is goedwrote:vind ik ook een mooi tijdstip. samen oke? (A)wrote:Jaa ik ook, want ben 10 uur al daar ofso. Want de bus vertrekt hier om 8 uurwrote:ach ja iedereen doet het op ze eigen manier, en ik begin sowieso om 12 uur, of eerder.maar denk dat ik 1 uur begin!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
tegen kevin haha.wrote:is goedwrote: vind ik ook een mooi tijdstip. samen oke? (A)of had je het tegen kevin ?
Ik ben volgens mij straks de enige nuchtere op de meeting 
Jij en nuchterwrote:Ik ben volgens mij straks de enige nuchtere op de meeting
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
wrote:Ik ben volgens mij straks de enige nuchtere op de meeting
Ik begin al ervoorwrote:Ik begin meteen wanneer ik binnen ben.wrote:Jaa op Hardbass ff kijken hoe ik me avond ga indelen, wanneer de eerste halve eekhoorntje erin gaat. Liefst wil ik niet te vroeg beginnen maar ook weer niet te laat
Met x? ik heb het over x he XDwrote:Ik begin al ervoorwrote:Ik begin meteen wanneer ik binnen ben.wrote:Jaa op Hardbass ff kijken hoe ik me avond ga indelen, wanneer de eerste halve eekhoorntje erin gaat. Liefst wil ik niet te vroeg beginnen maar ook weer niet te laat
Je moet rustig aan doen op PF, anders krijg je WEER strafpuntenwrote:Ik begin al ervoorwrote:Ik begin meteen wanneer ik binnen ben.wrote:Jaa op Hardbass ff kijken hoe ik me avond ga indelen, wanneer de eerste halve eekhoorntje erin gaat. Liefst wil ik niet te vroeg beginnen maar ook weer niet te laat
Ja, kunnen we wel doenwrote:Met x? ik heb het over x he XD
Voor de rij een halfje droppen
Ik heb ze niet eens gehadwrote: Je moet rustig aan doen op PF, anders krijg je WEER strafpunten
Last edited by Olijfboompje on , edited 1 time in total.
ik vind alles best, ben niet zo moeilijk XD
Moeten we even voordien meeten, ieders een halfje pakkenwrote:ik vind alles best, ben niet zo moeilijk XD
Is goedwrote:Moeten we even voordien meeten, ieders een halfje pakkenwrote:ik vind alles best, ben niet zo moeilijk XD
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:Spacen in het Gelredome
Gaafjes!wrote:Is goedwrote:Moeten we even voordien meeten, ieders een halfje pakkenwrote:ik vind alles best, ben niet zo moeilijk XDstuur je nummer maar in PM ofzo
komen we vdk langs de hondjes
Happy birthday to youuuuuuuuuwrote:wrote:Spacen in het Gelredome
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Thank youu
Ik hoop ook langs de hondjes te kunnen komen
Komt wel goed kerelwrote:Thank youu![]()
doe net als ons, een pil nemen voor je er langs gaat, denk je er ook niet aan XDwrote:Thank youu![]()
Nog andere tips dan? Ik dacht er aan om er 1 of 2 gewoon in een zakje in me onderbroek te plakken.. of moet 't nog in alufolie ofzo?wrote:doe net als ons, een pil nemen voor je er langs gaat, denk je er ook niet aan XDwrote:Thank youu![]()
Oh, ik neem een berg pep voordien, zelfvertrouwen ftw dan!wrote:doe net als ons, een pil nemen voor je er langs gaat, denk je er ook niet aan XDwrote:Thank youu![]()
Als je sealtjes hebt en dan tussen je weener en balzak.wrote:Nog andere tips dan? Ik dacht er aan om er 1 of 2 gewoon in een zakje in me onderbroek te plakken.. of moet 't nog in alufolie ofzo?wrote:doe net als ons, een pil nemen voor je er langs gaat, denk je er ook niet aan XDwrote:Thank youu![]()
Dat plekje is gemaakt om drugs te transporteren.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik doe mee!wrote:doe net als ons, een pil nemen voor je er langs gaat, denk je er ook niet aan XDwrote:Thank youu![]()
@Oxygene vershoudfolie en gripzakje moet werken, wel zo weinig mogelijk aanraken
Haha, keigaaf, allemaal al naar de klote voor binnenkomstwrote:Ik doe mee!wrote:doe net als ons, een pil nemen voor je er langs gaat, denk je er ook niet aan XDwrote:Thank youu![]()
@Oxygene vershoudfolie en gripzakje moet werken, wel zo weinig mogelijk aanraken
Wij worden dadelijk nog rolmodellenwrote:zoals het hoort
Stonden er vorig jaar honden dan bij Hardbass?
Als je ze ziet staan, kan je toch gewoon ff wachten bij de kluisjes of is dat geen optie?, Bij loudness liet ik eerst een vriend naar binnen gaan en die stuurde me ff een sms of de beveiliging streng was.