Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 21:23 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
WTF? weet je het zeker?

Twee andere mensen kwamen met hetzelfde verhaal aanzetten... Zeiden testreports te hebben gelezen :oh:

Moet dus wel waar zijn :yay:

En hoor nu van 1 van die bronnen dat er ook nog nieuwe aankomen (onbekend logo en kleur tot nu toe) met ook over de 200 mg M en zelfs nog wat pep er bij :/ )

Heb zelf nog nooit pep gehad :P Dus zou wel eens 1 willen proberen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 21:49 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
Timmer schreef:
WTF? weet je het zeker?

Twee andere mensen kwamen met hetzelfde verhaal aanzetten... Zeiden testreports te hebben gelezen :oh:

Moet dus wel waar zijn :yay:

En hoor nu van 1 van die bronnen dat er ook nog nieuwe aankomen (onbekend logo en kleur tot nu toe) met ook over de 200 mg M en zelfs nog wat pep er bij :/ )

Heb zelf nog nooit pep gehad :P Dus zou wel eens 1 willen proberen :$

klinkt goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 21:50 

Hardtraxx Newbie

Hoi. Ik ben geen 15 en ik ben wel naar verscheidene feesten geweest, nooit pilletjes gebruikt of nodig gehad. Ik vind het eigenlijk ook een teken van zwakte als je conditie zo slecht is dat je geen avond kunt feesten zonder chemische zooi in je aderen te spuiten.. Als ik je een tip mag geven: begin er niet aan. Maar wie ben ik om dergelijk clichématig advies te geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 21:53 

Hardtraxx Addict

StylxZ schreef:
Hoi. Ik ben geen 15 en ik ben wel naar verscheidene feesten geweest, nooit pilletjes gebruikt of nodig gehad. Ik vind het eigenlijk ook een teken van zwakte als je conditie zo slecht is dat je geen avond kunt feesten zonder chemische zooi in je aderen te spuiten.. Als ik je een tip mag geven: begin er niet aan. Maar wie ben ik om dergelijk clichématig advies te geven?

enneh zo van...

lang niet iedereen doet het voor zijn conditie hoor, dan had ik wel een redbull genomen om langer door te kunnen gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 21:55 

Hardtraxx Veteran

StylxZ schreef:

Het gaat niet om het volhouden. Dat is gewoon een leuke bijkomstigheid ;)
Het is gewoon leuk om te doen! En het maakt een feest een stuk leuker! :D

En weet je wat het leuke is... Je kan beter een pilletje nemen dan 10 biertjes drinken. Of een jointje roken. Of 3 blikjes energy opzuipen. Met een pil ben je minder ongezond bezig :thumbup: (Mits je genoeg drinkt en de dag er na genoeg Vitamine C eet)

En wie jij bent om zo'n advies te geven?
Een onwetende :)

Heb er zelf ook altijd zo over gedacht hoor, tot ik het gewoon een keertje probeerde.

Geniet, maar slik met mate :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 22:15 

Donateur

Inno laat maar ff weten wat die pillen met m en pep zijn. Ik ben altijd enorm benieuwd naar die combi, aangezien een klein beetje pep goed is voor de energie en de m je dat heerlijke love gevoel geeft, maar de combinatie schijnt elkaar nogal af te vlakken waardoor je van beide minder merkt en het dus eigenlijk zinloos is.

Weet niet wie het wel eens door elkaar heeft gedaan en hoe dat precies is bevallen. Ben wel benieuwd naar wat ervaringen. Zou zoiets wel eens op oud en nieuw willen proberen wanneer ik toch helemaal naar de klote ga en het mij niet uit maakt hoe ik eindig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 22:34 

Hardtraxxer

StylxZ schreef:

Lees dit topic nog maar eerst helemaal goed door voordat je zoiets post!
Als ik nuchter ga, hou ik langer een feest vol dan dat ik een pilletje pak hoor ;)
Speed/pep is als je het niet vol houd ja, pilletje totaal niet!
Maar deze discussie is al 100x geweest

Inno, weet je zeker dat hij niet bedoelt dat hij die pillen wil + Pep?
:D Pep in pillen lijkt me niet maar goed! We weten wie het zegt en die heeft meer verstand van drugs dan wij 2 bij elkaar volgens mij :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 22:40 

Hardtraxx Addict

Ik blow weleens los van de feesten maar aan pilletjes begin ik niet.. heb genoeg mensen om me heen gezien waarbij het het eerste jaar goed ging en die vervolgens aftakelden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 23:05 

Donateur

@ Sjefke er waren tijdje terug wel pillen met 80 mg MDMA en 20 mg Pep ofzo. Groene kruisjes waren dat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 00:06 

Donateur

Er zijn wel xtc-pillen met pep er in, maar dat is maar 3% van de gehele xtc-markt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 00:54 

StylxZ schreef:
pff.. ga eerst beetje research doen voordat je zomaar wat brabbelt..
't gaat niet om 't volhouden het gaat puur om het gevoel anders gaan mensen wel aan de redbull of weet ik veel wat.
Beetje domme opmerking :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 02:38 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
Inno schreef:
Krijg nu een heeeel lief smsje (Als het klopt, Edit: Blijkt te kloppen :love: )

Binnenkort nieuwe druk FastForwards...

205 mg :huh:

:woot:

:drool:

WTF? weet je het zeker?

Hoorde dat verhaal op decibel ook al! Wordt weer te bizar voor worden! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 09:04 

Hardtraxxer

StylxZ schreef:

Zo kijken ze allemaal tegen drugs aan, tot je het een keertje zelf hebt gebruikt.

dan denk je, het valt indd reuze mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 10:17 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
StylxZ schreef:

Zo kijken ze allemaal tegen drugs aan, tot je het een keertje zelf hebt gebruikt.

dan denk je, het valt indd reuze mee.

Beter zelfs, dan vraag je je af waarom niet iedereen t doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 10:35 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Beter zelfs, dan vraag je je af waarom niet iedereen t doet :P

Idd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 11:14 

Hardtraxxer

Als er IETS is wat je in je leven ooit een keer geprobeerd moet hebben, is het wel xtc vind ik :thumbup:

lees je wel eerst in zodat je weet wat het precies is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 18:12 

Hardtraxx Newbie

Deeltjesversneller schreef:
Als er IETS is wat je in je leven ooit een keer geprobeerd moet hebben, is het wel xtc vind ik :thumbup:

tss kleine letterjes :list: :P haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 18:24 

Hardtraxx Veteran

En begin met een halfje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 20:07 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

En het feest daarop knallen met 2 hele die beide 2x zo zwaar zijn! :yay: :yes: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 20:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
En het feest daarop knallen met 2 hele die beide 2x zo zwaar zijn! :yay: :yes: ^^

Ik dacht dat we goede adviezen aan het geven waren :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 21:18 

Hardtraxxer

Inno schreef:

Kan, heb ik ook gedaan, maar hoeft niet per sé. Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mg mdma er in zit.

Ik vind het wel belangrijk dat de 1e keer gewoon geweldig moet zijn, en met 35 mg heb je zo'n net-niet ervaring, wat super zonde is. Je 1e keer meteen met een FF van 180 mg beginnen is ook weer niet goed, gewoon kijken wat het beste bij je lichaam past :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 21:23 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

Kan, heb ik ook gedaan, maar hoeft niet per sé. Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mg mdma er in zit.

Ik vind het wel belangrijk dat de 1e keer gewoon geweldig moet zijn, en met 35 mg heb je zo'n net-niet ervaring, wat super zonde is. Je 1e keer meteen met een FF van 180 mg beginnen is ook weer niet goed, gewoon kijken wat het beste bij je lichaam past :P

M'n eerste waren Paarse Sterretjes :love: Ideaal voor beginners. Jammer dat ze niet meer te krijgen zijn (hier) :(
Die dingen waren echt fijn :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 21:59 

Donateur

Paarse sterren waren er in overvloed een half jaar ofzo geleden. Toen had bijna iedereen ze.
Had zelf nog het iets kleinere broertje de bruine ster (smerigste naam voor een pil ooit trouwens hahaha), zat precies genoeg in om van een hele de lucht in te knallen. Had toen ook totaal geen tolerantie, tering wat ging ik hard die avond (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 22:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Paarse sterren waren er in overvloed een half jaar ofzo geleden. Toen had bijna iedereen ze.
Had zelf nog het iets kleinere broertje de bruine ster (smerigste naam voor een pil ooit trouwens hahaha), zat precies genoeg in om van een hele de lucht in te knallen. Had toen ook totaal geen tolerantie, tering wat ging ik hard die avond (L)

Ik weet het. Ben op Hardbass2010 ook pas voor t eerst wezen snoepen :$ Maar ze waren wel goed :D
:lol: @ Bruine ster
Ik had toen ook al een redelijke tolerantie tegen t spul :oh: Maar kwam denk ik omdat ik erg ongezond leefde.

Ga nu tot Fusion niets meer gebruiken... Lekker Serotonine weer volledig opbouwen :)
En dan aan die Fastforwards van ±200mg ^^ Elk uur een halfje ofzo :P Of misschien nog iets langer er tussen dan. Zien we dan wel. Nu al zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 10:28 

Hardtraxxer

Gister geknald met rode dollars,

die dingen zijn echt heerlijk, vooral de eerste 2 halfie's als die 2e inslaat dan heb je gewoon zo fucking veel energie en de muziek is top, maar dan zonder spacen etc. Je gaat toch als snel weer te hard, ook wel lekker maar dat gevoel na die eerste 2 halfies was beter dan na 3,5-4 pillen.

Had overigens ook enorm last van klapper kaken:p
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen