je mag ook rekening met mij houden?

De tering :pwrote:je mag ook rekening met mij houden?![]()
Dadelijk wordt ik nog dealert..mama gaat dat niet leuk vinden.
De tering :pwrote:je mag ook rekening met mij houden?![]()
ben je al.wrote:De tering :pwrote:je mag ook rekening met mij houden?![]()
Dat is mama vanaf nu boos op mijwrote:ben je al.wrote:De tering :pwrote:je mag ook rekening met mij houden?![]()
HEY!wrote:Overmorgen mogen we weer![]()
Maten hebben capsules met mdma geregeld en ik ga weer aan de pep, ongelofelijk zin in![]()
Heb trouwens ook maar ff een Partyflock aangemaakt, voeg me ff toe als je wilt
accepteer me dan als vriendjewrote:Overmorgen mogen we weer![]()
Maten hebben capsules met mdma geregeld en ik ga weer aan de pep, ongelofelijk zin in![]()
Heb trouwens ook maar ff een Partyflock aangemaakt, voeg me ff toe als je wilt
Ik krijg geen bericht of iets? Of hoe werkt dat daar? :')wrote:accepteer me dan als vriendjewrote:Overmorgen mogen we weer![]()
Heb trouwens ook maar ff een Partyflock aangemaakt, voeg me ff toe als je wilt![]()
Staat niks over vrienden ofsowrote:Klik op overzicht
tja log uit:p en ga naar www.partyflock.nl en log opnieuw inwrote:Staat niks over vrienden ofsowrote:Klik op overzicht
homepage, daar krijg je als het goed is je vriendschapsuitnodigen te zien.wrote:Staat niks over vrienden ofsowrote:Klik op overzicht
Uitloggen heeft geholpen inderdaadwrote:tja log uit:p en ga naar http://www.partyflock.nl en log opnieuw inwrote:Staat niks over vrienden ofsowrote:Klik op overzichtdan staat het er wel
Aanstaande? Of met HB?wrote:Ik denk dat ik zaterdag om 22u er al een snoepje ingooi
Ik ook! Ben er allergisch voorwrote:Oke wie heeft er meer xtc gebruikt dan aspirientjes in ze leven
Ik ga voor een keertje stout zijn, en op beide hetzelfde doenwrote:Aanstaande? Of met HB?
Ooooh spannnoooondwrote:Ik ga voor een keertje stout zijn, en op beide hetzelfde doenwrote:Aanstaande? Of met HB?Daarna wel mooi 2 maandjes pauze
jezus jonge kan toch nietwrote:Ik ga voor een keertje stout zijn, en op beide hetzelfde doenwrote:Aanstaande? Of met HB?Daarna wel mooi 2 maandjes pauze
Ik denk dat ik zelf ook voor de kristalletjes gawrote:Dat had ik niet achter jou gezocht John, stoutert! Ben benieuwd of ik me kan inhouden. Tot dusver wel. Op de planning staat voor zaterdag 4-FMP+methylone. De uitdaging is er voor mij om niet te vallen voor de charmes van Olijfie en tegen 3 uur een cap MDMA te nemen