?wrote:wrote:Inderdaadwrote:Haal voor mij ook maar gelijk wat dan haha, ik mis dat spul echt
Heb jij het?
?wrote:wrote:Inderdaadwrote:Haal voor mij ook maar gelijk wat dan haha, ik mis dat spul echt
ADHD patienten krijgne het voorgeschreven dus ik denk het welwrote:Wat is dex voor iets? Is dat dat spul waar je heel goed van kunt concentreren? (soort van ritalin*5)?
Een bepaalde soort Amfetamine, staat beter bekend als space amfetaminewrote:Wat is dex voor iets? Is dat dat spul waar je heel goed van kunt concentreren? (soort van ritalin*5)?
wtf?wrote:Waarom space amfetamineik ging meer spacen van de speed dan van de dex
Een meet? :owrote:Zo, eindpresentatie op school voor dit semester erop zitten! Nu vrij tot 31 januari, die korte vrije periode mooi spacend afsluiten in de Matrixx. Nog meer mensen aanwezig 29e?
En daarna ook al zo weer HardBass.. is 't nou al bekend hoelaat de meeting is?
Neem meeeeeewrote:Ben aan het twijfelen om zondag te halen voor iemand in A'dam.wrote:Ik had het en het was zo'n fucking chill spul![]()
Ja ik meen dat wat mensjes op een bepaald tijdstip ergens wilden afsprekenwrote:Een meet? :owrote:Zo, eindpresentatie op school voor dit semester erop zitten! Nu vrij tot 31 januari, die korte vrije periode mooi spacend afsluiten in de Matrixx. Nog meer mensen aanwezig 29e?
Veel plezier man, dat heb ik laatst ook gedaan en dat was echt super gaaf!wrote:over 12 dagen lsd![]()
Hahawrote:Ja ik meen dat wat mensjes op een bepaald tijdstip ergens wilden afsprekenwrote:Een meet? :owrote:Zo, eindpresentatie op school voor dit semester erop zitten! Nu vrij tot 31 januari, die korte vrije periode mooi spacend afsluiten in de Matrixx. Nog meer mensen aanwezig 29e?
En daarna ook al zo weer HardBass.. is 't nou al bekend hoelaat de meeting is?En leek mij wel leuk om iedereen te ontmoeten van hier
Spiegel kijkenwrote:Veel plezier man, dat heb ik laatst ook gedaan en dat was echt super gaaf!wrote:over 12 dagen lsd![]()
Het duurde bij mij wel een uur of 3 voor ik het echt goed voelde... daarna in de spiegel naar jezelf kijken is echt gruwelijk!
Ik ben de 29e ook in de matrixx te vinden met me pepkoppiewrote:Zo, eindpresentatie op school voor dit semester erop zitten! Nu vrij tot 31 januari, die korte vrije periode mooi spacend afsluiten in de Matrixx. Nog meer mensen aanwezig 29e?
wrote:over 12 dagen lsd![]()
Dan moet ik het ook maar eens hebbenwrote:Ben aan het twijfelen om zondag te halen voor iemand in A'dam.wrote:Ik had het en het was zo'n fucking chill spul![]()
Hmm, jammer dat je zo weinig overhoud, maar goed. Ik ben zeer benieuwd. Eerst maar eens LSDwrote:Van verse, niet gedroogde paddo's, moet je toch echt ongeveer 30 gram nemen voor een mooie trip.wrote: Doe dat, ik heb hier 400 á 500 gram liggen, die vent zei dat ik met 3 á 4 gram moest beginnen de eerste portie, dus jah, ik heb een levensvooraad :')
3 a 4 gram is en mooie portie als jij je paddo's gedroogt hebt ja.
Als jij die 400 a 500 gram droogt, hou je ongeveer 40-50 gram over aangezien er 90% vocht verloren gaat van het totale gewicht.
Dat zou echt beter zijn, ik was op zoek naar Concerta. Robert zei namelijk dat Ritalin troep is en je er vanaf moet blijven. 4-FMP schijnt ook goed te werken voor verhoogde concentratie, alleen jammer dat je serotonine ermee aantast.wrote:Wat is dex voor iets? Is dat dat spul waar je heel goed van kunt concentreren? (soort van ritalin*5)?
Ik krijg echt steeds meer zin. Kan haast niet meer wachten. Damn!wrote:Veel plezier man, dat heb ik laatst ook gedaan en dat was echt super gaaf!wrote:over 12 dagen lsd![]()
Het duurde bij mij wel een uur of 3 voor ik het echt goed voelde... daarna in de spiegel naar jezelf kijken is echt gruwelijk!
en met olijfboompjewrote:@chukkelz
Ga je LSD alleen met robert samen doen? , of met meerdere
ene kant lijkt et me echt dik, andere kant denk ik dat ik met de mindere visuele drugs moet beginnenwrote:en met olijfboompjewrote:@chukkelz
Ga je LSD alleen met robert samen doen? , of met meerderewil je ook mee doen XD
De visuals vind ik persoonlijk niet hetgeen wat LSD een "enge" drugs kan maken.wrote:ene kant lijkt et me echt dik, andere kant denk ik dat ik met de mindere visuele drugs moet beginnenwrote:en met olijfboompjewrote:@chukkelz
Ga je LSD alleen met robert samen doen? , of met meerderewil je ook mee doen XD
en daarmee ff wat meer ervaring moet opdoen, want ben namelijk een keer bad gegaan van paddo's , dus ik moet eerst van me paddo angst afkomen