Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:32 

Donateur

Duruz schreef:
Kevin-Raw schreef:
@Duruz ,

Dan heb je ons pillenshirt nog niet gezien??? ;) Ik zit nu op me werk, maar iemand wil wel ff de foto ervan erop zetten :P want deeltjesversneller en darkbeat en chukkelz hebben hem allemaal!! ik heb hem ook weer aan!!! :thumbsup:

haha, moeten gino en ik die ook gaan dragen? :P

Eigenlijk wel!! :P maar ik weet niet of ze nog gemaakt gaan worden, er is wel veel vraag naar.. Maar de maker ervan wil het uniek houden :innocent: , Op loudness heb je wel een paar mensen met het shirt zien lopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

[paranoid]

Geen zin in extra gesnuffel door die hondjes als een agent merkt dat er een enorme pil op m'n t-shirt staat...

[/paranoid]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:37 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Eigenlijk wel!! :P maar ik weet niet of ze nog gemaakt gaan worden, er is wel veel vraag naar.. Maar de maker ervan wil het uniek houden :innocent: , Op loudness heb je wel een paar mensen met het shirt zien lopen ;)

Afbeelding

Nee er gaan geen nieuwe meer komen :P (tenzij je veel wil betalen, of 20 vrienden hebt die er ook 1 willen) En dan ook niet meer voor €25, want ik heb er verlies op gemaakt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

Er moet eigenlijk een update komen. Met Groene Eekhoorntjes, Bruine/Blauwe Bomen, Oranje Q's, Oranje Sterren, Rode Playboys, Blauwe AH's, etc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:41 

Donateur

Chukkels schreef:
Er moet eigenlijk een update komen. Met Groene Eekhoorntjes, Bruine/Blauwe Bomen, Oranje Q's, Oranje Sterren, Rode Playboys, Blauwe AH's, etc. :P

Ik zou 'm halen bij beperkte oplage :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:43 

Hardtraxx Veteran

Kopen kopen kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:08 

Hardtraxx Addict

pepepe schreef:
CaLLitMusiC schreef:
Ik denk er zelf ook nooit aan, maar als iemand je er 1 aanbied begint et.. elke x als je dan een peuk ziet wil je dr ook wel ff 1 :P

Jaa dat is zeker waar.
Meestal rook ik hem dan tot de helft op en dan ben ik er al weer klaar mee xd

ik rook normaal nooit maar op feesten gaat het bizonder rap! :P
even tjill staan, mooi ouwe hoeren, samen van het moment genieten, prachtig gewoon :thumbsup:
en het is altijd zo mooi, alles is van iedereen! dikke ruilhandel daarzo haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
en het is altijd zo mooi, alles is van iedereen! dikke ruilhandel daarzo haha :P

inderdaad. loudness was ook één drugshol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:12 

Donateur

Duruz schreef:
NaarDeQlote schreef:

haha klopt!! :lol: Toen had ik 40 stuks bij me :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Duruz schreef:
NaarDeQlote schreef:

haha klopt!! :lol: Toen had ik 40 stuks bij me :whistle:

waar laat je die? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:15 

Donateur

@Duruz
40 lijkt veel, maar valt wel mee hoe groot dat zakje was.. gewoon lekker onder me weener :innocent:
beveiliging om er in te komen was niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:28 

Hardtraxxer

HAHAHAHAHAHAHAHA ik ga helemaal stuk hierzooo! xd xd
moet je even op die website kijken en vooral op speed klikken en dan meer geven :lol:

drugs dancer trimbos
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:29 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
@Duruz
40 lijkt veel, maar valt wel mee hoe groot dat zakje was.. gewoon lekker onder me weener :innocent:
beveiliging om er in te komen was niks :P

ait. beveiliging bij loudness was niks inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:32 

Hardtraxxer

Even iets anders :P
Als ik pep snuif voel ik het altijd een paar minuten later door mijn keel 'druipen' en dat is zo verschrikkelijk smerig xd
Ik snuif altijd al heeeel zacht, zodat ik het niet meteen mijn keel in snuif en alles hopelijk in mijn neus blijft, maar toch loopt het na een paar minuten mijn keel in.
Hoort dit er gewoon bij of doe ik iets heel erg fout? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:42 

Donateur

hsrobin schreef:
moet je even op die website kijken en vooral op speed klikken en dan meer geven :lol:

drugs dancer trimbos

haha wat te fuck XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:53 

Hoe lang kan je pep bewaren? Ik ga op Hardbass voor het eerst gebruiken(dmv capsules), maar stel dat ik het nu koop en tot dan bewaar, is het dan nog goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:56 

Donateur

echte_oostzaner schreef:
Hoe lang kan je pep bewaren? Ik ga op Hardbass voor het eerst gebruiken(dmv capsules), maar stel dat ik het nu koop en tot dan bewaar, is het dan nog goed?

3 weken tussen de frikandellen in de diepvriezer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:03 

roberttt schreef:
hsrobin schreef:

drugs dancer trimbos

haha wat te fuck XD

heerlijk als je dr xtc blijft geven xd of speed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:05 

Donateur

Hahahah die site, te mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:07 

ook lekker btw, alles wat je mixt met cocktails moet ze van kotsen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Even iets anders :P
Als ik pep snuif voel ik het altijd een paar minuten later door mijn keel 'druipen' en dat is zo verschrikkelijk smerig xd
Ik snuif altijd al heeeel zacht, zodat ik het niet meteen mijn keel in snuif en alles hopelijk in mijn neus blijft, maar toch loopt het na een paar minuten mijn keel in.
Hoort dit er gewoon bij of doe ik iets heel erg fout? :/

Hoort erbij kerel :)
Het is wel zo dat als je trager snuift dat alles beter wordt opgenomen in je slijmvlies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:35 

Hardtraxx Elite

echte_oostzaner schreef:

Blijft langer goed als bruine bonen in blik, gewoon op een droge koele donkere plaats bewaren, vocht en zonlicht zijn vooral schadelijk voor pep. Hou je hier rekening mee kan je het jaren bewaren zonder kwaliteitsverlies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:38 

Donateur

DarkBeatz schreef:
echte_oostzaner schreef:

Blijft langer goed als bruine bonen in blik, gewoon op een droge koele donkere plaats bewaren, vocht en zonlicht zijn vooral schadelijk voor pep. Hou je hier rekening mee kan je het jaren bewaren zonder kwaliteitsverlies.

Dacht het niet, pep is niet lang houdbaar .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Ik wou net zeggen, Pep hou je maar 2 á 3 weken goed. Daarna verliest het spul heel snel kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
echte_oostzaner schreef:

De diepvries is toch ook goeie plek om je pep te bewaren?..tenminste dat doe ik altijd en blijft altjjd goed:)..ligt het nu ook in:p
Vorige  1 ... 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen