Ik stem voorwrote:+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000wrote:Gewoon een keertje weekendje met zijn allen aan de LSD zeg ik
In de zomervakantie inplannenwrote:Ik stem voorwrote:+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000wrote:Gewoon een keertje weekendje met zijn allen aan de LSD zeg ikAlleen over 12 dagen nog niet, als het jullie goed verloopt. Dan wil ik wel begin voorjaar ofso mee doen
Huren we een huisje ofzo
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
@Olijfboompje
nee ik heb het niet haha. ik bedoelde meer van, als ik dan toch een keertje langswip..
nee ik heb het niet haha. ik bedoelde meer van, als ik dan toch een keertje langswip..
G
spacemeeting bitchezwrote:+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000wrote:Gewoon een keertje weekendje met zijn allen aan de LSD zeg ik
hoop dat het goed loopt, straks draai ik zo door ofzo, dat ik denk dat ik kan vliegen :') zie het al voor mewrote:Ik stem voorwrote:+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000wrote:Gewoon een keertje weekendje met zijn allen aan de LSD zeg ikAlleen over 12 dagen nog niet, als het jullie goed verloopt. Dan wil ik wel begin voorjaar ofso mee doen
weekendje hardtraxx center parcs helemaal naar de klote, en daarna een week in een detox clinic

G
haha iddwrote:weekendje hardtraxx center parcs helemaal naar de klote, en daarna een week in een detox clinic![]()
Haha, dat mag best hoor kerelwrote:@Olijfboompje
alleen ik heb geen pillekes, maar MDMA kristal en Speedhaha idd
...ik krijg van Chukkels een cadeautje ter ere van onze pas gevonden passie LSD
Ik zie dat wel zitten.wrote:wrote:weekendje hardtraxx center parcs helemaal naar de klote, en daarna een week in een detox clinic![]()
Even klein klein vraagje, wie kan mij vertellen hoe je ketamine moet doseren ?
Ik, niet boven de 200 mg proberen te komen anders heb je kans op een k-hole.wrote:Even klein klein vraagje, wie kan mij vertellen hoe je ketamine moet doseren ?
Lijntje 100-150 mg is meer als genoeg.
Wat is k hole ? Is dat vet ?wrote:Ik, niet boven de 200 mg proberen te komen anders heb je kans op een k-hole.wrote:Even klein klein vraagje, wie kan mij vertellen hoe je ketamine moet doseren ?
Voor een eerste keer niet.wrote:Wat is k hole ? Is dat vet ?wrote:Ik, niet boven de 200 mg proberen te komen anders heb je kans op een k-hole.wrote:Even klein klein vraagje, wie kan mij vertellen hoe je ketamine moet doseren ?
Het is vergelijkbaar met een bijna dood ervaring/uittreding.
Als ervaren tripper kan het vet zijn, maar voor beginnelingen niet.
Lekker bezig, Robert!wrote:Even klein klein vraagje, wie kan mij vertellen hoe je ketamine moet doseren ?
Zon k hole lijkt me wel wat, misschien is het wel goed voor mewrote:Lekker bezig, Robert!wrote:Even klein klein vraagje, wie kan mij vertellen hoe je ketamine moet doseren ?
Wordt weer lekker spacen over 5 daagjeswrote:Haha, dat mag best hoor kerelwrote:@Olijfboompje
alleen ik heb geen pillekes, maar MDMA kristal en Speedhaha idd
...ik krijg van Chukkels een cadeautje ter ere van onze pas gevonden passie LSD![]()
![]()
Dit!!!!!!!!!!wrote:spacemeeting bitchezwrote:+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000wrote:Gewoon een keertje weekendje met zijn allen aan de LSD zeg ik
Ik krijg echt steeds meer zin. Kan haast niet meer wachten. Damn!wrote:Veel plezier man, dat heb ik laatst ook gedaan en dat was echt super gaaf!wrote:over 12 dagen lsd![]()
Het duurde bij mij wel een uur of 3 voor ik het echt goed voelde... daarna in de spiegel naar jezelf kijken is echt gruwelijk!
En voor LSD ben je bang? :')wrote:Zon k hole lijkt me wel wat, misschien is het wel goed voor mewrote:Lekker bezig, Robert!wrote:Even klein klein vraagje, wie kan mij vertellen hoe je ketamine moet doseren ?
wrote:Wat is dex voor iets? Is dat dat spul waar je heel goed van kunt concentreren? (soort van ritalin*5)?
Dat zou echt beter zijn, ik was op zoek naar Concerta. Robert zei namelijk dat Ritalin troep is en je er vanaf moet blijven. 4-FMP schijnt ook goed te werken voor verhoogde concentratie, alleen jammer dat je serotonine ermee aantast.
Dude, mongool, doe dat dan als wij erbij zijn.wrote:Zon k hole lijkt me wel wat, misschien is het wel goed voor mewrote:Lekker bezig, Robert!wrote:Even klein klein vraagje, wie kan mij vertellen hoe je ketamine moet doseren ?
Ik zweer het als je eerste keer ga je het een hel vinden.
Mag ook nog s meteen om half9 al mijn verstandskiezen weg laten snijden, top! 
Last edited by pecola-tje on , edited 1 time in total.
Mag je wel onder verdoving :pwrote:Ik ga morgen echt een heerlijke dinsdag-dip krijgen na Euphoria..
Mag ook nog s meteen om half9 al mijn verstandskiezen weg laten snijden, top!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
iemand die zich kan voorstellen hoe het is als een snoepje in zijn werking gaat, tijdens bang the bass? 
Dat is 1 van de nummers die mij altijd helemaal het XTC-gevoel geeft als ik niks op hebwrote:iemand die zich kan voorstellen hoe het is als een snoepje in zijn werking gaat, tijdens bang the bass?
Op Qlimax werd ie afgekapt toen er net eentje insloeg. Dat zuigt pas 
Wat dacht je van nummers als Escape, A Different Story, Gimme Love, D.O.N.K.E.Y.,wrote:iemand die zich kan voorstellen hoe het is als een snoepje in zijn werking gaat, tijdens bang the bass?
dat is pas genieten
Idd ik werd daar echt een beetje boos omwrote:Op Qlimax werd ie afgekapt toen er net eentje insloeg. Dat zuigt pas
Jonge, alles komt langs op Hard Bass! ALLES! alles wat je hartje begeertwrote:Wat dacht je van nummers als Escape, A Different Story, Gimme Love, D.O.N.K.E.Y.,wrote:iemand die zich kan voorstellen hoe het is als een snoepje in zijn werking gaat, tijdens bang the bass?
dat is pas genieten![]()
Eerst XQ nog héwrote:Jonge, alles komt langs op Hard Bass! ALLES! alles wat je hartje begeertwrote:Wat dacht je van nummers als Escape, A Different Story, Gimme Love, D.O.N.K.E.Y.,wrote:iemand die zich kan voorstellen hoe het is als een snoepje in zijn werking gaat, tijdens bang the bass?
dat is pas genieten![]()
Das waar, dat wordt gewoon 9 uur lang genietenwrote:Jonge, alles komt langs op Hard Bass! ALLES! alles wat je hartje begeertwrote:Wat dacht je van nummers als Escape, A Different Story, Gimme Love, D.O.N.K.E.Y.,wrote:iemand die zich kan voorstellen hoe het is als een snoepje in zijn werking gaat, tijdens bang the bass?
dat is pas genieten![]()