Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 23:03 

Hardtraxx Veteran

Wat voor 'schade' dan?

Gebruik zelf niks overigens, ook niet van plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 23:03 

Donateur

Oxbow schreef:
heee daar is het mooie wikipedia plaatje weer,
trouwens bij XTC moet je niet vergeten dat ze dit hebben neergezet bij normaal gebruik en dat is dus niet 5 pillen klappen op een avond ^^ maar net genoeg mdma tot je verzadigd bent, dus juich niet te vroeg en de combo met alchohol zorgt al voor een enorme stijging van schadelijkheid natuurlijk

hmm ja dat is waar:P en als je elk weekend en drinkt en jointje rookt en speed gebruikt pillen . wat ook veel doen :P Is helemaaaaaalll ongezond. maar jah pillen zijn echt wel slecht.. maar wel lekker :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 23:06 

Donateur

Inno schreef:
Leuke cijfertjes :D
Vind GHB nog verassend laag staan :/ Had dat zelf hoger geschat, vooral in schade. Maar het is ook vooral het feit dat het gecombineerd wordt dat het zo gevaarlijk maakt denk ik.

Nee hier gaat het gewoon om het gebruik van het middel zelf en niet de combinatie met andere middelen. En zoals Oxbow al zei, ga je over de grens van 2x je lichaamsgewicht in mg MDMA heen, is je XTC-gebruik ook net zo schadelijk als een avondje zuipen.

Combineren met andere middelen is sowieso killing, XTC gecombineerd met welke andere drug dan ook in redelijke mate veegt echt een zooi hersencellen weg. Vooral met wiet en speed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 23:10 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
Wat voor 'schade' dan?

Gebruik zelf niks overigens, ook niet van plan.

vermoeidheid
concentratievermogen
depressiviteit
uitdroging
enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 23:13 

Hardtraxx Veteran

Ja ok, maar is dat dan blijvend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 23:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
mauaha :P dan was chukkels goed bezig volgens lijstje xtc drank en jointje roken op 1 zaterdag :P toch chukkkeltje

Wat zei je ook alweer wat jij gebruikt had op 1 avond?

Maar dit was de perfecte combo: stoned, high en dronken tegelijk. Niet stronken maar sthrink (ofzoiets)

haha:D is ook perfect en strhrink ? :lol: nee had wat dat ook gebruikt alleen dan nog wit spul er bij :P was ook leukXD

maar toch ..:P Je bent wel junkyxxl

Wit spul? Explain...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 23:28 

Donateur

tomb schreef:

Nee das gewoon over 72 uur na inname.
Je kan enkel bij heel regelmatig gebruik depressief blijven voor enkele weken, simpelweg omdat je serotoninevoorraad een keer helemaal op is. Dan is het eigenlijk al te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 23:29 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:

naja er sterven genoeg hersencellen af en die komen nooit meer terug helaas,
concentratie problemen en last van je korte termijn geheugen blijven lang/permanent (na veel/overmatig gebruik pas hoor)

maar bij de juiste doseren en verstandig gebruik (genoeg tijd ertussen/ geen alcohol erbij/ enz.) hoef je daar natuurlijk niet zo heel erg bang voor te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 09:52 

Donateur

Oxbow schreef:
tomb schreef:

concentratie problemen en last van je korte termijn geheugen blijven lang/permanent (na veel/overmatig gebruik pas hoor)

maar bij de juiste doseren en verstandig gebruik (genoeg tijd ertussen/ geen alcohol erbij/ enz.) hoef je daar natuurlijk niet zo heel erg bang voor te zijn ^^

Ik ga me er niet druk om maken eigenlijk :whistle: , tegen de tijd dat ik er last van krijg, kunnen ze toch alweer nieuwe hersencellen aanmaken :D :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 10:07 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Oxbow schreef:
tomb schreef:

Ik ga me er niet druk om maken eigenlijk :whistle: , tegen de tijd dat ik er last van krijg, kunnen ze toch alweer nieuwe hersencellen aanmaken :D :clap:

Die gedachte heb ik ook met roken. Tegen de tijd dat ik er een ziekte van krijg is er alweer een geneesmiddel op de markt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:40 

Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Mijn moeder vraagt ook nog wel eens
- Zie je op feesten wel eens mensen drugs gebruiken
Ja, mam zie zovaak mensen die aan het snuiven zijn of pillen pakken
- maar jij doet dat niet toch?
Nee natuurlijk niet mam

Ze moest is weten :x

Laatst ook op vakantie.
Hadden me ouders gepraat met de overbuurman op de camping..
Die kende iemand die zwaar aan de drugs zat, baan kwijt, dit kwijt dat kwijt enzz.. afkick kliniek enzz

Paar weken daarvoor bij iemand anders
precies het zelfde verhaal..

Het enigste wat ik dan op dat moment doe is mijn mond houden, maar het liefst zou ik zeggen:
Ik ken zoveel mensen die drugs gebruiken, die weten hoe ze er om mee moeten gaan, doen het alleen op feestjes en laten het allemaal testen zodat ze geen rotzooi hebben..
En op feestjes, je kunt beter op een feest staan met iedereen een pilletje op dan 10 glazen bier!

Maar mijn ouders zijn misschien ook wat meer tegen drugs omdat bij mijn neef ooit op een feestje iets in zijn drinken is gegooid, moest meteen naar het ziekenhuis enzz!
Horen ze 3 verhalen, en 3 is totaal slecht! Tjah.. Als je dan 40 verhalen bij vertelt waar het goed gaat..

Maar goed, als ik dat ga zeggen gaan ze misschien ook denken dat ik gebruik!
Mijn ouders vinden het al erg dat ik rook (nja mijn vader niet zo heel erg)
Laat staan dat ze weten dat ik drugs gebruik..

Precies, mijn ouders hebben ook zo'n verhaal gehoord van een bekende die dealde en z'n ouders bedreigde met een pistool tegen hun hoofd etc. In de media komt ook wel eens een anti-drugs bericht. De goede verhalen horen ze nooit, daarom denken ze er zo negatief over.

Soms wil ik hun ook wel eens het hele verhaaltje uitleggen, maar wie weet wat ze dan gaan denken, ondanks dat ik hun zo eruit kan lullen qua kennis van de drug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 21:45 

Donateur

Hier komen binnenkort groene olifantjes binnen voor een paar vrienden. Ga ze helaas zelf niet gebruiken maar de resultaten liegen er niet om, spreiding van 155-170 mg. Pak ze als je kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:15 

Hardtraxx Veteran

Zie net een docu op RTL 5 over Jaba. Lijkt me een teringerge drug. Maar misschien komt het ook omdat die Engelsen totaal geen ervaring hebben :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 08:02 

Donateur

Heeft er iemand van jullie wellis paddo's gebruikt? Vriend van mij heeft nu gedroogde mexicaantjes liggen, heeft er iemand goede tips?? of goede adviezen? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 08:46 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Heeft er iemand van jullie wellis paddo's gebruikt? Vriend van mij heeft nu gedroogde mexicaantjes liggen, heeft er iemand goede tips?? of goede adviezen? :innocent:

ik was een keer met een maatje die had toen gebruikt, het zag er wel grappig uit maar hij spacde hem wel erg.
zag overal spongebobXD , dood gelachen toen . maar heb verder niet echt tips ja misschien wel verstandig in veilige omgeving te doen .
thuis ofzo:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 09:19 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

ik was een keer met een maatje die had toen gebruikt, het zag er wel grappig uit maar hij spacde hem wel erg.
zag overal spongebobXD , dood gelachen toen . maar heb verder niet echt tips ja misschien wel verstandig in veilige omgeving te doen .
thuis ofzo:P

Hahah klinkt wel leuk! hopelijk hebben andere, nog wat goede adviezen! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 14:02 

Donateur

Ik denk dat chukkels je wel advies kan geven die is tog wel de expert op drugsgebied :p

Oh jah en als je er bij gaat blowen wordt de trip erger en duurt ie langer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 14:06 

Donateur

Vertrouwde omgeving en zorg dat je je goed voelt. En niet teveel in 1 keer. En als het ff kan iemand erbij die het al vaker heeft gedaan.
Moet wel goed komen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 15:30 

Hardtraxx Elite

paddo's lijkt me ook wel vet om te doe. Ik heb alleen geen idee hoe je aan die dingen moet komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 15:51 

Hardtraxxer

Zelf kweken, of truffels kopen, die geven ongeveer hetzelfde effect alleen ietsjes milder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 16:49 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Zie net een docu op RTL 5 over Jaba. Lijkt me een teringerge drug. Maar misschien komt het ook omdat die Engelsen totaal geen ervaring hebben :')

jaba is toch speed ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Zelf kweken, of truffels kopen, die geven ongeveer hetzelfde effect alleen ietsjes milder.

nee truffels zijn kut, want daar wordt je alleen heel dom van en je begrijpt dan niks van wat er gebeurd.
met paddo's kan je echt hele theorieën verzinnen en een soort van reizen waardoor je ineens dingen begrijpt en dat is veeel vetter ^^

Headhunterz53 schreef:
Chukkels schreef:

jaba is toch speed ?

ja jabba is een andere naam voor speed
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 18:22 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik denk dat chukkels je wel advies kan geven die is tog wel de expert op drugsgebied :p

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 18:48 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

:D:D:D heb je spulletjes trouwens ook besteld:$ sms je vanavond wel even want moet even wat hebben van je :P XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

:D:D:D heb je spulletjes trouwens ook besteld:$ sms je vanavond wel even want moet even wat hebben van je :P XD

<3 :yay:
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen