Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:41 

Donateur

Ja dat gaf ik ook al aan dat het goed is maar na 3 weken verliest het al kwaliteit
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:42 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik wou net zeggen, Pep hou je maar 2 á 3 weken goed. Daarna verliest het spul heel snel kwaliteit.

Nee dit zijn fabeltjes, dan zit er vocht bij je pep of andere versneden zooi etc. Zoek maar eens te goei op, pep word niet slecht ;) Dat kwaliteitsverlies na 3 weken is dus gewoon onzin, dan doe je er wat verkeerd mee of is er wat mis met je pep.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:46 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Ik wou net zeggen, Pep hou je maar 2 á 3 weken goed. Daarna verliest het spul heel snel kwaliteit.

Nee dit zijn fabeltjes, dan zit er vocht bij je pep of andere versneden zooi etc. Zoek maar eens te goei op, pep word niet slecht ;) Dat kwaliteitsverlies na 3 weken is dus gewoon onzin, dan doe je er wat verkeerd mee of is er wat mis met je pep.

Ik wou net zeggen ik bewaar mn pep daar altijd en heb nog nooit gehad dat de kwaliteit minder werd:o..en kben ook blij dst mn ouders het niet weggooien :p
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:47 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Dat is echt niet zo :/ het verliest echt kwaliteit.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:49 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Jongen, ga nou te goei opzoeken want je lult onzin... Dan is er een probleem met hoe je je pep bewaart, zuivere pep blijft jaren goed als je het luchtdicht en droog bewaart op een donkere plaats. In een diepvries hoeft dan niet eens.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:51 

Donateur

Dan laat ik jou me pep bewaren voortaan, goed? :D

Heb al vaker geprobeerd het te bewaren, alles geprobeerd; maar mij lukt het niet om de topkwaliteit te behouden.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:52 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Jongen, ga nou te goei opzoeken want je lult onzin... Dan is er een probleem met hoe je je pep bewaart, zuivere pep blijft jaren goed als je het luchtdicht en droog bewaart op een donkere plaats. In een diepvries hoeft dan niet eens.

Test het maar is uit, het blijft echt niet lang goed xd
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:53 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:

Heb al vaker geprobeerd het te bewaren, alles geprobeerd; maar mij lukt het niet om de topkwaliteit te behouden.

Laat een gram testen, bewaar hem een jaar op de voorgeschreven manier, breng hem terug naar het testcentrum. Je zal te horen krijgen dat hij nog net even goed is :thumbup: Vocht tast je pep aan en zonlicht ook, dus als je het in de vriezer bewaart maar niet volledig luchtdicht ga je hem daar juist in kapot maken.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Klopt...alhoewel het wel handig is in de diepvries.
Vind ik dan.

Ik bewaar het tegenwoordig in een sigarendoos, in een spelletjes doos, die in nog een doos zit.
Donker genoeg en fris genoeg en op mijn kamer binnen handbereik.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:54 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Mol schreef:

Laat een gram testen, bewaar hem een jaar op de voorgeschreven manier, breng hem terug naar het testcentrum. Je zal te horen krijgen dat hij nog net even goed is :thumbup: Vocht tast je pep aan en zonlicht ook, dus als je het in de vriezer bewaart maar niet volledig luchtdicht ga je hem daar juist in kapot maken.

Best, neem ik zaterdag een gram mee
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:55 

Donateur

Misschien ga ik dat maar even doen ja :P Wat is de beste verpak methode voor in de diepvries volgens jullie?
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:57 

Hardtraxxer

Strijkzak is sowieso het beste. Dan kan er helemaal geen lucht meer in of uit.
Anders gewoon een gripzakje of diepvrieszakje zo goed mogelijk dicht maken?

Zelf heb ik het gewoon in een niet helemaal 100% luchtdicht gripzakje in een la in een doosje onder wat zooi liggen ;)
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:57 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Misschien ga ik dat maar even doen ja :P Wat is de beste verpak methode voor in de diepvries volgens jullie?

Volledig luchtdicht, maar even goed is gewoon luchtdicht in een donkere lade :thumbup: Bewaar het zo maar eens een maandje, je zal merken dat er geen kwaliteitsverlies optreedt :D
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:59 

Donateur

Dacht altijd dat m'n wietzakjes volledig luchtdicht waren. Deed ik gewoon het zakje gewoon in 2 wietzakjes en in de vriezer.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Mol schreef:

Volledig luchtdicht, maar even goed is gewoon luchtdicht in een donkere lade :thumbup: Bewaar het zo maar eens een maandje, je zal merken dat er geen kwaliteitsverlies optreedt :D

Fatsoenlijke sealtjes fixen dit probleem al sowieso.

Vanaf de pep met je vinger naar boven strijken richting de deal en dan op het laatste de seal vastdrukken.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:01 

Hardtraxx Elite

En opletten, want sommige pasta zit water bij, normaal is er enkel vocht bij van het productieproces maar er word soms extra water bij gedaan (meer gewicht dus meer $) en water kan dus de speed beschadigen.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:09 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Dacht altijd dat m'n wietzakjes volledig luchtdicht waren. Deed ik gewoon het zakje gewoon in 2 wietzakjes en in de vriezer.

Dacht ik ook. Maar als je hem dicht doet (met lucht er in) en er dan op drukt, druk je 9 van de 10 keer de lucht er zo uit, terwijl het zakje nog dicht is? :P
Had trouwens voor Thunderdome droge pep gekocht (kon dus al goed een halfjaar zo liggen, dat weet je natuurlijk nooit :') ) en die was 3 weken later nog wel degelijk goed hoor :)
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Kevin-Raw schreef:
Eigenlijk wel!! :P maar ik weet niet of ze nog gemaakt gaan worden, er is wel veel vraag naar.. Maar de maker ervan wil het uniek houden :innocent: , Op loudness heb je wel een paar mensen met het shirt zien lopen ;)

Afbeelding

Nee er gaan geen nieuwe meer komen :P (tenzij je veel wil betalen, of 20 vrienden hebt die er ook 1 willen) En dan ook niet meer voor €25, want ik heb er verlies op gemaakt -.-

Wat is veel betalen? :P
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Kevin-Raw schreef:
Eigenlijk wel!! :P maar ik weet niet of ze nog gemaakt gaan worden, er is wel veel vraag naar.. Maar de maker ervan wil het uniek houden :innocent: , Op loudness heb je wel een paar mensen met het shirt zien lopen ;)

Afbeelding

Nee er gaan geen nieuwe meer komen :P (tenzij je veel wil betalen, of 20 vrienden hebt die er ook 1 willen) En dan ook niet meer voor €25, want ik heb er verlies op gemaakt -.-

Wat is veel betalen? :P

zijn deze er nog??...kmoet echt nog steeds zn shirt hebben erg vet ;)
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:48 

Hardtraxx Elite

We zouden gewoon een nieuw pillenshirt moeten ontwerpen :D Sommige logo's kunnen met wat mooiere kleuren enzo, rode duiven hebben bv niet de juiste kleur, en uiteraard ook met de nieuwe logo's erbij :cool:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:50 

Donateur

DarkBeatz schreef:
We zouden gewoon een nieuw pillenshirt moeten ontwerpen :D Sommige logo's kunnen met wat mooiere kleuren enzo, rode duiven hebben bv niet de juiste kleur, en uiteraard ook met de nieuwe logo's erbij :cool:

Ik stem voor!! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:50 

Donateur

DarkBeatz schreef:

Lijkt me goed idee, en dan beperkte oplage. En in de goede maat :x
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:51 

Donateur

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:

haha vooral die maat :P Het is dat me mama er nog iets moois van heeft kunnen maken ;)
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:52 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:

haha vooral die maat :P Het is dat me mama er nog iets moois van heeft kunnen maken ;)

Mijn mama gaat er een hemd van maken, wan je ken er niks met anders xD
Bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:53 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Ik kan ze ook laten drukken voor 20eur het stuk ofzo, misschien zelfs nog wat goedkoper :D
Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen