Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
precies. je maakt je in mijn ogen iets te druk Markos. :)

Inderdaad, zo lang je maar niet meer dan 3 flesjes water in een uur naar achter gaat kiepen is er niets aan de hand :P

En er komt een punt dat je lichaam je ook al gaat waarschuwen dat het te veel wordt (misselijk, zeurende maag, etc) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg altijd een zware maag en buikkramp als ik teveel water drink.

Verder drink ik alleen wanneer mijn lichaam er echt om vraagt.
Dat doet het gelukkig ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:29 

Hardtraxx Elite

En zoals ik al zei, als je niet extreem veel meer gaat drinken als wanneer je nuchter bent kan het geen kwaad, de watervergiftiging heeft niets te maken met het gebruik van xtc, het is gewoon door teveel water te drinken, of je dat nu nuchter doet of onder invloed van xtc is hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:30 

Hardtraxx Elite

Dan ben ik weer iets wijzer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:

ga je naar x-qlusive zaterdag? kun je meetrippen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:34 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:

Je gaat trouwens de pijp uit bij het drinken van 3l water op een uur tijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Markos schreef:

Duruz is helemaal into drugs :oh:
DarkBeatz schreef:
Markos schreef:

Je gaat trouwens de pijp uit bij het drinken van 3l water op een uur tijd xd

Een gelukje!
Je bent iig niet uitgedroogd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

@ Olijfboompje.

ach dat valt hartstikke mee. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:45 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
En zoals ik al zei, als je niet extreem veel meer gaat drinken als wanneer je nuchter bent kan het geen kwaad, de watervergiftiging heeft niets te maken met het gebruik van xtc, het is gewoon door teveel water te drinken, of je dat nu nuchter doet of onder invloed van xtc is hetzelfde.

In dat filmpje zeiden ze juist dat het wel te maken heeft met het gebruik van XTC, omdat het middel er ook voor zorgt dat je vocht vast houdt.

Duruz schreef:

Markos schreef:

Eerste grote feest is Hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
In dat filmpje zeiden ze juist dat het wel te maken heeft met het gebruik van XTC, omdat het middel er ook voor zorgt dat je vocht vast houdt.

Dat klopt in een bepaalde mate.
Wanneer je meer als een bepaald aantal liters water per uur drinkt wanneer je nuchter bent, doet het ook behoorlijk wat schade en mogelijk ook fatale.
Met XTC wordt er meer vocht vastgehouden, hierdoor is de ''grens'' dus lager dan wanneer je nuchter bent.

Je moet niet denken dat wanneer je nu een halve liter (Een flesje spa) drinkt tijdens gebruik dat er dan gelijk sprake is van watervergiftiging.

Duruz schreef:
@ Olijfboompje.

ach dat valt hartstikke mee. :thumbup:

Oke oke :P

Ik zie je zaterdag wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:

oke. nouja, denk er nog maar even goed over na. je kan het sowieso een keertje veilig proberen, desnoods met 'toezicht' van (een) van ons. sowieso met een halfje beginnen. de kans dat er iets ernstigs gebeurd is gewoon niet groot. de eerste keer dat je gebruikt krijg voordat hij echt in gaat werken wel een klote gevoel/moment, waarbij je denkt dat het helemaal mis gaat (had ik ook), maar op gegeven moment slaat dat om, en dan.. onbeschrijfelijk gewoon haha, zoiets heb je nog nooit meegemaakt. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:00 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Markos schreef:

oke. nouja, denk er nog maar even goed over na. je kan het sowieso een keertje veilig proberen, desnoods met 'toezicht' van (een) van ons. sowieso met een halfje beginnen. de kans dat er iets ernstigs gebeurd is gewoon niet groot. de eerste keer dat je gebruikt krijg voordat hij echt in gaat werken wel een klote gevoel/moment, waarbij je denkt dat het helemaal mis gaat (had ik ook), maar op gegeven moment slaat dat om, en dan.. onbeschrijfelijk gewoon haha, zoiets heb je nog nooit meegemaakt. :love:

Dat klote gevoel krijgt lang niet iedereen overigens. Ik heb het helemaal niet gehad, maar ik begon ook met een hele lichte dosis wat ik na 1,5 uur weer aanvulde. Toen ging t echt geweldig, en nergens last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:00 

Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
oke. nouja, denk er nog maar even goed over na. je kan het sowieso een keertje veilig proberen, desnoods met 'toezicht' van (een) van ons. sowieso met een halfje beginnen. de kans dat er iets ernstigs gebeurd is niet groot. de eerste keer dat je gebruikt krijg voordat hij echt in gaat werken wel een klote gevoel/moment, waarbij je denkt dat het helemaal mis gaat (had ik ook), maar op gegeven moment slaat dat om, en dan.. onbeschrijfelijk gewoon haha, zoiets heb je nog nooit meegemaakt. :love:

Dat heb ik de eerste keer niet gehad :D Vriendin daarentegen voelde zich ook bij de eerste keer aardig ongemakkelijk in het begin, waarschijnlijk omdat je het niet kent en men is bang voor wat men niet kent, zeker als je lichaam dan raar gaat aanvoelen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Duruz schreef:
Markos schreef:

Dat klote gevoel krijgt lang niet iedereen overigens. Ik heb het helemaal niet gehad, maar ik begon ook met een hele lichte dosis wat ik na 1,5 uur weer aanvulde. Toen ging t echt geweldig, en nergens last van gehad.

Ik ook niet.
Ik zat aan het strand en het strand voelde opeens aan alsof het mij kietelde.
Toen had ik niet eens het besef dat dat het gevoel was.
Je moet je er sowieso niet op focussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:03 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik zat aan het strand

Ik zat ook aan het strand :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Duruz schreef:
Markos schreef:

oke dan. ik had echt zo'n gevoel, ik moet nu echt even gaan zitten anders stort ik in. dus, ik zitten samen met een maat. hij had er wel al ervaring mee, dus hij zei dat ik gewoon positief moest blijven denken enzo. en op gegeven moment sloeg hij in, geweldig haha.

Hardtraxx Veteran

Dat gevoel heb ik ook niet gehad. Toen hij insloeg leek het alsof ik zweefde, totaal niks irritants al. Vanaf dat moment alleen maar leuke dingen meegemaakt :love:

Donateur

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik zat aan het strand

Ik zat ook aan het strand :love:

Ik ook :D wel op een festival :lol:

Hardtraxx Veteran

Ik ook op t strand... Defqon :P

Maat van me heeft wel moeten zitten idd, had iets van 80mg op 70kg ofzo en had helemaal geen ervaring met drugs verder. Mss als je wel eens blowt/geblowd hebt dat je dan plotselinge veranderingen in je lichaam beter gewend bent?

Hardtraxx Veteran

Q-Base vond ik lachen, maar ik denk dat Robert daar meer van weet dan ik toen de eerste bij mij insloeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Je moet je er sowieso niet op focussen.

inderdaad, je moet gewoon nergens aan denken en gewoon lekker doorgaan met feesten, dan ben je ongetwijfeld op het beste feest ooit haha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:05 

Donateur

Chukkels schreef:
Q-Base vond ik lachen, maar ik denk dat Robert daar meer van weet dan ik toen de eerste bij mij insloeg :lol:

:whistle: ik dacht echt dat het je dood werd, maar 2 uurtjes later zat ik in die zelfde positie.

eigenlijk vond ik het best wel eng, toen ie bij jou insloeg.. 2de keer pillen voor jou, en dropt ie meteen 200mg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
inderdaad, je moet gewoon nergens aan denken en gewoon lekker doorgaan met feesten, dan ben je ongetwijfeld op het beste feest ooit haha. :lol:

Het focussen erop verpest het echt voor heel veel mensen.
Ze hebben een verwachting en die verwachting komt niet terwijl hij wel degelijk aanwezig is.

Wat grappig dat zoveel mensen het voor de eerste keer aan een strand hebben gedaan...haha :P
Voor mij ook de eerste keer op een festival.

Ik moest wel echt zitten, ik werd een beetje emotioneel ervan, haha1 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:11 

Donateur

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

:whistle: ik dacht echt dat het je dood werd, maar 2 uurtjes later zat ik in die zelfde positie.

eigenlijk vond ik het best wel eng, toen ie bij jou insloeg.. 2de keer pillen voor jou, en dropt ie meteen 200mg xd

haha de tering!! :D Vrienden van mij mogen 95mg erin gooien voor de eerste keer :whistle: Half eekhoorntje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

haha de tering!! :D Vrienden van mij mogen 95mg erin gooien voor de eerste keer :whistle: Half eekhoorntje :love:

Dan gaan ze nog best wel hard waarschijnlijk :P

Mijn tweede keer ging ik echt hard in vergelijking met de eerste keer.
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen