Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Komende week komen ze dan binnen! 2de batch FFWD :P 10 stuks.. €35,-

Duurt nog even tot ik ze kan testen, helaas!
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Inno wrote:Krijg nu een heeeel lief smsje (Als het klopt, Edit: Blijkt te kloppen :love: )

Binnenkort nieuwe druk FastForwards...

205 mg :huh:

:woot:

:drool:
Haha die heb ik zelf ook gehad, maar zijn mij veel te zwaar dus aan wat maten gegeven, wel grappig tot nog toe was er alleen een testreport van 204mg maar mijn mannetje heeft uit zijn testresultaat ook net 205mg als uitslag gekregen :thumbup: Maar is geen nieuwe druk, sterker nog die zijn ondertussen al bijna niet meer te vinden geloof ik, was ook niet de bedoeling dat ze zo zwaar zouden zijn als ik het goed heb begrepen, is ook niet praktisch voor ene pil zonder breeklijn.

Jammer dat bij mij enkel maar FF's en Canadezen zijn, waren er maar p'tjes als die rode dollars te vinden, ideaal voor mij voor te feesten, meer moet er niet inzitten :-D
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Zo net wakker geworden van een lange dag mysterylandd ^^
Groene candezen wat zijn de een knallers zeg!!! :yay: echt aanteraden.
Ging als een trein! in totaal denk 5 op ofso! :lol: Heerlijk! :clap: Ging wel een beetje te hard aan het einde :$
Last edited by Kevin-Raw on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Kevin-Raw wrote:Ging als een trein! in totaal denk 5 op ofso! :lol: Heerlijk! :clap:
Al behoorlijk wat tolerantie dan? Jeetjes, dat is even een 700mg op een dagje :-D Staat een flinke kater aan te komen vermoed ik zo hehe
Donateur
last seen Oct 2023
DarkBeatz wrote:
Kevin-Raw wrote:Ging als een trein! in totaal denk 5 op ofso! :lol: Heerlijk! :clap:
Al behoorlijk wat tolerantie dan? Jeetjes, dat is even een 700mg op een dagje :-D Staat een flinke kater aan te komen vermoed ik zo hehe
zoon vermoede heb ik ook :x
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
lol, dieje eersten ist strakst, dieje tweede da wetek ni wa dieje gedaan hed!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Gisteren enorm geknald op house met een fast forward. Tering wat zijn die dingen geniaal, niet normaal gewoon. 'Probleem' is dat vrienden nu ook willen, nu ze dit zagen :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Gisteren enorm geknald op house met een fast forward. Tering wat zijn die dingen geniaal, niet normaal gewoon. 'Probleem' is dat vrienden nu ook willen, nu ze dit zagen :P
Hahahahaha xd ik ga ze op q-base ook doen, nu al zin in:P
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Gisteren enorm geknald op house met een fast forward. Tering wat zijn die dingen geniaal, niet normaal gewoon. 'Probleem' is dat vrienden nu ook willen, nu ze dit zagen :P
House? , :lol: waarom niet gewoon bij de Q-dance stage? , of was je niet op mysteryland :yay:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Gisternacht pep+g struinnachtje.. oooh wat lekker :D
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
NaarDeQlote wrote:http://skoften.net/index/battle/wie_gaat_het_hardst

kiek ze goan!
tering die eerste gaat goed.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:
House? , :lol: waarom niet gewoon bij de Q-dance stage? , of was je niet op mysteryland :yay:
Nee daar was ik niet, ging gewoon uit in de plaatselijke discotheek tot 6 uur lekker knallen :woot:
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
roberttt wrote:
Hahahahaha xd ik ga ze op q-base ook doen, nu al zin in:P
Ik blijf toch een beetje huiverig bij Duitsers, volgens mij krijg je daar dikke boetes als ze je pakken (of het kan zijn dat ik me vergis met onder invloed rijden).

Eigenlijk is Q-Base wel het ultieme feestje om wat te nemen, maar ik denk dat ik het bij alcohol laat.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Gewoon je spul goed verstoppen. En bij een gebruikershoeveelheid kan er weinig mis gaan.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Duitsland is gekkenwerk qua boetes, ook al heb je maar een gebruikershoeveelheid bij je. Met een paar pillen kan je al de bak in plus boete van ca 1000 euro.

Btw spacen tijdens gewoon stappen lijkt me nogal vaag. Bedoel op een feest loopt iedereen er scheef bij maar daar ben je de enige...
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Chukkels wrote:Gewoon je spul goed verstoppen. En bij een gebruikershoeveelheid kan er weinig mis gaan.
De polizei staat daar steeds langs de weg om zowat elke Nederlandse auto te controleren, met hondjes, en dan heb je geen menigte om je heen dus dan ruiken ze je wel.
dawasiknie wrote:Duitsland is gekkenwerk qua boetes, ook al heb je maar een gebruikershoeveelheid bij je. Met een paar pillen kan je al de bak in plus boete van ca 1000 euro.

Btw spacen tijdens gewoon stappen lijkt me nogal vaag. Bedoel op een feest loopt iedereen er scheef bij maar daar ben je de enige...
Ik heb het 1 keer gedaan, in een tent vol met 16 jarigen, ik voelde me echt een moedereend die op z'n jonkies pastte :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Deeltjesversneller wrote:
Chukkels wrote:Gewoon je spul goed verstoppen. En bij een gebruikershoeveelheid kan er weinig mis gaan.
De polizei staat daar steeds langs de weg om zowat elke Nederlandse auto te controleren, met hondjes, en dan heb je geen menigte om je heen dus dan ruiken ze je wel.
dawasiknie wrote:Duitsland is gekkenwerk qua boetes, ook al heb je maar een gebruikershoeveelheid bij je. Met een paar pillen kan je al de bak in plus boete van ca 1000 euro.

Ik heb het 1 keer gedaan, in een tent vol met 16 jarigen, ik voelde me echt een moedereend die op z'n jonkies pastte :lol:
Dus wat is het beste advies om mee te nemen daar naartoe? :P
Donateur
last seen Mar 2017
Niks meenemen natuurlijk.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
dawasiknie wrote:Niks meenemen natuurlijk.
Eventtravel :thumbsup: En zorgen dat je alles opsnoept tegen dat je naar huis gaat, want naar het schijnt is de zwaarste controle op de terugweg (van horen zeggen).
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Al twee keer met de auto gwn heen en teruggegaan, twee keer nix van controle gehad.
Vond ze zelfs nogal laks die polizei, stonden er maar gwn enzo.
Maarja, gwn nix meenemen is altijd veiligste!
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Kijk hem dan.. op feestfabriek kwam je nog bij mij halen voor de 1e x. had je echt lichte en nu zit je al aan de Fastforward.. doe je goed :D
Donateur
last seen Mar 2017
bourzwain wrote:Al twee keer met de auto gwn heen en teruggegaan, twee keer nix van controle gehad.
Vond ze zelfs nogal laks die polizei, stonden er maar gwn enzo.
Maarja, gwn nix meenemen is altijd veiligste!
Ja maar jij had een Belgische auto wss. Nederlandse kentekens zijn goudmijnen voor de polizei ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
[NL]Sjefke wrote:
Kijk hem dan.. op feestfabriek kwam je nog bij mij halen voor de 1e x. had je echt lichte en nu zit je al aan de Fastforward.. doe je goed :D
Kan ut ook niet helpen, die dingen zijn godganse lekker :worship:
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
DarkBeatz wrote:
dawasiknie wrote:Niks meenemen natuurlijk.
Eventtravel :thumbsup: En zorgen dat je alles opsnoept tegen dat je naar huis gaat, want naar het schijnt is de zwaarste controle op de terugweg (van horen zeggen).
Dat ja, dan heb je geen last van politiecontroles (toch?). Alleen bij de entree dan, maar da's nooit een kunst om doorheen te komen :P
Ik ben altijd wel helemaal kapot als m'n X is uitgewerkt, dus ik blijf bij zo'n feest als QBase liever nuchter zodat de vermoeidheid geleidelijk komt en zonder kans om gepakt te worden.

[Shit ik zei nuchter terwijl alcohol natuurlijk ook gewoon drugs is, bedankt overheid]