Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:35 

Donateur

dawasiknie schreef:
Dat pissen had ik normaal ook nooit last van, alleen de laatste keer had ik ineens wel dat ik moest pissen en stond ik in totaal echt een half uur voor een boom voor niks. Pas toen de nood echt enorm hoog was en ik op springen stond ging het gewoon vanzelf.

:woot:

Jaa zo bedoelde ik het ook! , dat heb ik nu 2x gehad, van slecht mdma poeier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

Ik heb altijd wel moeite met pissen. Vooral als ik behoorlijk wat achter de kiezen heb. Dan moet ik echt goed nodig moeten om het er uit te krijgen.

Wat altijd helpt is proberen te ontspannen. Als je er druk op probeert te zetten komt er echt niets uit.
En de beste tip voor ontspannen is: Ga een liedje FLUITEN Het helpt echt :D

Op Decibel lukte het me even niet, toen ontspande ik me zovaal dat ik volgens mij een paar seconden/minuten in slaap ben gevallen :lol: Echt heeeeeel apart. maar ja niet zo raar was echt heel moe, amper geslapen in een week... ... Ineens hoorde ik weer geluid en keek om me heen... Huh?? Oh ja, Decibel!! En ik moet pissen. Lukte niet, ben gewoon verder gaan feesten. Uurtje later vloog het er uit :P
Maar dat was wel wat raar xd

Heb wel eens proberen te fappen de dag na een goed feestje... Geil ben je wel, maar het duuuuuuuuuuuurt :/ Niet te geloven. Werd er moe van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:04 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Ik heb altijd wel moeite met pissen. Vooral als ik behoorlijk wat achter de kiezen heb. Dan moet ik echt goed nodig moeten om het er uit te krijgen.

Wat altijd helpt is proberen te ontspannen. Als je er druk op probeert te zetten komt er echt niets uit.
En de beste tip voor ontspannen is: Ga een liedje FLUITEN Het helpt echt :D

Op Decibel lukte het me even niet, toen ontspande ik me zovaal dat ik volgens mij een paar seconden/minuten in slaap ben gevallen :lol: Echt heeeeeel apart. maar ja niet zo raar was echt heel moe, amper geslapen in een week... ... Ineens hoorde ik weer geluid en keek om me heen... Huh?? Oh ja, Decibel!! En ik moet pissen. Lukte niet, ben gewoon verder gaan feesten. Uurtje later vloog het er uit :P
Maar dat was wel wat raar xd

Heb wel eens proberen te fappen de dag na een goed feestje... Geil ben je wel, maar het duuuuuuuuuuuurt :/ Niet te geloven. Werd er moe van :P

Ja de dag na het feest gaat het bij mij ook niet goed. Na een echt hele lange tijd heb ik het opgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:11 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Jaa zo bedoelde ik het ook! , dat heb ik nu 2x gehad, van slecht mdma poeier.

Heb t eigenlijk altijd wel. De ene keer wat meer dan de andere keer, dat wel.

Zou dat werkelijk door 'slecht' poeier' kunnen komen? Betwijfel het :)

Dan heb ik namelijk nog 1.5 gram 'slecht poeier' verstopt :$ :(

Vrij grote kristallen, het leek me vrij goed spul :huh: En ik ga er altijd prima van. Meestal harder dan ik zelf denk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:31 

Hardtraxxer

Ik heb altijd moeite met pissen als ik pillen op heb..

Zal dus niet aan je pillen/mdma liggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 07:43 

Hardtraxx Elite

Is ook wel algemeen geweten, ik heb er nooit last van gehad, alleen laatst op de Feestfabriek, tering ik moest pissen als een motherfucka maar hij wou niet werken, echt verneukt. Uiteindelijk pas heel op het einde kunnen gaan :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:29 

Hardtraxxer

Citaat:
Nou , ik heb het een keer geprobeerd, hij werd een beetje semi, maar daar blijft het ook wel bij xd maarja zal bij iedereen ook wel anders zijn. Zelfs de dagen erna, heb ik er soms nog last van. Bijv bij het plassen, dat ik moet gaan nadenken hoe ik moet plassen omdat er gewoon nog so weinig gevoel sit. Weet niet of meerdere mensen daar last van hebben ,of dat ik gewoon weer een geval apart ben :innocent:

Maar jij had 1,5 gram pure mdma op 1 avond. aardig wat als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:37 

Donateur

1,5 gram op 1 avond.
Like wtf, heus leef je dan nog >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:39 

Donateur

dawasiknie schreef:
1,5 gram op 1 avond.

Het waren indd 3 ponypakkies , maar het was geen pure.. anders waas ik hier niet meer.. maar het was over heel de nacht verdeeld :thumbdown: maar was kk sooi, want ging hard hallucineren niet normaa; :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:43 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:
1,5 gram op 1 avond.

Het waren indd 3 ponypakkies , maar het was geen pure.. anders waas ik hier niet meer.. maar het was over heel de nacht verdeeld :thumbdown: maar was kk sooi, want ging hard hallucineren niet normaa; :/

ideaal toch, ik vond het prima spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:45 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:
1,5 gram op 1 avond.

MDMA (kristal of poeder) is nooit puur, meestal ca. 80% . En hallucineren doe je sowieso wel van 1,5 gram, of het nou zooi was of niet.

Beter doe je gewoon normaal en neemt niet meer dan 2/3 x keer je lichaamsgewicht aantal mg op een avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:55 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:
1,5 gram op 1 avond.

MDMA (kristal of poeder) is nooit puur, meestal ca. 80% . En hallucineren doe je sowieso wel van 1,5 gram, of het nou zooi was of niet.

Beter doe je gewoon normaal en neemt niet meer dan 2/3 x keer je lichaamsgewicht aantal mg op een avond :P

het mooie was nog, we waren met 6 gasten 1,5 week naar Marmaris geweest. Iedereen was helemaal naar de klote en lag vroeg op hun nest, kevin en nog een vriend hebben tot 9uur 's ochtends liggen knallen met dat spul haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:59 

Donateur

Ja DAWASIKNIE, dit was 1x en nooit meer.. voelde me so verrot erna, Het was gewoon veels te veel.. 1 week erna voelde ik me nog steeds verrot., maar die avond zelf was wel lachen, door de straten heen gerend. omdat ik dacht dat ik achtervolgd werd door 100 honden, overal zag ik mensen :P was wel een ervaring, want had dat nog nooit mee gemaakt, maar voortaan gewoon verstandig zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:16 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Ja DAWASIKNIE, dit was 1x en nooit meer.. voelde me so verrot erna, Het was gewoon veels te veel.. 1 week erna voelde ik me nog steeds verrot., maar die avond zelf was wel lachen, door de straten heen gerend. omdat ik dacht dat ik achtervolgd werd door 100 honden, overal zag ik mensen :P was wel een ervaring, want had dat nog nooit mee gemaakt, maar voortaan gewoon verstandig zijn :thumbup:

:/
Ja op de Feestfabriek had ik alles bij elkaar opgeteld ook bijna een gram achter m'n kiezen. Om uurtje of 3 (was om 11 al begonnen:P) werkte het niet meer goed (of dat dacht ik) en ik dacht gewoon bijpakken dan voel ik m wel weer hangen (Niet dus)
Week lang hartkloppingen, naar de klote en ellende :/

Nooit weer. Vanaf dat moment altijd erg voorzichtig mee en begin pas later op een feest. Ik kan t maar een uurtje of 6 aanhouden dan is t voorbij, hoeveel ik ook vreet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:38 

Hardtraxx Elite

Alleen op feesten aan de pillen.
Wel is thuis gedaan ook best lachen, voor een keertje.
Maar zoiets is gewoon gemaakt voor feestjes! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:23 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Ja op de Feestfabriek had ik alles bij elkaar opgeteld ook bijna een gram achter m'n kiezen. Om uurtje of 3 (was om 11 al begonnen:P) werkte het niet meer goed (of dat dacht ik) en ik dacht gewoon bijpakken dan voel ik m wel weer hangen (Niet dus)
Week lang hartkloppingen, naar de klote en ellende :/

Nooit weer. Vanaf dat moment altijd erg voorzichtig mee en begin pas later op een feest. Ik kan t maar een uurtje of 6 aanhouden dan is t voorbij, hoeveel ik ook vreet :(

Ja dat is een beetje veel, ik ben anders wel de hele avond goed van het padje geweest, 1ste genomen om 22u en dan nog eentje om 1u en eentje om 4u, in totaal een 420mg achter de kiezen, wel veel te veel maar geen brakheid de dag nadien of week later, enkel wat vermoeidheid omwille van weinig slaap. Op Q-Base ga ik het wel beperken tot 360mg op de hele dag/nacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:27 

Hardtraxxer

Ik ga altijd heerlijk van MDMA Kristallen, pak nooit meer wat anders.. meestal halve gram naar binnen op een feest en het is leuk te vertoeven! En de dag erna kan ik weer lekker eten en nergens last van :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
1,5 gram op 1 avond.

Serieus, daar doe ik bijna een jaar mee als t goed is :-/

Heb op mn 3 feesten ongeveer 70, 210 en 140 op, en had niet echt behoefte aan meer ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 16:40 

Hardtraxxer

vraagje voor de mensen die naar mysteryland gaan morgen.

Wat hebben jullie voor morgen?

Rode dollars hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 17:25 

Donateur

- rode dollars

- Groene canadeesjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 18:54 

Hardtraxx Addict

ga niet heen, maar heb nog genoeg blauwe volkswagens en krijg fast forwards :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 18:55 

Hardtraxxer

Lars55 schreef:

Rode dollars hier

4 groene klavers
1 fast forward
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 20:23 

Hardtraxx Veteran

Krijg nu een heeeel lief smsje (Als het klopt, Edit: Blijkt te kloppen :love: )

Binnenkort nieuwe druk FastForwards...

205 mg :huh:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 20:51 

Hardtraxx Elite

Lars55 schreef:

Rode dollars hier

1 groen konijntje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Krijg nu een heeeel lief smsje (Als het klopt, Edit: Blijkt te kloppen :love: )

Binnenkort nieuwe druk FastForwards...

205 mg :huh:

:drool:

WTF? weet je het zeker?
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen