Ik ook altijd, en nu al 2 bewakers die zijden , verstandig dat je dat meeneemt!wrote:ik heb deze
Lollie is nergens handig voor maar wel fucking lekker.
Zo'n lollie zuig je in 10 minuten op dan
wrote:k dacht al..
maar even nogmaals de vraag. waar zijn lollie's handig voor dan?
wrote:Lollie is nergens handig voor maar wel fucking lekker.
Je moet gewoon je pep in het formaat van een blokje dextro persen! 
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
haha nee dat wist ik wel. maar omdat een een paar pagina's terug verteld werd waarom dextro, zakjes zout EN lollie's zo handig zijn bij het gebruiken van drugs..wrote:Lollie is nergens handig voor maar wel fucking lekker.
Doe dat, ik heb hier 400 á 500 gram liggen, die vent zei dat ik met 3 á 4 gram moest beginnen de eerste portie, dus jah, ik heb een levensvooraad :')wrote:Ik nodig mijzelf alvast uit oke?wrote:Zo, ik heb even een leuk vervroegd verjaardagscadeau voir mezelf gekocht. Golden Teacher growkitje. Iemand al bekend hier met die soort? Krijg er leuke visuals van als ik verkoop meneer mag geloven :-)
de tering!wrote:Doe dat, ik heb hier 400 á 500 gram liggen, die vent zei dat ik met 3 á 4 gram moest beginnen de eerste portie, dus jah, ik heb een levensvooraad :')wrote:Ik nodig mijzelf alvast uit oke?wrote:Zo, ik heb even een leuk vervroegd verjaardagscadeau voir mezelf gekocht. Golden Teacher growkitje. Iemand al bekend hier met die soort? Krijg er leuke visuals van als ik verkoop meneer mag geloven :-)
Bespaart je ook wat kaakschade:Pwrote:haha nee dat wist ik wel. maar omdat een een paar pagina's terug verteld werd waarom dextro, zakjes zout EN lollie's zo handig zijn bij het gebruiken van drugs..wrote:Lollie is nergens handig voor maar wel fucking lekker.
Aightwrote:Doe dat, ik heb hier 400 á 500 gram liggen, die vent zei dat ik met 3 á 4 gram moest beginnen de eerste portie, dus jah, ik heb een levensvooraad :')wrote:Ik nodig mijzelf alvast uit oke?wrote:Zo, ik heb even een leuk vervroegd verjaardagscadeau voir mezelf gekocht. Golden Teacher growkitje. Iemand al bekend hier met die soort? Krijg er leuke visuals van als ik verkoop meneer mag geloven :-)
Heldwrote:Je moet gewoon je pep in het formaat van een blokje dextro persen!
D
Hardtraxx Veteran
je breekt zo'n ding zo in twee stukkies, desnoods drie.wrote:wrote:ik heb deze
[img]Alleen probeer jij ze maar wegtekrijgen terwijl je onder invloed bentIs echt geen pretje, ik slik ze meestal in 1x door met water,
D
Hardtraxx Veteran
wie zaterdag x-qlusive?
Ik kerelwrote:wie zaterdag x-qlusive?
Linksvoor, cowboy hoed en mijn avatar is mijn shirt
als dat kan?..is dat echt geen slecht ideewrote:Je moet gewoon je pep in het formaat van een blokje dextro persen!
haha ik heb shirt ook al besteld, moet nu alleen nog een hoedwrote:Ik kerelwrote:wie zaterdag x-qlusive?![]()
D
Hardtraxx Veteran
serious?wrote:Ik kerelwrote:wie zaterdag x-qlusive?![]()
G
best slim opsich, en nooit gecontroleerd of afgenomen? toch wel lekker makkelijk als iemand zo een potje mentos mee neemtwrote:Nouja, die mentos potjes gewoon in de supermarkt, net als die kauwgom mentos potjes.
Daarin gooi ik meestal alle snoepjes die ik lekker vind, zijn gemakkelijke doosjes![]()
ja echt he, hoezo doen ze dat ook niet met kauwgomvorm enzowrote:Je moet gewoon je pep in het formaat van een blokje dextro persen!
Komt net een maatje even wat geleende pep brengen voor zaterdag
Krijg zaterdag mijn gedeelte, en dan moet ik daar weer een beetje van teruggeven :')
Vage constuctie maargoed, ik ben al lang blij dat ik iets heb kunnen regelen
Wordt weer hard gassen en de hele zondag wakker
Beter Kom Je Niet
Krijg zaterdag mijn gedeelte, en dan moet ik daar weer een beetje van teruggeven :')
Vage constuctie maargoed, ik ben al lang blij dat ik iets heb kunnen regelen
Wordt weer hard gassen en de hele zondag wakker
Beter Kom Je Niet
Die levensvoorraad zal wel tegenvallenwrote:Zo, ik heb even een leuk vervroegd verjaardagscadeau voir mezelf gekocht. Golden Teacher growkitje. Iemand al bekend hier met die soort? Krijg er leuke visuals van als ik verkoop meneer mag geloven :-)
dexamfetamine hehewrote:Dextro amfetamine of bedoel je de druivensuiker snoepjes?wrote:niemand anders hier die aan Dex kan komen?
JAwrote:serious?wrote:Ik kerelwrote:wie zaterdag x-qlusive?![]()
Ik wil ook dexwrote:dexamfetamine hehewrote:Dextro amfetamine of bedoel je de druivensuiker snoepjes?wrote:niemand anders hier die aan Dex kan komen?
Ik had het en het was zo'n fucking chill spul
Ben aan het twijfelen om zondag te halen voor iemand in A'dam.wrote:Ik had het en het was zo'n fucking chill spul![]()
Van verse, niet gedroogde paddo's, moet je toch echt ongeveer 30 gram nemen voor een mooie trip.wrote: Doe dat, ik heb hier 400 á 500 gram liggen, die vent zei dat ik met 3 á 4 gram moest beginnen de eerste portie, dus jah, ik heb een levensvooraad :')
3 a 4 gram is en mooie portie als jij je paddo's gedroogt hebt ja.
Als jij die 400 a 500 gram droogt, hou je ongeveer 40-50 gram over aangezien er 90% vocht verloren gaat van het totale gewicht.
Haal voor mij ook maar gelijk wat dan haha, ik mis dat spul echtwrote: Ben aan het twijfelen om zondag te halen voor iemand in A'dam.
Ik vond het heel erg fijn spul, superchill gewoonwrote:Ben aan het twijfelen om zondag te halen voor iemand in A'dam.wrote:Ik had het en het was zo'n fucking chill spul![]()
Inderdaadwrote:Haal voor mij ook maar gelijk wat dan haha, ik mis dat spul echt
D
Hardtraxx Veteran
wrote:Ik vond het heel erg fijn spul, superchill gewoonwrote:Ben aan het twijfelen om zondag te halen voor iemand in A'dam.wrote:Ik had het en het was zo'n fucking chill spul![]()
Inderdaadwrote:Haal voor mij ook maar gelijk wat dan haha, ik mis dat spul echt