Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:57 

Hardtraxxer

Citaat:
jaa dat geloof ik best van die muziek, dan space je hem toch wat chillenderwijs! -.- Beetje rare geluiden erdoorheen, en gewoon lekker op je gemakkie swingen, ipv keihard raggen :yay: . Maarja mijn voorkeur gaat toch gewoon naar de hardere stylen :clap:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:58 

Donateur

Hahah Darkbeatz, indd wel een lomp idee.. behalve als je nog een feesie erna had ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 23:21 

Donateur

Dat deed ik op Defqon. Nog ff een halfje voordat we de bus in gingen (en ik was al zo scheef als wat).
Nooit meer, ik hallucineerde als een malle. Op Decibel wilde ik ook weer na afloop wat pakken, toen m'n verstand gebruikt en het pilletje maar weggegooid ;)
Het is wel kut als je echt vaag en scheef erbij gaat lopen op het einde. Op zich is het wel chill en je voelt je nog helemaal goed enzo, maar ik denk altijd op een gegeven moment "jezus waarom ben ik toch fucking vaag, kan ik nu niet normaal zijn". Ik haat dat weg kwijt zijn gevoel (ondanks dat het zo lekker voelt), ik snap er dan echt vrij weinig meer van. Volgens mij is het ook alles behalve goed voor je hersens haha.

Ik vraag me echt af hoe XTC nou is in de chill-modus. Je kan je dan wel helemaal concentreren op het verliefde gevoel dat je krijgt maar ik krijg er altijd een enorme energieboost bij en als ik eenmaal op m'n benen sta kan ik niet meer vanuit mezelf stil blijven staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 00:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik vraag me echt af hoe XTC nou is in de chill-modus. Je kan je dan wel helemaal concentreren op het verliefde gevoel dat je krijgt maar ik krijg er altijd een enorme energieboost bij en als ik eenmaal op m'n benen sta kan ik niet meer vanuit mezelf stil blijven staan.

Probeer het ns met chille muziek. Ik weet niet of je Massive Attack kent, maar dat soort muziek is echt ideaal. Je kunt prima op het verliefde lekkere gevoel concentreren terwijl je op je benen lekker staat te zweven enzo. Echt heerlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=7cL_1bmYCzs
http://www.youtube.com/watch?v=g3Mg_2RNpE4

EDIT: Beetje onzinnig advies aangezien ze de komende tijd niet in NL optreden maar dan nog :P

Trouwens een heel vaag maar eventueel geweldig idee. Zou t niet wat zijn om een feestje/avondje te hebben dat gericht is op pillengebruikers? Niet per se een 'open' evenement maar gewoon een avondje met alle wauserts van hardtraxx + vrienden etc. in een klein zaaltje of kroegje ergens met heel de avond allemaal verschillende muziek, beginnend met massive attack-achtige-trippy dingetjes, wat dubstep en drum n bass, opbouwend naar hardstyle en hardcore aan t eind ofzo?

EDIT 2: Of we gaan gewoon met zn allen naar Prspct XL in Rotterdam op 24 dec. Dubstep, DnB en Industrial Hardcore. Ideaal voor een avond wazig doen: 1 zaal zweven, 1 zaal keihard raggen en 1 zaal er tussenin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 08:20 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Mijn eerste keer xtc was op het strand aan zee, die energieboost krijg je gewoon vooral op een feest, als je het in een rustigere setting doet heb je niet dat je energie te over hebt. Het is compleet onvergelijkbaar, gewoon alles is mooi en voelt zo goed, heb toen naakte vrouwen lopen sculturen uit het zand haha en heerlijk in zee lopen drijven :-D Dus de setting bepaalt dat niet kunnen stil zitten vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 09:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Chill :P
Heb t een keer gedaan met 2 vrienden op de bank. Gingen we Ice Age 3 kijken en iedereen lag gewoon lang onderuit. Als t inslaat krijg je een dikke grijns op je bek, zak je nog veel dieper weg in je stoel/bank. Lekker dat verliefde gevoel enzo :P

Van Film kijken kwam zodra we m alle drie voelden niets meer. Lulkick, knuffelen. Toch ook serieuze gesprekken gevoerd :P

Op een gegeven moment ging de Hardstyle aan, toen kregen we energie. Beetje lopen stampen, toen naar buiten, schommelen, wipwap op, glijbaan af :lol: Echt GEWELDIG is dat :D

Na een tijdje weer chill op de bank gaan liggen tot het uitgewerkt was bij die andere twee. Ik liep nog vrolijk te stuiteren, ben in 1x door naar huis toe gerend ( 2km ofzo :P ) Toen ik thuis was, was ik na tien minuten ofzo moe en kon ik bijna meteen slapen :)

Maargoed, aangezien ik zuinig ben op m'n serotonine ga ik het niet nog een keer doen. En ook zo min mogelijk op feesten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 09:51 

Donateur

Juist, heb het een aantal keer gedaan, laatste keer was met de vuurwerkshow in scheveningen. Dat die landen tegen elkaar gaan strijden wie het beste vuurwerk heeft. Nou niet normaal dat vuurwerk kwam op je af, je dacht dat het je gewoon ging raken. Lekker chill in het zand gelegen, daarna ff naar cafeetje gelopen. Onderweg daarheen echt werkelijk met iedereeen gepraat. Want ik krijg altijd ontzettende lulkicken. Maar vind het zelf altijd wel chill om het gewoon een keertje ergens lekker binnen te gebruiken. Maar het moet indd niet te vaak gebeuren , want dan krijgt je last van te weinig serotonine, en heb je maar steeds meer nodig om het goed gevoel te krijgen. :thumbdown: Maarja over 2 daagjes weer ff knallen! :D Heb groene canadezen liggen, rode dollars, en een paar blauwe boompjes dus het komt goed :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 10:20 

Hardtraxxer

Citaat:
Van Film kijken kwam zodra we m alle drie voelden niets meer. Lulkick, knuffelen. Toch ook serieuze gesprekken gevoerd :P

Haha die serieuze gesprekken komt me erg bekent voor. Met die troep op in een rustige omgeving zeg je in een keer alles wat je voelt van binnen, wat voor goeie vrienden het wel niet zijn etc etc. flinke gay gesprekken maar wel goed voor je vriendschap onderling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 10:27 

Hardtraxx Elite

Lars55 schreef:
Haha die serieuze gesprekken komt me erg bekent voor. Met die troep op in een rustige omgeving zeg je in een keer alles wat je voelt van binnen, wat voor goeie vrienden het wel niet zijn etc etc. flinke gay gesprekken maar wel goed voor je vriendschap onderling.

Haha precies! Mijn eerste keer aan zee ook veel te serieze gesprekken gehad, kon het voor mezelf haast therapeutisch noemen aangezien ik toen voor de eerste keer open heb gepraat over het overlijden van mijn moeder een aantal jaar ervoor. Maar het was allemaal op een super positieve en goede manier, gelijk verliefd op dat wondermooie gevoel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 10:32 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Lars55 schreef:

Haha precies! Mijn eerste keer aan zee ook veel te serieze gesprekken gehad, kon het voor mezelf haast therapeutisch noemen aangezien ik toen voor de eerste keer open heb gepraat over het overlijden van mijn moeder een aantal jaar ervoor. Maar het was allemaal op een super positieve en goede manier, gelijk verliefd op dat wondermooie gevoel :loving:

Vaag he, in een keer gooi je alles eruit. En iedereen doet dat ook dat is het mooie, je geeft jezelf helemaal bloot en het voelt nog goed ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 12:53 

Hardtraxxer

De komende tijd toch echt maar wat rustiger aan doen met drugs, In iedergeval niet net als het afgelopen jaar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 12:57 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
De komende tijd toch echt maar wat rustiger aan doen met drugs, In iedergeval niet net als het afgelopen jaar >.<

Verstandig :thumbup: Maar er komen voor mij nog aardig wat feestjes aan... dus rustig wordt het niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:22 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Verstandig :thumbup: Maar er komen voor mij nog aardig wat feestjes aan... dus rustig wordt het niet -.-

Nee voor mij word het ook niet rustig, met feestjes
Waarschijnlijk elk weekend naar een feestje, en 1 a 2x 2 feestjes per weekend!
Maar ga maar is proberen om wel wat feesten nuchter te pakken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 14:22 

Hardtraxx Newbie

Inno schreef:
dawasiknie schreef:

Chill :P
Heb t een keer gedaan met 2 vrienden op de bank. Gingen we Ice Age 3 kijken en iedereen lag gewoon lang onderuit. Als t inslaat krijg je een dikke grijns op je bek, zak je nog veel dieper weg in je stoel/bank. Lekker dat verliefde gevoel enzo :P

Op een gegeven moment ging de Hardstyle aan, toen kregen we energie. Beetje lopen stampen, toen naar buiten, schommelen, wipwap op, glijbaan af :lol: Echt GEWELDIG is dat :D

Na een tijdje weer chill op de bank gaan liggen tot het uitgewerkt was bij die andere twee. Ik liep nog vrolijk te stuiteren, ben in 1x door naar huis toe gerend ( 2km ofzo :P ) Toen ik thuis was, was ik na tien minuten ofzo moe en kon ik bijna meteen slapen :)

Maargoed, aangezien ik zuinig ben op m'n serotonine ga ik het niet nog een keer doen. En ook zo min mogelijk op feesten :)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 14:39 

Hardtraxxer

Markos schreef:
Leuk filmpje over Thunderdome 84 met pillen :lol: :

Iets serieuzer filmpje over geschiedenis MDMA:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1085401/bc0085a7/the_beast_file_mdma.html

Wat een filmpje.. :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 19:18 

Donateur

Even hier doorgaan ;)

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Ik eet ook de dag erna, vooral fruit. Meestal wil ik 's ochtends ook gewoon een broodje pakken want heb dan wel trek, maar m'n kaken doen dan zo'n pijn dat ik het nauwelijks op krijg :P 'S avonds gaat er gewoon een hele maaltijd in hoor! Helpt goed mee dat je de komende dagen geen leeg gevoel hebt. Had ook na afgelopen zaterdag geen dip ofzo, misschien een klein beetje gaar op dinsdagochtend maar dat kan ook aan andere dingen gelegen hebben.

Dat ligt niet aan het voedsel nee wat je binnen krijgt haha! Aanrader, haal je een pot vitamine C 1000mg bij de etos of tuinen en pak er zo eentje voor het slapen gaan en weer één wanneer je op staat. Doet wonderen :-D Voor die dinsdag helpt 5htp ook erg goed, vind je ook gewoon bij de tuinen. (Zeker doen als je vaker als eens om de 1.5 maand last hebt van die nare dinsdag :lol: ) :thumbsup:

Het ligt weldegelijk ook aan goed voedsel, aangezien groots MDMA-gebruik een aanslag pleegt op je reserves en weerstand is goed eten na gebruik erg belangrijk, want je zal niet alleen Vitamine C nodig hebben maar ook andere vitamines en voedingsstoffen die helpen om je lichaam en geest weer in balans te brengen.

Vitamine C en 5 HTP zijn wel erg belangrijk inderdaad. Na Dominator nam ik een week lang 5HTP-caps en ik voelde me heel die week daarna echt super. Al moet je om het volste effect uit je MDMA te halen wel gewoon lange pauzes nemen, want ik voelde hem op Decibel toch een stuk minder heftig gaan dan op Dominator ondanks 5HTP. MDMA is echt een gedulds-drug die je met respect moet behandelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 20:25 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Al moet je om het volste effect uit je MDMA te halen wel gewoon lange pauzes nemen, want ik voelde hem op Decibel toch een stuk minder heftig gaan dan op Dominator ondanks 5HTP. MDMA is echt een gedulds-drug die je met respect moet behandelen ;)

Ik denk dat zoiets ook vaak toeval is. Ik ging op Lowlands afgelopen zondag veel harder dan op Dominator met minder MDMA. Zelfs heftiger dan de eerste keer op defqon op sommige manieren. Minder strak en energiek maar veel meer 'high'
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 20:27 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Het ligt weldegelijk ook aan goed voedsel, aangezien groots MDMA-gebruik een aanslag pleegt op je reserves en weerstand is goed eten na gebruik erg belangrijk, want je zal niet alleen Vitamine C nodig hebben maar ook andere vitamines en voedingsstoffen die helpen om je lichaam en geest weer in balans te brengen.

Vitamine C en 5 HTP zijn wel erg belangrijk inderdaad. Na Dominator nam ik een week lang 5HTP-caps en ik voelde me heel die week daarna echt super. Al moet je om het volste effect uit je MDMA te halen wel gewoon lange pauzes nemen, want ik voelde hem op Decibel toch een stuk minder heftig gaan dan op Dominator ondanks 5HTP. MDMA is echt een gedulds-drug die je met respect moet behandelen ;)

Ik bedoelde meer dat dat eten niets gaat doen aan je dinsdagdip, wel aan je brakheid op zondag uiteraard. :-D Ik zorg natuurlijk ook altijd dat ik eet na een nachtje los te gaan, en ik probeer er 2 maanden tussen te houden, maar damn dat is moeilijk als je vaker naar feesten gaat :whistle: Tot nog toe wel altijd gelukt alhoewel ik vrees voor Fusion na Q-Base :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:05 

Hardtraxxer

Lars55 schreef:
DarkBeatz schreef:
Lars55 schreef:

Vaag he, in een keer gooi je alles eruit. En iedereen doet dat ook dat is het mooie, je geeft jezelf helemaal bloot en het voelt nog goed ook

Vandaar dat xtc vroeger in Amerika gebruikt werd in de psychotherapie e.d. :) Ik vind het ook super chill om het thuis met vrienden te gebruiken, iets simpels als buiten rond lopen voelt echt heerlijk dan :P

Een keer samen thuis met een vriendin doen lijkt me ook hét recept voor een fantastische avond :love: staat nog op mijn to-do lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:17 

Hardtraxx Addict

zit je daar met je drugslul :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:

mwuah het lukt opzich nog wel hoor, alleen het duurt allemaal wat langer en het kost wat meer moeite ^^
het is ook een beetje napraten wat iedereen doet, dat je van xtc geen stijve meer kan krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:32 

Donateur

Oxbow schreef:
NaarDeQlote schreef:

mwuah het lukt opzich nog wel hoor, alleen het duurt allemaal wat langer en het kost wat meer moeite ^^
het is ook een beetje napraten wat iedereen doet, dat je van xtc geen stijve meer kan krijgen

Nou , ik heb het een keer geprobeerd, hij werd een beetje semi, maar daar blijft het ook wel bij xd maarja zal bij iedereen ook wel anders zijn. Zelfs de dagen erna, heb ik er soms nog last van. Bijv bij het plassen, dat ik moet gaan nadenken hoe ik moet plassen omdat er gewoon nog so weinig gevoel sit. Weet niet of meerdere mensen daar last van hebben ,of dat ik gewoon weer een geval apart ben :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:49 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Oxbow schreef:
NaarDeQlote schreef:

Nou , ik heb het een keer geprobeerd, hij werd een beetje semi, maar daar blijft het ook wel bij xd maarja zal bij iedereen ook wel anders zijn. Zelfs de dagen erna, heb ik er soms nog last van. Bijv bij het plassen, dat ik moet gaan nadenken hoe ik moet plassen omdat er gewoon nog so weinig gevoel sit. Weet niet of meerdere mensen daar last van hebben ,of dat ik gewoon weer een geval apart ben :innocent:

haha dat plasprobleem heb niet echt last van nee :D moet juist extreem vaak pissen van die zooi op zo'n avond
en het is meer dat je van xtc moeilijk kan klaar komen, maar dat geen stijve kunnen krijgen verhaal is een beetje opgehypt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:10 

Donateur

Haha ik kan ook gewoon altijd pissen van xtc hoor, van speed al iets minder maar lukt ook gewoon.
Met xtc lukt neuken wel, het duurt alleen even en je krijgt 'm niet op oorlogssterkte helaas..
Maar dat wordt dan wel weer gecompenseerd door het gevoel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:31 

Donateur

Dat pissen had ik normaal ook nooit last van, alleen de laatste keer had ik ineens wel dat ik moest pissen en stond ik in totaal echt een half uur voor een boom voor niks. Pas toen de nood echt enorm hoog was en ik op springen stond ging het gewoon vanzelf.

Ik weet niet hoe het zit met sex maar alleen al van knuffelen en zoenen onder invloed word ik onvoorstelbaar geil, dus wil niet weten hoe het voelt tijdens een vrijpartij :woot:
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen