Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
Mol schreef:
kan je alle waasbazen eruit stampen! :D

:nono:

Dacht het wel ik ga non stop door, zonder XTC


Jij bent na Isaac al uitgeput :lol:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En mij nog gelijk geven ook :')
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jonge dart was niet voor jou post :lol: had en nooit gezien
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ik ook zeggen :whistle:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Haha DarkBeatz, laat dan maar een keer zien. Over 2 dagen ga ik niet helemaal nuchter though, denk ik.


Jij hebt me nog niet gezien op xtc he :D Ik blijf echt non stop rossen dan hoor :loving:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha dat is mooi, heb ik wat competitie; kan er zelf ook wat van :D
Heb er zo'n hekel aan als er zo snel gestopt wordt met stampen.
Climax, oke eventjes 8x met de beentjes gooien ennnn weer stil staan.
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Climax, oke eventjes 8x met de beentjes gooien ennnn weer stil staan.


Het is pas goed geweest als we sochtends weer helemaal krom lopen :love:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier nog een. :P Blijf op een feest altijd doorgaan, word ook niet snel moe zoals ik dat thuis wel heb.
Ben benieuwd hoe hard ik ga mét drugs op. :P
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:43 
 
Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Hier nog een. :P Blijf op een feest altijd doorgaan, word ook niet snel moe zoals ik dat thuis wel heb.
Ben benieuwd hoe hard ik ga mét drugs op. :P


Veel plezier dan in elk geval zaterdag, dan ga je toch VDK of niet?
We willen dan wel verslag van je he?! :P
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, zaterdag. Sowieso komt er een verslag. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

altijd leuk die verslagjes:D
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien schrijf ik er zondag ook nog wel eentje.
Tot nu toe steeds maar kleine hoeveelheden pep op, dus dat is niet zo spannend om over te schrijven.
Misschien zondag dus wel iets leuks :D
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zeg doen :) goede lading naar binnen werken dus :P
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik schrijf geen verslagen meer XD
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ik schrijf geen verslagen meer XD


Ik ook niet, behalve volgende week, dan komt er een live-report :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
ik schrijf geen verslagen meer XD


Ik ook niet, behalve volgende week, dan komt er een live-report :thumbsup:

haha ja ok:P die dan nog wle
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

live-report? waarvan?
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het antwoord vind je in het nummer Pure xd
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

doetichem schreef:
live-report? waarvan?


LSD trip LIVE report van robertt chukkelz en olijfboompje :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oooeh dat zal dan wel een leuke worden om te lezen, als het nog te begrijpen is tenminste >.<
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
ik schrijf geen verslagen meer XD


Ik ook niet, behalve volgende week, dan komt er een live-report :thumbsup:

Met HB toch ook 1? Heb je beloofd :cry:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik ga onder HardBass een livereport typen >.<
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ha-ha .. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ja, ik ga onder HardBass een livereport typen >.<


Lekker vanop de tribune live space report :D
Vorige  1 ... 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen