Jij bent na Isaac al uitgeputwrote:Dacht het wel ik ga non stop door, zonder XTCwrote:wrote:kan je alle waasbazen eruit stampen!![]()
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Jonge dart was niet voor jou post
had en nooit gezien
Jij hebt me nog niet gezien op xtc hewrote:Haha DarkBeatz, laat dan maar een keer zien. Over 2 dagen ga ik niet helemaal nuchter though, denk ik.
Haha dat is mooi, heb ik wat competitie; kan er zelf ook wat van
Heb er zo'n hekel aan als er zo snel gestopt wordt met stampen.
Climax, oke eventjes 8x met de beentjes gooien ennnn weer stil staan.
Heb er zo'n hekel aan als er zo snel gestopt wordt met stampen.
Climax, oke eventjes 8x met de beentjes gooien ennnn weer stil staan.
Het is pas goed geweest als we sochtends weer helemaal krom lopenwrote:Climax, oke eventjes 8x met de beentjes gooien ennnn weer stil staan.
Hier nog een.
Blijf op een feest altijd doorgaan, word ook niet snel moe zoals ik dat thuis wel heb.
Ben benieuwd hoe hard ik ga mét drugs op.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Veel plezier dan in elk geval zaterdag, dan ga je toch VDK of niet?wrote:Hier nog een.Blijf op een feest altijd doorgaan, word ook niet snel moe zoals ik dat thuis wel heb.
We willen dan wel verslag van je he?!
Jup, zaterdag. Sowieso komt er een verslag. 
Misschien schrijf ik er zondag ook nog wel eentje.
Tot nu toe steeds maar kleine hoeveelheden pep op, dus dat is niet zo spannend om over te schrijven.
Misschien zondag dus wel iets leuks
Tot nu toe steeds maar kleine hoeveelheden pep op, dus dat is niet zo spannend om over te schrijven.
Misschien zondag dus wel iets leuks
ik zeg doen
goede lading naar binnen werken dus 
Ik ook niet, behalve volgende week, dan komt er een live-reportwrote:ik schrijf geen verslagen meer XD
haha ja ok:P die dan nog wlewrote:Ik ook niet, behalve volgende week, dan komt er een live-reportwrote:ik schrijf geen verslagen meer XD
Het antwoord vind je in het nummer Pure 
LSD trip LIVE report van robertt chukkelz en olijfboompjewrote:live-report? waarvan?
oooeh dat zal dan wel een leuke worden om te lezen, als het nog te begrijpen is tenminste 
Met HB toch ook 1? Heb je beloofdwrote:Ik ook niet, behalve volgende week, dan komt er een live-reportwrote:ik schrijf geen verslagen meer XD
Ja, ik ga onder HardBass een livereport typen