Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:Ik voorspel een hardtraxx lsd meeting. :love:
Ik had al een goed idee. We zouden nog een spacemeeting organiseren in de lente/zomer. Na Defqon zou het op zich wel kunnen, stuur ik m'n ouders het huis uit of een weekendje weg en gaan we met z'n allen dik spaceng @ my crib :woot:

Je moet ons zo niet warm ervoor laten lopen, wie zegt dat je je ouders wel gaat weg krijgen :cry: Maar moest het lukken, zijn wij wel van de partij denk ik zo :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Het feit dat m'n oiuders nog een weekendje weg gaan in de zomer (juni) en aangezien m'n broertje, zusje en ik dat betalen. Dus dan stuur ik ze gewoon op die datum weg xd
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:Hij loopt al op de zaken vooruit hoor, moet het eerst nog maar eens even fixen :P
I believe you can make me a proud person. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Banaanslak wrote:Toen ik laatst info opzocht over paddo's las ik dat sinds paddo's niet meer verkocht mogen worden je wel tripknollen kan kopen, wat ongeveer hetzelfde effect als paddo's zou moeten hebben. Iemand ervaring hiermee?
Je kunt wel growkits kopen. Zijn niet te moeilijk in gebruik iig. Heb het ook nu voor het eerst gedaan (gegroeid, nog niet gegeten) en heb al aardig wat liggen nu - genoeg voor paar mensen leuk trippen als t goed is :)
B
PNXRMX wrote:
Banaanslak wrote:Toen ik laatst info opzocht over paddo's las ik dat sinds paddo's niet meer verkocht mogen worden je wel tripknollen kan kopen, wat ongeveer hetzelfde effect als paddo's zou moeten hebben. Iemand ervaring hiermee?
Je kunt wel growkits kopen. Zijn niet te moeilijk in gebruik iig. Heb het ook nu voor het eerst gedaan (gegroeid, nog niet gegeten) en heb al aardig wat liggen nu - genoeg voor paar mensen leuk trippen als t goed is :)
Ik denk alleen dat mijn ouders dat niet zoeen leuk idee vinden :P
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
rcm010 wrote:
Chukkels wrote:Haha ziet er geweldig uit. Net zoals dat filmpje van S&S een paar pagina's terug.

Ow nee, stond ergens anders: http://sites.bnn.nl/sens2009/video/?v=d ... dacce5cea7
Wat een vet filmpje is het toch.Ze gaat keihard.Ben benieuwd welke pillen dat eigenlijk waren.

Bij de close-up te zien waren het groene duiven. De logo's lijken in ieder geval op de witte duiven. ;)

-edit-

Filmpje is uit 2008. http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=9789 Groene duiven uit 2008. Vrij waarschijnlijk die dus, getest @ 138mg ;) Vergelijkbaar dus met de rode duifjes.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ja dan gaat ze wel hard, als ze 2 jaar geleden het voor het laatst heeft gedaan met haar 55kg xd
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:Ja dan gaat ze wel hard, als ze 2 jaar geleden het voor het laatst heeft gedaan met haar 55kg xd
Mja je weet niet hoeveel ze heeft gehad.. op tv suggereren ze natuurlijk dat ze er een uit 't zakkie haalt en er zo een in dr mond drukt :P Daarbij had ze er zelfs 4 bij zich :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Je ziet dat ze een hele erin gooit. Dus, ja, ik neem aan de volle lading :P
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
Dan na te gaan dat ik (met ~85kg) dikke vette loverushes en stroboscoop-blik heb bij een oranje VW op 123mg :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
LSD lijkt me ook wel leip :P paddo's weet ik niet , smerige paddestoelen :P
En een spacemeeting: :thumbsup:
G
wel grappig dat ze zeggen dat de gem trip 4 uur duurt, want op QD was dat toch niet et geval volges mij :P fwel chukkels? :P
en ze eet taart? ik weet niet hoe et zit met taart, maar kroketten of frikandellen krijg ik niet naar binnen... mss omdat taart beetje in dezelfde richting is als ijsjes zfo? lekker makkelijk?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
KSwoosh wrote:wel grappig dat ze zeggen dat de gem trip 4 uur duurt, want op QD was dat toch niet et geval volges mij :P fwel chukkels? :P
en ze eet taart? ik weet niet hoe et zit met taart, maar kroketten of frikandellen krijg ik niet naar binnen... mss omdat taart beetje in dezelfde richting is als ijsjes zfo? lekker makkelijk?
Een trip duurt zeker wel 4 uur, bij 1 pilletje. Alleen de laatste 1½ uur is het gevoel een stuk minder, en pak je normaal bij. Maar voordat het echt is uitgewerkt ben je echt wel 4 uur verder.
Taart naar binne krijgen zal niet heel moeilijk zijn met al dat slagroom enzo.
Ik neem naar Hardbass lekker een aantal manderijnen mee , dat is echt heerlijk!!
Iemand op Loudness gaf er eentje aan me toen :love:
Hardtraxxer
89 posts member since 2010
last seen Jun 2012
Chukkels wrote:Ik ga voor de zegels met LD50 :yay:

Nee, maar bedankt, dit helpt enorm. Binnenkort maar eens even een datumpje prikken en dan hopelijk die dronken space avond op het bankje in het park overtreffen :loving:

Tegen de tijd dat ik het ga nemen, zal ik vast met nog duizenden vragen komen, maar goed :P
LD50 staat voor een dosis van microgram (of milligram) per kg lichaamsgewicht waarvan 50% van de populatie overlijd.
Je moet eventjes meer nemen dan:P
Donateur
last seen Oct 2023
Vaccin tegen cocaine
Onderzoekers hebben een middel ontwikkeld dat een langdurige 'cocaïne-immuniteit- veroorzaakt bij muizen. Het 'vaccin' bestaat uit delen van het verkoudheidsvirus en een deeltje dat cocaïne simuleert.

Het 'vaccin' kan gebruikt worden om cocaïne-verslaafden te helpen af te kicken. Het principe kan echter ook gebruikt worden om 'vaccins' te ontwikkelen tegen andere verslavingen, zoals nicotine, heroïne en andere opiaten.

"Uit onze gegevens blijkt dat we muizen kunnen beschermen tegen de effecten van cocaïne", vertelt een van de onderzoekers. Het effect duurde in ieder geval zo'n dertien weken.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Bron? Dit is wel interessant!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Inderdaad. Kan wel wat gebruiken voor me nicotine verslaving
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Wilskracht? :whistle:

Ben nu 2 dagen onderweg met stoppen. Word steeds makkelijker!
M
Mol wrote:Wilskracht? :whistle:

Stoppen is niet zo moeilijk, enige waar ik moeite bij had/heb is bij uitgaan na 10+ bier:P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Mol wrote:Wilskracht? :whistle:

slaat dit op roken of op dat cocaine verhaal?
want dacht dat je met roken gestopt was toch, (of toch weer begonnen :P )
Last edited by Oxbow on , edited 1 time in total.
Donateur
last seen Oct 2023
Mol wrote:Bron? Dit is wel interessant!
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/0 ... caine.html
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Waarschijnlijk bruine boompjes @ Xqlusiv en Hardbass :loving:
Donateur
last seen Oct 2023
Olijfboompje wrote:Waarschijnlijk bruine boompjes @ Xqlusiv en Hardbass :loving:
:drool:

ruilen op hardbass voor Qtje :whistle:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:
Olijfboompje wrote:Waarschijnlijk bruine boompjes @ Xqlusiv en Hardbass :loving:

Als je nou anderhalf q dropt, heb je zelfde effect zelfs sterker hoef je ook niet te ruilen :thumbsup:
Donateur
last seen Oct 2023
roberttt wrote:
Kevin-Raw wrote:

Als je nou anderhalf q dropt, heb je zelfde effect zelfs sterker hoef je ook niet te ruilen :thumbsup:
haha dus ruilen is voordeel voor mij! :thumbsup: Ik neem maar 5 Qtjes mee, en 3 zijn al voor 3 vrienden van me :x
dus ik moet het met 2 doen, moet lukken!

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago