Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:30 

Donateur

Chukkels schreef:
En vanaaf leren :cry:

:aww:

Ik vanavond lekker volgas aan de bier, in de waterskihut @hoekvanholland :yay:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Geen zin in :P
Doe ik van de week wel...cultuurpsychologie dit dat zus zo.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

Stelletje alcoholisten. Ik let tenminste nog op mijn lichaam als ik niet aan de X zit, jullie pompen jezelf vol met andere drugs. Hoezo onverantwoordelijk gebruik? -.-
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:39 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

Stelletje alcoholisten. Ik let tenminste nog op mijn lichaam als ik niet aan de X zit, jullie pompen jezelf vol met andere drugs. Hoezo onverantwoordelijk gebruik? -.-

Hee gister was ik de BOB he :whistle: Dus ik doe nog wel beetje verstandig, vanavond gaan we gister ff inhalen ! :thumbsup: :beer:

Ff kijken of we nog een paar mooie dames aan de haak kunnen slaan, lekker in de duinen daarzo tussen de beentjes kietelen! :whistle:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:51 

Donateur

Vanavond ook weer avondje drank :beer:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Vanavond toch maar wel aan de mdma op Euphoria. Wil het te graag weer doen. :$

Slechte zaak man.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 22:33 

Donateur

Vik schreef:
Vanavond toch maar wel aan de mdma op Euphoria. Wil het te graag weer doen. :$

Ik ben trots op je, neem je ook 1 voor mij :kiss:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 00:01 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Ergens in de nabije toekomst ga ik andere dimensies bezoeken dmv een zegeltje gevuld met heerlijke LSD :loving:

BTW. Ik luister nu een aantal nummertjes en bij sommige tracks krijg ik het echte MDMA-gevoel weer terug, die deuntjes maken me dan zo blij! Good ol' memories :love:

Haha dat herken ik ook zo man! ben trouwens nieuw hier! lees al wel tijdje mee nu 2x X gedaan bevalt goed! Ook lichamelijk merk ik er vrij weinig van door goede voorbereiding + Onder de X gewoon eten.

Ff tip voor iedereen gebruik Dextro met magenesium is echt super en smaakt onder de X zo goed!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 00:52 

Larsjaah schreef:
Chukkels schreef:
Ergens in de nabije toekomst ga ik andere dimensies bezoeken dmv een zegeltje gevuld met heerlijke LSD :loving:

BTW. Ik luister nu een aantal nummertjes en bij sommige tracks krijg ik het echte MDMA-gevoel weer terug, die deuntjes maken me dan zo blij! Good ol' memories :love:

Haha dat herken ik ook zo man! ben trouwens nieuw hier! lees al wel tijdje mee nu 2x X gedaan bevalt goed! Ook lichamelijk merk ik er vrij weinig van door goede voorbereiding + Onder de X gewoon eten.

Ff tip voor iedereen gebruik Dextro met magenesium is echt super en smaakt onder de X zo goed!

@ Chukkels, jazeker, heb ik ook wel eens. Afgelopen dinsdag racede ik in een keer naar school zonder moe te worden en was gwn kei vrolijk :P.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 03:42 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Duruz schreef:
Nando schreef:
Heb er zin in. :$ Hou me wel een beetje in de gaten he Chukkels, volgende week. Haha. :lol:

Jij gaat zo'n tering mooi feest henben. :thumbsup:

leuk om mee te maken als iemand voor het eerst gaat gebruiken he haha. op hard bass gaat een maat bij ons in de groep ook voor de eerste keer, alleen daar al kijk ik naar uit haha. heeft iemand trouwens nog tips qua gebruik? volgende week ga ik x-qlusive, en een paar weekjes later alweer hard bass..

Mijn tip is 1 van de twee uitkiezen om het te doen ipv op allebei.[/quote]

qua herstel? of.. want op qlimax had ik een halve, en paar weekjes later op loudness 2. ging eigenlijk gewoon prima, nergens last van.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 06:05 

Bierkoning

gvd ik had me nog xzo voorgenomen om niks te hgebruiken vanavond, maar toch weer een harley naar bvinnen gewerkt :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 12:51 

Hardtraxx Elite

Zozo, wat was gisteren weer een heldige avond, beste vriendinnetje voor de 2e x xtc genomen, had op voorhand het gewogen gemiddelde genomen van de Q-Dance pillen (~320-330mg) daarna er een aantal helemaal gecrushed en 2 capsules gemaakt met allebij 160mg erin, om te voorkomen dat bij het breken ze 1 veel de grote helft zou hebben ineens. Nou de eerste keer in de timeout was het wow-effect jammer genoeg weg gebleven bij een half canadeesje maar dit keer was hij wel raak. De eerste ging al heel lekker en ze vertelde dat op het einde van die eerste helft al dat gevoel had van wow, 3u later tijd voor de volgende helft. Jammer genoeg is ze toen even wat misselijk geworden, na een kwartiertje was dit ongeveer wel over en vond ze het nog veel geweldiger allemaal als de eerste helft :D Al bij al was het dus een geniale ervaring voor haar op ook haar eerste echte feestje :love:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

@ Chukkels, jazeker, heb ik ook wel eens. Afgelopen dinsdag racede ik in een keer naar school zonder moe te worden en was gwn kei vrolijk :P.

Ja tript al van cola man :D
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Zozo, wat was gisteren weer een heldige avond, beste vriendinnetje voor de 2e x xtc genomen, had op voorhand het gewogen gemiddelde genomen van de Q-Dance pillen (~320-330mg) daarna er een aantal helemaal gecrushed en 2 capsules gemaakt met allebij 160mg erin, om te voorkomen dat bij het breken ze 1 veel de grote helft zou hebben ineens. Nou de eerste keer in de timeout was het wow-effect jammer genoeg weg gebleven bij een half canadeesje maar dit keer was hij wel raak. De eerste ging al heel lekker en ze vertelde dat op het einde van die eerste helft al dat gevoel had van wow, 3u later tijd voor de volgende helft. Jammer genoeg is ze toen even wat misselijk geworden, na een kwartiertje was dit ongeveer wel over en vond ze het nog veel geweldiger allemaal als de eerste helft :D Al bij al was het dus een geniale ervaring voor haar op ook haar eerste echte feestje :love:

Ah, dat is altijd nice als je ziet hoe goed het valt bij je vriend(inn)en in het begin. Zelf ook nog wat gehad?

Ik had gisteren als goede voornemen niet uitgaan, omdat ik vandaag moest leren. Niet gelukt.
Daarna was mijn goede voornemen om dan alsnog niet te lang naar de kroeg te gaan en rond 12 uur thuis te zijn. Niet gelukt.
Ook had ik in gedachten om niet te veel te drinken. Niet gelukt.

Helaas kwam ik in het café bij de dorpsgek van Kampen die mij gratis liet bieren, alsmede een maat van mij die achter de bar stond, die ook als voornemen had mij dronken te voeren. Om vervolgens te eindigen in een groepje waar ze een wintersport-reünie hielden, waarbij drankspelletjes en veel shotjes een onderdeel uitmaakte.

Kortom, ik zit hier nu weer lekker met een brak hoofd, terwijl dat niet echt de bedoeling was :(
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:14 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ah, dat is altijd nice als je ziet hoe goed het valt bij je vriend(inn)en in het begin. Zelf ook nog wat gehad?

Nee ik was bob van wacht, merkte het ook wel tegen een uur of 3u was ik eigenlijk al nonstop aan het gapen :D Volgende week is mijn beurt!

Klinkt trouwens alsof je wel een leuke avond hebt gehad :D Maar de dag nadien valt dat altijd tegen he!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Nee ik was bob van wacht, merkte het ook wel tegen een uur of 3u was ik eigenlijk al nonstop aan het gapen :D Volgende week is mijn beurt!

Klinkt trouwens alsof je wel een leuke avond hebt gehad :D Maar de dag nadien valt dat altijd tegen he!

Het valt opzich wel mee, heb wel een gezellige avond gehad. Heb met de maat van me die achter de bar staat eindelijk een keer een afspraak gemaakt over wanneer hij voor het eerst X gaat gebruiken, hij wil het in een thuissetting doen. Enig probleem is, hij wil het graag vóór HardBass doen en ik zit al volgeboekt in deze periode. Ik had zelf in gedachten in de voorjaarsvakantie, want in maart ga ik sowieso niks doen, maar jah, het maakt mijn break wel weer korter. Opzich zou 1 ook niet enorm veel uitmaken met genoeg vitaminen, maar toch, stond niet in de planning :P

Verder was het wel een leuke avond ja, heb me goed vermaakt en een hoop mensen weer gesproken die ik een hele lange tijd neit heb gesproken door m'n feestinstelling waardoor ik sinds Qlimax geen zaterdag meer in Kampen geweest ben :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
qua herstel? of.. want op qlimax had ik een halve, en paar weekjes later op loudness 2. ging eigenlijk gewoon prima, nergens last van.

Meer vanwege het feit dat je dan tolerantie opbouwt en waarschijnlijk dat wanneer je meer als eenmaal per maand MDMA binnenkrijgt dat er dan schade optreedt.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Duruz schreef:

Meer vanwege het feit dat je dan tolerantie opbouwt en waarschijnlijk dat wanneer je meer als eenmaal per maand MDMA binnenkrijgt dat er dan schade optreedt.

En 't belangrijkste nog wel (voor jou als gebruiker zelf) is dat je serotonine-pijl te laag wordt, waardoor je op normale dagen last kan krijgen van een slecht humeur/depressies/moodswings. En je volgende keer xtc zal de lol er sneller vanaf zijn omdat je potje snel leeg is ;)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:
Duruz schreef:

En 't belangrijkste nog wel (voor jou als gebruiker zelf) is dat je serotonine-pijl te laag wordt, waardoor je op normale dagen last kan krijgen van een slecht humeur/depressies/moodswings. En je volgende keer xtc zal de lol er sneller vanaf zijn omdat je potje snel leeg is ;)

Dat zal van deze ene keer dat hij het doet niet gebeuren :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Niet heel extreem nee, maar 't gebeurt sowieso omdat je serotonine die 6-8 weken nodig heeft om te herstellen ;)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:14 

Had vannacht echt een wazige droom, ik liep rond in de efteling en iedereen had mdma op :P.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:16 

Donateur

stefaneke schreef:
Had vannacht echt een wazige droom, ik liep rond in de efteling en iedereen had mdma op :P.

door 5-htp? :P Want daar krijg ik echt zieke vage dromen van :lol: en ze lijken echt net echt :D
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:22 

Kevin-Raw schreef:
stefaneke schreef:

door 5-htp? :P Want daar krijg ik echt zieke vage dromen van :lol: en ze lijken echt net echt :D

Nee, ik gebruik (nog) geen 5-HTP. Ik had van vrijdag op zaterdag maar iets van 3 uur geslapen. Dus ik sliep gisteren goed. Maar ik had de droom pas vannochtend. Dan lig half wakker en dan tuimel je weer in slaap en dan ging ik weer verder. Je dromen onthoud je dan zo goed :P. Was wel grappig ha, vooraal omdat ik eventjes lucide aan't dromen was :).
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Heb al zo lang geen 5-HTP meer gehad :(

Binnenkort maar weer even een goedkoop potje aanschaffen :)

Lucide dromen :worship:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Niet heel extreem nee, maar 't gebeurt sowieso omdat je serotonine die 6-8 weken nodig heeft om te herstellen ;)

Je bent zo wijs geworden.
Ik ben trots op je :love:
Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen