wrote:of je blijft gewoon cleanwrote:
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Toch is het vreemd als jij dit hier neer zet hahahawrote:of je blijft gewoon clean
tsja, ze zitten altijd te zeuren dat mijn advies niet goed is .. terwijl ik juist hartstikke goed advies geef, dat blijkt nu wel weerwrote:Toch is het vreemd als jij dit hier neer zet hahahawrote:of je blijft gewoon clean
Ach, robert is ondanks zijn onverstandige gebruik van vroeger nu toch wel erg goed bezig.wrote:Toch is het vreemd als jij dit hier neer zet hahahawrote:of je blijft gewoon clean
Respect
Alhoewel ik boos word als je op hardbass niet vdk bent!
Je krijgt wel meteen te horen of er uberhaupt mdma in zit, en als de pil bekend is bij hen (als ie in de database staat) dan krijg je meteen het volledige resultaat. Ik zou alleen niet op dat laatste rekenen.wrote:heb m gevonden. zelfde tekentje, alleen andere kleur (ik heb ze lichtblauw). http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24758wrote:Je woont toch in Den Haagwrote: kan er ook niks over vinden..Zit er 1 op Lijnbaan 4 , is elke donderdag open tot 10 uur
hmm..
@Duruz
Gewoon erheen gaan vanmiddag of vanavond!!
Dan zie je het vanzelf wel!! 
Gewoon erheen gaan vanmiddag of vanavond!!
Waarom moet er nog zo lang gewacht worden 
jaaah nog 3 weken tot hardbass, dan kunnen weer los 
Dit zegt genoeg denk ik:wrote: heb m gevonden. zelfde tekentje, alleen andere kleur (ik heb ze lichtblauw). http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24758
hmm..
This pill has been tested in Leeuwarden.
Pill only contains MDMA, 98 MGram.
No other substances detected.
EXTRA:
I found a pillreport in Germany of a pill that looked exactly the same. But that pill contained 45.9 MCCP, 6.2 mg Metoclopramid & 8.5mg Domperdidom.
This is a different Pill. But they look a like. (But if you have these pills, it's a good idea to get them tested...)
staat zaterdag geen feest op de planning, en als dat wel zo was dan ging ik die nuchter doen 
Kijk uitkijken geblazen dus!!!wrote:Dit zegt genoeg denk ik:wrote: heb m gevonden. zelfde tekentje, alleen andere kleur (ik heb ze lichtblauw). http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24758
hmm..This pill has been tested in Leeuwarden.
Pill only contains MDMA, 98 MGram.
No other substances detected.
EXTRA:
I found a pillreport in Germany of a pill that looked exactly the same. But that pill contained 45.9 MCCP, 6.2 mg Metoclopramid & 8.5mg Domperdidom.
This is a different Pill. But they look a like. (But if you have these pills, it's a good idea to get them tested...)
Wat is dat :')
EDIT: Als je dat in google intypt krijg je dat pillreport en mijn post op de vorige pagina
Moet 'domperidon' zijn denk ik
EDIT: Als je dat in google intypt krijg je dat pillreport en mijn post op de vorige pagina
Moet 'domperidon' zijn denk ik
Last edited by DarkNoize on , edited 1 time in total.
Terwijl jullie blij aan t doen zijn over snel weer drugsgebruiken, ben ik bezig met afkicken van een zwaar ernstige verslaving...
Al 4 dagen caffeinevrij! En vrijwel aspartaamvrij ook nog
Op een gezonder leven en lichaam
Heb sinds gisteren geen erge trek meer in cola, dus dat helpt enorm mee. Koffie dronk ik sowieso al niet. Heb alleen wel vaak last van koppijn, maar dat hoeft niet per se aan het afkicken te liggen
Oja, nog maar 2 dagen tot paddo's proberen
Al 4 dagen caffeinevrij! En vrijwel aspartaamvrij ook nog
Heb sinds gisteren geen erge trek meer in cola, dus dat helpt enorm mee. Koffie dronk ik sowieso al niet. Heb alleen wel vaak last van koppijn, maar dat hoeft niet per se aan het afkicken te liggen
Last edited by PNXRMX on , edited 3 times in total.
Nice James, ik ben zwaar benieuwd naar je ervaringen! En keep it up 
@PNXRMX
Eigen homemade mushrooms!!!
Ga je ze gewoon eten, of iets van Thee van maken??
En zowiezo verwacht ik wel een nice report de volgende dag, en het liefst ook een LIVE reportje tussendoor
Eigen homemade mushrooms!!!
En zowiezo verwacht ik wel een nice report de volgende dag, en het liefst ook een LIVE reportje tussendoor
Een LIVE-report over psychedelics krijg je de week eropwrote:@PNXRMX
Eigen homemade mushrooms!!!Ga je ze gewoon eten, of iets van Thee van maken??
![]()
Succes ben zelf ook bezig geweest om te stoppen maar het is me niet gelukt...wrote:Terwijl jullie blij aan t doen zijn over snel weer drugsgebruiken, ben ik bezig met afkicken van een zwaar ernstige verslaving...
Al 4 dagen caffeinevrij! En vrijwel aspartaamvrij ook nogOp een gezonder leven en lichaam
![]()
Heb sinds gisteren geen erge trek meer in cola, dus dat helpt enorm mee. Koffie dronk ik sowieso al niet. Heb alleen wel vaak last van koppijn, maar dat hoeft niet per se aan het afkicken te liggen![]()
Drink nu wel veel minder, normaal zat ik zo rond de 2L cola per dag soms zelfs wel meer, en nu hou ik het bij 2 of 3 glaasjes wat al een hele verbetering is!
Voelde me alleen heel suf en moe de eerste paar weken toen ik ging minderen met cola en de hoofdpijn heb ik ook behoorlijk last van gehad, schijnt te komen door dat je veel minder suiker binnen krijgt en je letterlijk verslaafd bent aan suiker als je zoveel cola weg drinkt elke dag
Misschien wel leuk om even te lezen
Veel suiker eten is net zo verslavend als sommige drugs. Dat blijkt uit een onderzoek op ratten aan de Princeton University.
Als de ratten ineens veel suiker aten, steeg het dopaminegehalte in het beloningscentrum van de hersenen. Die stijging is ook te zien bij drugsmisbruik. Het eten van suiker toont dus sterke overeenkomsten met het nemen van drugs. Hersenen die aan coke of heroïne verslaafd zijn, tonen soortgelijke reacties.
De ratten kregen drie weken elke ochtend suikerwater voorgeschoteld. Toen ze dat daarna een paar weken moesten missen, begonnen ze tekenen van ontwenning te vertonen. Als ze dan terug het suikerwater te drinken kregen, dronken ze meer dan ooit tevoren.
-
G
ik drink lekker nooit koffie, en af en toe maar cola

Ik zat ook rond de 2L per dag, maar dan wel light, dus geen overdosissen suiker. Wel weer veel aspartaam, wat waarschijnlijk niet alle effecten heeft die iedereen verwacht (kankerverwekkend etc.), maar (misschien) wel serotonine afbreekt, hoorde ik. En dat wil ik nietwrote:Succes ben zelf ook bezig geweest om te stoppen maar het is me niet gelukt...
Drink nu wel veel minder, normaal zat ik zo rond de 2L cola per dag soms zelfs wel meer, en nu hou ik het bij 2 of 3 glaasjes wat al een hele verbetering is!![]()
Voelde me alleen heel suf en moe de eerste paar weken toen ik ging minderen met cola en de hoofdpijn heb ik ook behoorlijk last van gehad, schijnt te komen door dat je veel minder suiker binnen krijgt en je letterlijk verslaafd bent aan suiker als je zoveel cola weg drinkt elke dag![]()
Misschien wel leuk om even te lezen
Veel suiker eten is net zo verslavend als sommige drugs. Dat blijkt uit een onderzoek op ratten aan de Princeton University.
Als de ratten ineens veel suiker aten, steeg het dopaminegehalte in het beloningscentrum van de hersenen. Die stijging is ook te zien bij drugsmisbruik. Het eten van suiker toont dus sterke overeenkomsten met het nemen van drugs. Hersenen die aan coke of heroïne verslaafd zijn, tonen soortgelijke reacties.
De ratten kregen drie weken elke ochtend suikerwater voorgeschoteld. Toen ze dat daarna een paar weken moesten missen, begonnen ze tekenen van ontwenning te vertonen. Als ze dan terug het suikerwater te drinken kregen, dronken ze meer dan ooit tevoren.
Natuurlijk is alle caffeine dan ook ontzettend slecht, dus... al met al kan het absoluut geen kwaad. Ik vind het zelf makkelijker om er gewoon helemaal mee te kappen (thuis dan), aangezien al m'n andere pogingen tot minderen maar een dag of 2 meegingen
Paddoreport gaat er natuurlijk wel komen
Ík mag zaterdag weer jawrote:haha dankjewel!wrote:Deze man spreekt wijsheidwrote: Je woont toch in Den HaagZit er 1 op Lijnbaan 4 , is elke donderdag open tot 10 uur
![]()
volgens mij is dit het nieuwe spam topic geworden
Jij mag zaterdag toch weer olijfje??Wij gaan wel ff meete op Hardbass hoor!!
Vanavond wat lsd zegels ophalen
Neem ik misschien wel mee naar chukkels, hoe meer zegels, hoe meer fun!
Of ik plan een vervroegd lsd tripje in voor vanavond...
@ Duruz, aber naturlich kunt u bij mij een pilletje verkrijgen
Jaa ik vreet ze altijd gewoon zo op
Ik vind de smaak niet eens zo heel vies... smaakt gewoon naar wat bittere rauwe champion
1,5 gram.. is dat niet iets aan de lage kant?? Want bijpakken heeft niet echt heel veel zin met paddo's. Werkt wel, maar je kan beter gelijk de juiste aantal gram pakken
@ollijfje
Verkoop je op Xq dan?
omdat je voor Duruz hebt
Of gewoon paar extra ?
zooo wat hbeb ik zin in hardbassssss
1,5 gram.. is dat niet iets aan de lage kant?? Want bijpakken heeft niet echt heel veel zin met paddo's. Werkt wel, maar je kan beter gelijk de juiste aantal gram pakken
@ollijfje
Verkoop je op Xq dan?
zooo wat hbeb ik zin in hardbassssss
Last edited by Kevin-Raw on , edited 1 time in total.