Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 23:39 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
paddo's lijkt me ook wel vet om te doe. Ik heb alleen geen idee hoe je aan die dingen moet komen :P

Dat lijkt mij dus ook nog wel eens vet om te doen! Maatje van vroeger deed dat wel eens, ook bij Q-base een paar jaar terug. Die zag een half uur na het vuurwerk nogsteeds overal vuurwerk :D Lijkt me heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 23:41 

Donateur

hahahahah vooral om het gewoon op feest te doen:P
get lost in dreams muahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 12:58 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Rickie schreef:
paddo's lijkt me ook wel vet om te doe. Ik heb alleen geen idee hoe je aan die dingen moet komen :P

Dat lijkt mij dus ook nog wel eens vet om te doen! Maatje van vroeger deed dat wel eens, ook bij Q-base een paar jaar terug. Die zag een half uur na het vuurwerk nogsteeds overal vuurwerk :D Lijkt me heerlijk.

Een hardstyle feest of wat voor feest dan ook is dus ECHT geen goede plek om paddo's te vreten hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 12:59 

Hardtraxx Elite

plaatjes jater :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 15:13 

Hardtraxxer

Jij ja, ik heb die zelf gemaakt sjappie :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:08 

Hardtraxxer

Sjappie ??? :x :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:47 

Hardtraxx Veteran

chappie :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:26 

Hardtraxx Veteran

Gister helemaal nuchter lopen rausen in de Matrixx. Gek genoeg kreeg ik na een uur stampen toch het gevoel wat ik normaal krijg met een minster P. Beetje ligt in me kop, energie vol, blije bek, heel apart. En bij aankomst bij mijn bed was ik net zo verrot als ik normaal ben xd En nu nog, beetje koppijn, vermoeide kop en dat terwijl ik alleen maar water heb gedronken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:33 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Gister helemaal nuchter lopen rausen in de Matrixx. Gek genoeg kreeg ik na een uur stampen toch het gevoel wat ik normaal krijg met een minster P. Beetje ligt in me kop, energie vol, blije bek, heel apart. En bij aankomst bij mijn bed was ik net zo verrot als ik normaal ben xd En nu nog, beetje koppijn, vermoeide kop en dat terwijl ik alleen maar water heb gedronken...

Haha, dan begint het bij jou bij het horen van dikke muziek te werken als placebo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 14:53 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
maarten1410 schreef:

Haha, dan begint het bij jou bij het horen van dikke muziek te werken als placebo :D

Ja zeker! Alleen nu stond ik harder te raggen dan weerneer ik wel mister P. op heb haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 15:03 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ja zeker! Alleen nu stond ik harder te raggen dan weerneer ik wel mister P. op heb haha.

Dat Placebo effect herken ik ook wel. Misschien komt het gewoon doordat je lichaam op zulke momenten dezelfde stoffen gaat aanmaken/afgeven als dat de pillekes kunstmatig doen? Ik heb eigenlijk ook t idee dat je nuchter meer pieken en dalen hebt in je rag-grafiek. Op de beste tracks ga je echt maximaal, en op de mindere bijna niet, terwijl je met xtc meer constant in beweging bent, maar met minder verschil tussen de beste en mindere nummers? Dunno, zal t bij Fusion the Next Level wel zien :thumbsup:

EDIT: M'n 1410e post is een reactie op maarten1410... vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 15:09 

Donateur

PNXRMX schreef:
maarten1410 schreef:

Dat Placebo effect herken ik ook wel. Misschien komt het gewoon doordat je lichaam op zulke momenten dezelfde stoffen gaat aanmaken/afgeven als dat de pillekes kunstmatig doen? Ik heb eigenlijk ook t idee dat je nuchter meer pieken en dalen hebt in je rag-grafiek. Op de beste tracks ga je echt maximaal, en op de mindere bijna niet, terwijl je met xtc meer constant in beweging bent, maar met minder verschil tussen de beste en mindere nummers? Dunno, zal t bij Fusion the Next Level wel zien :thumbsup:

EDIT: M'n 1410e post is een reactie op maarten1410... vet :P

jaa ik heb ook altijd dat placebo effect, dat zit volgens mij gewoon tussen je oortjes! Er komen 2 nuchtere feesten aan en daarna Fusion flink uit me dak, dus ik ga het ff zien of het placeboeffect weer in werking gaat :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 15:32 

Hardtraxx Elite

Gewoon altijd nuchter na zulke feestjes gaan.
Als de juiste nummers gedraait worden, dan heb ik ook euforie in mijn kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 15:44 

Donateur

Tijdens een festival ben ik de eerste helft van de dag altijd nuchter (vaak niet meer dan een biertje of 5), dan ben ik vaak ook 1 grote stuiterbal als er goed gedraaid wordt. Het enige verschil is dat dat extreem lekkere gevoel er natuurlijk niet is en dat ik na een tijd flink stampen een drukkend gevoel in m'n borstkas en pijn in m'n poten krijg. Onder invloed ben je zo verdoofd dat je daar geen last van hebt en krijg je een energieboost om enorm lang door te kunnen blijven gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:22 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:

Heb ik ook meegemaakt ja.
Denk dat je lichaam inderdaad toch een paar stofjes aanmaakt omdat het de muziek/het gevoel associeert met
bepaalde dingen die in je kop gebeuren (normaal dus door de X)
dawasiknie schreef:
Tijdens een festival ben ik de eerste helft van de dag altijd nuchter (vaak niet meer dan een biertje of 5), dan ben ik vaak ook 1 grote stuiterbal als er goed gedraaid wordt. Het enige verschil is dat dat extreem lekkere gevoel er natuurlijk niet is en dat ik na een tijd flink stampen een drukkend gevoel in m'n borstkas en pijn in m'n poten krijg. Onder invloed ben je zo verdoofd dat je daar geen last van hebt en krijg je een energieboost om enorm lang door te kunnen blijven gaan.

Ik ook. Heb met mezelf afgesproken niet eerder dan 6 uurtjes voor het einde pas m'n eerste te pakken. En als ik het volhoud probeer ik naar 5 te streven. Veel langer duurt de echte op bij mij toch niet :) En zo neem je toch niet TE veel op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:29 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Ik ook. Heb met mezelf afgesproken niet eerder dan 6 uurtjes voor het einde pas m'n eerste te pakken. En als ik het volhoud probeer ik naar 5 te streven. Veel langer duurt de echte op bij mij toch niet :) En zo neem je toch niet TE veel op een feest.

Misschien komt het doordat ik nog niet zoveel heb gebruikt, maar ik vind het zelf fijner om eerder te beginnen en gewoon wat langer te laten tussen bijpakken. Dan voel je je van (bijna) begin tot eind iig wel beter dan normaal. Het nadeel is dan dat je net voor het bijpakken wel lager 'zakt' dan op jullie manier, maar zelfs dat voelt een stuk beter dan nuchter zijn.

Neem als voorbeeld een feest dat om 7 uur afloopt, dan zou ik het zo aanpakken:
22:30: 1e halve, begint om 23:00 een beetje te werken
2:00: 2e halve
4:30: 3e halve

Geen precieze wetenschap, maar zo kun je op anderhalf pilletje toch behoorlijk genieten. Eventueel kort je de pauzes iets in en doe je het met 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:28 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Inno schreef:

Misschien komt het doordat ik nog niet zoveel heb gebruikt, maar ik vind het zelf fijner om eerder te beginnen en gewoon wat langer te laten tussen bijpakken. Dan voel je je van (bijna) begin tot eind iig wel beter dan normaal. Het nadeel is dan dat je net voor het bijpakken wel lager 'zakt' dan op jullie manier, maar zelfs dat voelt een stuk beter dan nuchter zijn.

Geen precieze wetenschap, maar zo kun je op anderhalf pilletje toch behoorlijk genieten. Eventueel kort je de pauzes iets in en doe je het met 2.

Halve FF's zeker :lol: Van een half p'tje van 120mg ga ik met mijn 86kg toch niet lekker hoor. Maar voor de rest doe ik hetzelfde als jou en zweer ik er ook bij, gewoon 3u tussen inname houden, ik geniet nl ook liefst zo lang mogelijk en niet zo hard mogelijk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:52 

Donateur

zo het snoepgoed voor 11 september is binnen :D FF(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:57 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Heb hier groen/gele nijntjes voor 11 september :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
Inno schreef:

Halve FF's zeker :lol: Van een half p'tje van 120mg ga ik met mijn 86kg toch niet lekker hoor. Maar voor de rest doe ik hetzelfde als jou en zweer ik er ook bij, gewoon 3u tussen inname houden, ik geniet nl ook liefst zo lang mogelijk en niet zo hard mogelijk :clap:

Dan ga ik uit van 140+ mg idd. Op Fusion ga ik als t goed is op blauwe boompjes, dan pak ik zelfs mss minder. Als ik rond 100-120 zou hebben zou ik denk ik ook sneller pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:16 

Donateur

modernization schreef:
roberttt schreef:

oke ik heb fast forward en groene canadees en ook nog 1 wit maantje:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:45 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
modernization schreef:
roberttt schreef:

oke ik heb fast forward en groene canadees en ook nog 1 wit maantje:P

Op die Fast Forward ga je al lekker hard ;) kan ik je vertelle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:50 

Donateur

jah ik weet op decibel ook gehad:P leuk spul is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:57 

Hardtraxx Addict

Haha! Nog maar eentje over drugsgebruik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:58 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
jah ik weet op decibel ook gehad:P leuk spul is dat.

Leuk spul? heldig spul!
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen