Gewoo via spreadshirtwrote:Ik kan ze ook laten drukken voor 20eur het stuk ofzo, misschien zelfs nog wat goedkoperwrote:Lijkt me goed idee, en dan beperkte oplage. En in de goede maat
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Dat is echt een zalige tip idd! Hemels was datwrote:Haha die heb ik dus niet!wrote: Gewoon je pillenshirt aandoen, kun je het zo aanwijzen
En zorgen dat je Menthol Sigaretten bij hebt, damn!
En dat is een hele goeie tip whaha, ik ga een pakje meenemen naar hardbass
Ik heb ze ook mee naar HB
Het zijn dan ook ROZE duiven, de voorloper van de rodewrote:We zouden gewoon een nieuw pillenshirt moeten ontwerpenSommige logo's kunnen met wat mooiere kleuren enzo, rode duiven hebben bv niet de juiste kleur, en uiteraard ook met de nieuwe logo's erbij
In Slovenie? Want ik ben in Nederland wel 20 drukkers afgegaan, allemaal hadden ze een andere reden waardoor het niet kon. Te veel kleuren omdat het per laag moest, donker shirt waardoor kleuren niet mooi zouden uitkomen (zoals bij spreadshirt), tansparante achtergrond waardoor de hoeken los zouden kunnen laten, minimale oplage van 100 stuks, etc.wrote:
Ik kan ze ook laten drukken voor 20eur het stuk ofzo, misschien zelfs nog wat goedkoper
Was kutkwaliteit, daar had ik de 1e versie besteld.wrote: Gewoo via spreadshirt
Maar het is juist zo leuk als er maar een paar van zijn! Als 200 man ze hebben is het niet meer speciaal, zoals de verhouding bij Loudness al erg was terwijl lang niet iedereen die er 1 had hem aan had
Last edited by Deeltjesversneller on , edited 4 times in total.
wrote:Ik kan ze ook laten drukken voor 20eur het stuk ofzo, misschien zelfs nog wat goedkoperwrote:Lijkt me goed idee, en dan beperkte oplage. En in de goede maat
Yes, en als we er werk van maken kan het nog voor binnen paar weekjes (Hard Bass, dan is Bostjan weer hier). Over de duifjes, de rode zijn toch de bekende, roze duifjes zijn echt niet zo bekend volgens mij in onze generatie pillenslikkerswrote:In Slovenie?
Nee klopt maar toen ik hem had gemaakt waren die er nog nietwrote:Yes, en als we er werk van maken kan het nog voor binnen paar weekjes (Hard Bass, dan is Bostjan weer hier). Over de duifjes, de rode zijn toch de bekende, roze duifjes zijn echt niet zo bekend volgens mij in onze generatie pillenslikkerswrote:In Slovenie?
Nou Fotosoepers, designers en creatieve mensenwrote:Yes, en als we er werk van maken kan het nog voor binnen paar weekjes (Hard Bass, dan is Bostjan weer hier). Over de duifjes, de rode zijn toch de bekende, roze duifjes zijn echt niet zo bekend volgens mij in onze generatie pillenslikkerswrote:In Slovenie?
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
allemachtig wat gaat het hier snel zeg.
tune trouwens even lekker met zijn allen in @ fear fm.
Klopt, Chris ging voor de 300 pagina;'s voor Hardbasswrote:allemachtig wat gaat het hier snel zeg.![]()
gekke drugs addicts
EDIT: Duruz lekker setje hoor!!
Ik zie hier geen addictswrote:Klopt, Chris ging voor de 300 pagina;'s voor Hardbasswrote:allemachtig wat gaat het hier snel zeg.![]()
tune trouwens even lekker met zijn allen in @ fear fm.Nou ik denk dat we de 400 wel gaan redden
![]()
gekke drugs addicts.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Welke drukker had je dan en hoeveel kostte het? 
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
jaja, met pilletje op zeker.wrote:Klopt, Chris ging voor de 300 pagina;'s voor Hardbasswrote:allemachtig wat gaat het hier snel zeg.![]()
tune trouwens even lekker met zijn allen in @ fear fm.Nou ik denk dat we de 400 wel gaan redden
![]()
gekke drugs addicts.
Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
Pep kan je het beste bewaren in de maag of in de neus! 
Haha jij snapt hetwrote:Pep kan je het beste bewaren in de maag of in de neus!
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
wrote:Haha jij snapt hetwrote:Pep kan je het beste bewaren in de maag of in de neus!
echt jammer dat bij ons in de groep nog niemand ervaring heeft met X 
Inderdaadwrote:Haha jij snapt hetwrote:Pep kan je het beste bewaren in de maag of in de neus!
Keertje met ons meechillen dnawrote:echt jammer dat bij ons in de groep nog niemand ervaring heeft met X
tenzij je leven lief iswrote:Keertje met ons meechillen dnawrote:echt jammer dat bij ons in de groep nog niemand ervaring heeft met X
Ja, dat is ook weer zo.wrote:tenzij je leven lief iswrote:Keertje met ons meechillen dnawrote:echt jammer dat bij ons in de groep nog niemand ervaring heeft met Xdan kan je dat beter niet doen
Dan kan ie beter rustig beginnen, ipv met ons 
Nouja...hij leer het iig goed dan!wrote:Dan kan ie beter rustig beginnen, ipv met ons
ja dat is waarwrote:Nouja...hij leer het iig goed dan!wrote:Dan kan ie beter rustig beginnen, ipv met ons![]()
Stop met spammen noobs
Geef eens het goede voorbeeld!