Na Mysyteryland gooide ik er ook nog een halfje inwrote:100gram is toch best veelwrote:wat is daar erg aanwrote:, 2x per maand xtc. En dan als ze naar huis gaan nog eens 100 gram...
![]()
100 gram valt opzich nog te doen
drop ook nog wel is een pil de terug reis. Moet tenslotte toch op
wrote:100 gram valt opzich nog te doendrop ook nog wel is een pil de terug reis. Moet tenslotte toch op
hahah de teringwrote:wrote:100 gram valt opzich nog te doendrop ook nog wel is een pil de terug reis. Moet tenslotte toch op
Ach, volgens mij zit jij in totaal wel op de 100 gram hoorwrote:hoh foutje
Dat wordt retewazig...wrote:Kijk, zo is het goed. Maar als je nu nuchter bent, hoe gaat dat straks dan als we dat live-report schrijven?wrote:Neen, hater!wrote:Moeilijk hé, goed quoten
Wacht maar, ik fix die shizzle
Ik ben benieuwd, misschien heb ik ook nog wel het huis voor mij alleen, tot een uurtje of 10. Zolang we er maar voor zorgen dat we tegen die tijd weg zijn, heb geen zin om m'n ouders dan tegen te komen 
wrote:Ik ben benieuwd, misschien heb ik ook nog wel het huis voor mij alleen, tot een uurtje of 10. Zolang we er maar voor zorgen dat we tegen die tijd weg zijn, heb geen zin om m'n ouders dan tegen te komen
Geniaal
Moeten we alle shit inpakken en get the fuck outta there!
Terwijl we trippen
Hmm ja, misschien moeten we van tevoren al alles opbergen 
Moet ik mijn doosje met spul meenemen?wrote:Hmm ja, misschien moeten we van tevoren al alles opbergen
Is een sigarendoos, kunnen we zeggen dat we vol aan de sigaren zitten
Menthol sigaren XDwrote:Moet ik mijn doosje met spul meenemen?wrote:Hmm ja, misschien moeten we van tevoren al alles opbergen
Maar ik heb al me lasso klaargemaakt voor de trip, want ik ga olifanten vangen
wrote:Menthol sigaren XDwrote:Moet ik mijn doosje met spul meenemen?wrote:Hmm ja, misschien moeten we van tevoren al alles opbergen
Kzal ze meenemen
Kmoet er toch hebben voor Xqlusiv en Hardbass
Ik ga het onbewuste verkennen, fuck olifantjes
We gaan Phanpy vangenwrote:Menthol sigaren XDwrote:Moet ik mijn doosje met spul meenemen?wrote:Hmm ja, misschien moeten we van tevoren al alles opbergen
Heb ik wat gemist gasten?wrote:Menthol sigaren XDwrote:Moet ik mijn doosje met spul meenemen?wrote:Hmm ja, misschien moeten we van tevoren al alles opbergen
Was gehe ihr heuteabend tun?
wanneer dan welwrote:Vanavond helemaal niks
Ergens in de nabije toekomst ga ik andere dimensies bezoeken dmv een zegeltje gevuld met heerlijke LSD 
BTW. Ik luister nu een aantal nummertjes en bij sommige tracks krijg ik het echte MDMA-gevoel weer terug, die deuntjes maken me dan zo blij! Good ol' memories
BTW. Ik luister nu een aantal nummertjes en bij sommige tracks krijg ik het echte MDMA-gevoel weer terug, die deuntjes maken me dan zo blij! Good ol' memories
Going through space and timewrote:Ergens in de nabije toekomst ga ik andere dimensies bezoeken dmv een zegeltje gevuld met heerlijke LSD
Dat heb ik nu bij Stardust echt standaard haha
Had ik denet met het hardbass 2010 anthemwrote:Ergens in de nabije toekomst ga ik andere dimensies bezoeken dmv een zegeltje gevuld met heerlijke LSD
Bij mij ook helemaal niks vanavond, mss wat biertjes maar iig niet veel. Heb er zin in!wrote:Vanavond helemaal niks
Ik kreeg dat gister op me werk, terwijl ik Zany - Overcome (fr. DR) zat te luisteren,, zoo niet normaalwrote:Ergens in de nabije toekomst ga ik andere dimensies bezoeken dmv een zegeltje gevuld met heerlijke LSD
Tonight, the whole city is ours! Ow wacht, nog ff 2 weekjes wachtenwrote:Going through space and timewrote:Ergens in de nabije toekomst ga ik andere dimensies bezoeken dmv een zegeltje gevuld met heerlijke LSD
BTW. Ik luister nu een aantal nummertjes en bij sommige tracks krijg ik het echte MDMA-gevoel weer terug, die deuntjes maken me dan zo blij! Good ol' memories![]()
Gelukkig een tussendoortje @ Xqlusivwrote:Tonight, the whole city is ours! Ow wacht, nog ff 2 weekjes wachtenwrote:Going through space and timewrote:Ergens in de nabije toekomst ga ik andere dimensies bezoeken dmv een zegeltje gevuld met heerlijke LSD
BTW. Ik luister nu een aantal nummertjes en bij sommige tracks krijg ik het echte MDMA-gevoel weer terug, die deuntjes maken me dan zo blij! Good ol' memories![]()