Valt mee, heb het pas 4 keer gedaan!
en hoe oud ben jewrote:Valt mee, heb het pas 4 keer gedaan!
en hoe oud ben jewrote:Valt mee, heb het pas 4 keer gedaan!
Net zitten kijken, echt super interessant. Wist veel dingen die verteld werden, maar met die enzymen en de lever was ik nog niet bekend mee. Erg interessant!wrote:How.Drugs.Work.S01E02.HDTV.XviD-FTP of How.Drugs.Work.S01E02.720p.HDTV.X264-FTP
Enjoy
Doe maar op Hardbass coole boyo!wrote:leuk om mee te maken als iemand voor het eerst gaat gebruiken he haha. op hard bass gaat een maat bij ons in de groep ook voor de eerste keer, alleen daar al kijk ik naar uit haha. heeft iemand trouwens nog tips qua gebruik? volgende week ga ik x-qlusive, en een paar weekjes later alweer hard bass..
Neen, hater!wrote:Moeilijk hé, goed quoten
Kijk, zo is het goed. Maar als je nu nuchter bent, hoe gaat dat straks dan als we dat live-report schrijven?wrote:Neen, hater!wrote:Moeilijk hé, goed quoten
Wacht maar, ik fix die shizzle
wrote:Ik heb een keer MDMA bij iemand thuis gedaan. Ik vond dat zeker de moeite!wrote:Haha, ben gevragen om eens bij iemand 's avonds te komen trippen. Iemand ideeën / tips / suggesties?
Heb d'r al wat ervaring mee hoorwrote:Ja, wacht tot je minimaal 18 bentwrote:Haha, ben gevragen om eens bij iemand 's avonds te komen trippen. Iemand ideeën / tips / suggesties?![]()
Nee, zonder gekheid, maar als je gaat trippen dan moet je in ieder geval goed voorbereid zijn, weet wat je te wachten staat en lees je er goed over in. Wat ga je nemen dan? Paddo's, LSD?
Aja, ik noem het hetzelfdewrote:Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat je tripmiddel ala LSD of Paddo's wou doen, dat is namelijk trippen
Echt geniaal report was dat:wrote:Aja, ik noem het hetzelfdewrote:Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat je tripmiddel ala LSD of Paddo's wou doen, dat is namelijk trippen. Het is ook nog een optie om dan het bos in te gaan. Maar ik wil eigenlijk niet naakt op een paard eindigen
.
Wat een geniaal report is dat inderdaad, ga helemaal stuk hierwrote:Echt geniaal report was dat:wrote:Aja, ik noem het hetzelfdewrote:Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat je tripmiddel ala LSD of Paddo's wou doen, dat is namelijk trippen. Het is ook nog een optie om dan het bos in te gaan. Maar ik wil eigenlijk niet naakt op een paard eindigen
.
http://forum.fok.nl/topic/1504235/3/25#84701485
Echt slecht dat ik 'm nog niet gelezen had zeg, vet rapportjewrote:Echt geniaal report was dat:wrote:Aja, ik noem het hetzelfdewrote:Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat je tripmiddel ala LSD of Paddo's wou doen, dat is namelijk trippen. Het is ook nog een optie om dan het bos in te gaan. Maar ik wil eigenlijk niet naakt op een paard eindigen
.
Haaaahahahaawrote:Echt geniaal report was dat:wrote:Aja, ik noem het hetzelfdewrote:Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat je tripmiddel ala LSD of Paddo's wou doen, dat is namelijk trippen. Het is ook nog een optie om dan het bos in te gaan. Maar ik wil eigenlijk niet naakt op een paard eindigen
.
wat is daar erg aanwrote:, 2x per maand xtc. En dan als ze naar huis gaan nog eens 100 gram...
wrote:wat is daar erg aanwrote:, 2x per maand xtc. En dan als ze naar huis gaan nog eens 100 gram...