Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 11:49 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Jaa ik zit soms ook te twijfelen om het gewoon te zeggen, dat ik weleens lekker snoep op een feestje, maar vind het eigenlijk wel best zo! :innocent:

Ik ook :/

Maar ze zien het echt als iets heel ergs en heel schadelijks. Weten niet dat veel alcohol, wiet of energy drink eigenlijk schadelijker is dan snoep. Punt is, hoe ga je dat uitleggen zonder dat ze meteen boos worden en merken dat je het gebruikt, of hoe ga je ze nog laten luisteren als je eerst zegt dat je het wel eens doet/gedaan hebt :P

Ik denk dat ze het ook wel doorhebben ook... Als ik bij een vriend slaap na een feest bijvoorbeeld... Of als ik de zondag na een feest best energiek ben en maandag/dinsdag best moe/sjacha.
Mijn zusje weet het wel en zei na Decibel dat ze het aan me zag. Mijn ouders zouden het dan vast ook wel doorhebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 11:52 

Donateur

Mijn ouders zijn er heilig van overtuigd dat ik alleen drink en als ik een beetje raar ben na een feest dat dat van de drank komt.
Lekker in die waan laten, vind niet dat ze zoiets hoeven te weten. Ondanks dat ze waarschijnlijk niet erg boos worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 11:53 

Donateur

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jaa ik zit soms ook te twijfelen om het gewoon te zeggen, dat ik weleens lekker snoep op een feestje, maar vind het eigenlijk wel best zo! :innocent:

Maar ze zien het echt als iets heel ergs en heel schadelijks. Weten niet dat veel alcohol, wiet of energy drink eigenlijk schadelijker is dan snoep. Punt is, hoe ga je dat uitleggen zonder dat ze meteen boos worden en merken dat je het gebruikt, of hoe ga je ze nog laten luisteren als je eerst zegt dat je het wel eens doet/gedaan hebt :P

Ik denk dat ze het ook wel doorhebben ook... Als ik bij een vriend slaap na een feest bijvoorbeeld... Of als ik de zondag na een feest best energiek ben en maandag/dinsdag best moe/sjacha.
Mijn zusje weet het wel en zei na Decibel dat ze het aan me zag. Mijn ouders zouden het dan vast ook wel doorhebben.

Jaa precies ik zit met dat zelfde probleem, na inqontrol kwam ik om 10 uur 's ochtends thuis, niet bij nagedacht dat me ouders al wakker waren en ik zwaar uit me pan.. ik net doen alsof ik dronken was proberen iig, Ik daarna snel naar bed, toen moest ik ineens onwijs pissen, dacht echt al dat ik een uurtje of 6 had geslapen, ik naar de wc toe, stond me mama daar keek me aan en se sei!, SOO Wat sie jij eruit... ik zoo jaa veels te veel gedronken, ik denk dat se het wel wist maarja.. dus ik weer naar boven bleek ik echt pas een kwartiertje in me bed te liggen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:17 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:

jaa ik krijg het er ook niet doorheen dat ze inzien dat tabak en alcohol etc slechter is. Bij die oude mensen blijft het gewoon DRUGS :nono:

dus ik zou het lekker geheim houden. Jij ook kevin :p.
ik krijg ook elke keer ruzie met ze als ik het erover heb zegmaar dat het niet zo slecht is, ze willen er gewoon niet naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:23 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Mijn ouders zijn er heilig van overtuigd dat ik alleen drink en als ik een beetje raar ben na een feest dat dat van de drank komt.
Lekker in die waan laten, vind niet dat ze zoiets hoeven te weten. Ondanks dat ze waarschijnlijk niet erg boos worden.

Same here, alleen pas begonnen ze er toch over hoeveel mensen daar lopen die snoep gebruiken, dus antwoorden iets van ja toch wel een aantal. Kreeg ik meteen naar me hoofd geslingerd "Nou,als jij maar niet aan die zooi begint! Want dan mag je nooit meer naar zo'n feest"
Genoeg rede om het geheim te houden voor me ouders :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:40 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, zoveel vooroordelen. Gelukkig heb ik ouders die wel naar mijn kant van het verhaal (zouden) luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:54 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
jaa ik krijg het er ook niet doorheen dat ze inzien dat tabak en alcohol etc slechter is. Bij die oude mensen blijft het gewoon DRUGS :nono:

Ook jongere mensen hoor. Vaak genoeg dat leeftijdsgenoten ofzo iets zeggen in de trend van dat XTC heel erg slecht voor je is. En zelf zuipen ze zich vaak tot kotsen aan toe, maar dat mag wel en is lang zo erg niet! :/

Voorbeeld: Als mensen vragen of ik blow, of mee doe, zeg ik vaak iets als: "Nee, rotzooi, ben zuinig op m'n hersenen." Vaak krijg ik dan antwoorden als: "Nou XTC ofzo is nog veel erger hoor." Mensen hebben geen idee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 14:54 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Lars55 schreef:

Ook jongere mensen hoor. Vaak genoeg dat leeftijdsgenoten ofzo iets zeggen in de trend van dat XTC heel erg slecht voor je is. En zelf zuipen ze zich vaak tot kotsen aan toe, maar dat mag wel en is lang zo erg niet! :/

Voorbeeld: Als mensen vragen of ik blow, of mee doe, zeg ik vaak iets als: "Nee, rotzooi, ben zuinig op m'n hersenen." Vaak krijg ik dan antwoorden als: "Nou XTC ofzo is nog veel erger hoor." Mensen hebben geen idee :)

haha die mensen weten er duidelijk niets van af nee:p.
Maar daarom vind ik dit soort feesten ook zo geweldig, Iedereen staat strak en iedereen komt voor hetzelfde en dat is helemaal los gaan op ongekend goede muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 17:23 

Hardtraxx Elite

Ik vind het vaak nog wel meevallen, als je de personen in je omgeving duidelijk kan tonen dat je toch wel weet waar je mee bezig bent, en dat je de schadelijke effecten goed kent en weet hoe ze te minimaliseren. Dan weten de mensen om je heen ook dat je er verstandig mee omgaat. Ik zeg het ook niet tegen iedereen uiteraard, maar ik heb zat vrienden die anti-drugs zijn maar ze weten dat ik er dan ook zeer verstandig mee omga en snappen wel dat dat dan ook helemaal niet zo erg is, op die paar stommeriken na natuurlijk die menen dat je elk weekend laveloos zuipen normaal is maar om de 2 maanden een pil er niet in kan want daar ga je dood van en word je een junk van :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 17:38 

Donateur

Bovenstaande is natuurlijk helemaal waar. Als ik aan mensen vertel dat ik wel eens wat slik eens in de zoveel tijd krijg ik altijd hele geschrokken reacties, toch omdat mensen zich er nooit in hebben verdiept. Meestal als je ze daarna wat meer vertelt over drugsgebruik dat ze toch wat meer begrip tonen, ondanks dat ze het afkeuren of er nooit aan zullen beginnen.

Alleen is regelmatig drugsgebruik stukken schadelijker dan regelmatig alcoholgebruik. Zolang je je gebruik van maandelijks naar wekelijks verschuift en vervolgens gelooft dat elk weekend zuipen schadelijker is, heb je het helaas ook niet begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 17:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Alleen is regelmatig drugsgebruik stukken schadelijker dan regelmatig alcoholgebruik. Zolang je je gebruik van maandelijks naar wekelijks verschuift en vervolgens gelooft dat elk weekend zuipen schadelijker is, heb je het helaas ook niet begrepen.

Ey roberttt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:00 

Hardtraxx Elite

Mijn moeder vertelt mij dat het heel verslavend is en dat je er in de problemen van komt als je niets meer kun krijgen. (Stelen van vrienden/familie, criminale activiteiten plegen)
Ze zegt ook dat je gaat hallicuneren en dat je dan hele erge dingen met jezelf kunt gaan doen.

Ik ben dan zo geneigd te zeggen: "Nee ma, dat is niet zo." Maar laten we dat maar niet doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:28 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Ey roberttt :P

grappig he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:02 

Hardtraxxer

Mijn moeder vraagt ook nog wel eens
- Zie je op feesten wel eens mensen drugs gebruiken
Ja, mam zie zovaak mensen die aan het snuiven zijn of pillen pakken
- maar jij doet dat niet toch?
Nee natuurlijk niet mam

Ze moest is weten :x

Laatst ook op vakantie.
Hadden me ouders gepraat met de overbuurman op de camping..
Die kende iemand die zwaar aan de drugs zat, baan kwijt, dit kwijt dat kwijt enzz.. afkick kliniek enzz

Paar weken daarvoor bij iemand anders
precies het zelfde verhaal..

Het enigste wat ik dan op dat moment doe is mijn mond houden, maar het liefst zou ik zeggen:
Ik ken zoveel mensen die drugs gebruiken, die weten hoe ze er om mee moeten gaan, doen het alleen op feestjes en laten het allemaal testen zodat ze geen rotzooi hebben..
En op feestjes, je kunt beter op een feest staan met iedereen een pilletje op dan 10 glazen bier!

Maar mijn ouders zijn misschien ook wat meer tegen drugs omdat bij mijn neef ooit op een feestje iets in zijn drinken is gegooid, moest meteen naar het ziekenhuis enzz!
Horen ze 3 verhalen, en 3 is totaal slecht! Tjah.. Als je dan 40 verhalen bij vertelt waar het goed gaat..

Maar goed, als ik dat ga zeggen gaan ze misschien ook denken dat ik gebruik!
Mijn ouders vinden het al erg dat ik rook (nja mijn vader niet zo heel erg)
Laat staan dat ze weten dat ik drugs gebruik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 20:17 

Hardtraxxer

resultaat van een onderzoek uit 2007 zo heel erg slecht is het dus nog niet eens :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 20:29 

Hardtraxx Elite

Robin aan de poppers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 20:32 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Robin aan de poppers :D

:nono: dat gebruik ik niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:08 

Donateur

Mijn ouders vragen ook wel is of ik drugs gebruik op feesten . want ze weten wel dat er veel mensen aan de drugs zitten.
Had toen gezegt dat er wel drugs wordt gebruikt, en dat je beter een hele groep aan de pillen kan hebben dan aan de drank .
want iedereen is gewoon aardig:P
ze weten wel dat ik soms pillen neem, op feesten.
Want ik was een keer behoorlijk vaag thuis gekomen want nam een pilletje in de trein na xxlerator.
En toen werkte die nog aardig toen ik thuis bij pa en ma kwam en die waren er niet echt blij mee:P
Maar ze zijn er niet boos om dat ik soms doe alleen teleurgesteld ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:19 

Hardtraxxer

een Jointje zo af en toe, en de rest oldschool aan t bier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:20 

Donateur

oh jah jointje net ook nog 1tje gerookt hasjjjj:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:29 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
resultaat van een onderzoek uit 2007 zo heel erg slecht is het dus nog niet eens :P

Afbeelding

Leuke cijfertjes :D
Vind GHB nog verassend laag staan :/ Had dat zelf hoger geschat, vooral in schade. Maar het is ook vooral het feit dat het gecombineerd wordt dat het zo gevaarlijk maakt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:34 

Donateur

mauaha :P dan was chukkels goed bezig volgens lijstje xtc drank en jointje roken op 1 zaterdag :P toch chukkkeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:53 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
mauaha :P dan was chukkels goed bezig volgens lijstje xtc drank en jointje roken op 1 zaterdag :P toch chukkkeltje

Wat zei je ook alweer wat jij gebruikt had op 1 avond?

Maar dit was de perfecte combo: stoned, high en dronken tegelijk. Niet stronken maar sthrink (ofzoiets)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:56 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Wat zei je ook alweer wat jij gebruikt had op 1 avond?

Maar dit was de perfecte combo: stoned, high en dronken tegelijk. Niet stronken maar sthrink (ofzoiets)

haha:D is ook perfect en strhrink ? :lol: nee had wat dat ook gebruikt alleen dan nog wit spul er bij :P was ook leukXD

maar toch ..:P Je bent wel junkyxxl
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:58 

Hardtraxx Veteran

heee daar is het mooie wikipedia plaatje weer,
trouwens bij XTC moet je niet vergeten dat ze dit hebben neergezet bij normaal gebruik en dat is dus niet 5 pillen klappen op een avond ^^ maar net genoeg mdma tot je verzadigd bent, dus juich niet te vroeg en de combo met alchohol zorgt al voor een enorme stijging van schadelijkheid natuurlijk
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen