PNXRMX schreef:
Hardtraxx meeting op Defqon wordt een gekkehuis zo te zien. Laat ik nou net ook van plan zijn zaterdag mn 1e kwartje te pakken

Ben je trouwens nog enigszins in staat goed op te letten? Ik wil namelijk niet echt iets van die Frontliner liveset missen - dan wacht ik liever tot een andere keer... of hij moet vroeg genoeg draaien dat daarna nog genoeg tijd is. Welk tijdstip zouden jullie eigenlijk aanraden als ik eigenlijk alleen van plan ben 1/4 of 1/3 te nemen, met evt ruimte voor nog 1/4 of 1/3 daarna? Vind het niet erg om nog een paar uur na t feest er nog een beetje apart bij te lopen, zou het zelfs wel leuk vinden

Een kwartje is sowieso te weinig, ik zou wel minimaal een halfje nemen om te beginnen.
Ik raad je sowieso aan om eerst te kijken wat voor pil je hebt, dus logo en kleur. Is ie getest? Zo ja, hoeveel mg MDMA zit erin? Dat soort info is essentieel om een indicatie te geven hoeveel genoeg voor je is. Stel ze zijn getest op 50 mg MDMA (dat zijn hele lichte) dan moet je een hele droppen om ook maar een beetje te voelen.
Stel je hebt een pil met 100 mg MDMA (beetje het gemiddelde denk ik), begin lekker rond een uur of 3 a 4 met een halve en gooi er na een uur die andere halve bij. Dan zit je op de juiste hoeveelheid om goed te spacen. Daarna kan je of om de anderhalf uur een halfje erbij nemen of na 3 uur nog een hele, dan ben je helemaal aan het einde nog wel in je space en op de terugreis slaap je lekker door de comedown heen. Zelf begin ik ook om een uur of 4 denk ik, en dan snoep ik de laatste rond een uur of 9 op zodat ik niet helemaal kurknuchter ben op het einde.
@ Rico: als het helemaal is uitgewerkt zie je er niks meer van. Maar het kan wel zo zijn dat je de dag erna nog een beetje in je na-space zit. Dan zie je het niet qua uiterlijk maar dan ben je nog steeds erg praterig en opgewekt en kan bovendien niet vaak genoeg vertellen hoe vet het feest en de mensen waren

. XTC blijft tot 6-8 uur na het gebruik zichtbaar aan lichamelijke kenmerken zoals zweefkaken, gigantische ogen, veel praten en hoge lichaamstemperatuur. Daarna herstel je in ongeveer een uurtje ofzo naar een normaal iemand terug.
Verder voor alle beginners: blijf bij je maten en zorg dat je iemand naast je hebt staan die er verstand van heeft en je een beetje kan begeleiden. Maak je geen zorgen en laat je gewoon gaan, je moet niet vechten tegen de effecten van de drug. Laat je meeslepen, het is imo lekkerder dan sex

Ik ben er iig bij @ Defqon, als je advies ter plekke nodig hebt kom naar de meeting haha.