Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:19 

Hardtraxx Elite

Gewoon zeggen dat je overmatig veel zweet en je zout moet aanvullen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Je kan het ook al voor die tijd naar binnen gooien ofzo....
Maarja, boeiend, denk je dat hun wat boeit als je zakjes zout in je portomonnee hebt...

Zeg je gewoon dat je altijd zout op je eten wilt xd

:lol:

Voor de tijd heeft t niet heel veel zin, dan eet ik gewoon nog :) Het is vooral om vocht vast te houden tegen t einde aan en voor de terugreis :P

Idd, gewoon zeggen dat ik op zout-dieet ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Gewoon zeggen dat je overmatig veel zweet en je zout moet aanvullen :thumbup:

Haha, ja, dat is ook een hele mooie optie :P
Inno schreef:
Olijfboompje schreef:
Je kan het ook al voor die tijd naar binnen gooien ofzo....
Maarja, boeiend, denk je dat hun wat boeit als je zakjes zout in je portomonnee hebt...

Zeg je gewoon dat je altijd zout op je eten wilt xd

:lol:

Voor de tijd heeft t niet heel veel zin, dan eet ik gewoon nog :) Het is vooral om vocht vast te houden tegen t einde aan en voor de terugreis :P

Idd, gewoon zeggen dat ik op zout-dieet ben :lol:

Haha, ja fucking heldig :P

Als ze er tegenin gaan zeggen;

''Wil je mij dan op de EHBO terugzien vanavond met een of ander dodelijke aanval van zout tekort?''':P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:31 

Hardtraxxer

Worden er wel eens mensen bij het fouilleren er tussenuit gepakt vanwege een 'link' die er wordt gelegd?
Als je bijvoorbeeld dextro-energy bij je hebt of lolly's ^^ , of iets anders wat men op gedachten van XTC kan brengen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:34 

Hardtraxx Addict

ik had naar Fusion of dance gewoon dextro in me broekzakken, omdat ik evt aan de X ging.
Maar kon zo doorlopen. daar werd sowizo slecht gefoullieerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:36 

ja als je dextro bij hebt, moet dat dan persee een dicht pakje zijn? ik kan me voorstellen dat ze een geopend pakje mss willen doorzoekn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:39 

Hardtraxxer

Mojo schreef:
Worden er wel eens mensen bij het fouilleren er tussenuit gepakt vanwege een 'link' die er wordt gelegd?
Als je bijvoorbeeld dextro-energy bij je hebt of lolly's ^^ , of iets anders wat men op gedachten van XTC kan brengen..

denk het niet.. dextro kan toch ook gewoon voor de energie zijn of voor mensen met suikerziekte/diabetes.
Ik heb ook altijd dextro bij me en daar kijken ze nooit extra naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Mojo schreef:

Niet dat ik weet.
Lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk, je kan bovendien gewoon een ziekte hebben waarvoor je zoiets gebruikt.
jeone schreef:
ik had naar Fusion of dance gewoon dextro in me broekzakken, omdat ik evt aan de X ging.
Maar kon zo doorlopen. daar werd sowizo slecht gefoullieerd

Er wordt wel vaker slecht gefouilleerd.
Een keer werd ik echt streng gefouilleerd, toen werd zelfs mijn haar doorzocht. :lol:
KSwoosh schreef:
ja als je dextro bij hebt, moet dat dan persee een dicht pakje zijn? ik kan me voorstellen dat ze een geopend pakje mss willen doorzoekn?

Bij mij kauwgom doosjes laat ik ze altijd gewoon kijken.
Ik heb zeg maar van die potjes.
Geopende waren mogen mee naar binnen, maar ze checken ze inderdaad wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:42 

Hardtraxxer

Djenz schreef:
Mojo schreef:

denk het niet.. dextro kan toch ook gewoon voor de energie zijn of voor mensen met suikerziekte/diabetes.

Dan kunnen ze toch evengoed nog er tussenuit worden gepakt? niet dat je het in moet leveren ofzo, maar denk wel dat de kans groter is dat ze je ff inspecteren dan als je niks mee hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Bertus schreef:
Djenz schreef:
Mojo schreef:

Dan kunnen ze toch evengoed nog er tussenuit worden gepakt? niet dat je het in moet leveren ofzo, maar denk wel dat de kans groter is dat ze je ff inspecteren dan als je niks mee hebt.

Nou, omdat ik kauwgom mee heb inspecteren ze mij echt niet extra hoor :P
Zelfde principe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:51 

Hardtraxx Veteran

Kauwgom is ook wat algemener dan lolly's enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Kauwgom is ook wat algemener dan lolly's enzo :P

Nouja, vind je? :P
Dextro is gewoon lekker, zo heb ik wel eens gewoon mentos mee, maarja, he dat ben ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:57 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

Ik geloof niet dat die gasten die fouilleren net zo vaak denken van "Hij is wel een type voor drugs"
Als dat je niks bij je hebt of als je bijv dextro lollies en noem die hele scala maar op die ze erbij gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:57 

Hardtraxxer

Ik had op Loudness een paar mandarijnen mee omdat dat zo lekker is tijdens het spacen :D Maar die gozer boeide het zelfs niet al legde ik er zo een paar pillen neer volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Bertus schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik geloof niet dat die gasten die fouilleren net zo vaak denken van "Hij is wel een type voor drugs"
Als dat je niks bij je hebt of als je bijv dextro lollies en noem die hele scala maar op die ze erbij gebruiken.

Niet veel mensen weten dat Dextro, Lollies of iets dergelijks handig zijn wanneer je drugs gebruikt.
Zo bekend is dat allemaal niet.

Nee, ik geloof er echt niet in dat ze je daarop extra zouden controleren.
Ze controlen pas extra wanneer ze aanleiding hebben, bijvoorbeeld wanneer ze een flinke bobbel ergens voelen en dan doel ik niet op een stijve leuter wanneer je gefouilleerd wordt door een vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:01 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Bertus schreef:
Olijfboompje schreef:

Niet veel mensen weten dat Dextro, Lollies of iets dergelijks handig zijn wanneer je drugs gebruikt.
Zo bekend is dat allemaal niet.

Nee, ik geloof er echt niet in dat ze je daarop extra zouden controleren.
Ze controlen pas extra wanneer ze aanleiding hebben, bijvoorbeeld wanneer ze een flinke bobbel ergens voelen en dan doel ik niet op een stijve leuter wanneer je gefouilleerd wordt door een vrouw.

Een persoon die ervoor opgeleid is om te fouilleren mag hoop ik wel wat achtergrond weten.

Maar ik denk dat we het maar eens moeten zijn dat we het met elkaar oneens zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

Bertus schreef:
Een persoon die ervoor opgeleid is om te fouilleren mag hoop ik wel wat achtergrond weten.

Maar ik denk dat we het maar eens moeten zijn dat we het met elkaar oneens zijn ;)

Haha, oke, dat vind ik prima :P

Maar je houdt niet in de gaten dat de fouillering niet bedoeld is om drugs te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:05 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Bertus schreef:

Maar je houdt niet in de gaten dat de fouillering niet bedoeld is om drugs te vinden :)

Waarvoor dan :P? Gewoon om verboden middelen te vinden toch, o.a. drugs lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

Bertus schreef:
Olijfboompje schreef:
Bertus schreef:

Waarvoor dan :P? Gewoon om verboden middelen te vinden toch, o.a. drugs lijkt mij.

Eerder voor wapenbezit...dat zou veel grotere problemen veroorzaken dan wat drugs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:11 

Hardtraxxer

Mojo schreef:

Wat een discussie :o
iig, het ging hier over drugs

Ik weet je niet te overtuigen, jij mij ook niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

Bertus schreef:
Mojo schreef:

Wat een discussie :o
iig, het ging hier over drugs

Ik weet je niet te overtuigen, jij mij ook niet ;)

Haha, jammer, proberen mag altijd :thumbsup:

Was iig weer wat ander gespreksvoer dan hersenloos praten over hoe geweldig ik ketamine vind :P :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:30 

Hardtraxxer

Had niet gedacht dat er al zoveel los zou komen uit die zinnetjes van mij ;).
Verschillende antwoorden, maar goed, mochten ze er moeilijk over doen dan zijn er dus iig 'smoezen' voor te verzinnen.
Punt is echter dat je op dat moment er misschien al tussenuit gepakt bent :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

Mojo schreef:
Had niet gedacht dat er al zoveel los zou komen uit die zinnetjes van mij ;).
Verschillende antwoorden, maar goed, mochten ze er moeilijk over doen dan zijn er dus iig 'smoezen' voor te verzinnen.
Punt is echter dat je op dat moment er misschien al tussenuit gepakt bent :P.

Je wordt er nooit zomaar tussen uit gepakt, geloof me.
Ik ben nu al genoeg feesten afgeweest dat je daarop kan vertrouwen.

Ik heb nog nooit iemand er gewoon tussenuit gepikt zien worden, er was altijd aanleiding voor.
Zoals pillen in de broekzak stoppen of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:39 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Zonde .. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Olijfboompje schreef:

Zonde .. -.-

Tja, ze horen ook ergens anders :love:
Vorige  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen