Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 18:47 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Niks meenemen natuurlijk.

Eventtravel :thumbsup: En zorgen dat je alles opsnoept tegen dat je naar huis gaat, want naar het schijnt is de zwaarste controle op de terugweg (van horen zeggen).

Precies, eventtravel is nog altijd overal heen gelukt :P En idd als het maar op is als je terug gaat, want dan zien ze het aan je als je gebruikt heb en willen ze je nog weleens fouilleren.
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kan ut ook niet helpen, die dingen zijn godganse lekker :worship:

Lekker?
Heb je wel gekauwd en gesabbeld?

:P
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:34 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Chukkels schreef:

Lekker?

Haha, ja zo lekker smaken ze toch niet hoor, ben blij als ik hem heb weggespoeld :P
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:52 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Niks meenemen natuurlijk.

Eventtravel :thumbsup: En zorgen dat je alles opsnoept tegen dat je naar huis gaat, want naar het schijnt is de zwaarste controle op de terugweg (van horen zeggen).

Dat ja, dan heb je geen last van politiecontroles (toch?). Alleen bij de entree dan, maar da's nooit een kunst om doorheen te komen :P
Ik ben altijd wel helemaal kapot als m'n X is uitgewerkt, dus ik blijf bij zo'n feest als QBase liever nuchter zodat de vermoeidheid geleidelijk komt en zonder kans om gepakt te worden.

[Shit ik zei nuchter terwijl alcohol natuurlijk ook gewoon drugs is, bedankt overheid]

Ik ook, daarom neem ik naar Q-base genoeg mee zodat ik hard space vanaf bijna begin tot halfweg de busreis terug :D :$
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 19:56 

Donateur

Haha heus doe jij dat :P Sowieso maximaal na 6 uur is het leuke er wel van af. Daarna word ik alleen maar achterlijk vaag als ik bij pak. Om nog maar te zwijgen over de kater die je de volgende dag(en) krijgt.

Gewoon wat later beginnen joh. Je hebt het toch ook wel naar je zin zonder die zooi? Gewoon lekker nuchter blijven tot een uur of 12 en daarna van daylight in de darkness spacen :D
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 20:12 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Haha heus doe jij dat :P Sowieso maximaal na 6 uur is het leuke er wel van af. Daarna word ik alleen maar achterlijk vaag als ik bij pak. Om nog maar te zwijgen over de kater die je de volgende dag(en) krijgt.

Gewoon wat later beginnen joh. Je hebt het toch ook wel naar je zin zonder die zooi? Gewoon lekker nuchter blijven tot een uur of 12 en daarna van daylight in de darkness spacen :D

Ik space hem toch eigenlijk ook wel de hele nacht op Q-Base, gebruik dan ook wel 3 pilletjes. Om 22u ga ik mijn eerste duifje binnengooien en daarna volgt elke 3uur nog een duifje. (Komt neer op een 390mg voor de hele nacht) Met voldoende vit C heb ik dan de dagen nadien nergens last van buiten wat oververmoeidheid. Voor 22u ga ik gewoon een paar biertjes drinken om een beetje in de mood te komen en daarna gaan we over op watertjes tijdens het spacen. Het echt love gevoel zal er niet de hele nacht zijn maar wel me ongelofelijk vrolijk voelen en massa's energie om te stampen tot het einde.
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Inno schreef:
Chukkels schreef:

Lekker?

Haha, ja zo lekker smaken ze toch niet hoor, ben blij als ik hem heb weggespoeld :P

Het effect is verdomde lekker, wie heeft het in godsnaam over de smaak? :innocent: xd :lol:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:11 

Donateur

Nouuu over de smaak heb jij het CHUKKELS! :P gister zij je ook al dat ie verdomd lekker is nou ik had er 1 verkruimeld nam deed in me mond :sick: :sick: :sick: :sick: maar was wel lache:P

FF :worship:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:13 

Hardtraxx Veteran

Dat had ik dus bij de eerste in de Feestfabriek, ik beet hem niet op de breeklijn af toen ik een halfje deed. Dat smaakte inderdaad ranzig :P

Lekker kan trouwens ook lekker zijn in je kop, of lekker in je vel. Hoeft niet perse de smaak te zijn ^^
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:17 

Donateur

jah oke:P dat is waar XD ik werd wel gelukkig door die dingen XD en blij en op het laatst boos min chagrijnig toen nam ik er weer 1 was het weer goed.., ik snap er nooit wat van op die momenten
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:22 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
jah oke:P dat is waar XD ik werd wel gelukkig door die dingen XD en blij en op het laatst boos min chagrijnig toen nam ik er weer 1 was het weer goed.., ik snap er nooit wat van op die momenten

Het is ook niet de bedoeling dat je er wat van snapt. Gewoon lekker los gaan en spacen en de day after nagenieten van alle mooie momenten die je hebt gehad die avond! :aww:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:29 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Het is ook niet de bedoeling dat je er wat van snapt. Gewoon lekker los gaan en spacen en de day after nagenieten van alle mooie momenten die je hebt gehad die avond! :aww:

Jah dat is wel waar:D los gaan gebeurd ook wel :D op decibel nog op de set van bryan fury ofzo waar je me nog vandaan haalde waar ik verdwaald was hahaha:P en die zondag middag was ik nog lalala:P heerlijk die afters
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:30 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Jah dat is wel waar:D los gaan gebeurd ook wel :D op decibel nog op de set van bryan fury ofzo waar je me nog vandaan haalde waar ik verdwaald was hahaha:P en die zondag middag was ik nog lalala:P heerlijk die afters

Hoe laat was die terror? Was hij toen al bij mij ingewerkt? Ik heb geen idee, volgens mij nam ik hem pas tegen 4 uur ofzo, zou het niet meer weten :P Afters zijn altijd goed, vooral als je geen kater hebt :beer:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:31 

Donateur

nou toen stond ik bij die terror darkness4life liep jij er langs en toen liep ik ineens met jou mee:P weet je nog XD toen was ik helemaal de weg kwijt
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ja weet ik, die Niek zei nog tegen mij "Ey dat is die drugsgast" :lol: Anders liep ik je ook straalvoorbij :P
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:33 

Donateur

hmmm ... dat is weer jammer:P vond wel gezellig met jullie alleen heb alleen behoorlijk slechte indruk dus achter gelaten hahaha:P
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:38 

Hardtraxx Veteran

Scheit aan, ik ook dus...

En die gasten gaan toch nooit meer mee naar een hardstyle feest :P
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:40 

Donateur

Neeh? beviel ze het zo slecht of kwam door de DRUGS :P
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:42 

Hardtraxx Veteran

Nee, die blonde is niet echt een hardstyle liefhebber en echt zo'n 'dagjesmens die ooit eens op Defqon had willen zijn' en die andere heeft nooit geld :lol:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:46 

Donateur

hmm oke:P ze keken me al vaag aan toen ik beetje raar uit me ogen keek en me kaak 5 cm naar rechts stond en ik beetje snel stond te praten XD heb ook mooi rare fotos van die dag om te janken XD
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:48 

Hardtraxx Veteran

We zijn nu echt zo'n beetje aan het slowchatten: veel beter dan in het zever-topic :lol:

Maar schijt aan, ik heb dat ook dat ik fucking veel op m'n wang kou. Maar gelukkig had ik daar zaterdag iets op gevonden: kauwgom. 5 uur met 1 kauwgompje doen, een nieuw persoonlijk record. Vorige stond op 3 minuten ofzo, daarna slik ik ze in xd
Bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:52 

Donateur

tsja kauwgum is wel handig inderdaad :P ik neem altijd elk uur een nieuwe zowat :P anders is het net een stuk beton waar jeop staat te kauwen en dan die maandag naar de kaak chirurg XD

jah dat is inderdaad een beetje een slow chat xd
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 00:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
tsja kauwgum is wel handig inderdaad :P ik neem altijd elk uur een nieuwe zowat :P anders is het net een stuk beton waar jeop staat te kauwen en dan die maandag naar de kaak chirurg XD

jah dat is inderdaad een beetje een slow chat xd

Niks van gemerkt dat het beton was op een gegeven moment, maar dat zal waarschijnlijk ook door de ontiegelijk hoeveelheid drank die ik die avond ook op had, plus de jongo :P Waarschijnlijk waren al m'n zintuigen heel goed verdoofd op dat moment.

Zit nu nog steeds regelmatig op m'n wang te knagen btw :innocent:
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 00:20 

Donateur

hahaha je bent gewoon een JUNK@
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 00:27 

Hardtraxx Veteran

Zegt der een wat. Hoelang was het ook alweer dat je elke week wat deed= :oh:
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen