hsrobin schreef:
Kevin-Raw schreef:
Door teveel gebruik per keer
Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien ik me dit weekend voor mijn doen heel erg heb ingehouden, normaal zit ik ruim boven de 600mg per feest nu zat ik maar rond de 300... wat volgens mij wel een normale hoeveelheid is?
roberttt schreef:
Ik heb dat zelf ook wel is, en volgens mij komt dat door slaap gebrek.
Dat zou nog best wel eens kunnen ook, ik kon gister echt voor geen meter in slaap komen.. en lag tot 2 uur wakker ongeveer terwijl de wekker weer om half 6 ging

, ik ga zo maar eens een paar donuts pakken haha

Jaa klopt, 300mg is natuurlijk niet heel weinig maar ook zeker niet te veeel. Ik heb ff het internet door gespeurd, over die klachten en dan krijg je dingen zoals dit te zien.
Citaat:
XTC kan bij gevoelige mensen al na 1 of 2 keer, klachten geven van moeheid, depressie, maar meestal zijn er dan ook nog angstklachten en stoornissen van het zien ( sneew, flitsen, niet focussen) bij aanwezig.
Citaat:
XTC kan bij overmatig gebruik leiden tot een forse en zeer schadelijke ontregeling van het serotonerge systeem in de hersenen. Een te grote hoeveelheid XTC kan leiden tot trillen, onscherp zien, lichtflitsen en schokken in het hoofd. Dit is vaak tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn. Dan is medische hulp gewenst.