Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:26 

PNXRMX schreef:
Daveytl schreef:
De beleving van mij is sowieso zeer intens bij een feestje, dus dat zal denk ik geen reden zijn om te gebruiken.
Zal je nog verbaasd door worden hoor. Ik heb bijv. gisteren op Euphoria met een stuk of 5 of 6 biertjes en verder niks ook een behoorlijk intense en geweldige ervaring gehad, maar dat komt lang niet bij wat je met xtc voelt. Het is moeilijk uit te leggen. Je maakt het vast nog wel een keer mee, en dan snap je ineens alles wat er hier gezegd wordt :)

idd, de ervaring is gewoon compleet anders
ik dacht et ook nooit te gebruiken, maar tis gewoon supervet om wel te doen :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:
Daveytl schreef:
De beleving van mij is sowieso zeer intens bij een feestje, dus dat zal denk ik geen reden zijn om te gebruiken.
Zal je nog verbaasd door worden hoor. Ik heb bijv. gisteren op Euphoria met een stuk of 5 of 6 biertjes en verder niks ook een behoorlijk intense en geweldige ervaring gehad, maar dat komt lang niet bij wat je met xtc voelt. Het is moeilijk uit te leggen. Je maakt het vast nog wel een keer mee, en dan snap je ineens alles wat er hier gezegd wordt :)

idd, de ervaring is gewoon compleet anders
ik dacht et ook nooit te gebruiken, maar tis gewoon supervet om wel te doen :P

haha, kasper? kan me herinneren dat je op qlimax zei dat je niet aan die rotzooi deed? of heb ik het dan mis? :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:32 

Bierkoning

Ik was ook nooit van plan om het te doen, maar nu kan ik niet meer zonder eigenlijk :$

edit: oh wacht zo klinkt het wel heel erg :P
ik bedoel: ik doe het nu wel heeeel erg graag op feestjes enz
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:33 

Donateur

Pommer schreef:
Ik was ook nooit van plan om het te doen, maar nu kan ik niet meer zonder eigenlijk :$

Zou ik nu stoppen als ik jou was, of lang pauze houden als je verstandig bent.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:45 

Bierkoning

roberttt schreef:
Pommer schreef:

Zou ik nu stoppen als ik jou was, of lang pauze houden als je verstandig bent.

Kdoe et ook alleen op grote feesten hoor (heel af en toe een xtje met uitgaan maar bijna nooit)
dus 1 x in de anderhalf/twee maanden ofzo
en nooit meer dan 2 (alleen qountdown 3 -.- )
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:55 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
wat is dat 5-htp waar jullie het over hebben? :)

http://en.wikipedia.org/wiki/5-Hydroxytryptophan

Vult je serotonine aan, waardoor je sneller recupereerd na gebruik. (geen dinsdagdip)

Chukkels schreef:
Dan bedoelde ik herbal XTC :P Maar je hebt iig pillen in de shop die veel lichter zijn als XTC, maar die wel een beetje dezelfde werking hebben. Stuk gezonder ook die dingen.

Niet gezonder, en helemaal niet dezelfde werking. Hartkloppingen etc krijg je van die rotzooi, het zijn gewoon caffeine bommen met nog een hoop andere natuurlijke rotzooi erin wat je niks anders doet als oppeppen.

Daveytl schreef:
Nog nooit XTC o.i.d. gehad, en ik weet ook echt niet of ik dat wel wil, als ik hoor dat je je wang kapot gaat bijten ofzo (is dit zo??)

Enkel als je overdreven hoge dosissen neemt normaal, beetje magnesium erbij heb je het al helemaal niet, omdat xtc je kaakspieren opspant gebeurt het bij sommige, maar dit ligt meer aan een te hoge dosis. Zowiezo is de ervaring prachtig, dat kan mn beste vriendinneke na gisteren wel beamen :D
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:06 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Serotonine schreef:
Net die documentaire gekeken. Hele mooie docu :yes: . Er wordt ook niet overdreven gedaan over de nadelen van mdma. Als het dan toch fout is gegaan bij iemand, geven ze ook duidelijk aan wat het was. Krijg al zin in de 29e hierdoor :clap:

hier is ie ook net afgelopen, een mooie nuchtere blik op X in deze docu, vraag me eigenlijk toch wel af hoe je nou et beste dat vocht overschot kan tegengaan...

veel plassen ofc, maar dat hoort niet te kunnen :P [en dat terwijl ik tijdens QD supervaak naar de plee ging xd ]

Daar weet ik wel wat op kerel.

Neem wat zakjes zout of Dextro (die druivensuiker dingen) mee, hierdoor kan je beter plassen.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:34 

Duruz schreef:
haha, kasper? kan me herinneren dat je op qlimax zei dat je niet aan die rotzooi deed? of heb ik het dan mis? :P

wij hebben elkaar op qlimax helemaal niet gesproken :lol:
wilde we toen wel, maar niks van gekomen :P

Olijfboompje schreef:
Neem wat zakjes zout of Dextro (die druivensuiker dingen) mee, hierdoor kan je beter plassen.

zou je zakjes zout naar binnen krijgen? :P
dat zou wel de beste oplossing zijn idd, dextro heb ik nog wel ja, die pak ik altijd voor [en tijdens] fitness, voor wat extra energie ^^
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:47 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Serotonine schreef:
Net die documentaire gekeken. Hele mooie docu :yes: . Er wordt ook niet overdreven gedaan over de nadelen van mdma. Als het dan toch fout is gegaan bij iemand, geven ze ook duidelijk aan wat het was. Krijg al zin in de 29e hierdoor :clap:

hier is ie ook net afgelopen, een mooie nuchtere blik op X in deze docu, vraag me eigenlijk toch wel af hoe je nou et beste dat vocht overschot kan tegengaan...

veel plassen ofc, maar dat hoort niet te kunnen :P [en dat terwijl ik tijdens QD supervaak naar de plee ging xd ]

Daar weet ik wel wat op kerel.

gewoon van die citroen dingen toch die dextro die energie dingen?
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:50 

Bierkoning

ik neem eigenlijk nooit iets extra gezonds ofzo om alle nadelen van xtc te compenseren, is dat heel erg?
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 02:13 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
ik neem eigenlijk nooit iets extra gezonds ofzo om alle nadelen van xtc te compenseren, is dat heel erg?

5-HTP maakt niet uit voor je gezondheid. Dat is alleen maar tegen de dinsdagdip. Volgens mij helpt alleen vitamine C echt tegen schade. Maar als je weinig gebruikt en niet vaak, is er al niks aan de hand.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 08:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nog ff een bump van het filpke. die door al het gespam een pagina of 30 terug te vinden is:

heb net een stuk gekeken, straks effe verder kijken vind het wel interessant
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 09:09 

Donateur

Pommer schreef:

Drink een pak sinaasappelsap leeg, dan ben je al gezond bezig na de tijd :)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 09:37 

Hardtraxx Veteran

Lol, dit weekend niet online geweest. Ik kijk hier en meteen 20 pagina's verder. xd
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:10 

Donateur

Nando schreef:
Lol, dit weekend niet online geweest. Ik kijk hier en meteen 20 pagina's verder. xd

Dat komt door zulke posts :whistle:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:13 

Donateur

roberttt schreef:
Nando schreef:

zoveel drugsgebruikers zijn er gewoon in het weekend :whistle:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:18 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Nando schreef:

zoveel drugsgebruikers zijn er gewoon in het weekend :whistle:

En de grootste was er niet eens :huh:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:30 

Hardtraxxer

Even een vraagje of jullie dit misschien ook soms hebben, na decibel heb ik het namelijk ook een keer gehad en nu vraag ik me toch wel af wat het is..

Afgelopen weekend weer lekker wezen snoepen, maar nu heb ik af en toe dat het in me kop begint te tintelen en dan gaat het voor me ogen helemaal wit spikkelen.. nou zou dat nog wel te doen zijn maar dat trekt door en dan word het gewoon een aantal minuten helemaal wit voor me ogen en zie ik niks meer.... :x

Dus misschien weet iemand wel waar door dit komt want echt prettig is het niet! :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:33 

Donateur

hsrobin schreef:
Even een vraagje of jullie dit misschien ook soms hebben, na decibel heb ik het namelijk ook een keer gehad en nu vraag ik me toch wel af wat het is..

Afgelopen weekend weer lekker wezen snoepen, maar nu heb ik af en toe dat het in me kop begint te tintelen en dan gaat het voor me ogen helemaal wit spikkelen.. nou zou dat nog wel te doen zijn maar dat trekt door en dan word het gewoon een aantal minuten helemaal wit voor me ogen en zie ik niks meer.... :x

Dus misschien weet iemand wel waar door dit komt want echt prettig is het niet! :thumbdown:

Zelf denk ik dat het schade is, en dat je een soort visuele verstoringen krijgt. Door teveel gebruik per keer, dit kan ik niet bevestigen. Maar ik denk dat Darkbeatz hier wel een prachtig antwoord op heeft. :thumbup:

Citaat:
XTC kan bij gevoelige mensen al na 1 of 2 keer, klachten geven van moeheid, depressie, maar meestal zijn er dan ook nog angstklachten en stoornissen van het zien ( sneew, flitsen, niet focussen) bij aanwezig.

Citaat:
XTC kan bij overmatig gebruik leiden tot een forse en zeer schadelijke ontregeling van het serotonerge systeem in de hersenen. Een te grote hoeveelheid XTC kan leiden tot trillen, onscherp zien, lichtflitsen en schokken in het hoofd. Dit is vaak tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. Dan is medische hulp gewenst.

Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:36 

Donateur

Ik heb dat zelf ook wel is, en volgens mij komt dat door slaap gebrek.
Bij mij gaat het altijd weer over als ik goed slaap, en eten neem met veel suikers erin :) dus misschien helpt het ;)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:48 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Door teveel gebruik per keer

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien ik me dit weekend voor mijn doen heel erg heb ingehouden, normaal zit ik ruim boven de 600mg per feest nu zat ik maar rond de 300... wat volgens mij wel een normale hoeveelheid is? :)

roberttt schreef:

Dat zou nog best wel eens kunnen ook, ik kon gister echt voor geen meter in slaap komen.. en lag tot 2 uur wakker ongeveer terwijl de wekker weer om half 6 ging :(, ik ga zo maar eens een paar donuts pakken haha :woot:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:52 

Donateur

hsrobin schreef:
Kevin-Raw schreef:
Door teveel gebruik per keer

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien ik me dit weekend voor mijn doen heel erg heb ingehouden, normaal zit ik ruim boven de 600mg per feest nu zat ik maar rond de 300... wat volgens mij wel een normale hoeveelheid is? :)

roberttt schreef:

Dat zou nog best wel eens kunnen ook, ik kon gister echt voor geen meter in slaap komen.. en lag tot 2 uur wakker ongeveer terwijl de wekker weer om half 6 ging :(, ik ga zo maar eens een paar donuts pakken haha :woot:

Jaa klopt, 300mg is natuurlijk niet heel weinig maar ook zeker niet te veeel. Ik heb ff het internet door gespeurd, over die klachten en dan krijg je dingen zoals dit te zien.

Citaat:
XTC kan bij gevoelige mensen al na 1 of 2 keer, klachten geven van moeheid, depressie, maar meestal zijn er dan ook nog angstklachten en stoornissen van het zien ( sneew, flitsen, niet focussen) bij aanwezig.

Citaat:
XTC kan bij overmatig gebruik leiden tot een forse en zeer schadelijke ontregeling van het serotonerge systeem in de hersenen. Een te grote hoeveelheid XTC kan leiden tot trillen, onscherp zien, lichtflitsen en schokken in het hoofd. Dit is vaak tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. Dan is medische hulp gewenst.

Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:57 

Hardtraxx Elite

Citaat:

Dit dus, komt wel degelijk door overmatig gebruik en niet door gewoon een te hoge dosis op een avond, kameraad heeft er ook eens last van gehad, duurt ook best lang eer het wegtrok (tot verschillende weken aan toe). Sindsdien is hij wel wat verstandiger geworden en respecteert hij gewoon dat hij niet vaker als 1x per maand moet gebruiken. Word trouwens alleen maar erger als je blijft te vaak gebruiken en die schokken in het hoofd zijn erg pijnlijk heb ik mij laten vertellen.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 11:12 

Hardtraxx Veteran

Wat zijn de plannen voor Hardbass jongens?

Ik zelf wilde dex gaan gebruiken, aangezien ik dan ook erbij kan drinken, maar die vriend van wie ik het krijg kan er niet meer aan komen :( dus zit een beetje in een dilemma.
Snoepen heb ik deze keer geen zin. Maar dat komt denk ik omdat ik op Fusion echt te hard ging af en toe :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2011 11:13 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Citaat:

Dit dus, komt wel degelijk door overmatig gebruik en niet door gewoon een te hoge dosis op een avond, kameraad heeft er ook eens last van gehad, duurt ook best lang eer het wegtrok (tot verschillende weken aan toe). Sindsdien is hij wel wat verstandiger geworden en respecteert hij gewoon dat hij niet vaker als 1x per maand moet gebruiken. Word trouwens alleen maar erger als je blijft te vaak gebruiken en die schokken in het hoofd zijn erg pijnlijk heb ik mij laten vertellen.

Dat tintelen heb ik toen ook gehad, maar gelukkig kon ik nog wel vrij duidelijk zien
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen