Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:34 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik voorspel een hardtraxx lsd meeting. :love:

Ik had al een goed idee. We zouden nog een spacemeeting organiseren in de lente/zomer. Na Defqon zou het op zich wel kunnen, stuur ik m'n ouders het huis uit of een weekendje weg en gaan we met z'n allen dik spaceng @ my crib :woot:

Je moet ons zo niet warm ervoor laten lopen, wie zegt dat je je ouders wel gaat weg krijgen :cry: Maar moest het lukken, zijn wij wel van de partij denk ik zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Het feit dat m'n oiuders nog een weekendje weg gaan in de zomer (juni) en aangezien m'n broertje, zusje en ik dat betalen. Dus dan stuur ik ze gewoon op die datum weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hij loopt al op de zaken vooruit hoor, moet het eerst nog maar eens even fixen :P

I believe you can make me a proud person. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Toen ik laatst info opzocht over paddo's las ik dat sinds paddo's niet meer verkocht mogen worden je wel tripknollen kan kopen, wat ongeveer hetzelfde effect als paddo's zou moeten hebben. Iemand ervaring hiermee?

Je kunt wel growkits kopen. Zijn niet te moeilijk in gebruik iig. Heb het ook nu voor het eerst gedaan (gegroeid, nog niet gegeten) en heb al aardig wat liggen nu - genoeg voor paar mensen leuk trippen als t goed is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 23:36 

PNXRMX schreef:
Banaanslak schreef:
Toen ik laatst info opzocht over paddo's las ik dat sinds paddo's niet meer verkocht mogen worden je wel tripknollen kan kopen, wat ongeveer hetzelfde effect als paddo's zou moeten hebben. Iemand ervaring hiermee?

Je kunt wel growkits kopen. Zijn niet te moeilijk in gebruik iig. Heb het ook nu voor het eerst gedaan (gegroeid, nog niet gegeten) en heb al aardig wat liggen nu - genoeg voor paar mensen leuk trippen als t goed is :)

Ik denk alleen dat mijn ouders dat niet zoeen leuk idee vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 00:25 

Hardtraxxer

rcm010 schreef:
Chukkels schreef:
Haha ziet er geweldig uit. Net zoals dat filmpje van S&S een paar pagina's terug.

Ow nee, stond ergens anders: http://sites.bnn.nl/sens2009/video/?v=d ... dacce5cea7

Wat een vet filmpje is het toch.Ze gaat keihard.Ben benieuwd welke pillen dat eigenlijk waren.

Bij de close-up te zien waren het groene duiven. De logo's lijken in ieder geval op de witte duiven. ;)

-edit-

Filmpje is uit 2008. http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=9789 Groene duiven uit 2008. Vrij waarschijnlijk die dus, getest @ 138mg ;) Vergelijkbaar dus met de rode duifjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Ja dan gaat ze wel hard, als ze 2 jaar geleden het voor het laatst heeft gedaan met haar 55kg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 00:35 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ja dan gaat ze wel hard, als ze 2 jaar geleden het voor het laatst heeft gedaan met haar 55kg xd

Mja je weet niet hoeveel ze heeft gehad.. op tv suggereren ze natuurlijk dat ze er een uit 't zakkie haalt en er zo een in dr mond drukt :P Daarbij had ze er zelfs 4 bij zich :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

Je ziet dat ze een hele erin gooit. Dus, ja, ik neem aan de volle lading :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 00:44 

Hardtraxxer

Dan na te gaan dat ik (met ~85kg) dikke vette loverushes en stroboscoop-blik heb bij een oranje VW op 123mg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 12:09 

Hardtraxx Veteran

LSD lijkt me ook wel leip :P paddo's weet ik niet , smerige paddestoelen :P
En een spacemeeting: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 12:46 

wel grappig dat ze zeggen dat de gem trip 4 uur duurt, want op QD was dat toch niet et geval volges mij :P fwel chukkels? :P
en ze eet taart? ik weet niet hoe et zit met taart, maar kroketten of frikandellen krijg ik niet naar binnen... mss omdat taart beetje in dezelfde richting is als ijsjes zfo? lekker makkelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 12:50 

Donateur

KSwoosh schreef:
wel grappig dat ze zeggen dat de gem trip 4 uur duurt, want op QD was dat toch niet et geval volges mij :P fwel chukkels? :P
en ze eet taart? ik weet niet hoe et zit met taart, maar kroketten of frikandellen krijg ik niet naar binnen... mss omdat taart beetje in dezelfde richting is als ijsjes zfo? lekker makkelijk?

Een trip duurt zeker wel 4 uur, bij 1 pilletje. Alleen de laatste 1½ uur is het gevoel een stuk minder, en pak je normaal bij. Maar voordat het echt is uitgewerkt ben je echt wel 4 uur verder.
Taart naar binne krijgen zal niet heel moeilijk zijn met al dat slagroom enzo.
Ik neem naar Hardbass lekker een aantal manderijnen mee , dat is echt heerlijk!!
Iemand op Loudness gaf er eentje aan me toen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 13:01 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ik ga voor de zegels met LD50 :yay:

Nee, maar bedankt, dit helpt enorm. Binnenkort maar eens even een datumpje prikken en dan hopelijk die dronken space avond op het bankje in het park overtreffen :loving:

Tegen de tijd dat ik het ga nemen, zal ik vast met nog duizenden vragen komen, maar goed :P

LD50 staat voor een dosis van microgram (of milligram) per kg lichaamsgewicht waarvan 50% van de populatie overlijd.
Je moet eventjes meer nemen dan:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:06 

Donateur

Vaccin tegen cocaine

Citaat:
Onderzoekers hebben een middel ontwikkeld dat een langdurige 'cocaïne-immuniteit- veroorzaakt bij muizen. Het 'vaccin' bestaat uit delen van het verkoudheidsvirus en een deeltje dat cocaïne simuleert.

Het 'vaccin' kan gebruikt worden om cocaïne-verslaafden te helpen af te kicken. Het principe kan echter ook gebruikt worden om 'vaccins' te ontwikkelen tegen andere verslavingen, zoals nicotine, heroïne en andere opiaten.

"Uit onze gegevens blijkt dat we muizen kunnen beschermen tegen de effecten van cocaïne", vertelt een van de onderzoekers. Het effect duurde in ieder geval zo'n dertien weken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:23 

Donateur

Bron? Dit is wel interessant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:26 

Donateur

Inderdaad. Kan wel wat gebruiken voor me nicotine verslaving
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:27 

Donateur

Wilskracht? :whistle:

Ben nu 2 dagen onderweg met stoppen. Word steeds makkelijker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:31 

Mol schreef:

Stoppen is niet zo moeilijk, enige waar ik moeite bij had/heb is bij uitgaan na 10+ bier:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

slaat dit op roken of op dat cocaine verhaal?
want dacht dat je met roken gestopt was toch, (of toch weer begonnen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:33 

Donateur

Mol schreef:
Bron? Dit is wel interessant!

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/0 ... caine.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk bruine boompjes @ Xqlusiv en Hardbass :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:50 

Donateur

Olijfboompje schreef:

:drool:

ruilen op hardbass voor Qtje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:53 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

Als je nou anderhalf q dropt, heb je zelfde effect zelfs sterker hoef je ook niet te ruilen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 14:54 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

Als je nou anderhalf q dropt, heb je zelfde effect zelfs sterker hoef je ook niet te ruilen :thumbsup:

haha dus ruilen is voordeel voor mij! :thumbsup: Ik neem maar 5 Qtjes mee, en 3 zijn al voor 3 vrienden van me :x
dus ik moet het met 2 doen, moet lukken!
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen