Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:38 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
wie heeft dat gezegd?

Brabants Dagblad (14/01/2011)

Markos schreef:
Gisteren die documentaire gezien, maar denk meer na over de negatieve gevolgen als positieve.

Ik vind ze ivm de negatieve kanten een vertekend beeld geven over xtc. Die leverschade is zeker niet bewezen door de xtc, het word er hier mee in verband gebracht. Maar hoeveel alcohol heeft dat meisje lopen drinken tijdens haar feesten. Iets zegt me dat dat er veel meer te maken mee heeft ;) Zowiezo is xtc niet bepaald bekend als schadelijk voor de lever, iets wat alcohol wel is. En van de doden waarover het in de docu gaat, eentje in verband gebracht met xtc als gateway drug, maar dat is onzin, die jongen is gewoon een junk geworden en dat heeft echt niets met xtc te maken. En voor de rest moet je gewoon zorgen dat je een zuivere pil hebt wat makkelijk is in Nederland en zorgen dat je gewoon 1 a 2 glazen maximum drinkt per uur (water), dan hoef je geen angst voor uitdroging of watervergiftiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:39 

Donateur

Duruz schreef:
roberttt schreef:
Bijv als je al vdk bent van de pillen, en je tikt dan wat weg, dat voelt wel goed. Naja moeilijk uit te leggen

met een pilletje is alles goed.

eten niet

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
wie heeft dat gezegd?

Brabants Dagblad (14/01/2011)

Oh oke :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:39 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik vind ze ivm de negatieve kanten een vertekend beeld geven over xtc. Die leverschade is zeker niet bewezen door de xtc, het word er hier mee in verband gebracht. Maar hoeveel alcohol heeft dat meisje lopen drinken tijdens haar feesten. Iets zegt me dat dat er veel meer te maken mee heeft ;) Zowiezo is xtc niet bepaald bekend als schadelijk voor de lever, iets wat alcohol wel is. En van de doden waarover het in de docu gaat, eentje in verband gebracht met xtc als gateway drug, maar dat is onzin, die jongen is gewoon een junk geworden en dat heeft echt niets met xtc te maken. En voor de rest moet je gewoon zorgen dat je een zuivere pil hebt wat makkelijk is in Nederland en zorgen dat je gewoon 1 a 2 glazen maximum drinkt per uur (water), dan hoef je geen angst voor uitdroging of watervergiftiging.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Duruz schreef:
roberttt schreef:
Bijv als je al vdk bent van de pillen, en je tikt dan wat weg, dat voelt wel goed. Naja moeilijk uit te leggen

met een pilletje is alles goed.

eten niet

daar heeft u een punt. ik weet nog, op qlimax, net voordat mn pil in ging werken wilde ik nog snel een broodje frikandel wegwerken. de laatste twee happen kreeg ik nog maar net weggeslikt, stikte er bijna in. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

darkbeatz check pm :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:58 

Donateur

Robster schreef:

we gaan niet lopen roddelen achter onze rug om he rob :whistle:

en ook niet hosselen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:58 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Robster schreef:

en ook niet hosselen

Nee inderdaad, dat kan echt niet :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Ik zou niet durven, ik ben nooit ondeugend :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Robster schreef:

en ook niet hosselen

en ik kan me nog een PM van jou herrinneren voor fusion :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:06 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
En voor de rest moet je gewoon zorgen dat je een zuivere pil hebt wat makkelijk is in Nederland en zorgen dat je gewoon 1 a 2 glazen maximum drinkt per uur (water), dan hoef je geen angst voor uitdroging of watervergiftiging.

Daar gaat het voor mij gewoon fout. Ik ben zo erg gewend om veel te drinken vooral in de zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:07 

Donateur

Markos schreef:
DarkBeatz schreef:
En voor de rest moet je gewoon zorgen dat je een zuivere pil hebt wat makkelijk is in Nederland en zorgen dat je gewoon 1 a 2 glazen maximum drinkt per uur (water), dan hoef je geen angst voor uitdroging of watervergiftiging.

Daar gaat het voor mij gewoon fout. Ik ben zo erg gewend om veel te drinken vooral in de zomer.

jaa maar meer dan 1 liter per uur? , want bij 1 liter per uur wordt het gevaarlijk ;)
Ik drink ook veel, maar zoveel??? en zolang je gewoon wat zout naar binnen werkt, kan je ook meer drinken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:11 

Hardtraxx Elite

Darkbeatz zei toch maximaal 1 a 2 glazen? Daar ga ik per uur echt wel over heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Ik ga er ook altijd overheen hoor, maar de extremen haal ik ook weer niet. Dus kan gewoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:13 

Donateur

Markos schreef:
Darkbeatz zei toch maximaal 1 a 2 glazen? Daar ga ik per uur echt wel over heen.

Jaa wat ik heb gelezen op andere sites , is dat het bij meer dan 1 liter per uur gevaarlijk wordt, dit ook omdat je veel uitzweet (zout kwijtraakt). En er komt alleen maar water (zonder zout) in. Je bloed gaat dan water opnemen en dan kunnen je hersenen opzwollen en kan je eraan overlijden indd. Maar dat is het extreemste geval, ik drink meestal 1½ flesje water per uur op een feest ofso. Maar neem ook meestal vitamine water ofso. :thumbup: en heb altijd zakjes zout bij me van de macdonalds :thumbsup:

Misschien bedoelt die wel met 2 glaasjes, 2 halve liter flessies :P Dan zit je aan een liter indd! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:16 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:

Dat is echt een onzin, je moet op heel korte ENORM veel water drinken om een watervergiftiging te krijgen, je bent jezelf gewoon schrik aan het maken, je moet gewoon niet constant water lopen drinken, gewoon lekker dansen met je flesje water en geregeld wat drinken.. Dat is het voornaamste.

Trouwens die watervergiftiging heeft niets te maken met de xtc, als je zoveel water drinkt zonder xtc te nemen ga je even zeer de pijp uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:18 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:

ik drink ook wel meer dan 1 a 2 glazen per uur hoor. maar zo snel zit je echt niet aan 1 liter inderdaad. vergeet niet dat je om de zoveel tijd ook naar het toilet gaat he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Markos schreef:

ik drink ook wel meer dan 1 a 2 glazen per uur hoor. maar zo snel zit je echt niet aan 1 liter inderdaad. vergeet niet dat je om de zoveel tijd ook naar het toilet gaat he.

Inderdaad, alleen ga ik dan niet om te pissen, maar om te vullen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:19 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
Markos schreef:

Dat is echt een onzin, je moet op heel korte ENORM veel water drinken om een watervergiftiging te krijgen, je bent jezelf gewoon schrik aan het maken, je moet gewoon niet constant water lopen drinken, gewoon lekker dansen met je flesje water en geregeld wat drinken.. Dat is het voornaamste.

Het is toch geen onzin als ik zeg dat ik meer als twee glaasjes water drink per uur zoals jij een paar posts eerder zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Duruz schreef:
Markos schreef:

Inderdaad, alleen ga ik dan niet om te pissen, maar om te vullen :lol:

ook dat uiteraard. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:20 

Donateur

Duruz schreef:
Markos schreef:

Klopt, Alleen op Inqontrol 2010 heb ik extreem veel lopen drinken :/ Daar ging ik me gewoon kut voelen na een tijdje, was niet echt verstandig. Maar toen was ik nog niet heel ervaren en wist er niet veel van af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Duruz schreef:
Markos schreef:

Klopt, Alleen op Inqontrol 2010 heb ik extreem veel lopen drinken :/ Daar ging ik me gewoon kut voelen na een tijdje, was niet echt verstandig. Maar toen was ik nog niet heel ervaren en wist er niet veel van af ;)

mja, het water is natuurlijk ook zo veel meer lekkerder dan het normaal is haha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
DarkBeatz schreef:
Markos schreef:

Het is toch geen onzin als ik zeg dat ik meer als twee glaasjes water drink per uur zoals jij een paar posts eerder zei.

Van meer dan 2 glazen per uur krijg je ook geen vergiftiging, dat is gewoon de aanbevolen hoeveelheid.

DarkBeatz schreef:
Die leverschade is zeker niet bewezen door de xtc, het word er hier mee in verband gebracht. Maar hoeveel alcohol heeft dat meisje lopen drinken tijdens haar feesten. Iets zegt me dat dat er veel meer te maken mee heeft ;) Zowiezo is xtc niet bepaald bekend als schadelijk voor de lever, iets wat alcohol wel is.

Ik denk dat het er meer aan ligt dat dat meisje er gewoon niet lichamelijk tegen kon. De eerste keer werd ze er ook dagenlang ziek van kon ik me herinneren. In zeldzame gevallen komt het voor dat iemands lichaam niet met de drug om kan gaan toch? Dit lijkt me dan 1 van de gevallen. Doorgaan met een drug als je er duidelijk niet tegenkunt heeft haar leven geruineerd, niet xtc :)

Citaat:
En van de doden waarover het in de docu gaat, eentje in verband gebracht met xtc als gateway drug, maar dat is onzin, die jongen is gewoon een junk geworden en dat heeft echt niets met xtc te maken.

Opzich ben ik het hier wel enigszins eens met de docu. Hier in het drugsgebruik topic zie je ook dat er een hoop zijn begonnen met xtc en nu veel andere drugs gebruiken. Als er geen 'veilige' harddrug was om te proberen, was ie misschien geen junk geworden. Kans bestaat natuurlijk nog wel. Maar dat is ook weer niet echt de schuld van xtc, maar van de gebruiker zelf. Die maakt de beslissing om gevaarlijkere dingen te proberen.
Ikzelf had bijv. nooit van m'n leven pep geprobeerd als ik nooit xtc had gedaan, maar ik weet er ook verstandig mee om te gaan gelukkig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

De neiging om te drinken is altijd erg groot op een feest. Droge mond, je hebt het warm...
en omdat ik 24/7 een flesje in m'n handen heb en er tegenwoordig veel te veel breaks zijn in de muziek :P

Laatste paar feesten bewust iets minder gedronken en de signalen genegeerd en voelde me beter dan wanneer ik echt veel drink. Minder snel misselijkheid enzo :)

En ik hou het meestal op een flesje water en een cola ofzo, wat eigenlijk al iets te veel is, maar niet gevaarlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Markos schreef:

Van meer dan 2 glazen per uur krijg je ook geen vergiftiging, dat is gewoon de aanbevolen hoeveelheid.

precies. je maakt je in mijn ogen iets te druk Markos. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:25 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, ik drink ook altijd wel 2 flesjes water per uur op bepaalde momenten. En als ik niet aan de HD zit, dan drink ik ook altijd 3-4 bier per uur. Maar dat gaat er tenminste dan wel weer uit.
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen