haha dan gewoon lsd nemenwrote:Lekker vanop de tribune live space reportwrote:Ja, ik ga onder HardBass een livereport typen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Jaaa, hijs fucking stoer manwrote: EDIT: Ik weet het trouwens al... Ik ben diegene met dat zwarte shirt, jij hebt het over die met dat witte shirt![]()
Hij zit inderdaad op Drugsforum (de site die jij niet wou noemen).
Op Decibel zag die mij voort eerst vant padje, was leuk.
Op Thrillogy stond ik met vier vrouwen zei die telkens tegen mij dat ik dat goed regelde
haha ik stem voor!!wrote:Lekker vanop de tribune live space reportwrote:Ja, ik ga onder HardBass een livereport typen
Probeer het, zou ik zeggen!wrote:haha ik stem voor!!wrote:Lekker vanop de tribune live space reportwrote:Ja, ik ga onder HardBass een livereport typenik doe het wel hoor!!
Anders doe je het via beeld en geluid ....
mis je het hele feest, hou het wel bij XTC en Speed op feesten ( niet dat ik dan alles onthoud )
Ik weet standaard de belangrijke dingen.wrote:mis je het hele feest, hou het wel bij XTC en Speed op feesten ( niet dat ik dan alles onthoud )
Gezellig, interessant en leuk.
Moet er volgende week vrijdag ook nog een live-report komen overigens? Dan gaan Robert en ik aan de hasj/wiet/alcohol 
Als je lekker asociaal veel neemt: JA!

Heb 2 gram Libanon en een gram Zero Zero in huis 
Ik kan trouwens misschien ook nog vrijdag komen!wrote:Moet er volgende week vrijdag ook nog een live-report komen overigens? Dan gaan Robert en ik aan de hasj/wiet/alcohol
Kom dan wel vrij laat aan, maar ben er dan wel op vrijdag :p
ik ben er ook pas laat half 11 ofzo XDwrote:Ik kan trouwens misschien ook nog vrijdag komen!wrote:Moet er volgende week vrijdag ook nog een live-report komen overigens? Dan gaan Robert en ik aan de hasj/wiet/alcohol![]()
Het hangt een beetje van mijn werk af, misschien ben ik er dan zelfs eerder als jouwrote:ik ben er ook pas laat half 11 ofzo XDwrote:Ik kan trouwens misschien ook nog vrijdag komen!wrote:Moet er volgende week vrijdag ook nog een live-report komen overigens? Dan gaan Robert en ik aan de hasj/wiet/alcohol![]()
Op dit filmpje heb ik keihard getript.
Geweldig hoe mooi ze het uitbeelden!
Zeker het proberen waard de 29e
View on YouTube
Geweldig hoe mooi ze het uitbeelden!
Zeker het proberen waard de 29e
View on YouTube
Whaha die filmpjes zijn idd lijp!
Als je dit filmpje aanzet tijdens je trip, krijg je gegarandeerd een zwaaaare lachkick
View on YouTube
Als je dit filmpje aanzet tijdens je trip, krijg je gegarandeerd een zwaaaare lachkick
View on YouTube
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
ik nam me na qlimax helemaal geen dip herinneren.wrote:Ik had na Qlimax ook geen dinsdagdip, maar een woensdagdip. En Qlimax viel op een zaterdag, meen ik me te herinneren. Dus onzin wat je daar zegtwrote:Qountdown was op een vrijdag, dus had je dip op de maandag,wrote:Gewoon 5-htp nemen achteraf en dan gaat je rijexamen primaalthans bij mij na QD
Onzin? als jij door knalt tot maandag? dan is het logisch dat ie op woensdag is jewrote:Ik had na Qlimax ook geen dinsdagdip, maar een woensdagdip. En Qlimax viel op een zaterdag, meen ik me te herinneren. Dus onzin wat je daar zegtwrote:Qountdown was op een vrijdag, dus had je dip op de maandag,wrote:Gewoon 5-htp nemen achteraf en dan gaat je rijexamen primaalthans bij mij na QD
hahahaha wtf 
Hoe moeten we dat gaan verwoorden, ik zie nu duizend koeien over de muur heen lopen
Hoe moeten we dat gaan verwoorden, ik zie nu duizend koeien over de muur heen lopen
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
je eerste keer?wrote:Hier nog een.Blijf op een feest altijd doorgaan, word ook niet snel moe zoals ik dat thuis wel heb.
Ben benieuwd hoe hard ik ga mét drugs op.