Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:
Yoeloe wrote: Haha mijn broer had tegen mijn pa gezegd dat ie gewoon in de shop had gekocht ?
haha oke, ik haal altijd mijn pillen bij de aldi, liggen meestal in het vak naast de chocolade koekjes :drool:
Ik haal ze altijd bij de Albert Heijn, meestal eigen huismerk en vaak in de bonus. Ze liggen tussen de Smarties en de M&M's.

Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen
A
Giel H wrote:
Almighty wrote: Ahke :thumbup: Is nog even afwachten welke ik krijg. Even contacten maken enzo. Moet de bril niet vergeten, lopen veel bekenden rond :P
op n indoor feest verraad die bril je juist:P vooral als je met je kaken gaat bewegen. k ken zat mensen waar je het bijna niet aan kunt zien als ze gebruikt hebben(bij lage dosis).
Hmm dus bij een lage dosis ga je al schaatsen? :P Kauwgom 4 life alles
A
Yoeloe wrote:
roberttt wrote:
Yoeloe wrote: 31 haha.
hij was volgens mij al 17 toen ie mij kreeg :$
31 - 14 = 17 Dus ja dat klopt xd

en dan heb je ook nog een broer? was ie al op ze 14e papa ofzo :lol:
Op zn 15e zn eerste ja. Toen ik & ja mn tweelingzusje tegelijk :P
Behoorlijk ziek
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
haaha chukkels :worship:

maar dat is best jong :oh: :oh:
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
@ Almighty
Opzich wel. Maar in tijden is t wel relaxt..
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
Almighty wrote:
Giel H wrote:
Almighty wrote: Ahke :thumbup: Is nog even afwachten welke ik krijg. Even contacten maken enzo. Moet de bril niet vergeten, lopen veel bekenden rond :P
op n indoor feest verraad die bril je juist:P vooral als je met je kaken gaat bewegen. k ken zat mensen waar je het bijna niet aan kunt zien als ze gebruikt hebben(bij lage dosis).
Hmm dus bij een lage dosis ga je al schaatsen? :P Kauwgom 4 life alles
toen ik de eerste keer n halve groene olifant op had, ging ik nauwelijks tot niks schaatsen. maar toen ik n feest erna een halve had bijgepakt ging ik schaatsen als n gek, denk dat je wel een 2de helft erbij gaat gooien? dus dan ga je wss wel schaatsen, maar dit verschilt ook per persoon, dus het kan ook helemaal anders worden!
Donateur
last seen Sep 2014
ik ben altijd schaats kampioen :thumbsup: ik schaats altijd als een malloot die de 1000 meter in een record tijd wil afleggen, gewoon kut
A
@giel Twijfel nog, ik kan hem delen met iemand die ook halve wilde
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Chukkels wrote: Liquid XTC kun je in de shop kopen. Maar heb er verder geen ervaring mee.
Da's gewoon een naam voor GHB, maar dat kan je niet in de smartshop kopen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Tering het gaat snel hier xd

Maar je vader neemt dus ook wel eens wat Joe?
roberttt wrote:ik ben altijd schaats kampioen :thumbsup: ik schaats altijd als een malloot die de 1000 meter in een record tijd wil afleggen, gewoon kut
Echt hoor, ik probeerde je wereldrecord te verbreken op Qountdown, aangezien ik mijn magnesiumpillen moest inleveren, maar zelfs toen lukte het niet, terwijl ik minstens even hard heen en weer ging als op Qlimax. Jij bent gewoon echt té erg :P
Donateur
last seen Sep 2014
haha, ik wacht nog steeds op een onderscheiding, aangezien ik wel kampioen was xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Deeltjesversneller wrote:
Chukkels wrote: Liquid XTC kun je in de shop kopen. Maar heb er verder geen ervaring mee.
Da's gewoon een naam voor GHB, maar dat kan je niet in de smartshop kopen.
Dan bedoelde ik herbal XTC :P Maar je hebt iig pillen in de shop die veel lichter zijn als XTC, maar die wel een beetje dezelfde werking hebben. Stuk gezonder ook die dingen.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Almighty wrote:@giel Twijfel nog, ik kan hem delen met iemand die ook halve wilde
Als je dat doet, veel later beginnen ;)
A
Wat is veel later xd
Donateur
last seen Sep 2014
Almighty wrote:Wat is veel later xd
uurtje of 4 dan ;)
A
Huh, waarom pas om 4 uur? :P
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2012
Chukkels wrote:Tering het gaat snel hier xd

roberttt wrote:ik ben altijd schaats kampioen :thumbsup: ik schaats altijd als een malloot die de 1000 meter in een record tijd wil afleggen, gewoon kut
Echt hoor, ik probeerde je wereldrecord te verbreken op Qountdown, aangezien ik mijn magnesiumpillen moest inleveren, maar zelfs toen lukte het niet, terwijl ik minstens even hard heen en weer ging als op Qlimax. Jij bent gewoon echt té erg :P
Mwa soms.. Op feesten als masters & dominator meestal wel.
Maar hij is meer een drinker :thumbsup:
A
Ik zie mijn pa al stuiteren op Dominator >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Almighty wrote:Wat is veel later xd
Maar hoeveel mg zit in je pil? En hoeveel wil je er uiteindelijk van op. Als je maar 3 uurtjes ervan wil genieten, dan moet je pas om half 4 de eerste nemen. Wil je het (nagenoeg) hele feest genieten (was altijd mijn voorkeur heeft) dan moet je tegen 12 uur de eerste (helft) droppen.
Donateur
last seen Sep 2014
Almighty wrote:Huh, waarom pas om 4 uur? :P
als pillen uitwerken, voel je kut. Dat wil je niet om 3 uur al hebben, en dat je dan niks meer hebt.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Yoeloe wrote:
Chukkels wrote:Tering het gaat snel hier xd

Mwa soms.. Op feesten als masters & dominator meestal wel.
Maar hij is meer een drinker :thumbsup:
Laat hem ook eens een keer naar de Hardtraxx Meeting komen xd
A
True, ik zie wel dat je aan een halfje geen genoeg hebt...
Donateur
last seen Sep 2014
Almighty wrote:True, ik zie wel dat je aan een halfje geen genoeg hebt...
nee minstens 3
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2012
Almighty wrote:Ik zie mijn pa al stuiteren op Dominator >.<
Ja, vrienden van me zeggen ook al van ; wooo gaat jullie pap naar Hardcore feesten. zieeeeek
Ik ben eraan gewend :P
A
Neem er wel 12 mee voor de zekerheid :thumbsup:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago