maarten1410 schreef:
Gister helemaal nuchter lopen rausen in de Matrixx. Gek genoeg kreeg ik na een uur stampen toch het gevoel wat ik normaal krijg met een minster P. Beetje ligt in me kop, energie vol, blije bek, heel apart. En bij aankomst bij mijn bed was ik net zo verrot als ik normaal ben

En nu nog, beetje koppijn, vermoeide kop en dat terwijl ik alleen maar water heb gedronken...
Heb ik ook meegemaakt ja.
Denk dat je lichaam inderdaad toch een paar stofjes aanmaakt omdat het de muziek/het gevoel associeert met
bepaalde dingen die in je kop gebeuren (normaal dus door de X)
dawasiknie schreef:
Tijdens een festival ben ik de eerste helft van de dag altijd nuchter (vaak niet meer dan een biertje of 5), dan ben ik vaak ook 1 grote stuiterbal als er goed gedraaid wordt. Het enige verschil is dat dat extreem lekkere gevoel er natuurlijk niet is en dat ik na een tijd flink stampen een drukkend gevoel in m'n borstkas en pijn in m'n poten krijg. Onder invloed ben je zo verdoofd dat je daar geen last van hebt en krijg je een energieboost om enorm lang door te kunnen blijven gaan.
Ik ook. Heb met mezelf afgesproken niet eerder dan 6 uurtjes voor het einde pas m'n eerste te pakken. En als ik het volhoud probeer ik naar 5 te streven. Veel langer duurt de echte op bij mij toch niet

En zo neem je toch niet TE veel op een feest.