Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 11:15 

Donateur

Robster schreef:
Wat zijn de plannen voor Hardbass jongens?

Ik zelf wilde dex gaan gebruiken, aangezien ik dan ook erbij kan drinken, maar die vriend van wie ik het krijg kan er niet meer aan komen :( dus zit een beetje in een dilemma.
Snoepen heb ik deze keer geen zin. Maar dat komt denk ik omdat ik op Fusion echt te hard ging af en toe :P

Ga lekker aan de XTC, of aan de speed kan ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

white flashes en wazigheden. Niks ernstigs, komt door slaapgebrek. Een keer weer een goede nachtrust en het is over :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:03 

Hardtraxx Veteran

ik heb wel eens black-outs. heeft verder niks met de snoepjes te maken, maar is wel vergelijkbaar met die witte vlekken voor je ogen. dat je bijvoorbeeld op staat van de bank, ook een tijdje niks meer zit en bijna flauwvalt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:24 

een klasgenoot bied me telkens leeuwtjes en katjes aan (pillen)
alleen ik weet niet op hoeveel die getest zijn en of het wel echt goeie zijn!
iemand uitleg over dat soort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:30 

Donateur

DarkSymphony schreef:

Misschien kan je zelf ff kijken op www.pillreports.com
als daaar misschien resultaten op staan, zit nu op me werk kan ze niet zoeken voor je.
zelf heb ik er nog nooit van gehoord, ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:30 

Donateur

Ik kan er niks over vinden, dus ja. Zelf laten testen, of gewoon niet nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:32 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
white flashes en wazigheden. Niks ernstigs, komt door slaapgebrek. Een keer weer een goede nachtrust en het is over :-)

Die witte flitsen door het hoofd zijn wel zeker ernstig, niets met vermoeidheid te maken en tekenen van schade. Als je vlak na het opstaan even zwart voor de ogen word heeft het natuurlijk weer wel met vermoeidheid enzo te maken. Alleszins niet goed om hier zo licht overheen te gaan...

http://partyflock.nl/topic/1009708:Flit ... ssing.html
Citaat:
Beste vraagsteller

Je code was: steken en flitsen in het hoofd

Beste vraagsteller, Grote kans dat het door de XTC komt. Dat is een veel voorkomende groep klachten bij mensen die te vaak en / of te veel XTC gebruiken. 1 x per twee weken XTC is vaak genoeg om een verstoring van het serotonerge systeem in je hersenen te krijgen. Beschouw dit soort klachten als een alarmsymptoom dat je beter maar serieus kunt nemen. Het zal namelijk allemaal nog veel ernstiger worden als je doorgaat met gebruik. Medische behandeling is wel mogelijk. Huisartsen weten hier echter weinig van. Ze komen het te weinig tegen. Je huisarts kan contact opnemen met de verslavingsarts Roelof de Wit 023-5307400. Roelof de Wit heeft veel ervaring in het succesvol behandelen van dit soort klachten. Als jij niet het risico wilt vergroten op een verergering van je klachten, zet je minstens een jaar een volledige stop op je gebruik van XTC en eventueel amfetamine. Je hersenen moeten tot rust komen en drugsgebruik voorkomt dat proces van genezing. Wij waarschuwen op deze site uitsluitend als het echt nodig is. En nu is dat zo. Continuering van je gebruik van XTC leidt tot een verheviging van je klachten tot een niveau waar het kwellend wordt. Groet, Martin Sijes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:39 

Kevin-Raw schreef:
DarkSymphony schreef:

Misschien kan je zelf ff kijken op http://www.pillreports.com
als daaar misschien resultaten op staan, zit nu op me werk kan ze niet zoeken voor je.

ik hoor het ook voor het eerst en aan de naam te zien lijkt het me echt k*t pillen..
ik heb nog niet vaak XTC gedaan wat zou dan een goeie zijn om te gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:42 

Donateur

DarkSymphony schreef:
Kevin-Raw schreef:
DarkSymphony schreef:

Misschien kan je zelf ff kijken op http://www.pillreports.com

ik hoor het ook voor het eerst en aan de naam te zien lijkt het me echt k*t pillen..
ik heb nog niet vaak XTC gedaan wat zou dan een goeie zijn om te gebruiken?

Maakt niet uit wat, als ze maar zuiver zijn. Al heb je een zware kan je altijd een halve nemen. Zolang ze maar getest zijn :thumbup:
Mooie zuivere tegenwoordig zijn, Groene eekhoorntjes, bruine bomen, rode dollars, rode duifjes, oranje Qtjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:45 

in deventer kan je echt niks krijgen >.<
maar ik neem jullie advies wel aan want ik weet alleen best wel veel van wiet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:47 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Mooie zuivere tegenwoordig zijn, Groene eekhoorntjes, bruine bomen, rode dollars, rode duifjes, oranje Qtjes :thumbup:

Ik zou zelf ook even verder kijken, er zijn namelijk genoeg pillen in omloop die veel meer voorkomen en waarvan ook geen slechte batches zijn. (En je kan overal wel wat krijgen, enkel juiste contacten hebben)

Blauwe bomen, bruine bomen, groene olifanten, groene eekhoorns, oranje Q's, blauwe ah's, groene canadezen, ... (Als je ze niet op pillreports vind zou ik er alleszins voorlopig afblijven tenzij je er eentje naar een testcentrum kunt brengen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:48 

Donateur

DarkSymphony schreef:
maar ik neem jullie advies wel aan want ik weet alleen best wel veel van wiet :P

Jaa ik heb precies dezelfdde problemen hoor in in Delft, veel pillen met McPP te verkrijgen. En dat wil je echt niet hebben, mijn snoepgoed komt ook helemaal uit omg. A'dam :/ Gewoon je connecties beetje vergroten, met mensen op feesten praten heeft mij ook veel geholpen :thumbup: Aardig wat contacten aan overgehouden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:50 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
omg. A'dam

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:50 

Kevin-Raw schreef:
DarkSymphony schreef:

Jaa ik heb precies dezelfdde problemen hoor in in Delft, veel pillen met McPP te verkrijgen. En dat wil je echt niet hebben, mijn snoepgoed komt ook helemaal uit omg. A'dam :/ Gewoon je connecties beetje vergroten, met mensen op feesten praten heeft mij ook veel geholpen :thumbup: Aardig wat contacten aan overgehouden :D

ja ik ga wel kijke in hengelo genoeg mensen daar die goeie pillen hebben :D
+ dat dit weekend weer mooi word want het word Paddo Time :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:51 

Donateur

DarkSymphony schreef:

Beter zoeken, in Deventer is genoeg te vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:56 

roberttt schreef:
DarkSymphony schreef:

ik zoek heel deventer af maar als je niet de goeie mensen kent dan is het een stuk lastiger ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:59 

Donateur

DarkSymphony schreef:
roberttt schreef:
DarkSymphony schreef:

ik zoek heel deventer af maar als je niet de goeie mensen kent dan is het een stuk lastiger ;)

Hmm, ik ken wel wat lui uit Deventer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:07 

kan.. maar daar heb ik niet zoveel aan want ik kan niet zomaar iemand op msn toevoegen en vragen of die pillen voor me heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:17 

Hardtraxx Elite

DarkSymphony schreef:
kan.. maar daar heb ik niet zoveel aan want ik kan niet zomaar iemand op msn toevoegen en vragen of die pillen voor me heeft ;)

Waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
DarkSymphony schreef:

delft, dat is vlakbij. ypenburg hier. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

nog n uurtje half staan ouwehoeren met n goeie bekende van mij,was goed van t padje:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

loco-loco schreef:
gewoon van die citroen dingen toch die dextro die energie dingen?

Ja en zakjes zout krijg je gewoon mee naar binnen :P
Het lukte Inno ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:13 

Hardtraxx Veteran

Mijn snoepgoed komt uit Groningen en omstreken :lol:

Psychedelica zijn hier wel makkelijk te fixen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

:P Ja, maar ik had ze verstopt achter pasjes enzo :lol:

Denk dat ze namelijk wel raar opkijken als er 4 zakjes zout van de McDonalds in iemand's portemonnee zitten. Niet dat de link met xtc er is (meeste gebruikers zouden me zelfs raar aan kijken), maar toch is t lastig uit te leggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

:P Ja, maar ik had ze verstopt achter pasjes enzo :lol:

Denk dat ze namelijk wel raar opkijken als er 4 zakjes zout van de McDonalds in iemand's portemonnee zitten. Niet dat de link met xtc er is (meeste gebruikers zouden me zelfs raar aan kijken), maar toch is t lastig uit te leggen xd

Je kan het ook al voor die tijd naar binnen gooien ofzo....
Maarja, boeiend, denk je dat hun wat boeit als je zakjes zout in je portomonnee hebt...

Zeg je gewoon dat je altijd zout op je eten wilt xd
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen