Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:08 

Donateur

Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:
Haha geloof mij 1 keer in de maand is niet echt goed voor je (zeker als je pep en M gaat combineren :P ), mja ach ieder weekend zuipen is ook slecht.

Maareh MDMA-poeder is gewoon hetzelfde als (schone) XTC toch? Ik hoor wel altijd veel mensen dat het energie-effect een beetje uitblijft bij dat poeder of bij kristallen en dat ze van pillen wat opgewekter worden (terwijl in beide hetzelfde zou moeten zitten)...

even in normaal menselijke taal zonder scheikundige namen:

Echte goede XTCpil bestaat uit mdma en speed, maar tegenwoordig stoppen ze er meer speed in omdat dat goedkoper is en waardoor je strakker gaat staan dan normaal, ook wordt er meestal het goedkopere mda ipv mdma ingedaan waardoor je sneller kan hallucineren. MDMA poeder of idd in de niet versneden vorm kristallen geven alleen het chille gevoel van de xtc zonder de energie, Ze combineren juist die 2 in de pil zodat je wakker blijft/door kunt gaan en ook het chille gevoel hebt. Dus neem je alleen mdma dan voel je je wel heel chill alleen je wordt sloom en dat wil je liever niet op een goed stampfeest :D

Dit vind ik ook, ik heb ook jarenlang gedacht dat er in de meeste pillen ook speed zat.
Het blijkt dus dat dit maar in een heel klein aantal van de pillen het geval is, ongeveer 6% uit m'n hoofd.
Dit uit onderzoek van de organisatie achter Unity; Jellinek, Centrum Maliebaan etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:11 

Hardtraxx Veteran

@mol die dosis van 1pil - 1maand wachten klopt niet helemaal want iemand van 100 kilo heeft aan 1 pilletje echt niet genoeg om verzadigd te raken, want die heeft aan 200 mg pas genoeg (rood duifje :P ) terwijl iemand van 60 kg met een 160 mg pil al lang verzadigd is dus hangt zeker van je lichaamsgewicht/dosis af hoeveel je kan nemen en hoelang het duurt voordat je weer optimaal effect hebt

trouwens wtf doen ze dan in die xtc? gemalen ritalin ofzo? die strakke kaken krijg je duidelijk van de speed, ze gaan er zeker geen sos doorheen gooien dat is veel te duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:14 

Donateur

Dat klopt, en het maakt ook nog uit of je genoeg geslapen hebt, of je fatsoenlijk gegeten hebt etc.
Maar die mg hoeveelheden die je opnoemt zijn heel zeldzaam hoor :P Gemiddelde pil zit toch wel rond
de 80mg. Plus nog wel een paar dingen maar ik denk dat iemand van 100 kilo, de eerste keer
ook wel genoeg heeft aan een normaal pilletje hoor; al doet ie het in 2 halfjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:17 

Donateur

De meeste pillen bestaan tegenwoordig enkel uit MDMA en bindmiddel. Geen speed, geen caffeïne, niks.
Ik heb nu blauwe YY's liggen getest op 130-150 mg en niks anders.
Met een halve knal je al zowat dwars door het plafond en dan voel ik ook gelijk al een energierush gecombineerd met dat heerlijke liefdes-gevoel, dat gevoel dat iedereen je vriend is en de muziek waanzinnig intens is. Dat je iedere keer als je jezelf aanraakt denkt van "damn hoe fucking lekker is dit" en om de halve minuut aan een totaal onbekend iemand ff moet vermelden dat hij je beste vriend is op het beste feest ooit (gvd krijg gelijk weer zin haha).

Mja ik las op PF over precies die pil dat mensen er duf van werden, weinig energie enz. terwijl ik dat totaal niet ervaar. Misschien is dat gewoon per persoon verschillend, of heeft gewoon met tolerantie te maken ;) . Met de juiste hoeveelheid, pauze ertussen en setting hoor je gewoon een hele harde energierush te krijgen van MDMA. En niet van speed erin ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:17 

Hardtraxx Veteran

80mg is wel een miskoop van jewelste :D beetje goede pil heeft toch al zeker 160 hoor! maarja ik ben 1:94 en ben wel wat gewend dus voor minder doe ik het niet haha
staat trouwens ook hierop http://www.pillreports.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:19 

Donateur

NaarDeQlote schreef:
zoals ik al zei: de eerste x is een halfie genoeg
dan weet je hoe het voelt en kan je dan nog bepalen
of het gewoon leuk was, of dat je het de voglende x weer
wilt nemen. verder nog een tip, neem het niet te vroeg op de avond
en uit ervaring , de eerste x denk je dat het uitgewerkt is
maar dan werkt het nog gewoon, dus niet meteen bijnemen
als je denkt dat het gevoel over is ;)

Dat is een hele goeie tip, kan je makkelijk de mist in gaan. :)
Ik heb ook wel eens gehad dat ik na 1,5 uur wachten nog niks voelde,
toen nam ik bij (al vaker gebruikt). En toen klapte ze allebei tegelijk,
dat vond ik toch wel heftig ondanks m'n ervaring. Zoiets zal je niet
fijn vinden als het een van je eerste keren is.

@oxbow: Ik kwam ze nog wel eens van 180 tegen vroeger, het is alleen kut
dat de verkrijgbaarheid van goeie pillen tegenwoordig redelijk crap is.
Het begint nu weer een beetje op te bloeien na een lange periode waar 50% van de
pillen geen MDMA maar MCPP bevatte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:22 

Donateur

dawasiknie schreef:
De meeste pillen bestaan tegenwoordig enkel uit MDMA en bindmiddel. Geen speed, geen caffeïne, niks.
Ik heb nu blauwe YY's liggen getest op 130-150 mg en niks anders.
Met een halve knal je al zowat dwars door het plafond en dan voel ik ook gelijk al een energierush gecombineerd met dat heerlijke liefdes-gevoel, dat gevoel dat iedereen je vriend is en de muziek waanzinnig intens is. Dat je iedere keer als je jezelf aanraakt denkt van "damn hoe fucking lekker is dit" en om de halve minuut aan een totaal onbekend iemand ff moet vermelden dat hij je beste vriend is op het beste feest ooit (gvd krijg gelijk weer zin haha).

Mja ik las op PF over precies die pil dat mensen er duf van werden, weinig energie enz. terwijl ik dat totaal niet ervaar. Misschien is dat gewoon per persoon verschillend, of heeft gewoon met tolerantie te maken ;) . Met de juiste hoeveelheid, pauze ertussen en setting hoor je gewoon een hele harde energierush te krijgen van MDMA. En niet van speed erin ofzo.

Het kan dat je er duf van wordt. 2 vrienden van me hebben allebei ADHD, wanneer ze XTC of speed
gebruiken zijn ze hartstikke rustig. Totaal het tegenovergestelde van wat ze normaal zijn,
en wat het normale effect is. Op ieder brein werkt een drug weer anders.
Het is inderdaad zo dat je trip in golven gaat. Ups & downs. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:23 

Hardtraxx Veteran

@mol klopt tegenwoordig is het nog steeds moeilijk om goede te krijgen, maar ik heb hier nog steeds van 1,5 jaar geleden die ouwe blauw matchu's liggen en hoe langer je pillen bewaard hoe heftiger ze worden, dus dat komt wel goed haha :D

pcpp is trouwens naar stofje waar je echt niet normaal hard koppijn van krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:26 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
@mol klopt tegenwoordig is het nog steeds moeilijk om goede te krijgen, maar ik heb hier nog steeds van 1,5 jaar geleden(grote afnamen = lagere prijs) die ouwe blauw matchu's liggen en hoe langer je pillen bewaard hoe heftiger ze worden, dus dat komt wel goed haha :D

afgelopen zaterdag Blauwe volkswagentjes gehad, nou die klapte er toch lekker in hoor!

Afbeelding

even een actiefoto dan maar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:33 

Donateur

Oxbow schreef:
@mol klopt tegenwoordig is het nog steeds moeilijk om goede te krijgen, maar ik heb hier nog steeds van 1,5 jaar geleden die ouwe blauw matchu's liggen en hoe langer je pillen bewaard hoe heftiger ze worden, dus dat komt wel goed haha :D

pcpp is trouwens naar stofje waar je echt niet normaal hard koppijn van krijgt

Hahahah nooooh die ouwe ekte ekte blauwe mitsu's... Er zijn hier nu wel weer bm's te krijgen,
ga ik binnenkort maar eens proberen. Vroeger betaalde je 10 voor 3, nu 5 voor 1.. hard :P

@NaarDeQlote; ziet er goed uit haha. Heb je ze laten testen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:35 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:

Jup, is gewoon helemaal goed , +/- 130 zat er in
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:37 

Donateur

Haha en wie gaat zo'n blauwe mitsu in 1 keer nemen? Volgens mij ben je dan Superman op Mysteryland haha.

@ Naadeqlote mooie aanwinst dan! Ik had van horen zeggen vernomen dat die VW-tjes piperazinetjes waren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:39 

Donateur

Haha @dawasiknie, soort van :P Heb m'n eerste Q zo'n ouwe mitsu gehad,
lekker op de tribune in laten slaan en wanneer je benen er zin in hebben; hoppa.
Blijft nog steeds m'n mooiste feestje ooit, wat een euphoria, wat een gebeuk. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:39 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
Mol schreef:

Jup, is gewoon helemaal goed , +/- 130 zat er in

hahaha mooie vent met ze flesje water :D (neem zelf altijd dop mee naar feesten)
ik rook trouwens ook altijd 2 pakjes leeg op een avond want dat is me toch een hemels gevoel dan heeerlijk

maar het is denk ik wel weer even genoeg geweest met drugs op het hardtraxx forum voor vandaag,
pillenmeeting@defqon? :D naaauw doe maar even niet want dat wordt nog een kleffeknuffel zooi dan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:40 

Donateur

Haha ja ik rook ook bijna 2 pakjes weg, plus nog een paar jointjes :P
Dubbel intensiviteit van de muziek ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:42 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Haha ja ik rook ook bijna 2 pakjes weg, plus nog een paar jointjes :P
Dubbel intensiviteit van de muziek ^^

Haha precies hetzelfde hier, was op obsession allen 3x me peuken verloren
en 3kwart van de tijd loop je met dat flesje in je hand maar is die leeg
maar is gewoon lekker gevoel om wat in je hand te hebben

Oxbow schreef:

maar het is denk ik wel weer even genoeg geweest met drugs op het hardtraxx forum voor vandaag,
pillenmeeting@defqon? :D naaauw doe maar even niet want dat wordt nog een kleffeknuffel zooi dan haha

bij de gewone meeting zien we het wel allemaal denk ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:42 

Donateur

Dat is wel iets wat ik een keer wil proberen, blowen terwijl je in je M-space zit. Schijnt namelijk behoorlijk goed te zijn voor de lengte en de intensiteit van het effect. Alleen ben ik bang dat ik er een beetje suf van wordt en op een feest wil ik dat niet.

Hehe nou ja "pillenmeeting", kom gewoon naar de HT-meeting zou ik zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:45 

Donateur

dawasiknie schreef:
Dat is wel iets wat ik een keer wil proberen, blowen terwijl je in je M-space zit. Schijnt namelijk behoorlijk goed te zijn voor de lengte en de intensiteit van het effect. Alleen ben ik bang dat ik er een beetje suf van wordt en op een feest wil ik dat niet.

Hehe nou ja "pillenmeeting", kom gewoon naar de HT-meeting zou ik zeggen :P

Helaas kan ik niet bij de meeting zijn, maar op Ground Zero of de Feestfabriek ben ik er weer bij :P
Net als met alle drugs etc, gewoon een keer 'thuis' proberen, kijken hoe het bevalt.
Je wordt wel een beetje suf de eerste 2 minuten, daarna fade het langzaam weg
omdat je trip het sowieso overstemt.

Als ik geen pillen oid gebruik, drink ik een paar biertjes op het feest en rook ik van te voren 1 of 2 jointjes.
Hardstyle brengt genoeg energie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:49 

Hardtraxx Veteran

Zou dat ventje nou als hij de laatste berichten leest juist nieuwsgieriger worden of juist meer afschuw krijgen haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:50 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Zou dat ventje nou als hij de laatste berichten leest juist nieuwsgieriger worden of juist meer afschuw krijgen haha :D

ik weet wel dat ik er nieuwsgieriger van wordt hier.

Maar in mijn vriendenkring is drugsgebruik not-done.. dus in ene vertrouwde omgeving zal het niet gana lukken, beter om het dan maar helemaal niet te doen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:51 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:

nouja hij heeft nog 3 jaar :P op die leeftijd was ik net met drank bezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:54 

Donateur

dj-rico01 schreef:
Oxbow schreef:

Maar in mijn vriendenkring is drugsgebruik not-done.. dus in ene vertrouwde omgeving zal het niet gana lukken, beter om het dan maar helemaal niet te doen toch?

Het is lastig als het in je vriendenkring not-done is, mensen hebben snel een vooroordeel.
Plus je woont volgens mij in de omgeving Harderwijk; en daar verspreidt nieuws heel snel. (ervaring)
Het ligt er maar net aan of je toch iemand uit je omgeving kan vinden die ook wel nieuwsgierig is,
en een keer wil experimenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:55 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
Oxbow schreef:

Ik zou het niet alleen doen voor de eerste keer nee, en om nou in je eentje bij niet gebruikende vrienden te zitten die dat niet goedkeuren nee lijkt me ook niet echt chill, maarja de keuze is aan jou :D handige is dat je natuurlijk zelf kunt doseren dus een kwart nemen om eens te proberen is prima te doen, daar merk je wel wat van de 1e keer maar niet heel heftig en ook zeker niet opvallend voor vrienden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 00:57 

Donateur

Het lijkt me sowieso af te raden om in de buurt te zijn van mensen die het niet trekken.
De gedachte alleen zou me al verhinderen om echt te kunnen genieten, steeds opletten of
ze het niet zien enzo.. lijkt me niks.
Doe het met iemand die er wel interesse voor heeft, of iig open staat er voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 01:00 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
dj-rico01 schreef:
Oxbow schreef:

Ik zou het niet alleen doen voor de eerste keer nee, en om nou in je eentje bij niet gebruikende vrienden te zitten die dat niet goedkeuren nee lijkt me ook niet echt chill, maarja de keuze is aan jou :D handige is dat je natuurlijk zelf kunt doseren dus een kwart nemen om eens te proberen is prima te doen, daar merk je wel wat van de 1e keer maar niet heel heftig en ook zeker niet opvallend voor vrienden

mja mss dat ik dat ene keer ga doen, hou wel van experimenteren :innocent:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen