Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:13 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
haha de tering!! :D Vrienden van mij mogen 95mg erin gooien voor de eerste keer :whistle: Half eekhoorntje :love:

Mooie beginners dosis vind ik dat voor de meeste mensen, tenzij je echt erg klein gebouwd bent of wat molliger niet. :thumbup: Ook gemerkt bij mn vriendin dat 70mg gewoon wat te licht is en ietsje meer toch echt veel geweldiger was voor haar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Q-Base vond ik lachen, maar ik denk dat Robert daar meer van weet dan ik toen de eerste bij mij insloeg :lol:

:whistle: ik dacht echt dat het je dood werd, maar 2 uurtjes later zat ik in die zelfde positie.

eigenlijk vond ik het best wel eng, toen ie bij jou insloeg.. 2de keer pillen voor jou, en dropt ie meteen 200mg xd

Was wel geniaal om een keer mee te maken, ik weet nog dat jij en Bas mij kippenvleugeltjes aansmeerden. Ik heb daar misschien 2 hapjes van genomen, meer niet. Dat was even leuk 10 euro verspillen xd

Wist ik veel dat een hele Fast Forward zo hard insloeg, terwijl ik hem op Decibel niet meer durfde te nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:14 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
haha de tering!! :D Vrienden van mij mogen 95mg erin gooien voor de eerste keer :whistle: Half eekhoorntje :love:

Mooie beginners dosis vind ik dat voor de meeste mensen, tenzij je echt erg klein gebouwd bent of wat molliger niet. :thumbup: Ook gemerkt bij mn vriendin dat 70mg gewoon wat te licht is en ietsje meer toch echt veel geweldiger was voor haar :P

We zullen het zien, zijn allemaal normaal van postuur! :D Ze krijgen een hele mee, maar moeten een halve droppe van mij :thumbup: En dan moeten ze zelf maar voelen wanneer ze die andere half nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:18 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Q-Base vond ik lachen, maar ik denk dat Robert daar meer van weet dan ik toen de eerste bij mij insloeg :lol:

:whistle: ik dacht echt dat het je dood werd, maar 2 uurtjes later zat ik in die zelfde positie.

eigenlijk vond ik het best wel eng, toen ie bij jou insloeg.. 2de keer pillen voor jou, en dropt ie meteen 200mg xd

Was wel geniaal om een keer mee te maken, ik weet nog dat jij en Bas mij kippenvleugeltjes aansmeerden. Ik heb daar misschien 2 hapjes van genomen, meer niet. Dat was even leuk 10 euro verspillen xd

Wist ik veel dat een hele Fast Forward zo hard insloeg, terwijl ik hem op Decibel niet meer durfde te nemen :lol:

ach ja, het was mijn schuld XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:19 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

We zullen het zien, zijn allemaal normaal van postuur! :D Ze krijgen een hele mee, maar moeten een halve droppe van mij :thumbup: En dan moeten ze zelf maar voelen wanneer ze die andere half nemen :thumbup:

hard bass? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:36 

Hardtraxx Addict

Markos, anders lees je op pagina 301 & 302 twee reports van mij en Mojo die 2 weken geleden ofzo voor 't eerst hebben geprobeerd bij iemand thuis ..
Is misschien ook wel 'interessant' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Markos, anders lees je op pagina 301 & 302 twee reports van mij en Mojo die 2 weken geleden ofzo voor 't eerst hebben geprobeerd bij iemand thuis ..

Je kan reports lezen wat je wilt... maar hoe vet het ook omschreven wordt, het komt nog in de verste verte niet in de buurt van het gevoel wat je zelf ervaart :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Klos schreef:

Je kan reports lezen wat je wilt... maar hoe vet het ook omschreven wordt, het komt nog in de verste verte niet in de buurt van het gevoel wat je zelf ervaart :love:

Daar is het ook niet voor meneer Inno.
Reports zijn er om een beeld te geven.

Sorry, ik wilde even betweterig doen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:42 

Hardtraxx Elite

Klos schreef:

Best interessant inderdaad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:49 

Donateur

@Duruz

Jaa dat wordt op Hardbass!! :thumbsup: Wordt de mooiste avond van hun leven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
@Duruz

HardBass + Eerste keer...

Heb het zelf meegemaakt vorig jaar... Iets mooiers bestaat niet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

HardBass, dan mag ik eindelijk weer :drool:

Hardtraxx Elite

Markos schreef:

Wat je trouwens moet weten nog is dat je onder invloed van xtc gewoon ook goed weet wat je doet, het is niet zo dat je jezelf niet meer onder controle hebt. Wanneer je dus weet dat je niet gelijk een gek water moet drinken ga je dat ook niet doen, je hebt zeg maar niet een onstopbare drang om liters water naar binnen te gooien, gewoon een droge mond maar omdat je weet van de gevaren ga je dat gewoon bestrijden door vaak kleine slokjes water van je flesje te nemen en het niet ineens leeg te drinken :thumbup:

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Weet ik, ik bedoel ook dat een report hoe mooi ook omschreven nog steeds geen beeld geeft van hoe geweldig/vet het is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Markos schreef:

Wat je trouwens moet weten nog is dat je onder invloed van xtc gewoon ook goed weet wat je doet, het is niet zo dat je jezelf niet meer onder controle hebt. Wanneer je dus weet dat je niet gelijk een gek water moet drinken ga je dat ook niet doen, je hebt zeg maar niet een onstopbare drang om liters water naar binnen te gooien, gewoon een droge mond maar omdat je weet van de gevaren ga je dat gewoon bestrijden door vaak kleine slokjes water van je flesje te nemen en het niet ineens leeg te drinken :thumbup:

Op Q-base wist ik echt niet wat ik deed hoor :P
Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Weet ik, ik bedoel ook dat een report hoe mooi ook omschreven nog steeds geen beeld geeft van hoe geweldig/vet het is :D

Hihi, kusje, kroel en een koekje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:57 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Wij ook weer .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:05 

Donateur

Klos schreef:
Chukkels schreef:

Me 2 :D :drool: Laatste keer was Loudness! :thumbsup: Toen waren het 2 Q-tjes , en 150mg methylone.
Hardbass wordt 2 eekhoorntjes!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:07 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Klos schreef:
Chukkels schreef:

Me 2 :D :drool: Laatste keer was Loudness! :thumbsup: Toen waren het 2 Q-tjes , en 150mg methylone.
Hardbass wordt 2 eekhoorntjes!! :yay:

Zolang geleden :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:10 

Donateur

@Roberttt

Haha jaa! :$ wel 10 weken ofso als Hardbass is! :P en die keer daarvoor was 2 Okt op Fusion ;) Dus ik vind dat ik het netjes doe allemaal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:11 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
@Roberttt

Haha jaa! :$ wel 10 weken ofso als Hardbass is! :P en die keer daarvoor was 2 Okt op Fusion ;) Dus ik vind dat ik het netjes doe allemaal :thumbup:

pff ja beter dan mij, mijn laatste keer was ergens in december, maar in de maand oktober en november sowieso 3 x p maand >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:12 

Hardtraxxer

Voor de liefhebbers:

http://www.detuinen.nl/met-rx-alpha-lipoic-acid.html

Alpha liponzuur/Alpha Lipoic Acid
60 capsules
200mg
50% korting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

Madbone schreef:
Voor de liefhebbers:

60 capsules
200mg
50% korting!

Vorige week al gehaald :D

Niet dat ik de 3x eigen gewicht ga overschrijden de komende tijd (1 eekhoorntje max), toch neem ik er 1 mee naar Hardbass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:
@Duruz

qlimax. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:
@Duruz

qlimax? :innocent:

Qlimax mist de topsfeer en een overgroot aantal mensen om je heen dat ook gebruikt (met gecontroleerde dosis). Gewoon heerlijk op hardbass dat je om je heen kijkt en overal wappo's los ziet gaan, elkaar veelbetekende blikken geven, lullen over hoe lekker je gaat. Dat is bij Qlimax minder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:25 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Madbone schreef:
Voor de liefhebbers:

60 capsules
200mg
50% korting!

Vorige week al gehaald :D

Niet dat ik de 3x eigen gewicht ga overschrijden de komende tijd (1 eekhoorntje max), toch neem ik er 1 mee naar Hardbass :)

Nice! Neem je dat liponzuur ook mee naar binnen dus?
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen