Markos schreef:
DarkBeatz schreef:
Markos schreef:
Daar gaat het voor mij gewoon fout. Ik ben zo erg gewend om veel te drinken vooral in de zomer.
Dat is echt een onzin, je moet op heel korte ENORM veel water drinken om een watervergiftiging te krijgen, je bent jezelf gewoon schrik aan het maken, je moet gewoon niet constant water lopen drinken, gewoon lekker dansen met je flesje water en geregeld wat drinken.. Dat is het voornaamste.
Het is toch geen onzin als ik zeg dat ik meer als twee glaasjes water drink per uur zoals jij een paar posts eerder zei.
Van meer dan 2 glazen per uur krijg je ook geen vergiftiging, dat is gewoon de aanbevolen hoeveelheid.
DarkBeatz schreef:
Die leverschade is zeker niet bewezen door de xtc, het word er hier mee in verband gebracht. Maar hoeveel alcohol heeft dat meisje lopen drinken tijdens haar feesten. Iets zegt me dat dat er veel meer te maken mee heeft

Zowiezo is xtc niet bepaald bekend als schadelijk voor de lever, iets wat alcohol wel is.
Ik denk dat het er meer aan ligt dat dat meisje er gewoon niet lichamelijk tegen kon. De eerste keer werd ze er ook dagenlang ziek van kon ik me herinneren. In zeldzame gevallen komt het voor dat iemands lichaam niet met de drug om kan gaan toch? Dit lijkt me dan 1 van de gevallen. Doorgaan met een drug als je er duidelijk niet tegenkunt heeft haar leven geruineerd, niet xtc
Citaat:
En van de doden waarover het in de docu gaat, eentje in verband gebracht met xtc als gateway drug, maar dat is onzin, die jongen is gewoon een junk geworden en dat heeft echt niets met xtc te maken.
Opzich ben ik het hier wel enigszins eens met de docu. Hier in het drugsgebruik topic zie je ook dat er een hoop zijn begonnen met xtc en nu veel andere drugs gebruiken. Als er geen 'veilige' harddrug was om te proberen, was ie misschien geen junk geworden. Kans bestaat natuurlijk nog wel. Maar dat is ook weer niet echt de schuld van xtc, maar van de gebruiker zelf. Die maakt de beslissing om gevaarlijkere dingen te proberen.
Ikzelf had bijv. nooit van m'n leven pep geprobeerd als ik nooit xtc had gedaan, maar ik weet er ook verstandig mee om te gaan gelukkig