Dit vind ik ook, ik heb ook jarenlang gedacht dat er in de meeste pillen ook speed zat.wrote:even in normaal menselijke taal zonder scheikundige namen:wrote:Haha geloof mij 1 keer in de maand is niet echt goed voor je (zeker als je pep en M gaat combineren), mja ach ieder weekend zuipen is ook slecht.
Maareh MDMA-poeder is gewoon hetzelfde als (schone) XTC toch? Ik hoor wel altijd veel mensen dat het energie-effect een beetje uitblijft bij dat poeder of bij kristallen en dat ze van pillen wat opgewekter worden (terwijl in beide hetzelfde zou moeten zitten)...
Echte goede XTCpil bestaat uit mdma en speed, maar tegenwoordig stoppen ze er meer speed in omdat dat goedkoper is en waardoor je strakker gaat staan dan normaal, ook wordt er meestal het goedkopere mda ipv mdma ingedaan waardoor je sneller kan hallucineren. MDMA poeder of idd in de niet versneden vorm kristallen geven alleen het chille gevoel van de xtc zonder de energie, Ze combineren juist die 2 in de pil zodat je wakker blijft/door kunt gaan en ook het chille gevoel hebt. Dus neem je alleen mdma dan voel je je wel heel chill alleen je wordt sloom en dat wil je liever niet op een goed stampfeest
Het blijkt dus dat dit maar in een heel klein aantal van de pillen het geval is, ongeveer 6% uit m'n hoofd.
Dit uit onderzoek van de organisatie achter Unity; Jellinek, Centrum Maliebaan etc.