar van de andere zooi wel af natuurlijkwrote:nee, heb er thuis ruzie over gehad. Dus ja, en ik weet van me zelf. Als ik ga ga ik aan de drugs..
Want nuchter komt niet voor in mijn woordenboek(nadeel: tegen het laatste uurtje gaat je wel wat minder energie hebben, maal al bij al heb je dan tenminste toch nog een mooie nacht gehad met lekker energie om te stampen en ook een lekker euforische rush
Nja de grote hamvraag is natuurlijk:wrote:Of hij gaat gewoon zijn ballen bij elkaar rapen en netjes nuchter.

En ik denk dat hij gewoon lekker iets zou uitzoeken waardoor hij lekker kan genieten van het feestje zonder er een kater van hier tot in tokyo van over te houden zodat hij Pa kan blij maken. 4-FMP dus
Je hebt mij zo hard laten lachen met dat plaatjewrote:Nja de grote hamvraag is natuurlijk:wrote:Of hij gaat gewoon zijn ballen bij elkaar rapen en netjes nuchter.
En ik denk dat hij gewoon lekker iets zou uitzoeken waardoor hij lekker kan genieten van het feestje zonder er een kater van hier tot in tokyo van over te houden zodat hij Pa kan blij maken. 4-FMP dusIk zal je capsuletje meepakken Robert
Dan drink je maar een paar biertjes vooraf, zodat je beetje vrolijk aangeschoten bent om je stil te houden tot 01u
Jij krijgt zaterdag een knuffel daarvoor
-
DHardtraxx Veteran
iedereen krijgt sowieso een dodelijke knuffel van mij.

Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
Ohjee.wrote:iedereen krijgt sowieso een dodelijk knuffel van mij.
-
DHardtraxx Veteran
graag of niet.wrote:Ohjee.wrote:iedereen krijgt sowieso een dodelijk knuffel van mij.
Ik ben er niet bij met XQ!wrote:iedereen krijgt sowieso een dodelijk knuffel van mij.
Die knuffel hou ik dus te goed van je op hardbass?
-
DHardtraxx Veteran
hard bass sowiesooo!wrote:Ik ben er niet bij met XQ!wrote:iedereen krijgt sowieso een dodelijk knuffel van mij.
Die knuffel hou ik dus te goed van je op hardbass?