dawasiknie schreef:
Ik vraag me echt af hoe XTC nou is in de chill-modus. Je kan je dan wel helemaal concentreren op het verliefde gevoel dat je krijgt maar ik krijg er altijd een enorme energieboost bij en als ik eenmaal op m'n benen sta kan ik niet meer vanuit mezelf stil blijven staan.
Chill

Heb t een keer gedaan met 2 vrienden op de bank. Gingen we Ice Age 3 kijken en iedereen lag gewoon lang onderuit. Als t inslaat krijg je een dikke grijns op je bek, zak je nog veel dieper weg in je stoel/bank. Lekker dat verliefde gevoel enzo

Van Film kijken kwam zodra we m alle drie voelden niets meer. Lulkick, knuffelen. Toch ook serieuze gesprekken gevoerd

Op een gegeven moment ging de Hardstyle aan, toen kregen we energie. Beetje lopen stampen, toen naar buiten, schommelen, wipwap op, glijbaan af

Echt GEWELDIG is dat

Na een tijdje weer chill op de bank gaan liggen tot het uitgewerkt was bij die andere twee. Ik liep nog vrolijk te stuiteren, ben in 1x door naar huis toe gerend ( 2km ofzo

) Toen ik thuis was, was ik na tien minuten ofzo moe en kon ik bijna meteen slapen

Maargoed, aangezien ik zuinig ben op m'n serotonine ga ik het niet nog een keer doen. En ook zo min mogelijk op feesten