Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
Shotjes van een joint :thumbsup:
Kreeg er een keer 3 achter elkaar, en daarna nog andere shotjes gehad.
DAMNNNNN ^^
Nog nooit XTC o.i.d. gehad, en ik weet ook echt niet of ik dat wel wil, als ik hoor dat je je wang kapot gaat bijten ofzo (is dit zo??)

Nee, dat valt reuze mee. Vooral als beginnende gebruiker zul je niet zo snel je wang kapot bijten, dat is pas een optie bij hogere hoeveelheden MDMA. Verder kun je altijd schade beperken door kauwgom te kauwen en van tevoren 1000-1200mg Magnesium te slikken.

Maar ik zie al dat je twijfelt, terwijl je eerder nog zei dat je het niet nodig had. Dat is al een vooruitgang ^^

Dat je je dat nog kunt herinneren :thumbsup: Magnesium slikken? En zo'n grote hoeveelheid? Wat houdt dat in?
Als ik ga gebruiken, wil ik wel dat mijn neef er bij is, die heeft ook veel ervaring, en bij hem voel ik me denk ik wel veilig. Maar dat wordt alsnog defqon/decibel/qbase.
Ben beetje bang om te gebruiken, om de controle te verliezen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Yoeloe schreef:
Maatje van me vroeg vorige week of ik mee ging truffelen.
Toch maar niet gedaan. leek me niet verstandig.
Iemand ervaring met truffels hier ?

jonge, je bent 14... dan moet je nog met lego spelen, en niet aan de truffels gaan of andere trip drugs

Qua drugsadviezen ben ik het niet vaak met Robert eens, maar hier slaat hij de spijker op z'n kop.

In jouw geval: Blijf eerst maar Pokémon spelen en over 2 á 3 jaar moet je pas naar harddrugs willen omkijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:28 

Hardtraxx Addict

met xtc de controle verliezen is een hele kleine kans, mits je gewoon normaal gebruikt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
Shotjes van een joint :thumbsup:
Kreeg er een keer 3 achter elkaar, en daarna nog andere shotjes gehad.
DAMNNNNN ^^
Nog nooit XTC o.i.d. gehad, en ik weet ook echt niet of ik dat wel wil, als ik hoor dat je je wang kapot gaat bijten ofzo (is dit zo??)

Nee, dat valt reuze mee. Vooral als beginnende gebruiker zul je niet zo snel je wang kapot bijten, dat is pas een optie bij hogere hoeveelheden MDMA. Verder kun je altijd schade beperken door kauwgom te kauwen en van tevoren 1000-1200mg Magnesium te slikken.

Maar ik zie al dat je twijfelt, terwijl je eerder nog zei dat je het niet nodig had. Dat is al een vooruitgang ^^

Dat je je dat nog kunt herinneren :thumbsup: Magnesium slikken? En zo'n grote hoeveelheid? Wat houdt dat in?
Als ik ga gebruiken, wil ik wel dat mijn neef er bij is, die heeft ook veel ervaring, en bij hem voel ik me denk ik wel veilig. Maar dat wordt alsnog defqon/decibel/qbase.
Ben beetje bang om te gebruiken, om de controle te verliezen :$

Controle verlies je niet zo snel, zeker niet na een kleine hoeveelheid, welke je moet nemen de eerste keer. Spanning is er altijd, maar bang zijn voor deze tamelijk onschuldige drug bij geringe hoeveelheden, hoeft absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

Als je 1 halfje doet vind ik half 4 of 4 nog iets te laat eig. 3 uur zou ik doen, en dan een halfje van een pil van 160mg ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:30 

Donateur

Ik ben nog nooit de controle verloren, heb wel is gehad dat ik niet meer wist hoe ik moest lopen. Dat was wel knap lullig.

Op thrillogy was dat, sta je in de eet hal. iedereen kijkt je aan, weet je niet meer hoe je moet lopen :lol: tot dat iemand mij hielp, door middel van tegen me te praten, en toen ging het weer :lol: stond er wel 10 min stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:33 

Donateur

De controle verlies je toch wel. XTC is een drug waaraan je je helemaal moet overgeven en je laat gaan aan alles wat het je te bieden heeft. 'T is niet zo dat je lichamelijk de controle kwijtraakt in de zin dat je heel erg raar gaat doen, maar je gaat je sowieso anders gedragen dan anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:34 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
De controle verlies je toch wel. XTC is een drug waaraan je je helemaal moet overgeven en je laat gaan aan alles wat het je te bieden heeft. 'T is niet zo dat je lichamelijk de controle kwijtraakt in de zin dat je heel erg raar gaat doen, maar je gaat je sowieso anders gedragen dan anders.

dat vind ik niet echt de controle verliezen, je interpeteert dingen gewoon anders/intensiever
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:35 

Hardtraxx Veteran

Als je zoveel goede verhalen hoort word je toch wel nieuwsgierig hoe het zal zijn, terwijl ik toen ik hier net kwam kijken altijd heb gedacht: Pillen? Nooit! Weet trouwens ook niet of ik het ooit wel zal gebruiken hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:35 

Donateur

Ja dat is waar, ik vindt het altijd zo grappig. Dan denk je dat je dood normaal doet, maar het is gewoon het tegenover gestelde. hoe normaler je wilt doen, hoe gekker het wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

De beleving van mij is sowieso zeer intens bij een feestje, dus dat zal denk ik geen reden zijn om te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:46 

Donateur

NaarDeQlote schreef:
dat vind ik niet echt de controle verliezen, je interpeteert dingen gewoon anders/intensiever

Maar door die interpretatie ga je zelf gewoon anders doen. Je kan gewoon niet meer normaal doen omdat je zo overweldigd wordt door alle gevoelens dat je van voor niet weet wat je van achter moet doen van gekkigheid. Dansen, praten, roken, drinken, knuffelen in de hoogste versnelling en in de vetste belevingswaarde. Je hebt wel redelijk zicht op de realiteit maar door je perceptie ga je dingen heel anders benaderen en aanpakken. Dat vind ik wel de controle over jezelf verliezen.

Als ik XTC heb gebruikt, spring ik altijd in m'n 2e ik. Omdat ik dan best verschil van degene die ik echt ben, ook op feestjes. De beleving is veel intenser maar eigenlijk ook zo nep dat ik soms een beetje spijt heb dat ik dingen niet "in het echt" kon meemaken. Reden voor mij om er voorlopig mee te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
De beleving van mij is sowieso zeer intens bij een feestje, dus dat zal denk ik geen reden zijn om te gebruiken.

Zal je nog verbaasd door worden hoor. Ik heb bijv. gisteren op Euphoria met een stuk of 5 of 6 biertjes en verder niks ook een behoorlijk intense en geweldige ervaring gehad, maar dat komt lang niet bij wat je met xtc voelt. Het is moeilijk uit te leggen. Je maakt het vast nog wel een keer mee, en dan snap je ineens alles wat er hier gezegd wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Daveytl schreef:

Zal je nog verbaasd door worden hoor. Ik heb bijv. gisteren op Euphoria met een stuk of 5 of 6 biertjes en verder niks ook een behoorlijk intense en geweldige ervaring gehad, maar dat komt lang niet bij wat je met xtc voelt. Het is moeilijk uit te leggen. Je maakt het vast nog wel een keer mee, en dan snap je ineens alles wat er hier gezegd wordt :)

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Nog ff een bump van het filpke. die door al het gespam een pagina of 30 terug te vinden is:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nog ff een bump van het filpke. die door al het gespam een pagina of 30 terug te vinden is:

Ik weiger te kijken naar films over drugs!
Drugs is slecht voor je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

In geen film, is een comedie... Ow wacht, ik bedoel een documentaire :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:44 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Drugs is slecht voor je!

zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Drugs is slecht voor je!

zijn

Jij neemt er zelfs meerdere tegelijk!
Jongeman, denk eens na!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:41 

Donateur

De tering, 2 uurtjes niet op dit topic en gelijk 10 pagina's verder, is het de nationale spam dag vandaag? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:42 

Chukkels schreef:

@27:00 -> weten we ook gelijk waarom zoveel water drinken dus gevaarlijk kan zijn :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:45 

Hardtraxxer

Net die documentaire gekeken. Hele mooie docu :yes: . Er wordt ook niet overdreven gedaan over de nadelen van mdma. Als het dan toch fout is gegaan bij iemand, geven ze ook duidelijk aan wat het was. Krijg al zin in de 29e hierdoor :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:45 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
De tering, 2 uurtjes niet op dit topic en gelijk 10 pagina's verder, is het de nationale spam dag vandaag? :x

Sorry :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:21 

Serotonine schreef:
Net die documentaire gekeken. Hele mooie docu :yes: . Er wordt ook niet overdreven gedaan over de nadelen van mdma. Als het dan toch fout is gegaan bij iemand, geven ze ook duidelijk aan wat het was. Krijg al zin in de 29e hierdoor :clap:

hier is ie ook net afgelopen, een mooie nuchtere blik op X in deze docu, vraag me eigenlijk toch wel af hoe je nou et beste dat vocht overschot kan tegengaan...

veel plassen ofc, maar dat hoort niet te kunnen :P [en dat terwijl ik tijdens QD supervaak naar de plee ging xd ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ik heb bijv. gisteren op Euphoria met een stuk of 5 of 6 biertjes en verder niks ook een behoorlijk intense en geweldige ervaring gehad, maar dat komt lang niet bij wat je met xtc voelt. Het is moeilijk uit te leggen. Je maakt het vast nog wel een keer mee, en dan snap je ineens alles wat er hier gezegd wordt :)

+1

alleen het lezen van dit topic is al vermakelijk.
Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen