@ Chuk
Als ik strax 16 ben kom ik wel naar meeting met ons pap
Als ik strax 16 ben kom ik wel naar meeting met ons pap
haha nee dat nog net niet denk ikwrote:zoon en vader samen spacen :')
Nee.wrote:maar yoeloe, heb jij al drugs gehad?
wrote:Nee.wrote:maar yoeloe, heb jij al drugs gehad?
Ja ooit moest ik persee van me broer xtje blowen. Dat is ook het enige
Ik heb m'n broertje ook een keer laten blowen, vorig jaar op Liberator. Tja, ik weet toch dat hij het ooit gaat doen, kan ik er natuurlijk beter bij zijn, zodat ik hem alles kan uitleggenwrote:Nee.wrote:maar yoeloe, heb jij al drugs gehad?
Ja, hij dus ook je moet dit doen en dat doen. daarna was ik goed ziek.wrote:Ik heb m'n broertje ook een keer laten blowen, vorig jaar op Liberator. Tja, ik weet toch dat hij het ooit gaat doen, kan ik er natuurlijk beter bij zijn, zodat ik hem alles kan uitleggenwrote:Nee.wrote:maar yoeloe, heb jij al drugs gehad?
Nu geef je je gebruik weer op het feest waar je het minst nam?wrote:ik had op decibel
om 12 uur 1 gehad
om 3 uur 1 gehad
om 6 uur halve
om 8 uur 1
en dat was hetIets teveel van het goede
de Heldwrote:Nee.wrote:maar yoeloe, heb jij al drugs gehad?
ik bijt altijd me hele bek kapot. echt dat is net oorlogs gebied na een feestwrote:Shotjes van een joint![]()
Kreeg er een keer 3 achter elkaar, en daarna nog andere shotjes gehad.
DAMNNNNN![]()
Nog nooit XTC o.i.d. gehad, en ik weet ook echt niet of ik dat wel wil, als ik hoor dat je je wang kapot gaat bijten ofzo (is dit zo??)
Neewrote:
Nu geef je je gebruik weer op het feest waar je het minst nam?
Nee, dat valt reuze mee. Vooral als beginnende gebruiker zul je niet zo snel je wang kapot bijten, dat is pas een optie bij hogere hoeveelheden MDMA. Verder kun je altijd schade beperken door kauwgom te kauwen en van tevoren 1000-1200mg Magnesium te slikken.wrote:Shotjes van een joint![]()
Kreeg er een keer 3 achter elkaar, en daarna nog andere shotjes gehad.
DAMNNNNN![]()
Nog nooit XTC o.i.d. gehad, en ik weet ook echt niet of ik dat wel wil, als ik hoor dat je je wang kapot gaat bijten ofzo (is dit zo??)
Ik wel... de hoeveelheden die jij altijd neemt, in combinatie met een flinke dosis pep.wrote:Bij mijn eerste keer Xtc lag me bek ook open, dat heb ik altijd.
weet niet hoe dat komt
haha dat denk ik ook, want als je dat hebt. Is het eigenlijks een teken dat je te veel hebt gehadwrote:Ik wel... de hoeveelheden die jij altijd neemt, in combinatie met een flinke dosis pep.wrote:Bij mijn eerste keer Xtc lag me bek ook open, dat heb ik altijd.
weet niet hoe dat komt
droog...wrote:Ik wel... de hoeveelheden die jij altijd neemt, in combinatie met een flinke dosis pep.wrote:Bij mijn eerste keer Xtc lag me bek ook open, dat heb ik altijd.
weet niet hoe dat komt
jonge, je bent 14... dan moet je nog met lego spelen, en niet aan de truffels gaan of andere trip drugswrote:Maatje van me vroeg vorige week of ik mee ging truffelen.
Toch maar niet gedaan. leek me niet verstandig.
Iemand ervaring met truffels hier ?
Dat duswrote:jonge, je bent 14... dan moet je nog met lego spelen, en niet aan de truffels gaan of andere trip drugswrote:Maatje van me vroeg vorige week of ik mee ging truffelen.
wrote:jonge, je bent 14... dan moet je nog met lego spelen, en niet aan de truffels gaan of andere trip drugswrote:Maatje van me vroeg vorige week of ik mee ging truffelen.