Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 13:50 

Donateur

Ik word nu ook wel heel nieuwschierig :P
Maar ik ga het denk ik laten!
Zou te vaak met het gedacht zitten rommel gekocht te hebben en er mottig van te worden.
En waar je die laat testen zou ik ook niet weten :P.

Ik zie wel dat de meeste hardtraxxers er verstandig mee om kunnen, wat ik wel positief vind.
Ik heb niets tegen drugs, ik experimenteer zelf ook graag.
Heb een tijd gehad dat ik vaak blowde, Zal met tomorrowland 1jaar geleden zijn.
Ooit wil ik wel eens een pilletje proberen, maar nog niet nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 13:50 

Donateur

PNXRMX schreef:
Hardtraxx meeting op Defqon wordt een gekkehuis zo te zien. Laat ik nou net ook van plan zijn zaterdag mn 1e kwartje te pakken :P
Ben je trouwens nog enigszins in staat goed op te letten? Ik wil namelijk niet echt iets van die Frontliner liveset missen - dan wacht ik liever tot een andere keer... of hij moet vroeg genoeg draaien dat daarna nog genoeg tijd is. Welk tijdstip zouden jullie eigenlijk aanraden als ik eigenlijk alleen van plan ben 1/4 of 1/3 te nemen, met evt ruimte voor nog 1/4 of 1/3 daarna? Vind het niet erg om nog een paar uur na t feest er nog een beetje apart bij te lopen, zou het zelfs wel leuk vinden :P

Een kwartje is sowieso te weinig, ik zou wel minimaal een halfje nemen om te beginnen.

Ik raad je sowieso aan om eerst te kijken wat voor pil je hebt, dus logo en kleur. Is ie getest? Zo ja, hoeveel mg MDMA zit erin? Dat soort info is essentieel om een indicatie te geven hoeveel genoeg voor je is. Stel ze zijn getest op 50 mg MDMA (dat zijn hele lichte) dan moet je een hele droppen om ook maar een beetje te voelen.

Stel je hebt een pil met 100 mg MDMA (beetje het gemiddelde denk ik), begin lekker rond een uur of 3 a 4 met een halve en gooi er na een uur die andere halve bij. Dan zit je op de juiste hoeveelheid om goed te spacen. Daarna kan je of om de anderhalf uur een halfje erbij nemen of na 3 uur nog een hele, dan ben je helemaal aan het einde nog wel in je space en op de terugreis slaap je lekker door de comedown heen. Zelf begin ik ook om een uur of 4 denk ik, en dan snoep ik de laatste rond een uur of 9 op zodat ik niet helemaal kurknuchter ben op het einde.

@ Rico: als het helemaal is uitgewerkt zie je er niks meer van. Maar het kan wel zo zijn dat je de dag erna nog een beetje in je na-space zit. Dan zie je het niet qua uiterlijk maar dan ben je nog steeds erg praterig en opgewekt en kan bovendien niet vaak genoeg vertellen hoe vet het feest en de mensen waren :P . XTC blijft tot 6-8 uur na het gebruik zichtbaar aan lichamelijke kenmerken zoals zweefkaken, gigantische ogen, veel praten en hoge lichaamstemperatuur. Daarna herstel je in ongeveer een uurtje ofzo naar een normaal iemand terug.

Verder voor alle beginners: blijf bij je maten en zorg dat je iemand naast je hebt staan die er verstand van heeft en je een beetje kan begeleiden. Maak je geen zorgen en laat je gewoon gaan, je moet niet vechten tegen de effecten van de drug. Laat je meeslepen, het is imo lekkerder dan sex :love: Ik ben er iig bij @ Defqon, als je advies ter plekke nodig hebt kom naar de meeting haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 13:55 

Donateur

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:
Hardtraxx meeting op Defqon wordt een gekkehuis zo te zien. Laat ik nou net ook van plan zijn zaterdag mn 1e kwartje te pakken :P
Ben je trouwens nog enigszins in staat goed op te letten? Ik wil namelijk niet echt iets van die Frontliner liveset missen - dan wacht ik liever tot een andere keer... of hij moet vroeg genoeg draaien dat daarna nog genoeg tijd is. Welk tijdstip zouden jullie eigenlijk aanraden als ik eigenlijk alleen van plan ben 1/4 of 1/3 te nemen, met evt ruimte voor nog 1/4 of 1/3 daarna? Vind het niet erg om nog een paar uur na t feest er nog een beetje apart bij te lopen, zou het zelfs wel leuk vinden :P

Een kwartje is sowieso te weinig, ik zou wel minimaal een halfje nemen om te beginnen.

Ik raad je sowieso aan om eerst te kijken wat voor pil je hebt, dus logo en kleur. Is ie getest? Zo ja, hoeveel mg MDMA zit erin? Dat soort info is essentieel om een indicatie te geven hoeveel genoeg voor je is. Stel ze zijn getest op 50 mg MDMA (dat zijn hele lichte) dan moet je een hele droppen om ook maar een beetje te voelen.

Stel je hebt een pil met 100 mg MDMA (beetje het gemiddelde denk ik), begin lekker rond een uur of 3 a 4 met een halve en gooi er na een uur die andere halve bij. Dan zit je op de juiste hoeveelheid om goed te spacen. Daarna kan je of om de anderhalf uur een halfje erbij nemen of na 3 uur nog een hele, dan ben je helemaal aan het einde nog wel in je space en op de terugreis slaap je lekker door de comedown heen. Zelf begin ik ook om een uur of 4 denk ik, en dan snoep ik de laatste rond een uur of 9 op zodat ik niet helemaal kurknuchter ben op het einde.

@ Rico: als het helemaal is uitgewerkt zie je er niks meer van. Maar het kan wel zo zijn dat je de dag erna nog een beetje in je na-space zit. Dan zie je het niet qua uiterlijk maar dan ben je nog steeds erg praterig en opgewekt en kan bovendien niet vaak genoeg vertellen hoe vet het feest en de mensen waren :P . XTC blijft tot 6-8 uur na het gebruik zichtbaar aan lichamelijke kenmerken zoals zweefkaken, gigantische ogen, veel praten en hoge lichaamstemperatuur. Daarna herstel je in ongeveer een uurtje ofzo naar een normaal iemand terug.

Verder voor alle beginners: blijf bij je maten en zorg dat je iemand naast je hebt staan die er verstand van heeft en je een beetje kan begeleiden. Maak je geen zorgen en laat je gewoon gaan, je moet niet vechten tegen de effecten van de drug. Laat je meeslepen, het is imo lekkerder dan sex :love: Ik ben er iig bij @ Defqon, als je advies ter plekke nodig hebt kom naar de meeting haha.

Nu word ik wel heel nieuwschierig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 13:57 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik ben er iig bij @ Defqon, als je advies ter plekke nodig hebt kom naar de meeting haha.

Ik wou zeggen, en volgensmij nog wel een paar van ons.
mijn spul is getest,
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:02 

Hardtraxx Veteran

zo te lezen een grote experimentele bende bij defqon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:08 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:

Wa voor seks hede gij:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:25 

Donateur

sex met pillen is lekker bedoeld ie denk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:26 

Hardtraxx Addict

Dj C-Mind schreef:
sex met pillen is lekker bedoeld ie denk xd

je kan het beter met vrouwen doen hoor :x
oke mierenneuk modus off :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:29 

Donateur

Ja waar kies je voor. Een orgasme van 3 uur lang of een orgasme van 3 seconden? Ik voor het eerste iig. Dat is wat het gevoel van een pil voor mij is. Het is echt het hoogtepunt van een goed gevoel.

Neuken met M in je mik werkt volgens mij niet. Als ik wil pissen moet ik jaapie stam altijd eerst ff zoeken zo klein wordt ie, dan is t meer een wesley sneijder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:37 

Donateur

Dat valt bij mij nog wel mee, met pep op lukt het me alleen echt niet xd
Haha met M werkt wel, ze moet alleen wel goed kunnen pijpen haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:40 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:

:worship:

ik sta soms gewoon een kwartier te plassen hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 14:41 

Hardtraxx Addict

laat die bende gewoon testen op mdma
of check op http://www.pillreports.com of ze wel goed zijn :) dus geen mcpp rommel of andere bende...

ik vindt het mét soms wat intenser, maar het hoeft voor mij niet :)
als het mét gebeurd, is dat bij mij meestal 1 of 2,

1 feest zonder gedaan puur voor de sfeer, dat was XQ holland
'daar hoort gewoon geen drugs bij' ongeacht hoe vet het was xD

Mol schreef:

met pep kan je het vergeten :P geil wordt ik er ook niet van :P

MDMA wordt ik wel geil van ^^ kan ik slecht pisse =/ het wil er nét niét uit ^^
PEP, gebruik ik heel soms puur voor het doorstampen op vette platen als ik moe ben. betekent niet geil en geen sex dan iig.

@Datwasiknie, mooi beschreven :) zo doe ik het ook altijd ongeveer, en idd die laatste rond 9 uur voor het niet kurknuchter worden +1 lekker napraten doe je ook in sfeer (H)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 15:11 

Donateur

Ik heb wel eens erg intens gezoend en geknuffeld onder invloed. Dat is zo heerlijk en geil, met niks te vergelijken. Alleen k krijg m gewoon niet omhoog, klaar. Dus sex wordt een beetje een lullige opgave...

Edit: pissen is ook al zoiets ja haha. Ik stond op Masters bij die pisbakken tegenover iemand anders, allebei wazig als een kanarie. 5 minuten later staan we d'r nog en er kwam geen druppel uit, dus ik mompel iets van godverdomme. Die ander: "ja je voelt m zeker ook aardig zitten he". Mooie momenten altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 15:38 

Hardtraxx Veteran

Van x kan je hem inderdaad moeilijk omhoog krijgen en als het dan wel lukt dan duurt het echt te lang om en orgasme te krijgen :D zie het dus maar meer als een vervanger want je wordt er niet echt geil van maar meer knuffelig, en een knuffel met een leuk meisje kan dan al voelen alsof je weet wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 15:49 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
Van x kan je hem inderdaad moeilijk omhoog krijgen en als het dan wel lukt dan duurt het echt te lang om en orgasme te krijgen :D zie het dus maar meer als een vervanger want je wordt er niet echt geil van maar meer knuffelig, en een knuffel met een leuk meisje kan dan al voelen alsof je weet wel

hahah dat klopt.
ik slik niet zoveel dat ik helemaal van de kaar ben.
Meestal aan het begin van het feest 1. dan even halfuurtje 45min wachten en dan voel ik hem alweer lekker gaan :)

Als je de 2e sneller neemt ( na de eerste ongeveer halfuur later ) en er zit ong 120mg mdma in..
dan zal je je kaken wel gaan voelen trillen, net of heb je het koud ;p met de tweede krijg ik dit meestal een beetje :D op dat moment ga ik echt lekker hard, maar ben ik nog wel bewust van alle dingen die om me heen gebeuren. Echter volgende dag weet ik ik geen fcuk meer ;p en probeer ik altijd maten nog platen te herrinneren die geweest zijn, altijd feest die momenten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 15:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Het is al 'getest' door een vriend van me een paar weken geleden die het al vaker doet. Volgens hem ging een halfje daarvan al fucking hard, terwijl hij een stuk groter is dan ik en het vrij regelmatig gebruikt. Hij raadde daarom een kwartje aan om mee te beginnen, maar kan mss komen doordat er in 1 zo'n kwartje evenveel zit als in een halfje normaal ;)

Gelukkig draait Frontliner lekker vroeg, denk dat ik net voor de set dat kwartje (of hoeveel dan ook) pak - dan maak ik iig de halve set mee mocht het niet helemaal goed gaan :D Of bij de meeting gewoon, da's ook net voor Frontliner waarschijnlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:01 

Hardtraxx Addict

goed bezig, daar zal dan nogal wat inzitten dus waarschijnlijk...
als je dus een kwart of halve neemt, doe dan gewoon de eerste 2 uur niks behalve stampen, daarna weer kijken :) of na 1/anderhalf. dan gaat er niks gebeuren.

nadat je hem gehad hebt, moet je ook niet op 'zitten wachten' van wanneer voel ik hem nou etc etc, dat verneukt het alleen maar :P Mocht je later wel eens wat vaker 1 gaan nemen, dan zal je merken dat je je gedrag bepaalde manieren kan opsturen onder invloed van mdma (H) ik en mn maat doen altijd compleet mongooltjes na xd niet om ze uit te lachen of iets dergelijks dat zou ten zotte zijn. maar puur omdat je je er lekker bij voelt om dat gene op dat tijdstip te doen ehhe :P

damn, ik ben slecht in mezelf verwoorden... maar wil ik over mijn gevoel praten dan... hoppaa tikt het er zo uit lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:04 

Hardtraxx Addict

iSenSe` schreef:
goed bezig, daar zal dan nogal wat inzitten dus waarschijnlijk...
als je dus een kwart of halve neemt, doe dan gewoon de eerste 2 uur niks behalve stampen, daarna weer kijken :) of na 1/anderhalf. dan gaat er niks gebeuren.

nadat je hem gehad hebt, moet je ook niet op 'zitten wachten' van wanneer voel ik hem nou etc etc, dat verneukt het alleen maar :P Mocht je later wel eens wat vaker 1 gaan nemen, dan zal je merken dat je je gedrag bepaalde manieren kan opsturen onder invloed van mdma (H) ik en mn maat doen altijd compleet mongooltjes na xd niet om ze uit te lachen of iets dergelijks dat zou ten zotte zijn. maar puur omdat je je er lekker bij voelt om dat gene op dat tijdstip te doen ehhe :P

damn, ik ben slecht in mezelf verwoorden... maar wil ik over mijn gevoel praten dan... hoppaa tikt het er zo uit lol

dus jij staat daar straks bij de meeting als iemand met het syndroom van down? :P
ik sta altijd moker idioot met me handen met die deuntjes mee te doen
of soms gewoon lekker stilstaan en van de show te genieten :D
en ofc.. ijsje eten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:05 

Hardtraxx Addict

haha jaa handen gaan heen en weer als een gek :P

Sorry kerel, ben helaas niet bij defqon dit jaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:07 

Hardtraxx Addict

ah jammer, naja volgende feest is er vast weer een meeting :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:11 

Hardtraxx Addict

haha jaa komt vast goed, zie bijna elk weekend laatste tijd wel een traxxert :P

oojaa trouwens, ik zeg het nogeven, ik blow elke dag :)
ben netwerkbeheerder.. dusjaa hoort bij het vak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:21 

Hardtraxxer

Blowen elke dag eigenlijk en af toe lijntje coke is ook wel lekker:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:23 

Hardtraxx Addict

Izbut schreef:
Blowen elke dag eigenlijk en af toe lijntje coke is ook wel lekker:P

zal best, maar ik probeer het nooit hoe graag ik het ook wil :P
het heeft zover ik hoor, de nadelen van pep dus niet. en pep is gewoon ranzig maar effect is :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:24 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
ik blow elke dag :)

Izbut schreef:
Blowen elke dag eigenlijk

Zou ik dus eigenlijk nooit willen doen. Doe het al bijna elk weekend sinds een paar maanden en vind het eigenlijk niks voor doordeweeks. Vind het ook juist het lekkerst om maar een beetje te blowen, dat je er een beetje wazig maar vooral vrolijk van wordt. Van veel blowen achter elkaar word ik veel te snel waardeloos en saai :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:28 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
iSenSe` schreef:
ik blow elke dag :)

Izbut schreef:
Blowen elke dag eigenlijk

Zou ik dus eigenlijk nooit willen doen. Doe het al bijna elk weekend sinds een paar maanden en vind het eigenlijk niks voor doordeweeks. Vind het ook juist het lekkerst om maar een beetje te blowen, dat je er een beetje wazig maar vooral vrolijk van wordt. Van veel blowen achter elkaar word ik veel te snel waardeloos en saai :P

ach ja, op school blowde ik elke dag al. nu al 2 jaar achterelkaar aan ofzo.
Maar als ik nu een joint rook, kan ik gerust daarna nog 1 roken idd :P
daar zou ik wel wat vanaf willen, en dat moet door te minderen maarja... :P ''het is zo lekker''

;-)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen