DarkBeatz schreef:
Zozo, wat was gisteren weer een heldige avond, beste vriendinnetje voor de 2e x xtc genomen, had op voorhand het gewogen gemiddelde genomen van de Q-Dance pillen (~320-330mg) daarna er een aantal helemaal gecrushed en 2 capsules gemaakt met allebij 160mg erin, om te voorkomen dat bij het breken ze 1 veel de grote helft zou hebben ineens. Nou de eerste keer in de timeout was het wow-effect jammer genoeg weg gebleven bij een half canadeesje maar dit keer was hij wel raak. De eerste ging al heel lekker en ze vertelde dat op het einde van die eerste helft al dat gevoel had van wow, 3u later tijd voor de volgende helft. Jammer genoeg is ze toen even wat misselijk geworden, na een kwartiertje was dit ongeveer wel over en vond ze het nog veel geweldiger allemaal als de eerste helft

Al bij al was het dus een geniale ervaring voor haar op ook haar eerste echte feestje

Ah, dat is altijd nice als je ziet hoe goed het valt bij je vriend(inn)en in het begin. Zelf ook nog wat gehad?
Ik had gisteren als goede voornemen niet uitgaan, omdat ik vandaag moest leren. Niet gelukt.
Daarna was mijn goede voornemen om dan alsnog niet te lang naar de kroeg te gaan en rond 12 uur thuis te zijn. Niet gelukt.
Ook had ik in gedachten om niet te veel te drinken. Niet gelukt.
Helaas kwam ik in het café bij de dorpsgek van Kampen die mij gratis liet bieren, alsmede een maat van mij die achter de bar stond, die ook als voornemen had mij dronken te voeren. Om vervolgens te eindigen in een groepje waar ze een wintersport-reünie hielden, waarbij drankspelletjes en veel shotjes een onderdeel uitmaakte.
Kortom, ik zit hier nu weer lekker met een brak hoofd, terwijl dat niet echt de bedoeling was