Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:58 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Eerst XQ nog hé :cool:

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 01:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Duruz schreef:
iemand die zich kan voorstellen hoe het is als een snoepje in zijn werking gaat, tijdens bang the bass? :woot:

Dat is 1 van de nummers die mij altijd helemaal het XTC-gevoel geeft als ik niks op heb :loving: :worship: :thumbsup: :woot:

haha helemaal waar. zonder dat je iets op hebt, dat gevoel een beetje terugkrijgen. heb ik ook nog met een paar andere nummertjs, maar vooral bij deze. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 01:44 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Chukkels schreef:
Duruz schreef:
iemand die zich kan voorstellen hoe het is als een snoepje in zijn werking gaat, tijdens bang the bass? :woot:

Dat is 1 van de nummers die mij altijd helemaal het XTC-gevoel geeft als ik niks op heb :loving: :worship: :thumbsup: :woot:

haha helemaal waar. zonder dat je iets op hebt, dat gevoel een beetje terugkrijgen. heb ik ook nog met een paar andere nummertjs, maar vooral bij deze. :worship:

+1 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:15 

Donateur

Duruz schreef:
Chukkels schreef:
Duruz schreef:

heb het nummer nog nooit nuchter mee gemaakt tijdens een feest. Dus ja :P het is chilll.

Hij is bij mij ook wel is ingeslagen tijdens stardust. was ook wel lekker momentje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:18 

Donateur

Jaa op Hardbass ff kijken hoe ik me avond ga indelen, wanneer de eerste halve eekhoorntje erin gaat. Liefst wil ik niet te vroeg beginnen maar ook weer niet te laat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:27 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Jaa op Hardbass ff kijken hoe ik me avond ga indelen, wanneer de eerste halve eekhoorntje erin gaat. Liefst wil ik niet te vroeg beginnen maar ook weer niet te laat :P

Ik begin meteen wanneer ik binnen ben. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:30 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ow shit, dat worden weer Qlimax-tafarelen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:31 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ow shit, dat worden weer Qlimax-tafarelen... :/

nee, want neem nu minder :) jij begint ook meteen dus ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:32 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

:nono: Ik zou lekker 2 uurtjes later beginnen ofso :thumbup: verstandiger voor je zelf, anders blijf je maar bij pakken aan het eind van de avond :/ Mysteryland begon ik ook om 12 uur 's middags, dat had ik bter niet kunnen doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:34 

Donateur

ach ja iedereen doet het op ze eigen manier, en ik begin sowieso om 12 uur, of eerder. of later
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:35 

Donateur

roberttt schreef:
ach ja iedereen doet het op ze eigen manier, en ik begin sowieso om 12 uur, of eerder.

Jaa ik ook, want ben 10 uur al daar ofso. Want de bus vertrekt hier om 8 uur :) maar denk dat ik 1 uur begin! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:36 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
ach ja iedereen doet het op ze eigen manier, en ik begin sowieso om 12 uur, of eerder.

Jaa ik ook, want ben 10 uur al daar ofso. Want de bus vertrekt hier om 8 uur :) maar denk dat ik 1 uur begin! :innocent:

Ik ga sowieso vdk dat is wat zeker is
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:39 

Hardtraxx Veteran

Spacen in het Gelredome :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:40 

Donateur

Chukkels schreef:
Spacen in het Gelredome :yay:

inderdaad, wordt de 4x alweer daar XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:42 

Donateur

Kreeg gister toch een vaag iets te horen van een gozer, die is verslaafd aan alles. Die nam dan wellis gewoon een paar lijntjes coke, en pillen enso. Maar dan gooide die er ook een slaappil in, dit scheen helemaal fantastisch te zijn :/ Iemand hier ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:43 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Kreeg gister toch een vaag iets te horen van een gozer, die is verslaafd aan alles. Die nam dan wellis gewoon een paar lijntjes coke, en pillen enso. Maar dan gooide die er ook een slaappil in, dit scheen helemaal fantastisch te zijn :/ Iemand hier ervaring mee?

Nee, en dat hou ik liever ook zo. Dat kan nooit een goeie combi zijn. Heb 1 keer 5-htp gehad, terwijl ik nog in lala was. nou geen aanradar, dat was toch zo'n rare ervaring, gelukkig sliep ik toen bij chukkels. Maar ik was echt raar toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:46 

Hardtraxx Veteran

We hadden toen nog 1 moeten droppen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:47 

Donateur

Chukkels schreef:

haha inderdaad xd maar ik was opzich wel gezond bezig met me vitamines :lol: had me dood wel kunnen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

haha inderdaad xd maar ik was opzich wel gezond bezig met me vitamines :lol: had me dood wel kunnen worden

Wat doe je vrijdag/zaterdag nou dan? Ga je nog gezelig meespacen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:50 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Wat doe je vrijdag/zaterdag nou dan? Ga je nog gezelig meespacen? :whistle:

Dit zegt genoeg denk ik ;)
Rekening Saldo (€)
******* 3,65
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:51 

Hardtraxx Veteran

:cry:

http://www.destoelendans.org/Golden-Teacher

Mijn paddestoeltjes :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:54 

Donateur

Chukkels schreef:

lijkt me niks he paddo's, beetje schimmels op eten :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 10:55 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

lijkt me niks he paddo's, beetje schimmels op eten :sick:

Na volgende week zaterdag ben je veslaafd aan psychedelica :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 11:17 

Hardtraxxer

Voor 3.65 kun je toch wel een flesje DXM halen? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 11:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

vind ik ook een mooi tijdstip. samen oke? :corn:
Vorige  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen