Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 01:02 

Hardtraxx Addict

@rico join us at defqon.1 :P

haha nee dit is fout andere aan de snoepgoed helpen :P

je moet gewoon kijken wat je zelf wil maar idd
alleen lijkt me niet zon succes, eerste x had ik ook met
een andere gozer die ook voor het eerst wou
de rest had al wel, en dat was toch eigenlijk wel mooi voor een eerste x
gewoon vertrouwd, alles relaxed en gaan tot in de vroege uurtjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 01:04 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:

heb je voor mij een kwartje dan @ defqon :whistle: zie je er trouwens als het uitgewerkt is nog wat van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 01:04 

Donateur

Zelf moest ik niks van harddrugs hebben, wel jarenlang hard gezopen en af en toe geblowd.
Verhalen van vrienden maakte me toch wel nieuwsgierig, uiteindelijk toch maar geexperimenteerd.
En ondertussen doe ik het om de zoveel tijd en geef ik voorlichting er over.
Ik had vroeger nooit gedacht dat ik überhaupt zou nadenken over alternatieve drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 01:10 

Hardtraxx Addict

dj-rico01 schreef:
NaarDeQlote schreef:

heb je voor mij een kwartje dan @ defqon :whistle: zie je er trouwens als het uitgewerkt is nog wat van?

dat is verschillend, bij mij zagen vrij weinig mensen het aan me
(behalve op foto's maar das moment opname) en een maat van me
die werd om de 5 minuten gevraagd, wow wat heb jij gebruikt!?

miss is het wel verstandig een zonnebrilletje mee te nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 01:18 

Donateur

Je ziet er extreem vermoeid uit en af en toe beweegt je kaak nog wat.
Maar je moet er wel verstand van hebben om dat te zien denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 01:27 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Maar als ik voor mijn eerste keer een kwartje neem, en mijn gewicht is 108 kilo merk ik er zelf vrij weinig van denk ik, betekend dit ook dat mijn omgeving er weinig van ziet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 01:39 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx meeting op Defqon wordt een gekkehuis zo te zien. Laat ik nou net ook van plan zijn zaterdag mn 1e kwartje te pakken :P
Ben je trouwens nog enigszins in staat goed op te letten? Ik wil namelijk niet echt iets van die Frontliner liveset missen - dan wacht ik liever tot een andere keer... of hij moet vroeg genoeg draaien dat daarna nog genoeg tijd is. Welk tijdstip zouden jullie eigenlijk aanraden als ik eigenlijk alleen van plan ben 1/4 of 1/3 te nemen, met evt ruimte voor nog 1/4 of 1/3 daarna? Vind het niet erg om nog een paar uur na t feest er nog een beetje apart bij te lopen, zou het zelfs wel leuk vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 01:42 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Hardtraxx meeting op Defqon wordt een gekkehuis zo te zien. Laat ik nou net ook van plan zijn zaterdag mn 1e kwartje te pakken :P
Ben je trouwens nog enigszins in staat goed op te letten? Ik wil namelijk niet echt iets van die Frontliner liveset missen - dan wacht ik liever tot een andere keer... of hij moet vroeg genoeg draaien dat daarna nog genoeg tijd is. Welk tijdstip zouden jullie eigenlijk aanraden als ik eigenlijk alleen van plan ben 1/4 of 1/3 te nemen, met evt ruimte voor nog 1/4 of 1/3 daarna? Vind het niet erg om nog een paar uur na t feest er nog een beetje apart bij te lopen, zou het zelfs wel leuk vinden :P

muhaha wordt een teletubbieaflevering daar op defqon,

pingelmuziek en... knuffell!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 02:09 

Donateur

haha heb nu al zin in die meeting.
meestal heb ik niet meer dan een halve nodig aangezien ik niet zo heel groot ben.
heb laatst op euphoria weer is zonder gedaan. moet zeggen dat het me wel beviel maar of ik dat ook met defqon en 10 years ga doen... denk het niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 08:17 

Hardtraxx Addict

Ik doe zelf niet aan pillen of sigaretten :P maar 1 of 2 keer per week een sigaar is heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 08:49 

Hardtraxx Newbie

Nou ik ben nu 19 met 8 feesten achter de rug..
Ik sta totaal niet achter drugs, dus ik ben er ook nooit aan begonnen!
Zoveel mensen hebben het me aangeboden.. maar mijn mentaliteit is om het niet te nemen en ben het ook niet van plan!

Maarja .. als iemand van de brug springt.. doe jij dat ook? ben jij zo een meeloper? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 09:19 

Hardtraxxer

dj-rico01 schreef:
Mol schreef:

Maar als ik voor mijn eerste keer een kwartje neem, en mijn gewicht is 108 kilo merk ik er zelf vrij weinig van denk ik, betekend dit ook dat mijn omgeving er weinig van ziet?

ik den dat je met een kwartje niks voelt. Je hebt namelijk een bepaalde dosis nodig om het effect te activeren.. You need some activator ;) met 108kg heb jij meer nodig dan iemand van 50kg. Vorig jaar decibel begon ik met een halve en daar voelde ik niks van.. Ik weeg zelf 83kg. Als je wil dat niemand ziet dat je aan de pille zit moet je er sowieso niet aan beginnen. Je hebt binnen notime gigantische doppen die zelfs een slechtziende zou opvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 09:21 

Hardtraxxer

Ga al 4,5 jaar naar party's.. zo'n 63 feesten bezocht (zegt me partyflock ^^ ) nog nooit harddrugs gebruikt..
Word dit vooroordeel altijd wel een beetje zat.. je zou eens moeten weten hoeveel shit ze gebruiken op die "normale house party's"..
Ken genoeg mensen die gewoon compleet nuchter gaan, ikzelf ook regelmatig wanneer ik de BOB ben.
Voor de rest soms wat smoken van tevoren en natuurlijk lekker aan het :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 09:22 

Donateur

in 1 keer een hele pakken voor de 1e keer kan hard aankomen.
zou dan eerst een halve pakken en na een half uur a 1 uur de volgende halve.
slaat hij niet ineens agresief in,maar geleidelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 09:27 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:

1/4e heeft nauwelijks effect als het überhaupt iets doet met je. Je maakt alles heel bewust mee en bent juist heel scherp. Geluid is zo intens en dat is bij frontliner helemaal lekker met z'n kicks en leipe platen zoals discorecord. Die is echt heel lekker met een pil :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 09:38 

@ Melissa
Hoezo meeloper? Als je zelf eens wat wilt experimenteren ben je daar toch vrij in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 09:54 

Aan het typen...

Heel makkelijk, gewoon niet aan beginnen, scheelt je weer dit hele topic doorlezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 09:58 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Heel makkelijk, gewoon niet aan beginnen, scheelt je weer dit hele topic doorlezen :P

Pff, ik deed m'n best effe, maar had d'r geen zin meer in hahah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 11:24 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
PNXRMX schreef:

muhaha wordt een teletubbieaflevering daar op defqon,

pingelmuziek en... knuffell!!! :yay:

Dat ziet er inderdaad niet uit nee haha :D
Trouwens niet alleen met hardstyle/core s het chill hoor, gruwelijkste ervaring voor mij was tijdens een optreden van soulwax ^^ wooooow dat is echt niet normaal spacend die muziek en dan ptje

soulwax - washing up
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 11:28 

Hardtraxx Addict

Soulwax is idd geniaal, echt altijd heel dikke feestjes als zij komen draaien, sowieso een aanrader!!

OT: als je het niet wilt, zul je het ook niet doen.
Als je het wel wilt, ja dan is je keuze zelf gemaakt, of je het nu aangeboden krijgt of niet.
Zie gwn dat je er verstandig mee omspringt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 11:44 

Hardtraxxer

Ik doe het zelf niet. Ben van plan te bungiejumpen voor mijn kick. Dan hou ik het zowiezo wel vol, dikke stoot adrenaline en gaan.

Ligt aan jezelf. Mensen om me heen doen het wel maar heb ze duidelijk gemaakt dat als ze flippen op die shit ze hun eigen hachje moeten redden. Als je met je vrienden afspraken maakt is er niets mis mee. Maar weet wat je doet. Het word warm (MAAKT NIET UIT WAT HET WEERBERICHT ZEGT :D) dus veel drinken. Pilletje teveel en je lichaam raakt oververhit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 12:26 

Hardtraxx Addict

HardeMarokkaan schreef:
Ik doe het zelf niet. Ben van plan te bungiejumpen voor mijn kick. Dan hou ik het zowiezo wel vol, dikke stoot adrenaline en gaan.

Ligt aan jezelf. Mensen om me heen doen het wel maar heb ze duidelijk gemaakt dat als ze flippen op die shit ze hun eigen hachje moeten redden. Als je met je vrienden afspraken maakt is er niets mis mee. Maar weet wat je doet. Het word warm (MAAKT NIET UIT WAT HET WEERBERICHT ZEGT :D) dus veel drinken. Pilletje teveel en je lichaam raakt oververhit.

het is niet direct dat pilletje, maar het effect dat je denkt dat je kan blijven dansen.
en hoe je je voelt is bij iedere persoon anders, de een wil knuffelen, ikzelf wil altijd
vet veel gaan praten, en ga met alle nummers meedoen op de tekst/melodie (zelfs al ken je het niet)
je denkt dat je het ritme helemaal kent :thumbsup: maar als je gewoon goed water drinkt
dan kan er niets fout gaan, de eerste x zal ik gewoon halfies nemen, dat werkt gewoon het beste

nou dit wordt echt een feest bij de meeting (als die niet te vroeg is want heb geen zin om om 12 uur al strak te lopen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 13:03 

Hardtraxxer

Ik denk als je 15 bent je nog niet goed kan oordelen of je t wil of niet. Mijn eerste keer was 16 en persoonlijk vond ik mezelf te jong en te ontwetend, want ik wilde toen t afgelopen was gelijk weer. Nu ben ik inmiddels 19 en heb t gelukkig op n paar keer kunnen laten. Verder is het zowel geestelijk als lichamelijk minder schadelijk als je t 3 keer per jaar op n feest doet dan als je je elk weekend in de stamkroek lazerus zuipt. Zoek eens wat informatie zou ik zeggen. Google, drugsweb, Uitjebol etc.. En wat betreft veel hardstylers zal dat ook wel meevallen hoor :P

@ ^ Haha knuffelen? :P Dat had ik alleen thuis toen ik t wilde proberen. Ik vind t altijd leuk om naar iedereen te lachen en mn duimen op te steken ( :thumbsup: ). Verder gewoon naar mensen toe gaan praatje maken en beetje mee stampen en dan weer 5 meter verderop van voorafaan beginnen. En brillen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 13:09 

Hardtraxx Veteran

ik raad aan om er gewoon niet aan te beginnen, van Hardstyle is heel goed te genieten zonder gebruikt te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 13:46 

Hardtraxx Elite

heb nog nooit gerookt of drugs gebruikt alleen pils :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen