Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

Madbone schreef:
Nice! Neem je dat liponzuur ook mee naar binnen dus?

Denk het wel. Begin relatief laat met snoepen (half 3 op z'n vroegst) dus t voor ik naar binnen ga nemen lijkt me te snel :P

Op Qlimax ook gewoon 4 magnesium stokjes mee naar binnen genomen van 250mg :P Op de standaard smokkelplaats, werd er wel een beetje vol toen xD

Hardtraxx Veteran

Festival lijkt me veel mooier de eerste keer, kun je lekker ronddwalen en met de zon die op je schijnt, heb je het gevoel dat de wereld om jou draait. Geniaal was dat @ Decibel. Mijn eerste keer was Feestfabriek overigens, ook geweldig! :loving:

Hardtraxxer

Inno schreef:
HardBass + Eerste keer...

Heb het zelf meegemaakt vorig jaar... Iets mooiers bestaat niet :loving:

Same here :thumbup:
Mooiste avond tot nog toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Festival lijkt me veel mooier de eerste keer, kun je lekker ronddwalen en met de zon die op je schijnt, heb je het gevoel dat de wereld om jou draait. Geniaal was dat @ Decibel. Mijn eerste keer was Feestfabriek overigens, ook geweldig! :loving:

Dan mis je wel de lasers... En in het donker spacen vind ik echt fijner, in daglicht blijf ik te helder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:32 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Ik vind et leuker als et iets donkerder is eig, lekker al die lichtjes wat overal en nergens heen dwalen, wereld op en neer :P
mja persoonlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:39 

Hardtraxx Addict

Hou maar op jongens, anders raak ik in een depressie omdat het nog geen Hard Bass is .. :mad:
Paar vrienden van ons willen trouwens nu ook keertje thuis proberen .. nou met 3 man was het al een dik feesje. Ben benieuwd als we met z'n 10'en zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Maat van me gaat wellicht ook voor het eerst proberen. Hij wou het eerst thuis proberen, alleen ik kan geen datum prikken, aangezien ik al volgeboekt zit tot aan de zomer xd Dus dan maar op een feest en dat gaat misschien wel HardBass zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:42 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:
Hou maar op jongens, anders raak ik in een depressie omdat het nog geen Hard Bass is .. :mad:
Paar vrienden van ons willen trouwens nu ook keertje thuis proberen .. nou met 3 man was het al een dik feesje. Ben benieuwd als we met z'n 10'en zijn :P

Haha, wacht maar tot je met een paar duizend wappies staat te feesten. :loving:
Iets beters bestaat er niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:42 

Donateur

Chukkels schreef:
Maat van me gaat wellicht ook voor het eerst proberen. Hij wou het eerst thuis proberen, alleen ik kan geen datum prikken, aangezien ik al volgeboekt zit tot aan de zomer xd Dus dan maar op een feest en dat gaat misschien wel HardBass zijn :)

:lol: dat zeg jij elke keer, maar heb nog nooit een maat van jou mee zien gaan ( van je vaste vrienden groepje dan )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
elkaar veelbetekende blikken geven, lullen over hoe lekker je gaat.

haha inderdaad. iedereen een knuffel geven en zeggen dat hij je vriend is, en alle dames vertellen hoe mooi ze zijn. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

:lol: dat zeg jij elke keer, maar heb nog nooit een maat van jou mee zien gaan ( van je vaste vrienden groepje dan )

Zijn allemaal Sjaak Afhakers inderdaad. Maaruh, was je zo mentaal afwezig op Fusion of Dance dat je ze niet heb gezien ofzo? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:44 

Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
Inno schreef:

haha inderdaad. iedereen een knuffel geven en zeggen dat hij je vriend is, en alle dames vertellen hoe mooi ze zijn. :loving:

Haha heerlijk!
En 100 keer de vraag op een feest welke pillen je op hebt, of of je trek hebt in een peukie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Duruz schreef:
Inno schreef:

Haha heerlijk!
En 100 keer de vraag op een feest welke pillen je op hebt, of of je trek hebt in een peukie :love:

Gewoon je pillenshirt aandoen, kun je het zo aanwijzen :D
En zorgen dat je Menthol Sigaretten bij hebt, damn! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:47 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Haha die heb ik dus niet!
En dat is een hele goeie tip whaha, ik ga een pakje meenemen naar hardbass :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:48 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Haha, als je dan eenmaal begint met roken... 1 na de ander :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:49 

Hardtraxx Addict

CaLLitMusiC schreef:

Bij mij is dat juist vet vaag!
Als ik op een feest vdk ben, rook ik maximaal 3 peuken tijdens het hele feest.
Meestal ben ik gewoon te druk met losgaan of andere dingen en heb ik niet eens trek in een sigaret :P
Als ik bij iemand thuis vdk ben, rook ik zo 2 pakjes weg als ik wil :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:50 

Donateur

pepepe schreef:
Chukkels schreef:

Haha die heb ik dus niet!
En dat is een hele goeie tip whaha, ik ga een pakje meenemen naar hardbass :thumbsup:

Ik heb me snoepjes shirt aan!! :D En neem van die sigarette mee darum ofso. Met kruidnagel, en frambozen smaak!! echt overheerlijk!!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:51 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
CaLLitMusiC schreef:

Bij mij is dat juist vet vaag!
Als ik op een feest vdk ben, rook ik maximaal 3 peuken tijdens het hele feest.
Meestal ben ik gewoon te druk met losgaan of andere dingen en heb ik niet eens trek in een sigaret :P
Als ik bij iemand thuis vdk ben, rook ik zo 2 pakjes weg als ik wil :whistle:

Ik denk er zelf ook nooit aan, maar als iemand je er 1 aanbied begint et.. elke x als je dan een peuk ziet wil je dr ook wel ff 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Ik rook ook minder op een feest dan ik normaal doe hoor. Als ik nuchter ben of alleen aan de drank, gaan er zo anderhalf รก 2 pakjes doorheen op een feest. Met X op, doe ik het met 1 pakje meestal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:00 

Hardtraxx Addict

CaLLitMusiC schreef:
Ik denk er zelf ook nooit aan, maar als iemand je er 1 aanbied begint et.. elke x als je dan een peuk ziet wil je dr ook wel ff 1 :P

Jaa dat is zeker waar.
Meestal rook ik hem dan tot de helft op en dan ben ik er al weer klaar mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
CaLLitMusiC schreef:

Jaa dat is zeker waar.
Meestal rook ik hem dan tot de helft op en dan ben ik er al weer klaar mee xd

Idd :lol:

Dan zie je er 1, denk je: OH DAT WIL IK OOK :oh:

En dan heb je dr 1, issie aan, en dan ben je 'm na 2 trekjes al weer zat :lol: Nog een paar om m niet zomaar weg te gooien of uit beleefdheid en dan weg met dat ding :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:18 

Hardtraxxer

Haha de eerste keer had ik dat vooral, had nog maar 2x een keer gerookt ofzo maar op het feest bietste ik de ene na de andere bij allerlei onbekenden :D Ik voelde zo precies de route die de rook in m'n lichaam aflegde. Was lekker! Maar sindsdien eigenlijk ook nauwelijks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Duruz schreef:
Inno schreef:

Haha heerlijk!

ja, ook al zie je meestal wel of iemand er een op heeft of niet, altijd vragen; 'heb je ook een snoepie op?' en naar iedereen je duim opsteken enzo, hahaha. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:26 

Donateur

@Duruz ,

Dan heb je ons pillenshirt nog niet gezien??? ;) Ik zit nu op me werk, maar iemand wil wel ff de foto ervan erop zetten :P want deeltjesversneller en darkbeat en chukkelz hebben hem allemaal!! ik heb hem ook weer aan!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
@Duruz ,

Dan heb je ons pillenshirt nog niet gezien??? ;) Ik zit nu op me werk, maar iemand wil wel ff de foto ervan erop zetten :P want deeltjesversneller en darkbeat en chukkelz hebben hem allemaal!! ik heb hem ook weer aan!!! :thumbsup:

haha, moeten gino en ik die ook gaan dragen? :P
Vorige  1 ... 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen