Ja jij bent verstandig wil je zeggen 
wat is deze?wrote:Stop met spammen noobsGeef eens het goede voorbeeld!
wrote:Ja jij bent verstandig wil je zeggen
wat is deze?wrote:Stop met spammen noobsGeef eens het goede voorbeeld!
wrote:Ja jij bent verstandig wil je zeggen
haha, was iig een mooie middagwrote:Hahahaha Kevin, het heeft zo z'n voordelen en nadelen gehad!
Inderdaadwrote:nu ben ik nieuwsgierig, vertel is jongens
toch wel hewrote:Inderdaadwrote:nu ben ik nieuwsgierig, vertel is jongens
Schiet eens opwrote:Haha doe dat! Leg ik het even haarfijn uit!
zaterdag, heb geduld. Enigste nadeel voor jou, de volgende dag ben je het weer vergetenwrote:Schiet eens opwrote:Haha doe dat! Leg ik het even haarfijn uit!
Kwil het ook weten
Niet waarwrote:zaterdag, heb geduld. Enigste nadeel voor jou, de volgende dag ben je het weer vergetenwrote:Schiet eens opwrote:Haha doe dat! Leg ik het even haarfijn uit!
Kwil het ook weten
JA jonguh...wrote:Nee nee, jij onthoud alles he XD na een avond lekker aan de drugs te hebben gezeten
wrote:hahaha, dacht et niet.
WHat happens in Amsterdam, stays in Amsterdam
waarom james bond XD wat heeft dat er nou te makenwrote:wrote:hahaha, dacht et niet.
WHat happens in Amsterdam, stays in Amsterdam![]()
![]()
James Bond,
007.
Hij gebruikt ook druks... :owrote:waarom james bond XD wat heeft dat er nou te makenwrote:wrote:hahaha, dacht et niet.
WHat happens in Amsterdam, stays in Amsterdam![]()
![]()
James Bond,
007.
Beetje offtopic, maar sluit hier perfect bij aanwrote:Stelletje spammerts! Moet ik nu 4 pagina's doorlezen? Nog erger dan het Hardbass topic op PF.
Maar ik heb vandaag de beste drug ooit gehad: een overwinning op die club uit Rotterdam. Echt dat is zo verslavend en het verveeld nooit! Aanrader!
PRecieswrote:Hij heeft zelfs ze eigen pil
Hardbass topic op PF gaat snoeihardwrote:Stelletje spammerts! Moet ik nu 4 pagina's doorlezen? Nog erger dan het Hardbass topic op PF.
Maar ik heb vandaag de beste drug ooit gehad: een overwinning op die club uit Rotterdam. Echt dat is zo verslavend en het verveeld nooit! Aanrader!