Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Duruz schreef:
:$

of je blijft gewoon clean :whistle:

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 12:48 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Toch is het vreemd als jij dit hier neer zet hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 12:49 

Donateur

hsrobin schreef:
roberttt schreef:

tsja, ze zitten altijd te zeuren dat mijn advies niet goed is .. terwijl ik juist hartstikke goed advies geef, dat blijkt nu wel weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 12:54 

Hardtraxx Addict

hsrobin schreef:
roberttt schreef:

Ach, robert is ondanks zijn onverstandige gebruik van vroeger nu toch wel erg goed bezig.
Respect :thumbup:
Alhoewel ik boos word als je op hardbass niet vdk bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:06 

Hardtraxx Veteran

Hoi, wazzup?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Duruz schreef:
kan er ook niks over vinden..

Je woont toch in Den Haag ;) Zit er 1 op Lijnbaan 4 , is elke donderdag open tot 10 uur :thumbup:

heb m gevonden. zelfde tekentje, alleen andere kleur (ik heb ze lichtblauw). http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24758

hmm..

Je krijgt wel meteen te horen of er uberhaupt mdma in zit, en als de pil bekend is bij hen (als ie in de database staat) dan krijg je meteen het volledige resultaat. Ik zou alleen niet op dat laatste rekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:19 

Donateur

@Duruz

Gewoon erheen gaan vanmiddag of vanavond!! :thumbup: Dan zie je het vanzelf wel!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:36 

Hardtraxx Veteran

Waarom moet er nog zo lang gewacht worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:12 

Hardtraxxer

jaaah nog 3 weken tot hardbass, dan kunnen weer los :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:13 

Donateur

3 weken? zaterdag al toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:16 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
heb m gevonden. zelfde tekentje, alleen andere kleur (ik heb ze lichtblauw). http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24758

hmm..

Dit zegt genoeg denk ik:
Citaat:
This pill has been tested in Leeuwarden.

Pill only contains MDMA, 98 MGram.
No other substances detected.

EXTRA:
I found a pillreport in Germany of a pill that looked exactly the same. But that pill contained 45.9 MCCP, 6.2 mg Metoclopramid & 8.5mg Domperdidom.

This is a different Pill. But they look a like.
(But if you have these pills, it's a good idea to get them tested...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:20 

Hardtraxxer

staat zaterdag geen feest op de planning, en als dat wel zo was dan ging ik die nuchter doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:25 

Donateur

DarkNoize schreef:
Duruz schreef:

hmm..

Dit zegt genoeg denk ik:
Citaat:
This pill has been tested in Leeuwarden.

Pill only contains MDMA, 98 MGram.
No other substances detected.

EXTRA:
I found a pillreport in Germany of a pill that looked exactly the same. But that pill contained 45.9 MCCP, 6.2 mg Metoclopramid & 8.5mg Domperdidom.

This is a different Pill. But they look a like.
(But if you have these pills, it's a good idea to get them tested...)

Kijk uitkijken geblazen dus!!! :/ Koop ff soon testsetje bij de smartshop in den haag, of rij ff langs testservice.... want ik zou echt geen risico lopen ouwe, :x Ik heb xtje McPP gehad, en dat is echt geen pretje echt niet :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:29 

Hardtraxx Addict

DarkNoize schreef:
Domperdidom

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:31 

Hardtraxxer

Wat is dat :')

EDIT: Als je dat in google intypt krijg je dat pillreport en mijn post op de vorige pagina :D :D
Moet 'domperidon' zijn denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Terwijl jullie blij aan t doen zijn over snel weer drugsgebruiken, ben ik bezig met afkicken van een zwaar ernstige verslaving...

Al 4 dagen caffeinevrij! En vrijwel aspartaamvrij ook nog :) Op een gezonder leven en lichaam :thumbsup:
Heb sinds gisteren geen erge trek meer in cola, dus dat helpt enorm mee. Koffie dronk ik sowieso al niet. Heb alleen wel vaak last van koppijn, maar dat hoeft niet per se aan het afkicken te liggen :lol:

Oja, nog maar 2 dagen tot paddo's proberen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:33 

Hardtraxx Veteran

Nice James, ik ben zwaar benieuwd naar je ervaringen! En keep it up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:40 

Donateur

@PNXRMX

Eigen homemade mushrooms!!! :D Ga je ze gewoon eten, of iets van Thee van maken?? ^^
En zowiezo verwacht ik wel een nice report de volgende dag, en het liefst ook een LIVE reportje tussendoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
@PNXRMX

Eigen homemade mushrooms!!! :D Ga je ze gewoon eten, of iets van Thee van maken?? ^^
En zowiezo verwacht ik wel een nice report de volgende dag, en het liefst ook een LIVE reportje tussendoor :whistle:

Een LIVE-report over psychedelics krijg je de week erop ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:57 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Terwijl jullie blij aan t doen zijn over snel weer drugsgebruiken, ben ik bezig met afkicken van een zwaar ernstige verslaving...

Al 4 dagen caffeinevrij! En vrijwel aspartaamvrij ook nog :) Op een gezonder leven en lichaam :thumbsup:
Heb sinds gisteren geen erge trek meer in cola, dus dat helpt enorm mee. Koffie dronk ik sowieso al niet. Heb alleen wel vaak last van koppijn, maar dat hoeft niet per se aan het afkicken te liggen :lol:

Oja, nog maar 2 dagen tot paddo's proberen :woot:

Succes ben zelf ook bezig geweest om te stoppen maar het is me niet gelukt...
Drink nu wel veel minder, normaal zat ik zo rond de 2L cola per dag soms zelfs wel meer, en nu hou ik het bij 2 of 3 glaasjes wat al een hele verbetering is! :P
Voelde me alleen heel suf en moe de eerste paar weken toen ik ging minderen met cola en de hoofdpijn heb ik ook behoorlijk last van gehad, schijnt te komen door dat je veel minder suiker binnen krijgt en je letterlijk verslaafd bent aan suiker als je zoveel cola weg drinkt elke dag :huh:

Misschien wel leuk om even te lezen ;)

Citaat:
Veel suiker eten is net zo verslavend als sommige drugs. Dat blijkt uit een onderzoek op ratten aan de Princeton University.

Als de ratten ineens veel suiker aten, steeg het dopaminegehalte in het beloningscentrum van de hersenen. Die stijging is ook te zien bij drugsmisbruik. Het eten van suiker toont dus sterke overeenkomsten met het nemen van drugs. Hersenen die aan coke of heroïne verslaafd zijn, tonen soortgelijke reacties.

De ratten kregen drie weken elke ochtend suikerwater voorgeschoteld. Toen ze dat daarna een paar weken moesten missen, begonnen ze tekenen van ontwenning te vertonen. Als ze dan terug het suikerwater te drinken kregen, dronken ze meer dan ooit tevoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:59 

ik drink lekker nooit koffie, en af en toe maar cola :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
Succes ben zelf ook bezig geweest om te stoppen maar het is me niet gelukt...
Drink nu wel veel minder, normaal zat ik zo rond de 2L cola per dag soms zelfs wel meer, en nu hou ik het bij 2 of 3 glaasjes wat al een hele verbetering is! :P
Voelde me alleen heel suf en moe de eerste paar weken toen ik ging minderen met cola en de hoofdpijn heb ik ook behoorlijk last van gehad, schijnt te komen door dat je veel minder suiker binnen krijgt en je letterlijk verslaafd bent aan suiker als je zoveel cola weg drinkt elke dag :huh:

Misschien wel leuk om even te lezen ;)

Citaat:
Veel suiker eten is net zo verslavend als sommige drugs. Dat blijkt uit een onderzoek op ratten aan de Princeton University.

Als de ratten ineens veel suiker aten, steeg het dopaminegehalte in het beloningscentrum van de hersenen. Die stijging is ook te zien bij drugsmisbruik. Het eten van suiker toont dus sterke overeenkomsten met het nemen van drugs. Hersenen die aan coke of heroïne verslaafd zijn, tonen soortgelijke reacties.

De ratten kregen drie weken elke ochtend suikerwater voorgeschoteld. Toen ze dat daarna een paar weken moesten missen, begonnen ze tekenen van ontwenning te vertonen. Als ze dan terug het suikerwater te drinken kregen, dronken ze meer dan ooit tevoren.

Ik zat ook rond de 2L per dag, maar dan wel light, dus geen overdosissen suiker. Wel weer veel aspartaam, wat waarschijnlijk niet alle effecten heeft die iedereen verwacht (kankerverwekkend etc.), maar (misschien) wel serotonine afbreekt, hoorde ik. En dat wil ik niet xd

Natuurlijk is alle caffeine dan ook ontzettend slecht, dus... al met al kan het absoluut geen kwaad. Ik vind het zelf makkelijker om er gewoon helemaal mee te kappen (thuis dan), aangezien al m'n andere pogingen tot minderen maar een dag of 2 meegingen :P

Paddoreport gaat er natuurlijk wel komen :) Zelf gekweekt. Ging minder goed dan verwacht, maar we hebben toch wel genoeg voor een paar leuke trips en veel geleerd over wat de volgende keer wel/niet te doen. We gaan rond 1,3-1,5 gram gedroogd eten allebei. Wss in stukjes snijden en in een cup a soup flikkeren om het wat minder erg te maken ofzo :) Sowieso is de geur niet zo heel erg, ruikt vooral erg droog en kartonnerig, maar niet als iets wat echt heel vies zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:
Je woont toch in Den Haag ;) Zit er 1 op Lijnbaan 4 , is elke donderdag open tot 10 uur :thumbup:

Deze man spreekt wijsheid :yay:

haha dankjewel! ^^

volgens mij is dit het nieuwe spam topic geworden

Jij mag zaterdag toch weer olijfje?? :woot: Wij gaan wel ff meete op Hardbass hoor!! :thumbsup:

Ík mag zaterdag weer ja :D :thumbsup:

Vanavond wat lsd zegels ophalen :yay:
Neem ik misschien wel mee naar chukkels, hoe meer zegels, hoe meer fun! :lol:
Of ik plan een vervroegd lsd tripje in voor vanavond... :P

@ Duruz, aber naturlich kunt u bij mij een pilletje verkrijgen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:39 

Donateur

Jaa ik vreet ze altijd gewoon zo op :P Ik vind de smaak niet eens zo heel vies... smaakt gewoon naar wat bittere rauwe champion ^^
1,5 gram.. is dat niet iets aan de lage kant?? Want bijpakken heeft niet echt heel veel zin met paddo's. Werkt wel, maar je kan beter gelijk de juiste aantal gram pakken -.-

@ollijfje

Verkoop je op Xq dan? :P omdat je voor Duruz hebt :P Of gewoon paar extra ? :innocent:

zooo wat hbeb ik zin in hardbassssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

Jij ook weer wakker? :yay:

Maar je bewaart jezelf niet voor volgende week? :( Heb je trouwens al lachgas opgehaald, dat MOET erbij gebeuren :D

Ik ga morgen mijn zegeltjes ophalen ^^
Vorige  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen