Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 13:26 

Hardtraxx Addict

Komende week komen ze dan binnen! 2de batch FFWD :P 10 stuks.. €35,-

Duurt nog even tot ik ze kan testen, helaas!
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 14:20 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Krijg nu een heeeel lief smsje (Als het klopt, Edit: Blijkt te kloppen :love: )

Binnenkort nieuwe druk FastForwards...

205 mg :huh:

:woot:

:drool:

Haha die heb ik zelf ook gehad, maar zijn mij veel te zwaar dus aan wat maten gegeven, wel grappig tot nog toe was er alleen een testreport van 204mg maar mijn mannetje heeft uit zijn testresultaat ook net 205mg als uitslag gekregen :thumbup: Maar is geen nieuwe druk, sterker nog die zijn ondertussen al bijna niet meer te vinden geloof ik, was ook niet de bedoeling dat ze zo zwaar zouden zijn als ik het goed heb begrepen, is ook niet praktisch voor ene pil zonder breeklijn.

Jammer dat bij mij enkel maar FF's en Canadezen zijn, waren er maar p'tjes als die rode dollars te vinden, ideaal voor mij voor te feesten, meer moet er niet inzitten :-D
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 15:11 

Donateur

Zo net wakker geworden van een lange dag mysterylandd ^^
Groene candezen wat zijn de een knallers zeg!!! :yay: echt aanteraden.
Ging als een trein! in totaal denk 5 op ofso! :lol: Heerlijk! :clap: Ging wel een beetje te hard aan het einde :$
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 17:29 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Ging als een trein! in totaal denk 5 op ofso! :lol: Heerlijk! :clap:

Al behoorlijk wat tolerantie dan? Jeetjes, dat is even een 700mg op een dagje :-D Staat een flinke kater aan te komen vermoed ik zo hehe
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 18:19 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ging als een trein! in totaal denk 5 op ofso! :lol: Heerlijk! :clap:

Al behoorlijk wat tolerantie dan? Jeetjes, dat is even een 700mg op een dagje :-D Staat een flinke kater aan te komen vermoed ik zo hehe

zoon vermoede heb ik ook :x
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 19:11 

Hardtraxx Addict

http://skoften.net/index/battle/wie_gaat_het_hardst

kiek ze goan!
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 19:22 

Hardtraxx Addict

lol, dieje eersten ist strakst, dieje tweede da wetek ni wa dieje gedaan hed!
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 19:56 

Hardtraxx Veteran

Gisteren enorm geknald op house met een fast forward. Tering wat zijn die dingen geniaal, niet normaal gewoon. 'Probleem' is dat vrienden nu ook willen, nu ze dit zagen :P
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:07 

Donateur

Chukkels schreef:
Gisteren enorm geknald op house met een fast forward. Tering wat zijn die dingen geniaal, niet normaal gewoon. 'Probleem' is dat vrienden nu ook willen, nu ze dit zagen :P

Hahahahaha xd ik ga ze op q-base ook doen, nu al zin in:P
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:08 

Donateur

Chukkels schreef:

House? , :lol: waarom niet gewoon bij de Q-dance stage? , of was je niet op mysteryland :yay:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:10 

Donateur

Gisternacht pep+g struinnachtje.. oooh wat lekker :D
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:11 

Hardtraxxer

NaarDeQlote schreef:
http://skoften.net/index/battle/wie_gaat_het_hardst

kiek ze goan!

tering die eerste gaat goed.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:29 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

House? , :lol: waarom niet gewoon bij de Q-dance stage? , of was je niet op mysteryland :yay:

Nee daar was ik niet, ging gewoon uit in de plaatselijke discotheek tot 6 uur lekker knallen :woot:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:00 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Hahahahaha xd ik ga ze op q-base ook doen, nu al zin in:P

Ik blijf toch een beetje huiverig bij Duitsers, volgens mij krijg je daar dikke boetes als ze je pakken (of het kan zijn dat ik me vergis met onder invloed rijden).

Eigenlijk is Q-Base wel het ultieme feestje om wat te nemen, maar ik denk dat ik het bij alcohol laat.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:26 

Hardtraxx Veteran

Gewoon je spul goed verstoppen. En bij een gebruikershoeveelheid kan er weinig mis gaan.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:35 

Donateur

Duitsland is gekkenwerk qua boetes, ook al heb je maar een gebruikershoeveelheid bij je. Met een paar pillen kan je al de bak in plus boete van ca 1000 euro.

Btw spacen tijdens gewoon stappen lijkt me nogal vaag. Bedoel op een feest loopt iedereen er scheef bij maar daar ben je de enige...
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:38 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Gewoon je spul goed verstoppen. En bij een gebruikershoeveelheid kan er weinig mis gaan.

De polizei staat daar steeds langs de weg om zowat elke Nederlandse auto te controleren, met hondjes, en dan heb je geen menigte om je heen dus dan ruiken ze je wel.

dawasiknie schreef:
Duitsland is gekkenwerk qua boetes, ook al heb je maar een gebruikershoeveelheid bij je. Met een paar pillen kan je al de bak in plus boete van ca 1000 euro.

Btw spacen tijdens gewoon stappen lijkt me nogal vaag. Bedoel op een feest loopt iedereen er scheef bij maar daar ben je de enige...

Ik heb het 1 keer gedaan, in een tent vol met 16 jarigen, ik voelde me echt een moedereend die op z'n jonkies pastte :lol:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:49 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:

De polizei staat daar steeds langs de weg om zowat elke Nederlandse auto te controleren, met hondjes, en dan heb je geen menigte om je heen dus dan ruiken ze je wel.

dawasiknie schreef:

Ik heb het 1 keer gedaan, in een tent vol met 16 jarigen, ik voelde me echt een moedereend die op z'n jonkies pastte :lol:

Dus wat is het beste advies om mee te nemen daar naartoe? :P
Bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:55 

Donateur

Niks meenemen natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 00:02 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Eventtravel :thumbsup: En zorgen dat je alles opsnoept tegen dat je naar huis gaat, want naar het schijnt is de zwaarste controle op de terugweg (van horen zeggen).
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 00:35 

Hardtraxx Addict

Al twee keer met de auto gwn heen en teruggegaan, twee keer nix van controle gehad.
Vond ze zelfs nogal laks die polizei, stonden er maar gwn enzo.
Maarja, gwn nix meenemen is altijd veiligste!
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 18:21 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Kijk hem dan.. op feestfabriek kwam je nog bij mij halen voor de 1e x. had je echt lichte en nu zit je al aan de Fastforward.. doe je goed :D
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 18:24 

Donateur

bourzwain schreef:
Al twee keer met de auto gwn heen en teruggegaan, twee keer nix van controle gehad.
Vond ze zelfs nogal laks die polizei, stonden er maar gwn enzo.
Maarja, gwn nix meenemen is altijd veiligste!

Ja maar jij had een Belgische auto wss. Nederlandse kentekens zijn goudmijnen voor de polizei ;)
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 18:29 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:

Kijk hem dan.. op feestfabriek kwam je nog bij mij halen voor de 1e x. had je echt lichte en nu zit je al aan de Fastforward.. doe je goed :D

Kan ut ook niet helpen, die dingen zijn godganse lekker :worship:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 18:42 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Eventtravel :thumbsup: En zorgen dat je alles opsnoept tegen dat je naar huis gaat, want naar het schijnt is de zwaarste controle op de terugweg (van horen zeggen).

Dat ja, dan heb je geen last van politiecontroles (toch?). Alleen bij de entree dan, maar da's nooit een kunst om doorheen te komen :P
Ik ben altijd wel helemaal kapot als m'n X is uitgewerkt, dus ik blijf bij zo'n feest als QBase liever nuchter zodat de vermoeidheid geleidelijk komt en zonder kans om gepakt te worden.

[Shit ik zei nuchter terwijl alcohol natuurlijk ook gewoon drugs is, bedankt overheid]
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen