23 april ga ik waarschijnlijk ook loudness, dus ik MOET wel ergens nuchter gaan..wrote:Ik ga voor een keertje stout zijn, en op beide hetzelfde doenwrote:Aanstaande? Of met HB?Daarna wel mooi 2 maandjes pauze
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dat is 10 weken verschil, moet lukken 
Ga ik misschien ook heen. Dag na mijn verjaardag en ben verder nog nooit naar een Loudness geweest .. dus 
-
DHardtraxx Veteran
ait, koel. maat van me is dan ook jarig, dus hij viert het daar.wrote:Ga ik misschien ook heen. Dag na mijn verjaardag en ben verder nog nooit naar een Loudness geweest .. dus
Tsja dat redden wij nooitwrote:Dat is 10 weken verschil, moet lukken
Loudness en MoH zal ik aan de pep gaan, XQ, HB en ASOT500 aan de xtc (lekker spacen met een leuke dame telkens, ik wil ook eens wat stevige knuffels onder invloed haha)wrote:Dat is 10 weken verschil, moet lukken
Vind ik ook niet nodig. 4 tot 6 weekies, vind ik wel voldoende...wrote:Tsja dat redden wij nooitwrote:Dat is 10 weken verschil, moet lukken
Anywayz, stelletje faggets!
Een pakje sigaretten wordt met ingang van 1 maart 40 tot 50 cent per pakje duurder. Dat heeft marktleider Philip Morris, maker van onder andere Marlboro, donderdag tegen het ANP gezegd.
Een pakje Marlboro kost voortaan 5,20 in plaats van de huidige 4,80 euro voor 19 sigaretten. Pakjes L&M, Philip Morris en Chesterfield gaan alle drie 50 cent in prijs omhoog. Een pakje Philip Morris kost voortaan 5,30 in plaats van 4,80 euro.
Gauloise, van fabrikant Imperial Tobacco, gaat net als Marlboro 5,20 euro kosten. De shag van Imperial Tobacco blijft gelijk in prijs, maar wordt weer 2,5 gram lichter. Een pakje Drumshag kost nu 5,50 euro voor 42,5 gram, vanaf 1 maart kost een pakje van 40 gram 5,50 euro.
Was toch al van plan om te stoppen en dit trekt me over de streep 
-
DHardtraxx Veteran
i don't smoke.
Ik stap denk ik over op Menthol Sigaretten. Of moet ik die exclusief houden voor space-avonden? 
Owjah, ik heb m'n Marlboro Green al ingekocht voor zaterdag
Owjah, ik heb m'n Marlboro Green al ingekocht voor zaterdag
Ben sinds 4 januari gestopt en rook nu heel af en toe een peukje als iemand me aanbiedt. 
Krijg jij zaterdag peukje van me .wrote:Ben sinds 4 januari gestopt en rook nu heel af en toe een peukje als iemand me aanbiedt.
Hehe chill, thanks! Jij gaat dus nuchter zaterdag robert?
(of was dat maar gekkigheid?)
Gaat-ie nu wel weer?! Teller staat op 18 keer van keus veranderen inmiddels en het licht staat op groen! 
Tsja helaas wel, had me lichaam graag vol gegooid met alle soorten drugs.wrote:Hehe chill, thanks! Jij gaat dus nuchter zaterdag robert?(of was dat maar gekkigheid?)
Maar moet die dinsdag erna afrijden. Dus ik hou het op cola
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Gewoon 5-htp nemen achteraf en dan gaat je rijexamen prima
althans bij mij na QD 
Nogal een grote gok vind je het ook niet?
Qountdown was op een vrijdag, dus had je dip op de maandag,wrote:Gewoon 5-htp nemen achteraf en dan gaat je rijexamen primaalthans bij mij na QD
Goed voornemen robert! Gewoon doen!
Feesten zijn ook leuk zonder drugs; kan je alle waasbazen eruit stampen!
Drugs is slechts een hulpmiddel om het feest leuker te maken; niks meer
Feesten zijn ook leuk zonder drugs; kan je alle waasbazen eruit stampen!
Drugs is slechts een hulpmiddel om het feest leuker te maken; niks meer
Ik had na Qlimax ook geen dinsdagdip, maar een woensdagdip. En Qlimax viel op een zaterdag, meen ik me te herinneren. Dus onzin wat je daar zegtwrote:Qountdown was op een vrijdag, dus had je dip op de maandag,wrote:Gewoon 5-htp nemen achteraf en dan gaat je rijexamen primaalthans bij mij na QD
wrote:kan je alle waasbazen eruit stampen!![]()
Dacht het wel ik ga non stop door, zonder XTCwrote:wrote:kan je alle waasbazen eruit stampen!![]()
Ik met..wrote:Dacht het wel ik ga non stop door, zonder XTC
Haha DarkBeatz, laat dan maar een keer zien. Over 2 dagen ga ik niet helemaal nuchter though, denk ik.
Last edited by Mol on , edited 1 time in total.