olijfje heeft toch alleen maar 200mg+ spul? dan val ik dood neer hoor.wrote:Jaa ik vreet ze altijd gewoon zo opIk vind de smaak niet eens zo heel vies... smaakt gewoon naar wat bittere rauwe champion
![]()
1,5 gram.. is dat niet iets aan de lage kant?? Want bijpakken heeft niet echt heel veel zin met paddo's. Werkt wel, maar je kan beter gelijk de juiste aantal gram pakken
@ollijfje
Verkoop je op Xq dan?omdat je voor Duruz hebt
Of gewoon paar extra ?
![]()
zooo wat hbeb ik zin in hardbassssss
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Eekhoorntjes zijn 170-190 ofzoiets. .Neem je gewoon halfjes 
Je wilt niet weten wat ik allemaal verkoop, maar ik heb wel eventueel groene olifantjes voor hem, dan weet ie iig dat ie goed spul heeft.wrote: @ollijfje
Verkoop je op Xq dan?omdat je voor Duruz hebt
Of gewoon paar extra ?
![]()
zooo wat hbeb ik zin in hardbassssss
Ik zie mensen liever niet klachten hebben door een fucked up dealertje.
Haha, ja, ik bewaar mijzelf, maar het klonk zo leuk toen ik het typtewrote:Jij ook weer wakker?![]()
Maar je bewaart jezelf niet voor volgende week?Heb je trouwens al lachgas opgehaald, dat MOET erbij gebeuren
Ik ga morgen mijn zegeltjes ophalen
Ik heb er maar 4, zijn wel sterkere als die van jou :p
Ik neem ze sowieso wel mee!
Ja, die lachgas, fix ik volgende week, ik zie mijn maat dan
Nu ik eraan denk, even wat kristallen preparen, wat pep drogen en dan wat pillen klaarmaken

Die van mij zijn maar 51ug, hoe zwaar zijn die van jou dan? 
Misschien moeten we die van jou maar aan Robert voeren, nu hij ons voor de 17e keer nakt door weer te zeggen dat hij niet meer gaat naar XQ
Misschien moeten we die van jou maar aan Robert voeren, nu hij ons voor de 17e keer nakt door weer te zeggen dat hij niet meer gaat naar XQ
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
ja laterwrote:Die van mij zijn maar 51ug, hoe zwaar zijn die van jou dan?
Misschien moeten we die van jou maar aan Robert voeren, nu hij ons voor de 17e nakt door weer te zeggen dat hij niet meer gaat naar XQ
Zou genoeg moeten zijn voor een level 2 / medium trip (wellicht aan de lichte kant van level 2 / medium), maar dat willen we het liefst de 1e keer. Gewoon lekker rustig aan beginnen en over een maandje ofzo dan wat meer als dit goed bevaltwrote:Jaa ik vreet ze altijd gewoon zo opIk vind de smaak niet eens zo heel vies... smaakt gewoon naar wat bittere rauwe champion
![]()
1,5 gram.. is dat niet iets aan de lage kant?? Want bijpakken heeft niet echt heel veel zin met paddo's. Werkt wel, maar je kan beter gelijk de juiste aantal gram pakken
Damn nu gaat het niet meer lukkenwrote:ja laterwrote:Die van mij zijn maar 51ug, hoe zwaar zijn die van jou dan?
Misschien moeten we die van jou maar aan Robert voeren, nu hij ons voor de 17e nakt door weer te zeggen dat hij niet meer gaat naar XQ
Trouwens, volgende week zaterdag is Jan Smit in de plaatselijke discotheek, gaan we daar ook nog ff buurten?
nee, ga naar Beatbusters met ZANY, TItan en the pitcherwrote:Damn nu gaat het niet meer lukkenwrote:ja laterwrote:Die van mij zijn maar 51ug, hoe zwaar zijn die van jou dan?
Trouwens, volgende week zaterdag is Jan Smit in de plaatselijke discotheek, gaan we daar ook nog ff buurten?
oohnee we gaan aan de lsd..wrote:Dat is de week erop
En dan onder invloed naar Jan Smit!wrote:oohnee we gaan aan de lsd..wrote:Dat is de week erop
Ik heb deze;wrote:Die van mij zijn maar 51ug, hoe zwaar zijn die van jou dan?
Shiva zegels ( 125mics)
miss dat jan smit dan eindelijk nog is een keertje echt leuk wordwrote:En dan onder invloed naar Jan Smit!wrote:oohnee we gaan aan de lsd..wrote:Dat is de week erop
Serieus? Die kan ik hier niet meer krijgen, haal is een blottertje voor mijwrote:Ik heb deze;
Shiva zegels ( 125mics)
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denkenwrote:miss dat jan smit dan eindelijk nog is een keertje echt leuk wordwrote:En dan onder invloed naar Jan Smit!wrote: oohnee we gaan aan de lsd..
Is het raar dat ik gewoon meer zin heb in volgende week, dan in HardBass en XQ bij elkaar?
wrote:Serieus? Die kan ik hier niet meer krijgen, haal is een blottertje voor mijwrote:Ik heb deze;
Shiva zegels ( 125mics)
Ik haal er vanavond 10 op, 6 gaan er weg en ik hou er zelf 4 :p
Wss binnenkort 30 stuks inslaan ofzo..
Als je die 10/20 van mij daarbij rekent, mag je die er vanaf trekken hoor haha.wrote:wrote:Serieus? Die kan ik hier niet meer krijgen, haal is een blottertje voor mijwrote:Ik heb deze;
Shiva zegels ( 125mics)![]()
Ik haal er vanavond 10 op, 6 gaan er weg en ik hou er zelf 4 :p
Wss binnenkort 30 stuks inslaan ofzo..
Heb zelf een adresje gevonden!
tjuu dikke vooraden hier,, of hoeveel moet je peer keer gebruike?
Hoeveel lsd zegels hebben wij dan XDwrote:
Is het raar dat ik gewoon meer zin heb in volgende week, dan in HardBass en XQ bij elkaar?
O serieuswrote:Als je die 10/20 van mij daarbij rekent, mag je die er vanaf trekken hoor haha.
Heb zelf een adresje gevonden!
Ja, de jouwe had ik er inderdaad bij gerekend.. :p
Goed zo man
Naja, niet teveel.wrote:tjuu dikke vooraden hier,, of hoeveel moet je peer keer gebruike?
Gewoon verstandig gebruiken, maar ik vind het gemakkelijk gewoon in huis te hebben.
haha altijd handig die voorraden, mocht het een keertje van pas komen 
@Olijfboompje
Wat zijn de prijzen eigenlijk van die LSD zegeltjes?
En zijn er ook slechte op de markt
Wat zijn de prijzen eigenlijk van die LSD zegeltjes?
Ik kocht ze eerst voor 4/5 euro per zegel ligt eraan hoeveel je er koopt...wrote:Wat zijn de prijzen eigenlijk van die LSD zegeltjes?![]()
En er zijn zeker zegels die echt niks bevatten of niet sterk zijn..
Die 20 die je erbij had gerekend van pepepe kun je bij mij wel kwijt hoor
Ik heb alleen goede :pwrote:@Olijfboompje
Wat zijn de prijzen eigenlijk van die LSD zegeltjes?![]()
Altijd getest etc.
Ik betaalde laatst 6 euro, omdat ik er maar 10 haalde.
Ik houd rekening met jewrote:Ik kocht ze eerst voor 4/5 euro per zegel ligt eraan hoeveel je er koopt...wrote:Wat zijn de prijzen eigenlijk van die LSD zegeltjes?![]()
En er zijn zeker zegels die echt niks bevatten of niet sterk zijn..
Die 20 die je erbij had gerekend van pepepe kun je bij mij wel kwijt hoor