Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Gewoon zeggen dat je overmatig veel zweet en je zout moet aanvullen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Olijfboompje wrote: Je kan het ook al voor die tijd naar binnen gooien ofzo....
Maarja, boeiend, denk je dat hun wat boeit als je zakjes zout in je portomonnee hebt...

Zeg je gewoon dat je altijd zout op je eten wilt xd
:lol:

Voor de tijd heeft t niet heel veel zin, dan eet ik gewoon nog :) Het is vooral om vocht vast te houden tegen t einde aan en voor de terugreis :P

Idd, gewoon zeggen dat ik op zout-dieet ben :lol:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Markos wrote:Gewoon zeggen dat je overmatig veel zweet en je zout moet aanvullen :thumbup:
Haha, ja, dat is ook een hele mooie optie :P
Inno wrote:
Olijfboompje wrote: Je kan het ook al voor die tijd naar binnen gooien ofzo....
Maarja, boeiend, denk je dat hun wat boeit als je zakjes zout in je portomonnee hebt...

Zeg je gewoon dat je altijd zout op je eten wilt xd
:lol:

Voor de tijd heeft t niet heel veel zin, dan eet ik gewoon nog :) Het is vooral om vocht vast te houden tegen t einde aan en voor de terugreis :P

Idd, gewoon zeggen dat ik op zout-dieet ben :lol:
Haha, ja fucking heldig :P

Als ze er tegenin gaan zeggen;

''Wil je mij dan op de EHBO terugzien vanavond met een of ander dodelijke aanval van zout tekort?''':P
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Worden er wel eens mensen bij het fouilleren er tussenuit gepakt vanwege een 'link' die er wordt gelegd?
Als je bijvoorbeeld dextro-energy bij je hebt of lolly's ^^ , of iets anders wat men op gedachten van XTC kan brengen..
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
ik had naar Fusion of dance gewoon dextro in me broekzakken, omdat ik evt aan de X ging.
Maar kon zo doorlopen. daar werd sowizo slecht gefoullieerd
G
ja als je dextro bij hebt, moet dat dan persee een dicht pakje zijn? ik kan me voorstellen dat ze een geopend pakje mss willen doorzoekn?
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Mojo wrote:Worden er wel eens mensen bij het fouilleren er tussenuit gepakt vanwege een 'link' die er wordt gelegd?
Als je bijvoorbeeld dextro-energy bij je hebt of lolly's ^^ , of iets anders wat men op gedachten van XTC kan brengen..
denk het niet.. dextro kan toch ook gewoon voor de energie zijn of voor mensen met suikerziekte/diabetes.
Ik heb ook altijd dextro bij me en daar kijken ze nooit extra naar.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Mojo wrote:Worden er wel eens mensen bij het fouilleren er tussenuit gepakt vanwege een 'link' die er wordt gelegd?
Niet dat ik weet.
Lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk, je kan bovendien gewoon een ziekte hebben waarvoor je zoiets gebruikt.
jeone wrote:ik had naar Fusion of dance gewoon dextro in me broekzakken, omdat ik evt aan de X ging.
Maar kon zo doorlopen. daar werd sowizo slecht gefoullieerd
Er wordt wel vaker slecht gefouilleerd.
Een keer werd ik echt streng gefouilleerd, toen werd zelfs mijn haar doorzocht. :lol:
KSwoosh wrote:ja als je dextro bij hebt, moet dat dan persee een dicht pakje zijn? ik kan me voorstellen dat ze een geopend pakje mss willen doorzoekn?
Bij mij kauwgom doosjes laat ik ze altijd gewoon kijken.
Ik heb zeg maar van die potjes.
Geopende waren mogen mee naar binnen, maar ze checken ze inderdaad wel.
Hardtraxxer
89 posts member since 2010
last seen Jun 2012
Djenz wrote:
denk het niet.. dextro kan toch ook gewoon voor de energie zijn of voor mensen met suikerziekte/diabetes.
Dan kunnen ze toch evengoed nog er tussenuit worden gepakt? niet dat je het in moet leveren ofzo, maar denk wel dat de kans groter is dat ze je ff inspecteren dan als je niks mee hebt.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Bertus wrote:
Djenz wrote:
Dan kunnen ze toch evengoed nog er tussenuit worden gepakt? niet dat je het in moet leveren ofzo, maar denk wel dat de kans groter is dat ze je ff inspecteren dan als je niks mee hebt.
Nou, omdat ik kauwgom mee heb inspecteren ze mij echt niet extra hoor :P
Zelfde principe..
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Kauwgom is ook wat algemener dan lolly's enzo :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
PNXRMX wrote:Kauwgom is ook wat algemener dan lolly's enzo :P
Nouja, vind je? :P
Dextro is gewoon lekker, zo heb ik wel eens gewoon mentos mee, maarja, he dat ben ik :P
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Olijfboompje wrote:Ik heb ook altijd dextro bij me en daar kijken ze nooit extra naar.
Ik geloof niet dat die gasten die fouilleren net zo vaak denken van "Hij is wel een type voor drugs"
Als dat je niks bij je hebt of als je bijv dextro lollies en noem die hele scala maar op die ze erbij gebruiken.
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Ik had op Loudness een paar mandarijnen mee omdat dat zo lekker is tijdens het spacen :D Maar die gozer boeide het zelfs niet al legde ik er zo een paar pillen neer volgens mij.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Bertus wrote:
Olijfboompje wrote:Ik heb ook altijd dextro bij me en daar kijken ze nooit extra naar.
Ik geloof niet dat die gasten die fouilleren net zo vaak denken van "Hij is wel een type voor drugs"
Als dat je niks bij je hebt of als je bijv dextro lollies en noem die hele scala maar op die ze erbij gebruiken.
Niet veel mensen weten dat Dextro, Lollies of iets dergelijks handig zijn wanneer je drugs gebruikt.
Zo bekend is dat allemaal niet.

Nee, ik geloof er echt niet in dat ze je daarop extra zouden controleren.
Ze controlen pas extra wanneer ze aanleiding hebben, bijvoorbeeld wanneer ze een flinke bobbel ergens voelen en dan doel ik niet op een stijve leuter wanneer je gefouilleerd wordt door een vrouw.
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Olijfboompje wrote:
Bertus wrote:
Niet veel mensen weten dat Dextro, Lollies of iets dergelijks handig zijn wanneer je drugs gebruikt.
Zo bekend is dat allemaal niet.

Nee, ik geloof er echt niet in dat ze je daarop extra zouden controleren.
Ze controlen pas extra wanneer ze aanleiding hebben, bijvoorbeeld wanneer ze een flinke bobbel ergens voelen en dan doel ik niet op een stijve leuter wanneer je gefouilleerd wordt door een vrouw.
Een persoon die ervoor opgeleid is om te fouilleren mag hoop ik wel wat achtergrond weten.

Maar ik denk dat we het maar eens moeten zijn dat we het met elkaar oneens zijn ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Bertus wrote: Een persoon die ervoor opgeleid is om te fouilleren mag hoop ik wel wat achtergrond weten.

Maar ik denk dat we het maar eens moeten zijn dat we het met elkaar oneens zijn ;)
Haha, oke, dat vind ik prima :P

Maar je houdt niet in de gaten dat de fouillering niet bedoeld is om drugs te vinden :)
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Olijfboompje wrote:
Bertus wrote: Een persoon die ervoor opgeleid is om te fouilleren mag hoop ik wel wat achtergrond weten.

Maar je houdt niet in de gaten dat de fouillering niet bedoeld is om drugs te vinden :)
Waarvoor dan :P? Gewoon om verboden middelen te vinden toch, o.a. drugs lijkt mij.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Bertus wrote:
Olijfboompje wrote:

Waarvoor dan :P? Gewoon om verboden middelen te vinden toch, o.a. drugs lijkt mij.
Eerder voor wapenbezit...dat zou veel grotere problemen veroorzaken dan wat drugs :P
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Wat een discussie :o
iig, het ging hier over drugs

Ik weet je niet te overtuigen, jij mij ook niet ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Bertus wrote:
Wat een discussie :o
iig, het ging hier over drugs

Ik weet je niet te overtuigen, jij mij ook niet ;)
Haha, jammer, proberen mag altijd :thumbsup:

Was iig weer wat ander gespreksvoer dan hersenloos praten over hoe geweldig ik ketamine vind :P :love:
M
Hardtraxxer
176 posts member since 2010
last seen May 2018
Had niet gedacht dat er al zoveel los zou komen uit die zinnetjes van mij ;).
Verschillende antwoorden, maar goed, mochten ze er moeilijk over doen dan zijn er dus iig 'smoezen' voor te verzinnen.
Punt is echter dat je op dat moment er misschien al tussenuit gepakt bent :P.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Mojo wrote:Had niet gedacht dat er al zoveel los zou komen uit die zinnetjes van mij ;).
Verschillende antwoorden, maar goed, mochten ze er moeilijk over doen dan zijn er dus iig 'smoezen' voor te verzinnen.
Punt is echter dat je op dat moment er misschien al tussenuit gepakt bent :P.
Je wordt er nooit zomaar tussen uit gepakt, geloof me.
Ik ben nu al genoeg feesten afgeweest dat je daarop kan vertrouwen.

Ik heb nog nooit iemand er gewoon tussenuit gepikt zien worden, er was altijd aanleiding voor.
Zoals pillen in de broekzak stoppen of iets dergelijks.
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Olijfboompje wrote:Zoals pillen in de broekzak stoppen of iets dergelijks.
Zonde .. -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Klos wrote:
Olijfboompje wrote:Zoals pillen in de broekzak stoppen of iets dergelijks.
Zonde .. -.-
Tja, ze horen ook ergens anders :love:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators